بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    ســــــــــــــــــلام .


    [align=center]




    Team Hamoon & B.A vs. Team 7 Group :: Seven On Seven Match
    Hamoon & TeZAR & Mr.Carter & D-i-R-T-Y & HHH & BiG $3EY & I AM Legend
    VS.
    ABOLFAZL & The Dark Night & R.I.P & Demon Of Destruction & The Phenom & Goldberg The Man & Legedrap


    ARN World Heavyweight Champion
    Ħ д † ε Ð © vs. Town City Champion Sherlock Holmes vs. RK_Od


    ARN Tag Team ChampionShip
    The Basted & The Enigma © vs. The Shadow & DEAD MAN


    iRan State Champion Match
    ThePincode © vs. r v d vs. The GodFhater vs. Man On Fire


    Awesome vs. The Great One


    [/align]



    اول اينكه تا روز پي پي وي شوء هفتگي زنده نداريم و مسابقات رو به همين نحو اعلام كرديم .

    دوم اينكه مسابقه گروه 7 در مقابل تيم هامون و شروين اخرين بازيشون به صورت 7 به 7 است .

    سوم اينكه فعلا .........



  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    به گروه هفت پیشنهاد میکنم دور و بر من نباشن .. چون برق چشام بهشون حساسه .. ممکنه جوون مرگ بشن !

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    هر چی ادم مشنگ بود گذاشتی جلوی ابر قدرت های گروه هفت؟ البته به غیر از هامون. هامون که اصلاً مشنگ نیست...بچه ها از پشت صحنه اشاره می کنن که قشنگه!

    راستی این کمربند دخترونه کیه گذاشتین رو پوستر؟ نذارین... ارشاد می یاد گیر می ده ها... لامصب این قدر خوش لباسه, جای دستمال یزدی در دست چپ و تسبیح در دست راستش خالیه...

    ممنون.
    موفق باشین.

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    توی رینگ نشونتون میدم !

    امضارو داشته باشید .

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5013
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    جون من می خاید یه خورده این کمپانی جون بگیره کمی روش کار کنید


    این پوسر رسمی اگه برسه دست دو تا ادم دیگه می خندن ها


    یه جلسه عکاسی پولش بیشتر از 5 تومن نمی شه ؟


    کار گرافیکیش هم بدید یه ادم خبره


    هون او هل دیگه چیه


    یه خورده خلاقیت به خرج بدید


    یه چیز که بوی خون بده


    در ضمن اگر بخایم توی این مسابقات شرکت داشته باشم ؟؟


    چه کنیم ؟؟

  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    نقل قول نوشته اصلی توسط soltanyami
    جون من می خاید یه خورده این کمپانی جون بگیره کمی روش کار کنید


    این پوسر رسمی اگه برسه دست دو تا ادم دیگه می خندن ها


    یه جلسه عکاسی پولش بیشتر از 5 تومن نمی شه ؟


    کار گرافیکیش هم بدید یه ادم خبره


    هون او هل دیگه چیه


    یه خورده خلاقیت به خرج بدید


    یه چیز که بوی خون بده


    در ضمن اگر بخایم توی این مسابقات شرکت داشته باشم ؟؟


    چه کنیم ؟؟
    گلم اصلا خودتون فهميديد چي گفتيد ؟ اين مسابقات كمپاني تمامش سرگرمي هستش شما زياد جدي نگير , همين كه بچه ها وقت ميزارند پوستر و اخبار قرار ميدند خودش كلي ارزش داره و بسيار جذابه , در مورد پوستر هم بگم كه فكر نميكنم كسي بتونه تميز تر از شروين دربياره و به نظر من هيچ مشكلي نداره . همين كه بچه ها وقت ميزارند خودش خيليه . دركل ميخوام بگم كه شما زياد جدي نگير .

    موفق باشيد

  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5013
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    این که واسه سرگرمیه قبول اما باید به فکر پیشرفت باشیم یا نه ؟؟


    خیلی وقته جای یه ایرانی تو کمپانی های مطرح خالیه



    و با این وضع مطمئن باشید مردم خودمون رو هم جذب نمی کنیم


    ااما در مورد وقت گذاشتن مگه یه پوستر یا ارم چدر وقت می بره ؟؟


    این ارم رو تو کمتر از 5 دقیقه درست کردم


    http://up.iranblog.com/Files73/57d2244039ab41daa127.jpg


    ببینید ؟ سخته ؟؟؟

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    آفرین به شما ! .. در ضمن این پوستر واس خندس نزاشتن که شما گریه کنی .. شما اگه به خون و کشتی و فیتیله پیچ خیلی علاقه دارید .. بفرماید رشت پیش برادران رزم ایران و مرتضی باتیستا ! اونجا کاملا بوی خون رو حس میکنید تازه پی جی هم نیست !

  9. Top | #9

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5013
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    خوب خیلی ممنون که انتقاد پذیرید


    اما اون که طور که شما می گید تمرین می کنید و وقت می زارید


    بهتره تلاشتونن رو کامل بگذارید


    راستی این عکسه واسه خنده بود یا ؟؟؟


    در ضمن


    تو ایران خهنوز خیلی استعدادا هستن که حالا یا به خاطر


    ترسشون یا به خاطر نداشتن خبر از همچین کمپانیی


    به شما نرسیدن و مطمئن باشید دست بالا دست بسیار است



  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: × ليسـت بـازي هـاي مشخـص شـده ARN در پـي پي وي Heaven oR Hell ×

    برادر شما ما رو اسگل کردی ؟
    تمرین چیه دیگه ! .. مگه میخوایم کشتی بگیریم ما !

    این یک کمپانی مجازیست که نتایجش را برادر ساسان مشخص میکنن .. زحمت میکشن اخبارش رو هم میزارن تا انجمن صمیمی تر بشه !

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 11-13-2010, 06:35 PM
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 11-12-2010, 12:12 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-03-2010, 09:54 PM
  4. پـسـتــر رسمــي پـي پي وي » iWE: Heaven oR Hell 2010 !
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-01-2010, 10:09 PM
  5. مـوزيكــ رسمــي پـي پي وي » iWE: Heaven oR Hell 2010 !
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-01-1970, 03:00 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد