ســلام
رسـلـمنـیـا !
آیا با کشتی در رسلمنیا به یک ستاره ی مطرح تبدیل میشوی ؟
رسلمنیا بزرگترین رویداد دنیای رسلینگ در طول سال حساب می شود.آنها ( WWE ) کاملا حق دارند از لفظ " بابابزرگ همه رویداد ها " استفاده کنند.از آنجایی که این رویداد ، بزرگترین رویداد دنیای رسلینگ حساب می شود و حضور در آن بسیار ارزشمند است ، کشتی گیران زیادی تمام تلاش خود را می کنند تا با حضور در رسلمینا و کشتی در آن به یک ستاره ی مطرح تبدیل شوند.
به عقیده ی بسیاری از مردم و کارشناسان دنیای رسلینگ ، کسی که در میـن اونـت رسلمنیا حضور یابد قطعا یک اسطوره است یا به یک اسطوره تبدیل خواهد شد. البته لزوما همیشه اینطور نیست !
استینگ هرگز در رسلمنیا کشتی نگرفته است.در حقیقت او هرگز پایش را به رینگ WWE هم نگذاشته است.نیازی نیست شما لحظه ای فکر کنید که آیا استینگ اسطوره هست یا خیر .چیزی که مشخص است این است که در این بیزینس ( دنیای رسلینگ ) استینگ به عنوان یک اسطوره شناخته می شود.او به تنهایی تمامی شرایط یک اسطوره را بدست آورد.این واقعیت است که استینگ در این مرحله از کار خود همچنان محبوب و محترم است و نشان می دهد او یک کریر موفق و عالی داشته است.
داستی رودز به عنوان نقطه ی اتکاء NWA در طول سالها، فقط یکبار در کریرش در رسلمنیا کشتی گرفت.وی در رسلمنیا 6 در یک تگ تیم مچ با Sapphire مقابل تیم رندی ساویج و Sensational Sherri قرار گرفت.حتی بدون در نظر گرفتن این یک بازی ، وی آنقدر عالی کار کرد تا به یک اسطوره تبدیل شد.دشمنی او با ریک فلیر و درخشش داستی رودز به اندازه ای خوب بود تا وی به یک اسطوره تبدیل شود.
یک مسابقه عالی در رسلمنیا می تواند تو را کمک کند در راه اسطوره شدن بیشتر کمک کند.رندی ساویج و ریکی استیمبوت یک مسابقه ی عالی را گرفتند و خود را به سطحی بالاتر رساندند.با این حال لزوما همیشه چنین اتفاقی نخواهد افتاد و به خود استار بستگی دارد.
منتظر نظرات دوستان هستیم !
ممنون بابت توجه به مطلب
تا بعد . . .








پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)