بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: × بازگشت انگل به WWE و تشکیل دوباره Main Event Mafia ؟ ×

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض × بازگشت انگل به WWE و تشکیل دوباره Main Event Mafia ؟ ×

    ســـلام



    - گمانه زنی در مورد بازگشت کورت انگل به WWE و تشکیل دوباره ی Main Event Mafia

    ستاره ی حال حاضر کمپانی TNA بعد از ظهر دیروز در شوی The Fight ظاهر شد و اعلام کرد که قرارداد فعلی او با TNA ماه آگست تمام خواهد شد.

    این گفته ی کورت انگل مطابق با آخرین اظهارات کوین نش در رادیوی ESPN است که گفته بود قرارداد کورت با TNA ماه آگست به پایان می رسد.از نش پرسیده شده بود که آیا با بازگشت او و بوکرتی به WWE می توان تصور تشکیل دوباره میـن اونت مافیا را کرد ؟ نش هم در جواب به شوخی گفت که ما می توانیم تابستان امسال با پایان یافتن قرارداد کورت انگل با TNA دوباره این تیم را ببینیم.


    اما چند نقل قول از کورت انگل در برنامه ی The Fight :

    قرارداد من با TNA تابستان امسال و ماه آگست پایان می یابد.من همچنان پیشنهادات و گزینه های پیش رو را باز نگه داشته ام .

    من نقشه ای برای ترک TNA ندارم.اما فکر نکنم کوین نش و بوکرتی هم قبل تر چنین فکری میکردند.

    تا دو سه روز قبل از رویال رامبل ، بوکرتی و کوین با TNA قرارداد داشتند.آنها برای آزادی خود درخواست دادند.

    تا بعد ...
    36 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (02-04-2011), Attitude-Era (03-04-2011), Blood Raven (02-04-2011), DEAD MAN (02-04-2011), DIONYSUS (02-04-2011), El Niño (02-04-2011), Goldberg The Man (02-05-2011), HaMo0n (02-04-2011), Hamid (02-05-2011), JMJ (02-04-2011), Kaj (02-05-2011), Keyvan (02-04-2011), MEHRAD.Y2J (02-05-2011), MEĦRAN (02-04-2011), MaJiD HetFieLd (03-04-2011), Man On Fire (02-05-2011), Nevermore (03-04-2011), P H E N O M (02-04-2011), RKOrton (03-04-2011), Sarkesh (02-04-2011), Sgt.Wollek (02-04-2011), Shayan Y2J (02-04-2011), The Man (03-08-2011), The Proud (02-05-2011), The Shadow (02-04-2011), The Survivor (03-04-2011), Xtreme (02-04-2011), amirnba (02-04-2011), awwe (03-04-2011), dave michael batista (03-04-2011), exipser99 (02-04-2011), frankmir (02-04-2011), majid_rko (02-04-2011), r v d (02-04-2011), Ғ Д † Д Ł β (02-05-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    عمرا ... یعنی خدایی اگه برگرده من نصف علاقم رو بهش از دست میدم . نباید این کارو بکنه . باید این 3-4 سال هم توی tna بمونه ...
    2 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-05-2011), Shayan Y2J (02-04-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21081
    نوشته ها
    70
    تشکر
    53
    تشکر شده 130 بار در 37 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من بوکر تی و کوین نش(اگه بیاد) هم بد کاری کردن برگشتن به این کمپانی!!

    خدایی واسه اینها الان wwe مثله مهدکودک میمونه فقط یه عده هستن که میشه بهشون گفت لجند یا قدیمی
    2 کاربر مقابل از majid_rko عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-05-2011)
    امضای ایشان
    HHH & HBK & RKO


  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    اتفاقا اگر به wwe برگرده علاقه من بهش بیشتر میشه
    کرت واقعا تو tna حیف شد.
    4 کاربر مقابل از HaMo0n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (03-04-2011), P H E N O M (03-04-2011), Shayan Y2J (02-04-2011), The Proud (02-05-2011)
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #5

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    انگل تو wwe اوج گرفت و رفت tna بهتر شد , به نظر من اصلاً تو tna حروم نشد بلکه پیشرفت بیشتری داشت , اگه تو wwe میموند شاید به یک مین اونتر من ثابت تبدیل نمیشد , ولی تو tna یک مین اونتر ثابت و با کیفیت بود , انگل تو tna یک شرایط جدید رو تجربه کرد و چهره محبوبتری شد .
    4 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-05-2011), The Proud (02-05-2011), jmh23 (02-05-2011)
    امضای ایشان


  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من اگه این تیم اینبار تو دبلیو دبلیو ای تشکیل بشه خیلی خوب میشه و یه خورده حال و هوای کمپانی هم تغییر میکنه
    2 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-05-2011), The Proud (02-05-2011)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5013
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من با اتفاقاتی که بر علیه انگل افتاده یا باید منتظر یه مسابقه کریر در مقابل کریر برای انگل و جرت باشیم

    یا خداحافظ tna و سلام wwe

    انگل علی رغم همه دشمنی هاش هنوز توانائی های زیادی داره
    کاربر مقابل از soltanyami عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-04-2011)

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا کنه که بیاد wwe
    اون وقت tna دیگه باید کاسه کوزشو جمع کنه بره.
    امضای ایشان

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21314
    سن
    32
    نوشته ها
    297
    تشکر
    286
    تشکر شده 212 بار در 91 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    بله....مثلا رندی وقتی تو اسمک بود هیچی نبود ولی وقتی رفت راو شد ویپر معروف!!!!انگل هم اگه به اون tna نمیرفت معروف نمیشد
    بعد از اخراج ناعادلانه انگل....حالا اگه برگرده درگیری بین اون و خانواده مکمهن اوج میگیره/1/1
    کاربر مقابل از Nevermore عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-04-2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. **بیوگرافی The Main Event..شان مایکل**(قسمت اول)
    توسط Olympic Hero در انجمن بیوگرافی ستاره های WWE
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-13-2010, 10:07 PM
  2. Main Event Mafia در برابر nWo ?? | فولی در برابر هوگان ؟؟
    توسط The Main Event در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 12-20-2009, 09:35 PM
  3. TNA : The Main Event Mafia Theme Song [Exclusive]
    توسط Ð-i-R-Ť-Y در انجمن ستاره های تی ان ای
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-22-2008, 03:14 PM
  4. (Raw Main Event At Backlash(Wwe Championship
    توسط arman در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 04-08-2008, 11:45 AM
  5. رکود جدید جان سینا در main event ها
    توسط Alireza Hunter در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 07-24-2007, 12:01 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد