بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52

موضوع: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    [align=center]سلام



    جاي مناسب تري واسه اين تاپيك پيدا نكردم گفتم همينجا بذارمش.

    چند روزي به عرضه ي بازي WWE Smackdown vs Raw 2011 نمونده و ميدونم شما مشاتاقانه منتظر بازي كردنش هستيد.

    حالا يه سوال از همه ي اونايي كه ميخوان اين بازي رو انجام بدن دارن:

    اولين مسابقتون چه كسي رو اتنخاب ميكنين و در برابر چه كسي بازي ميكنيد تو كدوم آرينا و نوع مسابقتون چيه؟


    من خودم 2 سال اخير(2009 و2010) اولين بازيم رو تيكر بودم در مقابل جريكو تو رسلمنيا نوع بازي هم عادي بوده.امسال هم همين بازي رو انشا الله به عنوان اولين بازيم انجام ميدم.

    با تشكر[/align]

  2. Top | #41

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19165
    نوشته ها
    16
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    اولين بازيو كردم under & kane vs cm punk & edge ولي بازم هوش مصنوعي ضعيفه و راحت مي شه برد

  3. Top | #42

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7473
    سن
    26
    نوشته ها
    222
    تشکر
    140
    تشکر شده 490 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    424 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    من ری میستریو در برابر سی ام پانک
    من جان سینا و رندی ارتون در برابر میز و بیگ شو
    ببخشید ماسک ری میستریو انگاری 3 تااست میشه توضیح بدهید
    راستی جان سینا چند تا لباس داره من تو عکس ها که دیدم 4 تا داره
    با تشکر
    کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: svr (07-26-2011)

  4. Top | #43

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3254
    سن
    38
    نوشته ها
    352
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط amin0643
    من ری میستریو در برابر سی ام پانک
    من جان سینا و رندی ارتون در برابر میز و بیگ شو
    ببخشید ماسک ری میستریو انگاری 3 تااست میشه توضیح بدهید
    راستی جان سینا چند تا لباس داره من تو عکس ها که دیدم 4 تا داره
    با تشکر
    خوب این که تابلوئه عزیز.توی 360 و ps3 یه بخشه هست به اسم Threads که میتونید رنگ لباس و یا رنگ ماسک رو عوض کنید

  5. Top | #44

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7473
    سن
    26
    نوشته ها
    222
    تشکر
    140
    تشکر شده 490 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    424 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    ماله ری میستریو توی عکس های جدید توی یکی از ماسک ها استخانی است[hr]
    منظورم از استخانی این است در ماسک او عکس استخانن است
    کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: svr (07-26-2011)

  6. Top | #45

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    20046
    نوشته ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    من امروز ساعت 6 تازه می خوام برم برای ایکس باکس بخرم لطفا اگر کسی کدها ورمزها رامیدونه یا سایتی میشناسه به من بده
    مناول رویال رامبل مچ رابا رندی ارتون بازی میکنم
    ولی بازی تک به تک جان سینا vs رندی ارتون

  7. Top | #46

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6705
    سن
    32
    نوشته ها
    337
    تشکر
    6
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    44 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    جف هاردي اگر داشته باشه :
    جف هاردي در مقابل ويد برت :: تي ال سي مچ ; تي ال سي

    اگر جف نداشته باشه :
    استون كلد در مقابل ويد برت :: تي ال سي مچ ; تي ال سي

    در كل تي ال سي حال ميده!

  8. Top | #47

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    [align=center]اول از همه یه فاتال فور وی بر سر عنوان قهرمانی WWE بازی میکنم خودم رندی میشم در مقابل شیمس برت و تریپل اچ...
    بعدشم یه بازی باتیستا با سینا میکنم خودم باتیستا میشم اگه آیکوئییت داشت که آی کوئییت بازی میکنم اگه هم نداشت لست من استندینگ....
    [/align]

  9. Top | #48

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    20046
    نوشته ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Proud
    [align=center]اول از همه یه فاتال فور وی بر سر عنوان قهرمانی WWE بازی میکنم خودم رندی میشم در مقابل شیمس برت و تریپل اچ...
    بعدشم یه بازی باتیستا با سینا میکنم خودم باتیستا میشم اگه آیکوئییت داشت که آی کوئییت بازی میکنم اگه هم نداشت لست من استندینگ....
    [/align]
    ایول کارت خیلی درسته [size=large]زنده باد رندی ارتون[/size]

  10. Top | #49

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ShAhIn.StuUnEr
    جف هاردي اگر داشته باشه :
    جف هاردي در مقابل ويد برت :: تي ال سي مچ ; تي ال سي

    اگر جف نداشته باشه :
    استون كلد در مقابل ويد برت :: تي ال سي مچ ; تي ال سي

    در كل تي ال سي حال ميده!
    داداش شاهین وید برت دی ل سی میباشد

  11. Top | #50

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    954
    نوشته ها
    159
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اولين مسابقتون درWWE Smackdown vs Raw 2011چه خواهد بود؟

    البته من بازي كردم تمام شد اما اولين نفر تريپل اج در برابر شيموس چون كاراكترش جالبه

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-26-2011, 07:08 PM
  2. درخت روز تولدتون کدام است ?
    توسط H H H در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 12-21-2010, 11:09 AM
  3. استوری لاین بعد بازی شین و اورتون+مصدومیت اورتون
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 02-17-2009, 11:39 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد