حسرت قهرماني ايران 39 ساله شد
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و كره جنوبي در مرحله يك چهارم نهايي جام ملت هاي 2011 آسيا از ساعت 19:55 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد. دو تيم در 90 دقيقه وقت قانوني نتوانستند گلي بزنند و بازي با نتيجه تساوي به پايان رسيد تا به وقت اضافه كشيده شود.
يونگ بينك در دقيقه 105+2 گل كره جنوبي را به ثمر رساند تا اين تيم يك بر صفر پيروز ميدان شود و ايران مانند جام ملت هاي چهار سال پيش در سال 2007 برابر كره جنوبي شكست بخورد و از صعود به نيمه نهايي باز بماند.
بدين ترتيب طلسم 35 ساله قهرمان نشدن ايران در آسيا 39 ساله شد.










پاسخ با نقل قول







)


علاقه مندی ها (Bookmarks)