بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظر شما؟

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • توچال

    3 13.04%
  • پارک نهج البلاغه

    1 4.35%
  • پارک آب و آتش

    1 4.35%
  • سرزمین عجایب

    6 26.09%
  • پارک جمشیدیه

    0 0%
  • فرحزاد

    2 8.70%
  • پارک قیطریه

    0 0%
  • پارک ساعی

    3 13.04%
  • مجموعه تفریحی ورزشی آسیا

    0 0%
  • جایی دیگر

    7 30.43%
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

موضوع: فراخوان برای حضور در میتینگ آینده!

  1. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    فکر کنم بدترین روزی که میشد این میتینگ رو گذاشت ۲۲ بهمن بود. خوش بگذره بهتون
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    22 بهمن روز جالبی نیست واس یه گله که یه جا بخواد جمع بشه !
    ساعتشم اصلا جالب نیست ...
    من توی انجمن همسایه اعتراض کردم .. به امید خدا روز و ساعت عوض میشود
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  3. Top | #13

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا خیلی عذر میخوام ولی ما با انجمن همسایه چیکار داریم ؟ خودمون مگه شلیم ؟ ماشاالله تعدادمون هم کم نیست . در ضمن 22 بهمن واقعا روز مضخرفی است . مخصوصا ساعت 2 بعد از ظهر .... اون جا شتر با بارش گم میشه اونوقت اون همه آدم میخوان با هم باشن ؟ واثعا روز و مکان تابلویی است . خیلی ها هم به همین دلیل نمیتونن بیان .

    من میگم بزارید یه جا که هر جور خطی ( دقت کنید هر جور خطی . یعنی هم اتوبوس , هم مترو و هم تاکسی ) بهش بخوره تا اگه یکی از بچه ها خواست از اون سر تهران هم بیاد با یه مترو یا با یه اتوبوس برسه . اونوقت شما برداشتید گزاشتید پونک ؟ مصبتونو شکر آقایون .

    در کل اینجوری من شاید نتونم بیام . من میگم بزاریم یه جای دیگه یه روز دیگه ( غیر از 22 بهمن که واقعا تابلوئه ) از صبح زود تا غروب بچه ها با هم باشن تا حال کنن .

    خلاصه بگم بچه های این انجمن شل نیستن که اونوری ها واسشون تصمیم بگیرن .....
    2 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (01-26-2011), ŠÄÉËĐ (01-26-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  4. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا من الان یه گشت زدم دیدم که نظر ها روی پارک ساعی مثبته . پس به نظر من همون پارک ساعی عالی هست . زمانش مهم نیست فقط 22 بهمن نباشه . چون خدایی تابلوئه . یه روز تصمیم بگیریم بچه های این انجمن و اون انجمن با هم از صبح تا غروب بریم پارک ساعی عشق . همه هم راضی هستن .

    خدایی من نمیدونم پونک از کجا در اومد یهو انصافا جایه تابلوئی هست .
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  5. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض

    من که دفعه اول میخوام بیام ولی خوب اینطور نمیشه که هر چی یکی بشه قبول
    من با حسن موافقم جاش مهم نیست ولی یه جوری باشه که بتونیم بیایم
    من از اینور تهران بخوام 22 بهمن بیام اونوری تو این شلوغی دهنم ......دس
    یه جا بندازیم درست حسابی .
    ما تو انجمن خودمونم تعدادمون کم نیست . خیلی از بچه ها دوست دارن هامون ، عرفان ، شروین و خیلی های دیگرو ببینن
    پس اگه میشه جوری برنامه ریزی کنیم که همه بیان .
    کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

  6. Top | #16

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    ما که متاسفانه سربازیم. احتمالا 22 بهمن هم تو خیابون مشغول پست دادنیم.
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  7. Top | #17

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21121
    نوشته ها
    11
    تشکر
    34
    تشکر شده 35 بار در 8 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    29 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط olympic hero نمایش پست ها
    آقا خیلی عذر میخوام ولی ما با انجمن همسایه چیکار داریم ؟ خودمون مگه شلیم ؟ ماشاالله تعدادمون هم کم نیست . در ضمن 22 بهمن واقعا روز مضخرفی است . مخصوصا ساعت 2 بعد از ظهر .... اون جا شتر با بارش گم میشه اونوقت اون همه آدم میخوان با هم باشن ؟ واثعا روز و مکان تابلویی است . خیلی ها هم به همین دلیل نمیتونن بیان .

    من میگم بزارید یه جا که هر جور خطی ( دقت کنید هر جور خطی . یعنی هم اتوبوس , هم مترو و هم تاکسی ) بهش بخوره تا اگه یکی از بچه ها خواست از اون سر تهران هم بیاد با یه مترو یا با یه اتوبوس برسه . اونوقت شما برداشتید گزاشتید پونک ؟ مصبتونو شکر آقایون .

    در کل اینجوری من شاید نتونم بیام . من میگم بزاریم یه جای دیگه یه روز دیگه ( غیر از 22 بهمن که واقعا تابلوئه ) از صبح زود تا غروب بچه ها با هم باشن تا حال کنن .

    خلاصه بگم بچه های این انجمن شل نیستن که اونوری ها واسشون تصمیم بگیرن .....
    دوست عزیز شما مثل اینکه با دیگران دشمنی دارید.این میتینگ رو گذاشتن تا بچه های هر دو انجمن با هم باشند.مثل میتینگ 28 ابان.اجباری هم درش نیست میتونید تشریف نبرید.
    در مورد زمان و مکان خود بنده هم مخالفت خودم رو اونجا اعلام کردم و به احتمال فراوان با توجه به نظر اکثریت هم زمان و هم مکان میتینگ تغییر خواهد کرد تا کسی به مشکل بر نخوره.
    روز 22 بهمن که اصلا روز خوبی نیست و اکثرا مخالف هستند و حتما عوض میشه.
    در مورد ساعت هم باید بگم ساعت 14 که اقا مصطفی اعلام کرده کمی بدون فکر این رو گفتند.چون با توجه به کوتاهی روزها در زمستان و اینکه تا جمع شدن کامل همه دوستان زمانی تلف خواهد شد و همچنین تعدادی از دوستانمون بین ساعت 4 تا 5 میتینگ رو ترک خواهند کرد نظر شخصی بنده بین ساعت 10 تا 11 صبح هست.
    4 کاربر مقابل از spruc عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. A m ! R (01-26-2011), t-a-k-e-r (01-26-2011), Ð-i-R-Ť-Y (01-26-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



  8. Top | #18

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    من در صورتی با جاش موافقم که مصطفی گفت بچه ها از مترو صادقیه با هم قرار بزارن برن پونک
    چون من بیشتر از مترو صادقیش رو بلد نیستم
    کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: spruc (01-26-2011)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  9. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    جمعه دیگه (15 بهمن) شهادت امام رضا هستش و فکر کنم زیاد جالب نباشه تو این روز میتینگ گزاشتن البته اگه خیلی عجله دارید همون 15 بهمن می تونید بزارید ولی به نظر من می تونید 29 بهمن بزارید یا 2 اسفند که میلاد پیامبر هستش و تعطیل رسمی هستش این قرار رو بزارید
    موفق باشید
    5 کاربر مقابل از HaMo0n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (01-26-2011), Keyvan (01-27-2011), spruc (01-26-2011), ŠÄÉËĐ (01-26-2011)
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  10. Top | #20

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    ممد جون من به شروین هم گفتم که با مکان مشکل اون چنانی ندارم . همین جا هم میتونم بیام . من مشکل اصلیم تاریخشه که خدایی ضایع میزنه . وگرنه همین 29 بهمن یا هر تاریخه دیگه بزارید من با کله میام .

    در ضمن برادر من با کسی دعوا ندارم . یه میتینگ هم با اونوریا رفتم خیلی هم باهاشون حال کردم . پس با کسی دعوا ندارم . نظرم رو گفتم که چیزه بدی هم توش نمیبینم .
    کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 08:10 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-03-2011, 04:11 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-30-2010, 03:18 PM
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 01-07-2010, 11:31 AM
  5. ریتینگ عجیب راو ( کاهش ریتینگ از ساعت اول تا دوم )
    توسط The Hitman در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-29-2009, 07:06 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد