ســـلام
- گمانه زنی در مورد بازگشت کورت انگل به WWE و تشکیل دوباره ی Main Event Mafia
ستاره ی حال حاضر کمپانی TNA بعد از ظهر دیروز در شوی The Fight ظاهر شد و اعلام کرد که قرارداد فعلی او با TNA ماه آگست تمام خواهد شد.
این گفته ی کورت انگل مطابق با آخرین اظهارات کوین نش در رادیوی ESPN است که گفته بود قرارداد کورت با TNA ماه آگست به پایان می رسد.از نش پرسیده شده بود که آیا با بازگشت او و بوکرتی به WWE می توان تصور تشکیل دوباره میـن اونت مافیا را کرد ؟ نش هم در جواب به شوخی گفت که ما می توانیم تابستان امسال با پایان یافتن قرارداد کورت انگل با TNA دوباره این تیم را ببینیم.
اما چند نقل قول از کورت انگل در برنامه ی The Fight :
قرارداد من با TNA تابستان امسال و ماه آگست پایان می یابد.من همچنان پیشنهادات و گزینه های پیش رو را باز نگه داشته ام .
من نقشه ای برای ترک TNA ندارم.اما فکر نکنم کوین نش و بوکرتی هم قبل تر چنین فکری میکردند.
تا دو سه روز قبل از رویال رامبل ، بوکرتی و کوین با TNA قرارداد داشتند.آنها برای آزادی خود درخواست دادند.
تا بعد ...







پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)