[align=center]سلام
جاي مناسب تري واسه اين تاپيك پيدا نكردم گفتم همينجا بذارمش.
چند روزي به عرضه ي بازي WWE Smackdown vs Raw 2011 نمونده و ميدونم شما مشاتاقانه منتظر بازي كردنش هستيد.
حالا يه سوال از همه ي اونايي كه ميخوان اين بازي رو انجام بدن دارن:
اولين مسابقتون چه كسي رو اتنخاب ميكنين و در برابر چه كسي بازي ميكنيد تو كدوم آرينا و نوع مسابقتون چيه؟
من خودم 2 سال اخير(2009 و2010) اولين بازيم رو تيكر بودم در مقابل جريكو تو رسلمنيا نوع بازي هم عادي بوده.امسال هم همين بازي رو انشا الله به عنوان اولين بازيم انجام ميدم.
با تشكر[/align]







پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)