بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: آیا با کشتی در رسلمنیا به یک ستاره ی مطرح تبدیل میشوی ؟

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض آیا با کشتی در رسلمنیا به یک ستاره ی مطرح تبدیل میشوی ؟

    ســلام



    رسـلـمنـیـا !

    آیا با کشتی در رسلمنیا به یک ستاره ی مطرح تبدیل میشوی ؟


    رسلمنیا بزرگترین رویداد دنیای رسلینگ در طول سال حساب می شود.آنها ( WWE ) کاملا حق دارند از لفظ " بابابزرگ همه رویداد ها " استفاده کنند.از آنجایی که این رویداد ، بزرگترین رویداد دنیای رسلینگ حساب می شود و حضور در آن بسیار ارزشمند است ، کشتی گیران زیادی تمام تلاش خود را می کنند تا با حضور در رسلمینا و کشتی در آن به یک ستاره ی مطرح تبدیل شوند.

    به عقیده ی بسیاری از مردم و کارشناسان دنیای رسلینگ ، کسی که در میـن اونـت رسلمنیا حضور یابد قطعا یک اسطوره است یا به یک اسطوره تبدیل خواهد شد. البته لزوما همیشه اینطور نیست !






    استینگ هرگز در رسلمنیا کشتی نگرفته است.در حقیقت او هرگز پایش را به رینگ WWE هم نگذاشته است.نیازی نیست شما لحظه ای فکر کنید که آیا استینگ اسطوره هست یا خیر .چیزی که مشخص است این است که در این بیزینس ( دنیای رسلینگ ) استینگ به عنوان یک اسطوره شناخته می شود.او به تنهایی تمامی شرایط یک اسطوره را بدست آورد.این واقعیت است که استینگ در این مرحله از کار خود همچنان محبوب و محترم است و نشان می دهد او یک کریر موفق و عالی داشته است.

    داستی رودز به عنوان نقطه ی اتکاء NWA در طول سالها، فقط یکبار در کریرش در رسلمنیا کشتی گرفت.وی در رسلمنیا 6 در یک تگ تیم مچ با Sapphire مقابل تیم رندی ساویج و Sensational Sherri قرار گرفت.حتی بدون در نظر گرفتن این یک بازی ، وی آنقدر عالی کار کرد تا به یک اسطوره تبدیل شد.دشمنی او با ریک فلیر و درخشش داستی رودز به اندازه ای خوب بود تا وی به یک اسطوره تبدیل شود.

    یک مسابقه عالی در رسلمنیا می تواند تو را کمک کند در راه اسطوره شدن بیشتر کمک کند.رندی ساویج و ریکی استیمبوت یک مسابقه ی عالی را گرفتند و خود را به سطحی بالاتر رساندند.با این حال لزوما همیشه چنین اتفاقی نخواهد افتاد و به خود استار بستگی دارد.


    منتظر نظرات دوستان هستیم !

    ممنون بابت توجه به مطلب
    تا بعد . . .
    15 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (12-10-2010), El Niño (12-10-2010), I Am Legend (12-10-2010), JMJ (12-10-2010), Keyvan (12-10-2010), MrSAMET (12-10-2010), Shayan Y2J (12-10-2010), The Last Outlaw (12-12-2010), The Man (04-21-2011), The Shadow (12-10-2010), The Survivor (12-10-2010), Vince McMahon (12-10-2010), dantes (12-10-2010), r v d (12-10-2010)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-20-2011, 11:25 AM
  2. خودروی ستاره اخراجی در پارتی بوده نه خودش!
    توسط H H H در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-08-2011, 10:50 PM
  3. طرح روی تی شرت استارها
    توسط legend.killer666 در انجمن درخواست عکس
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 08-18-2010, 07:39 AM
  4. آپدیت بر روی مستریو/خبری از FCW/آپدیت بر روی جی تی جی
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-14-2010, 09:39 PM
  5. رتینگ ان اکس تی/اکسترا دی وی دی مانی این د بنک/و...
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-29-2010, 06:44 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد