بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: پارک جی سونگ : فقط به قهرمانی در آسیا فکر میکنم !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض پارک جی سونگ : فقط به قهرمانی در آسیا فکر میکنم !

    سلام .


    × پارک جی سونگ کاپیتان تیم ملی کره جنوبی !×

    پارک جی سونگ هافبک خلاق تیم ملی کره باشگاه منچستر یونایتد انگلیس د سخنانی جدید وقبل از اولین بازی تیمش در جام ملت های آسیا گفت که در این تورنمنت که شاید آخرین تورنمنت ملی اش باشد فقط به فکر قهرمانی و بالا بردن جام است .

    ---------------------------
    ----------------

    او د این مود گفت : " این جام برا من جام خاصی است و من این رو احساس میکنم . من دیگه شانس زیادی برا بازی در تیم ملی ندارم بنابراین در این جام تمام توانم رو به کار می برم تا تیمم را قهرمان کنم و احتمالا با قهرمانی تیم ملی را ترک کنم .

    --------------------------
    --------------

    او همچنین در مورد تیم ملی استرالیا نیر گفت : " آن ها خیلی خو و به شکل اروپایی فوتبال بازی میکنند و جدی ترین رقیب ما در مرحله گروهی هستند . ولی ما هم بازیکنان زیادی در اروپا داریم و توانایی بازی کردن به شکل اروپایی را داریم بنابراین از آن ها هیچ ترسی نداریم .

    -----------
    ---------------------------

    او د ادامه نیز گفت : " تیم ما جوان است و این یک نکته ی خیلی خوب برای ما است . من تمام ان جوانان 23 ساله اعتقاد دارم و میدانم که بهترین هستند . ما یک کمپ بسیار عالی در امارت داشتیم ه خیلی به ما کمک کرد . الان فشار روی تیم ما بسیار زیاد است . زیرا تیم ما برای 51 سال است که این جام رو نبرده و همه توقع دارن که ما این طلسم رو بشکونیم .

    ----------------------------------------------

    یا علی ......
    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-08-2011), MrSAMET (01-08-2011), The Survivor (01-08-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-24-2011, 12:19 PM
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 10-15-2010, 11:02 AM
  3. رابرت پتینسون در صحنه فیلم باعث آسیب شد
    توسط I Am Legend در انجمن سینمای هالیوود
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-01-2010, 11:32 AM
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 09-25-2009, 02:35 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد