بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و . .

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و . .

    سـلام

    [align=center][/align]

    صحبتهای جدید رندی ارتـن در مورد موارد مختلف
    [align=justify]فوق ستاره و قهرمان حال حاضر کمپانی WWE در مصاحبه ی جدیدی با مجله ی WWE اعلام کرده است که دوست ندارد هیچ موقع WWE را ترک کند ، علاقه دارد در رسلمانیای امسال با جان سینا روبرو شود و . . .

    در تازه ترین شماره ی مجله ی WWE در بخشی با رندی ارتـن قهرمان و کسی که در حال حاضر حکمران WWE است مصاحبه ای شده است و او در مورد موارد مختلف اظهاراتی را کرده است.برجسته ترین صحبتهای ارتـن چنین است:[/align]


    تفاوت یک بازی خوب و یک بازی عالی که همیشه در ذهن ها می ماند . . .
    [align=justify]این بستگی به آن دارد که چطور من با هواداران زندگی میکنم و هواداران چگونه پاسخ و واکنش نشان می دهند دارد.در سامراسلم گذشته من و شیمس یک بازی خوب برای هوادارن کردیم.اما خب فقط نوع پایان بازی جای بحث دارد و عجیب و غریب بود.اگر ما همان بازی را یک ماه قبل یا یک هفته بعد در همان آرنا انجام می دادیم شاید میزان رضایت هوادران 10 برابر بیشتر میشد.خب این بستگی به زمان هم دارد.یک شوی 3 ساعته برگزار میشود و شاید عده ای تا آخر وقت کم رمق شوند.ولی بهرحال بازی خوبی انجام دادیم و بسته به شرایط هواداران درجه بندی می شود.
    [/align]

    بزرگترین پیشرفتی که من از ابتدای حضورم در این عرصه داشتم . . .
    [align=justify]بزرگترین پیشرفت من میزان اعتماد به نفس من است که بالا رفته است.این یکی از مهمترین ویژگی هایی است که من در این عرصه کسب کردم.اگر شما به خود و توانایی هایتان اعتماد کامل نداشته باشید ، خیلی زود با حضور در این عرصه، هواداران متوجه این نقص خواهند شد.[/align]

    بهترین ویژگی حضور روی تویـ ـ ـیتر . . .
    [align=justify]این است که هواداران متوجه رندی ارتـن واقعی شوند.بسیاری از هوادارن فکر میکنند که رندی ارتـن یک آدم تند و خشن ، مغرور یا کسی هستم که خیلی سخت صحبت میکنم.تویـ ـ ـتر تا حدودی باعث شد که این فکر غلط از بین برود.این یک چیز خوب است.
    [/align]

    در رسلمانیا 27 می خواهم . . .
    [align=justify]پیروز شوم.امیدوارم که همچنان قهرمان بمانم.من دوست دارم با جان سینا در رسلمانیا روبرو شوم.ما کارمان را 10 سال پیش در OVW با هم آغاز کردیم و به مرور پیشرفت کردیم.ما دارای تاریخچه هستیم و البته فکر کنم که حضور دو نفر ما در رسلمانیا تا حدودی رویایی باشد.ما چیزهای مشترک بسیاری با هم داریم و به همان اندازه ، تضاد زیادی هم بین ما هست که این خوب است.[/align]

    اگر من فردا WWE را ترک کنم، آن روز آخرین روز زندگی من است . . .
    [align=justify]جواب این سوال غیر ممکن است.بر همین اساس من تحت هیچ شرایط و موقعیتی WWE را ترک نخواهم کرد.[/align]
    فـعلا . . .

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4311
    سن
    33
    نوشته ها
    246
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    [align=center]و اين دليلي است كه در ليست من رندي نسبت به ديگران داراي اهميت خاصي هست. [/align]

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19148
    نوشته ها
    389
    تشکر
    411
    تشکر شده 145 بار در 69 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    بله بله این توییت خیلی بهش میتونه کمک کنه . واقعا خیلی ها در مورد رندی بد فکر میکنند و نمیدونن چقدر ادم مردمی و خوش مشربی هست . اما به هر حال اون و سینا کلی تضاد دارند بیشترین تضاد تو میزان استعداد و پشتکار رندی هست که دوستان بهتر از من میدونن رندی تو 5 سال گذشته چقدر تغییر کرد و به سوی کمال رفت و سینا چقدر !!! به هر حال مسلمه کمپانی رو ترک نمیکنه چون این کمپانی بود که رندال رو رندی اورتن کرد رندی مدیونه به خاطر همه شهرتی که الان داره و فکر کنم کمترین جبران همین نرفتن از کمپانی میتونه باشه . بازیشون تو رسومنیا هم واقعا کیتونه جالب باشه . بازی که دیگه هیل و فیسش تغییر کرده . رویایی هست واقعا . اما واقعا معلومه رندی پخته تر از قبل شده و نظراتش واقعا از رو منطق هست . مصاحبشهاش بعد مصاحبه های کریس خیلی خواندنی هست برام . خدا واسه طرفدارای پرو پا قرصش نگهش داره من معتقدم رندی با شخصیت د وایپر در رود تو لجند منیا ( جاده ی اسطورگی به تعبیر خودم ) قدم گذاشته و داره با سرعت از هم نسلیهاش مخصوصا سینا فاصله میگیره . امیدوارم این روند رو به رشدشو حفظ کنه

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و


    -
    ارتـن و سینـا صمیمی تریـن دوستان همدیگـه هستـن !

    چند وقت پیـش هم عکس جفتشون تو رستوران منتشر شد که همتون دیدیـد .

    خود سینا هم چند وخت پیـش گفت که بهترین بازی هاش رو در مقابل سیـنا انجـام می ده !

    بازی سینـا و ارتن احتمالا امسال عملی می شه ! امـا ارتن با نقشی مثبت و سینا با نقشی منفی . [size=x-small]( منظورم رو گرفتین یا نه , نمی دونم ! ) [/size]

    - مقل همیشه , ممنون از ارسلـان جان .

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    11132
    نوشته ها
    182
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    [size=small]عجب بازی شود این بازی
    شایان خداییش سینا هم استعدادش خوبه
    من امیدوارم تو رسلمنیا اگه سینا با تیکر بازی نمیکنه حداقل با رندی بازی کنه[/size][hr]

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9157
    نوشته ها
    149
    تشکر
    33
    تشکر شده 69 بار در 34 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    به امید پیروزی سینا مقابل ارتن در رسلمنیا تا همه بفهمن که سینا چقدر بزرگه.....

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    نقل قول نوشته اصلی توسط masood2433
    به امید پیروزی سینا مقابل ارتن در رسلمنیا تا همه بفهمن که سینا چقدر بزرگه.....

    دوست عزیز , یکـی نیس بیـاد به شمـا بگه که آخه مریضی می خوای کل کل راه بندازی ؟!

    دوست داری بهت توهیـن شه ! ؟
    می دونی که این تاپیک مریوط به مصاحبه ی ارتنه و تمام طرفداراش میان وارد این تاپیک می شن ! [size=x-small]( حالا یگذریم که یکیشـون منـم ! )[/size]

    بعد میای بحث راه میندازی که ای کاش سینا و ارتن بازی کنن ! و ای کاش اگه بازی کنن ! جان سینا ببره ! که همه بفهمن چقدر بزرگه !

    ناراحت نشـو ! رُک بگم :: لیاقتت همـون جان سیـناست ! تو جزء همون بچه هائی که بعد باختاش واسش گریـه می کنن !

    خوب شد ؟!

    حالا دوباره می خوای کل کل راه بندازی , جواب این پست رو بده و هیئت مدیره هم خیالت راحـت , اینجا نقش مرغن و باهات کاری ندارن !

    - عرض عذر خواهی از بقیه ی دوستان , نتونستم جلو خودمو بگیرم !
    پسـت هائی که بی منظور و با بی فکری تمام داده می شن رو نمی شه به راحتی ازشون گذشـت !

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6067
    سن
    36
    نوشته ها
    44
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Rioter
    نقل قول نوشته اصلی توسط masood2433
    به امید پیروزی سینا مقابل ارتن در رسلمنیا تا همه بفهمن که سینا چقدر بزرگه.....

    دوست عزیز , یکـی نیس بیـاد به شمـا بگه که آخه مریضی می خوای کل کل راه بندازی ؟!

    دوست داری بهت توهیـن شه ! ؟
    می دونی که این تاپیک مریوط به مصاحبه ی ارتنه و تمام طرفداراش میان وارد این تاپیک می شن ! [size=x-small]( حالا یگذریم که یکیشـون منـم ! )[/size]

    بعد میای بحث راه میندازی که ای کاش سینا و ارتن بازی کنن ! و ای کاش اگه بازی کنن ! جان سینا ببره ! که همه بفهمن چقدر بزرگه !

    ناراحت نشـو ! رُک بگم :: لیاقتت همـون جان سیـناست ! تو جزء همون بچه هائی که بعد باختاش واسش گریـه می کنن !

    خوب شد ؟!

    حالا دوباره می خوای کل کل راه بندازی , جواب این پست رو بده و هیئت مدیره هم خیالت راحـت , اینجا نقش مرغن و باهات کاری ندارن !

    - عرض عذر خواهی از بقیه ی دوستان , نتونستم جلو خودمو بگیرم !
    پسـت هائی که بی منظور و با بی فکری تمام داده می شن رو نمی شه به راحتی ازشون گذشـت !
    عالي بود مرسي اينا عشق كل كلن

    ولي مهم اينكه بالاخره سينا داره هيل مي شه و الان دور دوره اونايي كه دوست دارن سر به تن سينا گوشت تلخ نباشه

    Lets go cena
    CENA Sucks

  9. Top | #9

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    سلام

    خودتو کنترل کُن کیوان . . . ! اعصاب نداریا . . . !
    بابا بنده خدا نظرش رو گفته دیگه ، کم مونده یک فحش بدی بهش فقط !
    حالا اگه قرار شد ارتـن و سیـنا تو منیـا 27 با هم بازی کنن اون وقت کل کل رو شروع کنین ، نه هنوز که در حد حرفه !

    فعلا . . .

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    11132
    نوشته ها
    182
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه ای متفاوت از رندی ارتـن|رسلمانیا 27،عدم ترک WWE،پیشرفت وی و

    [size=small][size=medium]دوستان با هم دعوا نکنین
    البته کل کل رو آقا شایان راه انداخت اما به هر حال اینکارارو نکنین
    فعلا که شایعه هست اما اگه اینطور بشه واقعا خیلی خوبه و حال میکنیم تو رسلمنیا
    [/size][/size]

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-25-2010, 04:06 PM
  2. صحبت های آر وی دی + عکس العمل استاران به ریکی استیمبوت
    توسط El Residente در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-04-2010, 12:06 PM
  3. مصاحبه ناک اوت TNA درباره پل*ی بوی شدنش و...
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-04-2009, 12:21 AM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-02-2009, 04:22 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد