فرگوسن: کئیروش معلمی بی نظیر است
کارلوس کئیروش دو دوره و در مجموع پنج سال دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و یک بار از این تیم جدا شد تا به رئال مادرید برود، و بار دیگر هم به تیم ملی پرتغال رفت.
فرگوسن درباره کئیروش می گوید: «او فرد و معلمی فوق العاده است، و هدف اصلی او در زندگی پرورش جوانان است و این که الهام بخش آنها باشد و مطمئن شود که آنها انسان های خوبی می شوند. به همین دلیل من از او حمایت می کنم. من او را عالی می شناسم، او فردی بسیار محترم است. کارلوس از آن آدم های خوب است.»
فرگوسن این جملات را برای حمایت از کئیروش به زبان آورد. او در ماه می سال 2010، در جریان اردوی آماده سازی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی با مسئولانی که برای تست دوپینگ به اردوی تیم رفته بودند درگیر شد و این درگیری به محرومیت او انجامید و در نهایت یکی از عوامل اخراج او بود.
کئیروش گفته بود که از تست هایی که صبح های زود انجام می شود ناراحت است ولی مانع گرفتن تست دوپینگ نشده. او همچنین گفته بود نباید آن حرف ها را به زبان می آورد ولی دشنام در فوتبال غیرطبیعی نیست.
فرگوسن گفت: «کنترل دوپینگ فشار زیادی روی مربیان فوتبال می آورد چرا که آنها باید تمام روز بدانند بازیکنانشان کجا هستند. درباره کارلوس هم او داشت برای جام جهانی آماده می شد و این دخالتی بزرگ در کار او بود. او باید مربی پرتغال می ماند چون به اندازه کافی خوب است. او شهرت خوبی دارد.»
لوییس فیگو و روسای باشگاه های بنفیکا و پورتو هم از کئیروش حمایت کرده بودند.
کئیروش گفته بود که او را پیشاپیش محکوم کرده اند، چرا که جزئیات ماجرا به رسانه ها راه یافته بود. او همچنین گفت که این کارها پیش زمینه اخراج او را فراهم می کند.








پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)