بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: خشک کردن دریای خزر برای احداث جاده!

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض خشک کردن دریای خزر برای احداث جاده!

    مهندس روح*الله قهرمانی چابک در مراسم روز راهدار با اشاره به ساخت جاده دو طبقه بین میدان شهید قلی*پور و باستانی *شعار، اظهار کرد: تا چند سال آینده امکانات خدمات رفاهی و بین*راهی در گیلان چشمگیر می*شود.

    وی درخصوص تصادفات رانندگی در راه*ها گفت: مرگ در جاده*ها و مسیرها ضایعه غیرقابل تحملی است که باید به صفر برسد و برای ایمن *سازی راه*ها و تکریم مسافران و سرمایه**گذاران از همه امکانات استفاده می*کنیم.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه با برخورداری از افراد متخصص و به کارگیری همه امکانات لازم راه*های گیلان در بارش سنگین برف در سال ۸۶ کمترین مشکل را داشتند، افزود: هم*اکنون نیز راه*های استان کاملاً مجهز هستند و در صورت مواجه با هر بارش سنگین برف هیچ مشکلی نداریم.

    قهرمانی چابک با اشاره به احداث پل*های برقی در رشت گفت: البته در حال حاضر مردم استفاده چندانی از این پل*ها نمی*کنند که فرهنگ*سازی در این*باره الزامیست.

    وی هم*چنین از سرمایه*گذاری عمومی خارجی و داخلی برای ساخت جاده آستارا – چابکسر دعوت کرد و گفت: ساخت این راه از داخل دریا است و هزینه*ای برای دولت ندارد.

    استاندار گیلان با بیان اینکه نهضت راه*سازی در دولت نهم و دهم خارق العاده بود، گفت: در گیلان نیز توسعه راه*های استان چشمگیر بوده است و در حال حاضر راه انزلی – آستارا یکی از راه*های ملی و استانی مهم است که با اختصاص بیشتر اعتبار به آن همت به ساخت آن نیز بیشتر می*شود.

    قهرمانی چابک با اشاره به وجود نیروی انسانی ماهر و فداکار فراوان در استان گیلان و با تاکید بر ضرورت تجهیز کامل به لحاظ تجهیزات برای ایمن*سازی راه*ها، گفت: برای رسیدن به این امر نباید فقط متکی به دولت بود بلکه باید به سراغ بخش خصوصی رفت و جذب بحش خصوصی هم مستلزم فراهم *آوری زیرساخت*های لازم است.

    وی با اشاره به پیشرفت خوب راه*آهن آستارا – رشت طی شش ماه اخیر یادآور شد: با به بهره*برداری رسیدن این راه آهن همه کامیون*ها، کمپرسی*ها و حتی وانت نیسان*ها از سطح جاده جمع می*شوند چون این راه آهن ظرفیت زیادی برای حمل بار دارد و جاده*ها فقط برای سواری*ها و مسافران اختصاص می*یابد و بدین ترتیب با جاده*ای امن و زیبا شاهد توسعه گیلان بیش از پیش هستیم.
    5 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Keyvan (12-24-2010), MrSAMET (12-24-2010), Sarkesh (12-24-2010), The Last Outlaw (12-24-2010), spite (06-11-2014)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد