نظر منم روی نظر هامونِ .. 15 بهمن هم زیاد جالب نمیشه .
29 بهمن یا 2 اسفند گزینه های بسیار مناسبیه !!
مخصوصا 2 اسفند که تو پارک گل و بلبل شکوفه میزنه !![]()

نظر منم روی نظر هامونِ .. 15 بهمن هم زیاد جالب نمیشه .
29 بهمن یا 2 اسفند گزینه های بسیار مناسبیه !!
مخصوصا 2 اسفند که تو پارک گل و بلبل شکوفه میزنه !![]()
I'm back / And I'm better than ever
یه شدت با 22 بهمن و 16 بهمن مخالفم.
آقا چه عجله ای هستش.
این میتینگ آخر امسال رو همین 2 اسفند برگزار کنیم.
اسفند هم هوا عالیه و میشه رفت کوه.و هم کلا خیلی ماه توپیه و وقت مناسبی هم هستش تا همه بیان.
بعد ممد جون این که یهو بگی تاریخ میتیگ مشخص شد و ... هم درست نیست که ناسلاماتی خیر سرش شروین نظرسنجی گذاشته.
2 اسفند من هستم.
22 بهمن عمرا باشم.(جی کی هم نخواهد بود)
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around
فکر نکنم بحث اینجا به نتیجه ای برسه ...
کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Didoo (01-26-2011)
یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،
امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد
آقا همون 2 اسفند از همه بهتره
هم روز تعطیلی هستش هم زمانش زمان خوبی هست هوا هم بهتر میشه تا اون موقع
همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفداروب سایت شخصی من
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بزارین 17 بهمن به یاد من باشین و دنگ جمع کنین واسم کادو تولد بخرین
اون روزا ما دلی داشتیم
واسه بردن جونی داشتیم
واسه مردن کسی بودیم
کاری داشتیم
پاییز و بهاری داشتیم
تو سرا ما سری داشتیم
عشقی و دلبری داشتیم
سلام
خوب با توجه به مشکلاتی که توی این یکی دو روز پیش اومده من خودم شخصا انصراف می دم از حضور در این میتینگ
خیلی دوست داشتم برای اولین بار دوستانمون رو مثل مصطفی و بقیه دوستان رو زیارت کنم ولی خوب به هر حال نشد
به بقیه کاربران این فروم هم پیشنهاد دارم شرکت نکنن چون این میتینگ اولش خیلی دوستانه داشت پیش میرفت ولی یهو الان یکی دو روزه داره به دعوا کشیده میشه که خود منم هنوز دلیله اصلیش رو نمیدونم
به هر حال من نه با آرمان الهی نه با مصطفی نه با بقیه ادمین های انجمن مشکل خاصی دارم.این وسط یکی دو نفری هستن که همیشه توی این سال ها منتظر ایجاد یک فرومی بودن که برن اونجا و حملاتشون رو به این سایت آغاز کنن تجربه هم نشون داده این چند نفر محدود نه تنها نتونستن کاری از پیش ببرن بلکه نظم و انضباط اون فروم رو هم به هم ریختن
تنها پیشنهاد دوستانه ای که نسبت به ادمین های انجمن owmania دارم برخورد با این کاربران هستش چون اینطور کابران به جز به حاشیه بردن فروم شما هیچ کار مفیدی انجام نمیدن
تاپیک قفل شد
موفق باشید
همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفداروب سایت شخصی من
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)