بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا در سال 2011 شد

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا در سال 2011 شد

    ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا در سال 2011 شد

    مسابقه پاياني پانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا 2011 قطر از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه خليفه دوحه بين تيم هاي ملي فوتبال استراليا و ژاپن آغاز شد كه اين ديدار در 90 دقيقه معمول بازي با تساوي صفر بر صفر به پايان رسيد تا تيم برنده در وقت هاي اضافه يا ضربات پنالتي مشخص شود.

    2 تيم در جريان 90 دقيقه بازي بارها روي دروازه يكديگر خطراتي را ايجاد كردند كه اين فرصت ها همگي به هدر رفت تا بازي فينال جام پانزدهم به وقت هاي اضافه بكشد.
    در 30 دقيقه وقت اضافي نيز بازي پاياپايي از سوي هر 2 تيم ارائه شد و بازهم موقعيت هاي خطرناكي از سوي مهاجمان استراليا و ژاپن به هدر رفت تا اينكه در دقيقه 109 تاداناري لي، بازيكن تعويضي آلبرتو زاكه روني كه خود نيز در وقت هاي اضافه وارد ميدان شده بود با ضربه اي زيبا دروازه شوارتزر را باز كرد تا ژاپني ها در پايان اين ماراتن 120 دقيقه اي، قهرمان پانزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا شوند.

    روشن ايرماتوف، داور ازبكستاني قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي در جريان اين ديدار به 3 بازيكن استراليا يعني برت هولمان، متي مك كي و كارل والري از استراليا كارت زرد نشان داد.

    در ديدار رده بندي اين رقابت ها شب گذشته كره جنوبي 3 بر 2 ازبكستان را شكست داد و به عنوان سوم آسيا رسيد.
    پانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا از تاريخ 17 دي ماه سال جاري با حضور 16 تيم در 4 گروه 4 تيمي در قطر آغاز شد و امشب پس از برگزاري 32 ديدار با شناخت تيم قهرمان يعني تيم ملي ژاپن به پايان رسيد.

    پيش از اين ژاپن 3 بار مقام قهرماني آسيا را به دست آورده بود كه با رسيدن به عنوان قهرماني جام ملت هاي آسيا 2011 قطر با 4 قهرماني پرافتخارترين تيم آسيا شد. ايران و عربستان نيز با 3 عنوان قهرماني به رده دوم عنوان پرافتخارترين كشورهاي آسيا رسيدند.

    ژاپني ها كه با رسيدن به فينال هاي 1992، 2000 و 2004 به عنوان قهرماني رسيده بودند، باز هم در يك فينال ديگر به عنوان قهرماني رسيدند تا دست خالي فينال را ترك نكرده باشند.
    در دوره قبلي مسابقات كه در سال 2007 برگزار شد تيم ملي عراق مقام قهرماني را كسب كرد و ژاپن نيز به مقام چهارمي بسنده كرد.
    ویرایش توسط ŠÄÉËĐ : 01-29-2011 در ساعت 09:16 PM
    9 کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-30-2011), P H E N O M (01-29-2011), SAVEUS-Y2J (01-29-2011), Sarkesh (01-29-2011), The Next Big Thing (03-05-2011), Xtreme (01-29-2011), amirnba (01-29-2011), r v d (01-29-2011)

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    تيم ملي فوتبال ژاپن قهرمان شد




    تيم ملي فوتبال ژاپن شنبه شب با پيروزي مقابل استراليا به مقام قهرماني پانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا دست يافت.

    در اين ديدار که در ورزشگاه خليفه دوحه قطر برگزار شد، تيم ژاپن در وقت هاي اضافي با يک گل از سد استراليا گذشت و بر سکوي نخست اين مسابقه ها تکيه زد.
    ''تاماناري لي'' مهاجم جوان تيم ملي ژاپن در دقيقه 109 تنها گل اين ديدار را به ثمر رساند.
    اين بازي با حملات شاگردان آلبرتو زاکه روني سرمربي ايتاليايي تيم ژاپن آغاز شد، آنان با پاس هاي تک ضرب و کوتاه سعي داشتند تا به سمت دروازه تيم حريف نزديک شوند اما تجمع بازيکنان استراليا در يک سوم خط مياني، مانع از گلزني ژاپني در لحظات ابتدايي شد.
    تاکتيک تيم استراليا در نيمه نخست، کشاندن توپ به کناره ها و سانتر از جناحين بود تا مهاجمان بلندقامت زردپوش بتوانند در ضربات سر دروازه ايجي کاواشيما سنگربان ژاپن را باز کنند اما تيم کاهيل و هري کيول نتوانستند از فرصت هاي خود به خوبي استفاده کنند.
    درنيمه دوم، بازيکنان تيم استراليا با پرس در ميانه ميدان، اجازه بازيسازي را به هافبک هاي ژاپن ندادند که همين امر باعث شد تا ژاپني ها با حفظ توپ از جناح چپ به سمت دروازه حريف نزديک شوند.
    در خطرناکترين صحنه يوتو ناکاتومو مدافع تيم چپ سانتري را براي شينجي اوکازاکي ارسال کرد که ضربه سر اين مهاجم با اختلاف اندکي به خارج رفت.
    ژاپني ها نيز درنيمه دوم با بستن کناره ها، هافبک هاي استراليا را مجبور به ارسال پاس هاي مستقيم و بلند کردند تا از قدرت ضربات سر مهاجمان اين تيم کاسته شود.
    تاکتيک تيم استراليا نيز در نيمه دوم تعيير کرد به طوريکه آنان سعي داشتند از خلع پشت مدافع ژاپن استفاده کنند اما هري کيول و تيم هاکيل موقعيت هاي خود را به هدر دادند.
    دراواخر نيمه دوم، بازيکنان دو تيم بازي جذاب، درگيرانه و سرعتي را به نمايش گذاشتند اما درامر گلزني ناموفق عمل کردند تا بازي به وقت هاي اضافي کشيده شود.
    جدال نفس گير و پاياپاي دو تيم در وقت هاي اضافي ادامه يافت اما آبي پوشان ژاپن در يک کار گروهي از جناح چپ به گل قهرماني دست يافتند.
    در اين صحنه ، ناگاتومو مدافع پيش تاخته ژاپن سانتري را بر روي دروازه استراليا ارسال کرد که ''تاماناري لي'' مهاجم جانشين اين تيم با شوت زيبايي دروازه حريف را باز کرد تا ژاپني ها براي چهارمين بار فاتح جام ملت هاي آسيا شوند.
    در ديدار رده بندي اين دوره از مسابقه ها که عصر جمعه برگزار شد تيم ملي کره جنوبي با نتيجه سه بر دو از سد ازبکستان گذشت و به مقام سومي قناعت کرد.
    12 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-30-2011), P H E N O M (01-29-2011), SAVEUS-Y2J (01-29-2011), Sarkesh (01-29-2011), Shayan Y2J (01-29-2011), The Last Outlaw (01-29-2011), The Next Big Thing (03-05-2011), Xtreme (01-29-2011), amirnba (01-29-2011), r v d (01-29-2011), Ð-i-R-Ť-Y (01-29-2011)
    امضای ایشان




  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    اينم از جانواريه 29 كه قطبي ميگقت ايران جام رو ميگيره ! هفت جد و آبادشو ............!
    -------------------------
    قهرماني ژاپن هم مباركش باشه كشوري كه كاراش روي اصول باشه و براي 50 سال آينده اش برنامه داشته باشه بايدم موفق بشه نه مثل ما كه هنوز نميدونيم مربي بعدي تيم ملي كيه!
    6 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-30-2011), MrSAMET (01-29-2011), SAVEUS-Y2J (01-29-2011), Shayan Y2J (01-29-2011), Xtreme (01-29-2011), Ð-i-R-Ť-Y (01-29-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19148
    نوشته ها
    389
    تشکر
    411
    تشکر شده 145 بار در 69 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض

    به نوبه خودم تبریک میگم به تیم خوب ژاپن که فوتبال خوبی از آسیا تو این مسابقات نشون داد و به حقشون هم رسیدند و از مسئله ی دیگری که خوشحالم اینه که استرالیا با تمام غرور و تکبرش نتونست موفق بشه و جام تو قاره کهن موند تا چهار سال دیگه !!!
    بر عکس جام جهانی تیمی که حقشو داشت برنده جام شد
    کاربر مقابل از Shayan Y2J عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SAVEUS-Y2J (01-29-2011)
    امضای ایشان





  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    کسی فکرشو نمیکرد ژاپن قهرمان شه ، چون توی بازیهای مقدماتی خیلی بد بازی کردن ،
    واقعا وقتی جام رو دست بازیکن ژاپنی دیدم خیلی ناراحت شدم ، جام باید توی دستهای نکونام باشه ، ولی حیف ...
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    جدا از قهرمانی ژاپن , من هنوز تو کف این اِندو هستم خیلی دوست دارم من اینو

    حیف که دیگه نمیبینیمش

    اونلی اِندو , به به
    کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (01-30-2011)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانلود گل های استقلال ایران - السد قطر > لیگ قهرمانان آسیا 2011
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-03-2011, 02:04 PM
  2. اخبار جام ملت های اسیا 2011
    توسط Ariyan در انجمن تیم ملی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-23-2011, 02:17 PM
  3. پارت دوم آلبوم جدید و بسیار زیبای Taylor Swift به نام 2011 Leaks
    توسط MrSAMET در انجمن اخبار موزیک خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-16-2011, 11:29 AM
  4. آلبوم جدید و بسیار زیبای Taylor Swift به نام 2011 Leaks
    توسط MrSAMET در انجمن اخبار موزیک خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-11-2011, 03:54 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد