بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: جملات به یاد ماندنی سر الکس فرگوسن .

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض جملات به یاد ماندنی سر الکس فرگوسن .

    سلام ...


    قهرمانی به یاد ماندنی سال 1999 .


    در این تاپیک سخنان بزرگ سر الکس فرگوسن مربی بزرگ منچستر را برای شما قرار میدهیم .


    1 -به نظرم نیمه اول بازی , بهترین زمان حرفه ای زندگی من بود . ( پس از بازگشت تاریخی یونایتد در بازی با یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 1999 )

    2 - در پایان مسابقه تنها چند سانتی متر با جام فاصله دارید و اگر شکست بخورید نمی توانید آن را لمس کنید . اگر تمام تلاشتان را را نکردید بهتر است به رختکن بازنگردید . ( در رختکن , بین 2 نیمه ی بازی بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا )

    3 - مهم ترین چالش زندگی من زدن رکورد لیورپول است .

    4 - هر چه میخواهید بگید . او یک بازیکن درست و حسابی است و شما یک مشت آدم مزخرف . ( سخن فرگوسن در مورد خوان وروون )

    5 - تنها یک قهرمان واقعی میتواند از شکست برگردد و خود را نشان بدهد .

    6 - من اورا میبوسم و او را در آغوش میگیرم ( در مورد سام آلاردایس )

    7 - این خیلی مهم است . خیلی ها از کار کردن بدشان می آید ولی من از کار کردن لذت میبرم .

    8 - وقتی عصبی میشد یه نگاه بهش میکردم و با خودم میگفتم الکس , اون اگه یه مشت بهت میزنه میمیری ! ( سخن او در مورد پیتر اشمایکل )

    9 - گرسنگی و اشتیاق او برای گلزنی عالی است . وین بهترین 21 ساله ای است که من تاکنون داشتم . ( سخن او در مورد وین رونی )

    10 - من با او سره زدن 15 گل شرط بسته بودم . اما الان باید شرط رو عوش کنم چون دارم میبازم . من مربی هستم و اگه بخوام حتی میتونم شر رو برنده بشم . ( در مورد شرط بندی او با رونالدو . فرگوسن با او شرط بسته بود که اگر رونالدو 15 گل بزند فرگوسن کله اش را از ته میتراشد . )



    11 - ما اگر به خرف های خوزه مورینیو گوش کنیم به مشکل برمیخوریم .

    12 - اولین بار که رایان گیگز را دیدم یک پسر 13 ساله بود که مثل دیوانه ها در هوا به دنبال تکه ای کاغذ بود .

    13 - همیشه گفته ام وقتی یکی از بازیکنانم در اوج امادگی است از او میخوام که قله اورست را با دمپایی فتح کند .

    14 - آن ها عادت دارند که قبل از بازی یگویند که انگلیسی ها از ما خیلی بهتر هستند و ما خواهیم باخت . اما در اخر شما را 3 بر صفر شکست میدهند ( سخن سر الکس در مورد تیم ملی ایتالیا )

    15 - ان ها هوادارانه خیلی احساسی و متعصبی دارند . تماشاگرانی که از تیمشان قهرمانی در جام جهانی را میخواهند . ( سخن او در مورد طرفداران باشگاه نیوکاسل یونایتد )

    16 - او منو رییس بزرگ خطاب میکرد . بعد از بازی هم از من پذیرایی کرد . ولی ای کاش بیشتر خرج میکرد ( سخن او در مورد ملاقتش با مورینیو بعد از بازی برگشت در مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا )

    17 - فلسفه ی خیلی از تیم های اروپایی حتی در مواقعی که در خانه بازی میکنن , گل نخوردن است .

    18 - او در منطقه آفساید متولد شده است ( سخن او در مورد پیپو اینزاگی )

    19 - اگر یک ایتالیایی به من بگوید که در این بشقاب پاستا است باور نمیکنم . مگر ان که خودم ان را بچشم .

    20 - اگر قد او ( گری نویل ) یک اینچ بلندتر بود , بهترین هافبک میانی جهان می شد .




    21 - این چه فوتبال مزخرفی بود که بازی کردید ؟ هیچ کدامتان جرات ندارید توی چشم های من نگاه کنید چون چیزی برای گفتن ندارید . ( صحبت های فرگوسن به بازیکنانش بین 2 نیمه ی بازی در مقابل شفیلد )

    22 - این یک رفتار کلاسیک و آلمانی بود که باعث تحریک داور و اخراج رافائل شد ( پس از بازی برگشت منچستر در مقابل منچستر در لیگ قهرمانان )

    23 - دیوید بکام بهترین جزیره است . نه فقط به خاطر استعداد خدادادی اش , بلکه به خاطر برای اشتایاق وحشیانه و خستگی ناپزیری که برای تمرین کردن دارد .

    24 - آن ها میگویند او باهوش است چون به 5 زبان دنیا صحبت میکند . من الان میتوانم برای شما یک بچه 5 ساله انگولایی بیاورم که میتواند به 5 زبان دنیا صحبت کند . ( سخن فرگوسن در مورد آرسن ونگر )

    25 - من خیلی با استعداد هستم . احتمالا بعد از مربیگری نقاش بشوم .

    26 - بازنشسته شدن برای جوان ها است. جوان هایی که آیندشان تضمین است و میتوانند کار هایه دیگری انجام دهند . اما من اگر الان برم چکار میتوانم بکنم ؟ بروم و در خانه بشینم ؟

    27 - من مطئمن بودم که جان تری پنالتی را گل میکند . اما سرنوشت میخواست که منچستر بعد از گذشتن 50 سال از حادثه ی مونیخ , منچستر قهرمان شود . ( بعد از قهرمانی در اروپا )

    28 - نمیتوانم باور کنم ....باور نمیکنم ... فوتبال .... این فوتبال لعنتی ... ( لحظاتی پس از قهرمانی اروپا در سال 1999 )

    29 - من مفتخر شدم که یکی از جانشین هایه سرمت بازبی باشم . باید تلاش کنم تا استانداردی که او در این باشگاه ایجاد کرده را حفظ کنم ( پس از برابری کردن رکوردش با سرمت بازبی در لیگ برتر )

    ----------------------------------------------

    امیدوارم لذت برده باشید. یا علی .
    12 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (01-04-2011), Didoo (01-03-2011), Kaj (01-04-2011), MrSAMET (01-03-2011), SASAN (01-03-2011), Sarkesh (01-03-2011), The Enigma (01-04-2011), The Phenom (01-04-2011), The Survivor (01-03-2011), r v d (01-04-2011), wcwwwe (01-03-2011), ŠÄÉËĐ (01-03-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض



    او در منطقه آفساید متولد شده است ( سخن او در مورد پیپو اینزاگی )

    واقعاً جمله زیبا و با محتوایی بود



    اگر یک ایتالیایی به من بگوید که در این بشقاب پاستا است باور نمیکنم . مگر ان که خودم ان را بچشم .


    این یک جمله رو من با کمی تغییر از زبان سیایتمداران بزرگ دنیا در مورد ایتالیایی ها هم شنیده بودم , واقعاً جمله قشنگی هستش !





    من مطئمن بودم که جان تری پنالتی را گل میکند . اما سرنوشت میخواست که منچستر بعد از گذشتن 50 سال از حادثه ی مونیخ , منچستر قهرمان شود . ( بعد از قهرمانی در اروپا )

    واقعاً چلسی فقط 2سانتینتر با قهرمانی چمپونز لیگ فاصله داشت ! ! ! اگه تری لیز نمیخورد و توپ دو سانتر اینورتر میشست الان چلسی قهرمان بود ! اما سرنوشت قهرامانی رو به یونایتد داد !!!
    2 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-04-2011)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    اما از حق نگزريم روي اين 1 ساعتي خنديدم

    ===
    24 - آن ها میگویند او باهوش است چون به 5 زبان دنیا صحبت میکند . من الان میتوانم برای شما یک بچه 5 ساله انگولایی بیاورم که میتواند به 5 زبان دنیا صحبت کند . ( سخن فرگوسن در مورد آرسن ونگر )
    ===

    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-04-2011), The Phenom (01-04-2011)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط olympic hero نمایش پست ها


    8 - وقتی عصبی میشد یه نگاه بهش میکردم و با خودم میگفتم الکس , اون اگه یه مشت بهت میزنه میمیری ! ( سخن او در مورد پیتر اشمایکل )


    14 - آن ها عادت دارند که قبل از بازی یگویند که انگلیسی ها از ما خیلی بهتر هستند و ما خواهیم باخت . اما در اخر شما را 3 بر صفر شکست میدهند ( سخن سر الکس در مورد تیم ملی ایتالیا )


    من که با این 2 تا حال کردم . اولی واقعا سنگینی اشمایکل رو نشون میده . دومی هم که قدرت و اون تکنیک خاصه تیم ملی بزرگ ایتالیا
    کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (01-04-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عکـس هـای RAW بـه تـاریـخ » 24 آگوسـت !
    توسط SASAN در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-25-2009, 11:43 AM
  2. ” دانــلـود راؤ » 18 آگــوسـت “
    توسط The Basted در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-18-2009, 04:01 PM
  3. عکـس هـای اسـمک دون بـه تـاریـخ » 14 آگـوسـت !
    توسط SASAN در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-18-2009, 02:07 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد