بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010

    [align=center]مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010[/align]

    [align=center][/align]

    كنفدراسيون فوتبال آسيا امروز اسامي بازيكناني را كه براي عنوان مرد سال فوتبال آسيا در سال 2010 نامزد هستند را اعلام كرد.
    مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسيا در هتل «سان وي رسورت» در 24 نوامبر (3 آذر) و در پايتخت مالزي انجام خواهد شد.

    در اين فهرست نام فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال، فرشيد طالبي از ذوب آهن و محسن بنگر از سپاهان ديده مي*شود.

    فهرست نامزدهاي مرد سال فوتبال آسيا در سال 2010 به شرح زير است:

    [align=center]بدر الموتاوا (كويت-باشگاه القادسيه)

    فابيو سزار (قطر- باشگاه الريان)

    فرهاد مجيدي (ايران- باشگاه استقلال)

    فرشيد طالبي (ايران- باشگاه ذوب آهن)

    حسن عادل فتاح (اردن- باشگاه الكرامه سوريه)

    حسين سلمان (بحرين- باشگاه الريفا)

    كيوسوكه هوندا (ژاپن- باشگاه زسكا مسكو)

    كيم هيون*گيل (كره- باشگاه پوهانگ)

    ليدونگ گوك (كره- باشگاه جونبوك موتورز)

    لي ويفنگ (چين- باشگاه سوان كره جنوبي)

    محسن بنگر (ايران- باشگاه سپاهان)

    اوساما هوساوي (عربستان- باشگاه الهلال)

    پارك جي سونگ (كره- باشگاه منچستر يونايتد)

    ساسا اوگن نوفسكي (استراليا- باشگاه سونگ نام)

    تيم كاهيل (استراليا- باشگاه اورتون) [/align]

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010

    [align=center][size=large]لیگ ایران؛ چهارمین لیگ برتر آسیا در یک دهه اخیر[/size]



    [size=medium] فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال امروز رده بندی قوی ترین لیگ های آسیا در یک دهه اخیر را منتشر کرد که بر این اساس لیگ برتر ایران در رده چهارم قوی ترین لیگ های آسیا قرار گرفت.

    در این رده بندی جی لیگ ژاپن با 5/3551 امتیاز عنوان قوی ترین لیگ آسیا در یک دهه اخیر(2001-2010) را به خود اختصاص داد، کی لیگ کره جنوبی با 5/3256 امتیاز دوم شد و لیگ عربستان نیز 3053 امتیاز در رده سوم قوی ترین لیگ های آسیا قرار گرفت. لیگ برتر ایران نیز 5/2912 امتیاز کسب کرد و در رده چهارم این رده بندی قرار گرفت.

    مبنای این رده بندی مجموع امتیازات کسب شده توسط لیگ های مختلف در رده بندی های سالیانه قوی ترین لیگ های دنیا است که هر ساله توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار انجام می شود. در این رده بندی فقط مسائل فنی مورد توجه قرار می گیرد و نتایج 5 تیم اول هر لیگ در رقابتهای داخلی آن کشور و همچنین رقابتهای باشگاهی قاره ای در تعیین قوی ترین لیگ ها ی دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.
    [/size]

    قوی ترین لیگ های یک دهه اخیر قاره آسیا عبارتند از:

    1.ژاپن

    2. کره جنوبی

    3. عربستان

    4. ایران

    5. چین

    6.ازبکستان

    7. امارات

    8. قطر

    9. کویت

    10. سوریه

    11. هند

    12. سنگاپور

    13. اردن

    14. ویتنام

    15. مالزی

    16. لبنان

    17. تایلند

    18. بحرین

    19. عمان

    20. یمن

    21. اندونزی

    22. ترکمنستان

    23. عراق

    24. هنگ کنگ

    25. استرالیا
    لازم به ذکر است که نتایج تیمهای استرالیایی از سال 2005 که این کشوربه کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست، محاسبه شده است و دلیل رتبه پایین استرالیا نیز همین است.



    [/align]

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7504
    سن
    32
    نوشته ها
    61
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010

    نقل قول نوشته اصلی توسط ŠÄÉËĐ
    [align=center]مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010[/align]

    [align=center][/align]

    كنفدراسيون فوتبال آسيا امروز اسامي بازيكناني را كه براي عنوان مرد سال فوتبال آسيا در سال 2010 نامزد هستند را اعلام كرد.
    مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسيا در هتل «سان وي رسورت» در 24 نوامبر (3 آذر) و در پايتخت مالزي انجام خواهد شد.

    در اين فهرست نام فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال، فرشيد طالبي از ذوب آهن و محسن بنگر از سپاهان ديده مي*شود.

    فهرست نامزدهاي مرد سال فوتبال آسيا در سال 2010 به شرح زير است:

    [align=center]بدر الموتاوا (كويت-باشگاه القادسيه)

    فابيو سزار (قطر- باشگاه الريان)

    فرهاد مجيدي (ايران- باشگاه استقلال)

    فرشيد طالبي (ايران- باشگاه ذوب آهن)

    حسن عادل فتاح (اردن- باشگاه الكرامه سوريه)

    حسين سلمان (بحرين- باشگاه الريفا)

    كيوسوكه هوندا (ژاپن- باشگاه زسكا مسكو)

    كيم هيون*گيل (كره- باشگاه پوهانگ)

    ليدونگ گوك (كره- باشگاه جونبوك موتورز)

    لي ويفنگ (چين- باشگاه سوان كره جنوبي)

    محسن بنگر (ايران- باشگاه سپاهان)

    اوساما هوساوي (عربستان- باشگاه الهلال)

    پارك جي سونگ (كره- باشگاه منچستر يونايتد)

    ساسا اوگن نوفسكي (استراليا- باشگاه سونگ نام)

    تيم كاهيل (استراليا- باشگاه اورتون) [/align]
    مگه بازيكناي لژيونر هم حساب ميشن؟مثل كاهيل يا پارك جي سونگ؟اگه حساب ميشن پس جواد و مسعود كوشن!؟

  4. Top | #4

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: مجيدي، بنگر و طالبي نامزد بهترين بازيكن آسيا در سال 2010

    بله حساب ميشند , همونجوري كه ناكاتا زماني كه تو سري آ بود انتخاب شد , خب AFC يه سري معيار هايي داره كه حتما شجاعي و نكونام در اون سطح از ديدگاه AFC نبودند و اِلا انتخاب ميشدند , به نظر من تيم كيهيل با گلزني تو جام جهاني و همچنين جي سونگ پارك شانس بالايي دارند براي كسب اين عنوان .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 12-21-2010, 03:51 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-10-2010, 02:10 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-23-2010, 09:41 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد