بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظر شما؟

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • توچال

    3 13.04%
  • پارک نهج البلاغه

    1 4.35%
  • پارک آب و آتش

    1 4.35%
  • سرزمین عجایب

    6 26.09%
  • پارک جمشیدیه

    0 0%
  • فرحزاد

    2 8.70%
  • پارک قیطریه

    0 0%
  • پارک ساعی

    3 13.04%
  • مجموعه تفریحی ورزشی آسیا

    0 0%
  • جایی دیگر

    7 30.43%
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

موضوع: فراخوان برای حضور در میتینگ آینده!

  1. Top | #21

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    نظر منم روی نظر هامونِ .. 15 بهمن هم زیاد جالب نمیشه .
    29 بهمن یا 2 اسفند گزینه های بسیار مناسبیه !!

    مخصوصا 2 اسفند که تو پارک گل و بلبل شکوفه میزنه !
    3 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (01-26-2011), Ħ д † ε Р(01-26-2011)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  2. Top | #22

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    یه شدت با 22 بهمن و 16 بهمن مخالفم.

    آقا چه عجله ای هستش.
    این میتینگ آخر امسال رو همین 2 اسفند برگزار کنیم.
    اسفند هم هوا عالیه و میشه رفت کوه. و هم کلا خیلی ماه توپیه و وقت مناسبی هم هستش تا همه بیان.

    بعد ممد جون این که یهو بگی تاریخ میتیگ مشخص شد و ... هم درست نیست که ناسلاماتی خیر سرش شروین نظرسنجی گذاشته.

    2 اسفند من هستم.
    22 بهمن عمرا باشم.(جی کی هم نخواهد بود)
    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  3. Top | #23

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    فکر نکنم بحث اینجا به نتیجه ای برسه ...
    کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Didoo (01-26-2011)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  4. Top | #24

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا همون 2 اسفند از همه بهتره
    هم روز تعطیلی هستش هم زمانش زمان خوبی هست هوا هم بهتر میشه تا اون موقع
    3 کاربر مقابل از HaMo0n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (01-27-2011), Ħ д † ε Р(01-27-2011)
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #25

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    بزارین 17 بهمن به یاد من باشین و دنگ جمع کنین واسم کادو تولد بخرین
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  6. Top | #26

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام
    خوب با توجه به مشکلاتی که توی این یکی دو روز پیش اومده من خودم شخصا انصراف می دم از حضور در این میتینگ
    خیلی دوست داشتم برای اولین بار دوستانمون رو مثل مصطفی و بقیه دوستان رو زیارت کنم ولی خوب به هر حال نشد
    به بقیه کاربران این فروم هم پیشنهاد دارم شرکت نکنن چون این میتینگ اولش خیلی دوستانه داشت پیش میرفت ولی یهو الان یکی دو روزه داره به دعوا کشیده میشه که خود منم هنوز دلیله اصلیش رو نمیدونم
    به هر حال من نه با آرمان الهی نه با مصطفی نه با بقیه ادمین های انجمن مشکل خاصی دارم.این وسط یکی دو نفری هستن که همیشه توی این سال ها منتظر ایجاد یک فرومی بودن که برن اونجا و حملاتشون رو به این سایت آغاز کنن تجربه هم نشون داده این چند نفر محدود نه تنها نتونستن کاری از پیش ببرن بلکه نظم و انضباط اون فروم رو هم به هم ریختن
    تنها پیشنهاد دوستانه ای که نسبت به ادمین های انجمن owmania دارم برخورد با این کاربران هستش چون اینطور کابران به جز به حاشیه بردن فروم شما هیچ کار مفیدی انجام نمیدن
    تاپیک قفل شد
    موفق باشید
    2 کاربر مقابل از HaMo0n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Keyvan (01-29-2011), ŠÄÉËĐ (02-03-2011)
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 08:10 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-03-2011, 04:11 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-30-2010, 03:18 PM
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 01-07-2010, 11:31 AM
  5. ریتینگ عجیب راو ( کاهش ریتینگ از ساعت اول تا دوم )
    توسط The Hitman در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-29-2009, 07:06 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد