فکر کنم بدترین روزی که میشد این میتینگ رو گذاشت ۲۲ بهمن بود. خوش بگذره بهتون
فکر کنم بدترین روزی که میشد این میتینگ رو گذاشت ۲۲ بهمن بود. خوش بگذره بهتون
همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفداروب سایت شخصی من
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

22 بهمن روز جالبی نیست واس یه گله که یه جا بخواد جمع بشه !
ساعتشم اصلا جالب نیست ...
من توی انجمن همسایه اعتراض کردم .. به امید خدا روز و ساعت عوض میشود![]()
I'm back / And I'm better than ever
آقا خیلی عذر میخوام ولی ما با انجمن همسایه چیکار داریم ؟ خودمون مگه شلیم ؟ ماشاالله تعدادمون هم کم نیست . در ضمن 22 بهمن واقعا روز مضخرفی است . مخصوصا ساعت 2 بعد از ظهر .... اون جا شتر با بارش گم میشه اونوقت اون همه آدم میخوان با هم باشن ؟ واثعا روز و مکان تابلویی است . خیلی ها هم به همین دلیل نمیتونن بیان .
من میگم بزارید یه جا که هر جور خطی ( دقت کنید هر جور خطی . یعنی هم اتوبوس , هم مترو و هم تاکسی ) بهش بخوره تا اگه یکی از بچه ها خواست از اون سر تهران هم بیاد با یه مترو یا با یه اتوبوس برسه . اونوقت شما برداشتید گزاشتید پونک ؟ مصبتونو شکر آقایون .
در کل اینجوری من شاید نتونم بیام . من میگم بزاریم یه جای دیگه یه روز دیگه ( غیر از 22 بهمن که واقعا تابلوئه ) از صبح زود تا غروب بچه ها با هم باشن تا حال کنن .
خلاصه بگم بچه های این انجمن شل نیستن که اونوری ها واسشون تصمیم بگیرن .....
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,
آقا من الان یه گشت زدم دیدم که نظر ها روی پارک ساعی مثبته . پس به نظر من همون پارک ساعی عالی هست . زمانش مهم نیست فقط 22 بهمن نباشه . چون خدایی تابلوئه . یه روز تصمیم بگیریم بچه های این انجمن و اون انجمن با هم از صبح تا غروب بریم پارک ساعی عشق . همه هم راضی هستن .
خدایی من نمیدونم پونک از کجا در اومد یهوانصافا جایه تابلوئی هست .
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,

من که دفعه اول میخوام بیام ولی خوب اینطور نمیشه که هر چی یکی بشه قبول
من با حسن موافقم جاش مهم نیست ولی یه جوری باشه که بتونیم بیایم
من از اینور تهران بخوام 22 بهمن بیام اونوری تو این شلوغی دهنم ......دس
یه جا بندازیم درست حسابی .
ما تو انجمن خودمونم تعدادمون کم نیست . خیلی از بچه ها دوست دارن هامون ، عرفان ، شروین و خیلی های دیگرو ببینن
پس اگه میشه جوری برنامه ریزی کنیم که همه بیان .
کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
ما که متاسفانه سربازیم. احتمالا 22 بهمن هم تو خیابون مشغول پست دادنیم.
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

دوست عزیز شما مثل اینکه با دیگران دشمنی دارید.این میتینگ رو گذاشتن تا بچه های هر دو انجمن با هم باشند.مثل میتینگ 28 ابان.اجباری هم درش نیست میتونید تشریف نبرید.
در مورد زمان و مکان خود بنده هم مخالفت خودم رو اونجا اعلام کردم و به احتمال فراوان با توجه به نظر اکثریت هم زمان و هم مکان میتینگ تغییر خواهد کرد تا کسی به مشکل بر نخوره.
روز 22 بهمن که اصلا روز خوبی نیست و اکثرا مخالف هستند و حتما عوض میشه.
در مورد ساعت هم باید بگم ساعت 14 که اقا مصطفی اعلام کرده کمی بدون فکر این رو گفتند.چون با توجه به کوتاهی روزها در زمستان و اینکه تا جمع شدن کامل همه دوستان زمانی تلف خواهد شد و همچنین تعدادی از دوستانمون بین ساعت 4 تا 5 میتینگ رو ترک خواهند کرد نظر شخصی بنده بین ساعت 10 تا 11 صبح هست.
من در صورتی با جاش موافقم که مصطفی گفت بچه ها از مترو صادقیه با هم قرار بزارن برن پونک
چون من بیشتر از مترو صادقیش رو بلد نیستم
کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: spruc (01-26-2011)
یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،
امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد
جمعه دیگه (15 بهمن) شهادت امام رضا هستش و فکر کنم زیاد جالب نباشه تو این روز میتینگ گزاشتن البته اگه خیلی عجله دارید همون 15 بهمن می تونید بزارید ولی به نظر من می تونید 29 بهمن بزارید یا 2 اسفند که میلاد پیامبر هستش و تعطیل رسمی هستش این قرار رو بزارید
موفق باشید
همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفداروب سایت شخصی من
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ممد جون من به شروین هم گفتم که با مکان مشکل اون چنانی ندارم . همین جا هم میتونم بیام . من مشکل اصلیم تاریخشه که خدایی ضایع میزنه . وگرنه همین 29 بهمن یا هر تاریخه دیگه بزارید من با کله میام .
در ضمن برادر من با کسی دعوا ندارم . یه میتینگ هم با اونوریا رفتم خیلی هم باهاشون حال کردم . پس با کسی دعوا ندارم . نظرم رو گفتم که چیزه بدی هم توش نمیبینم .
کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)