سلام .
![]()
× پارک جی سونگ کاپیتان تیم ملی کره جنوبی !×
پارک جی سونگ هافبک خلاق تیم ملی کره باشگاه منچستر یونایتد انگلیس د سخنانی جدید وقبل از اولین بازی تیمش در جام ملت های آسیا گفت که در این تورنمنت که شاید آخرین تورنمنت ملی اش باشد فقط به فکر قهرمانی و بالا بردن جام است .
---------------------------
----------------
او د این مود گفت : " این جام برا من جام خاصی است و من این رو احساس میکنم . من دیگه شانس زیادی برا بازی در تیم ملی ندارم بنابراین در این جام تمام توانم رو به کار می برم تا تیمم را قهرمان کنم و احتمالا با قهرمانی تیم ملی را ترک کنم .
--------------------------
--------------
او همچنین در مورد تیم ملی استرالیا نیر گفت : " آن ها خیلی خو و به شکل اروپایی فوتبال بازی میکنند و جدی ترین رقیب ما در مرحله گروهی هستند . ولی ما هم بازیکنان زیادی در اروپا داریم و توانایی بازی کردن به شکل اروپایی را داریم بنابراین از آن ها هیچ ترسی نداریم .
-----------
---------------------------
او د ادامه نیز گفت : " تیم ما جوان است و این یک نکته ی خیلی خوب برای ما است . من تمام ان جوانان 23 ساله اعتقاد دارم و میدانم که بهترین هستند . ما یک کمپ بسیار عالی در امارت داشتیم ه خیلی به ما کمک کرد . الان فشار روی تیم ما بسیار زیاد است . زیرا تیم ما برای 51 سال است که این جام رو نبرده و همه توقع دارن که ما این طلسم رو بشکونیم .
----------------------------------------------
یا علی ......





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)