بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

موضوع: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    خو بله .. همراه با احسان .. و عزیزان گروه جی تی کی .. تصمیم گرفتیم تاپیکی زده بشه تا 5 تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی مشخص بشه ! .. 68 تیکه جمع آوری شده و از دوستان عزیز خواهشمندیم 5 تیکه برتر از نظر خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند تا در پایان رای ها جمع آوری بشه و 5 تیکه برتر مشخص !!
    فقط خواهشا از 5 تا بیشتر نگید ! ...
    40 تای اول رو من براتون میزارم بقیش رو احسان در پست بعدی قرار میده ...

    یه تشکر خیلی ویژه هم از احسان میکنیم


    [align=center][/align]

    01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !

    02.اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه

    03.طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن

    04.یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته

    05.همه چیز به بازی آخر میچسبه

    06داور در سوت خودش میزنه

    07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !

    08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

    09.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است

    10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    11.باران هم به شدت ميوزه

    12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن

    13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه

    14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .

    15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده

    16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه

    17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید

    18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه

    19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس

    20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !

    22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود

    23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش

    24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه

    25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش

    26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن

    27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه

    28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن

    29.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود

    30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر

    31.جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته

    34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!

    35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

    36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه

    37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه

    38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره

    39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی

    40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــــــواکــــی هم تیم نــــــــاجــــدی نیســـــــــت
    14 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-05-2012), DIONYSUS (03-23-2011), Dejavoo (03-23-2011), Didoo (03-23-2011), El Niño (01-22-2015), Kaj (03-23-2011), Keyvan (01-17-2011), MrSAMET (03-23-2011), MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011), TORNADO (06-05-2012), The Survivor (12-10-2010), r v d (01-21-2011)

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    1-باران هم به شدت ميوزه.
    2-خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته.
    3-واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده.
    4-یک سانتر بی هدف ... و گل.
    5-سبک بازی پاراگوئه جوریه که دوست داره بازیو به ضربات پنالتی یا نهایتا وقت اضافه بکشونه.

  3. Top | #12

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    18691
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    1-کریس رونالدو با پیراهن منچستر بارها جلو رئال بازی کرده که در حقیقت هیچوقت بازی نکرد

    2-سر بازی پرسپولیس با پاس تهران در سال 82 بود و برهانی داشت وسط زمین بازیکنای پیروزی دریبل میکرد که خیابانی گفت :برهانی دریبل میکنه.یه نفر دو نفر بسه دیگه

    3-تو استدیو شبکه 3 میگه دید دری دید دری دید ایران

    4-تلفظ های ضایعش :به پیتر چک میگه پیتر سچ و....

    5-سر بازیهای بزرگ مثل یووه و بایرن و منچستر و...بیحال اونوقت بازی تیم وست برمویچ و ساندرلند در حد تیم ملی باشور گزارش میکنه

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    نقل قول نوشته اصلی توسط bentaker
    1-کریس رونالدو با پیراهن منچستر بارها جلو رئال بازی کرده که در حقیقت هیچوقت بازی نکرد

    2-سر بازی پرسپولیس با پاس تهران در سال 82 بود و برهانی داشت وسط زمین بازیکنای پیروزی دریبل میکرد که خیابانی گفت :برهانی دریبل میکنه.یه نفر دو نفر بسه دیگه

    3-تو استدیو شبکه 3 میگه دید دری دید دری دید ایران

    4-تلفظ های ضایعش :به پیتر چک میگه پیتر سچ و....

    5-سر بازیهای بزرگ مثل یووه و بایرن و منچستر و...بیحال اونوقت بازی تیم وست برمویچ و ساندرلند در حد تیم ملی باشور گزارش میکنه
    عرض کردم از اون لیست بگید .. میدانیم سلطان تیکه های فراوانی دارن .. اما حتما از اون لیست باشه !!
    تشکر میکنم .

  5. Top | #14

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    جای اون تیکه کلامش تو جام جهـانی که داوید ویا گل زد و رفت جلو تماشاگرا ادا گاو چران ها رو در اورد هم خالیه ، که خیابانی گفت حتماً مردم سرود اولــــــــه اولــــــه سر دادن

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19148
    نوشته ها
    389
    تشکر
    411
    تشکر شده 145 بار در 69 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !

    باران هم به شدت ميوزه

    بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه

    خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخت

    ----------------

    خدایی بیستا سوتی هم کمشه . خیلی باحاله سوتیاش ولی بعضی اوقات که از مسی و بارسا تعریف میکنه ادم دلش میخواد اینجوری بزنتش

  7. Top | #16

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !



    [align=center]زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است

    شما از روی قطر 2 بازیکن میتونید بفهمید کدوم قوی تره

    یک سانتر بی هدف ... و گل

    مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

    بعد از شوت سرکش Teves , مارادونا مثل یه تماشاگر مثل یه طرفدار مثل یه فوتبالیست خوشحال میشه[/align]

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6478
    سن
    38
    نوشته ها
    233
    تشکر
    3,262
    تشکر شده 264 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    145 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !



    49.کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! بخصوص با محمد حسن

    12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن

    20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    هاهاهاهاهاهاهاها
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    12699
    نوشته ها
    219
    تشکر
    125
    تشکر شده 11 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    1.داور در سوت خودش میزنه

    2.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن

    3.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه

    4.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بو

    5.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

  10. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    گفتیم تاپیک خاک نخوره

    1 - .اوه , عجب برگردونی زد تو صورتش حالا
    چمن و عرق هر چی بود هم میاد تو صورتش

    2 - آفرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد

    3 -
    تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    4 - هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن

    5 -
    به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش

    ولی خدایی هیچ تیکه ای به تیکه ی جهانگیر کوثری توی چند سال قبل نمیرسه . تیکه ای که باعث محرومیتش شد : بازیکن داره به سرعت حرکت میکنه ( در همین لحظه بازیکن یک دریبل زیبا میزنه ) بله این بازیکن چقدر قشنگ توپ رو ملا خورش کرد

    با تشکر از احسان !
    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-28-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5891
    سن
    34
    نوشته ها
    399
    تشکر
    1,508
    تشکر شده 798 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    86 Thread(s)

    پیش فرض

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره.
    37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه.
    49
    .کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره!بخصوص با محمد حسن.
    57.یک سانتر بی هدف ... و گل.
    64.فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید .
    3 کاربر مقابل از P H E N O M عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (03-23-2011), Sarkesh (01-21-2011)
    امضای ایشان


    !!!He's Always Watching People!!!


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-05-2011, 04:47 AM
  2. پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: 02-14-2011, 12:26 PM
  3. گزارش ویژه از تیم ملی ایتالیا
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-03-2010, 11:29 AM
  4. رتینگ **** استارز بازی هفته بعد اسمک دان سوتی سینا
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-12-2010, 03:44 PM
  5. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-29-2009, 07:00 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد