بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: نظر فرگوسن درباره سرمربی جدید ایران : کئیروش معلمی بی نظیر است

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض نظر فرگوسن درباره سرمربی جدید ایران : کئیروش معلمی بی نظیر است

    فرگوسن: کئیروش معلمی بی نظیر است





    کارلوس کئیروش دو دوره و در مجموع پنج سال دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و یک بار از این تیم جدا شد تا به رئال مادرید برود، و بار دیگر هم به تیم ملی پرتغال رفت.


    فرگوسن درباره کئیروش می گوید: «او فرد و معلمی فوق العاده است، و هدف اصلی او در زندگی پرورش جوانان است و این که الهام بخش آنها باشد و مطمئن شود که آنها انسان های خوبی می شوند. به همین دلیل من از او حمایت می کنم. من او را عالی می شناسم، او فردی بسیار محترم است. کارلوس از آن آدم های خوب است.»

    فرگوسن این جملات را برای حمایت از کئیروش به زبان آورد. او در ماه می سال 2010، در جریان اردوی آماده سازی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی با مسئولانی که برای تست دوپینگ به اردوی تیم رفته بودند درگیر شد و این درگیری به محرومیت او انجامید و در نهایت یکی از عوامل اخراج او بود.


    کئیروش گفته بود که از تست هایی که صبح های زود انجام می شود ناراحت است ولی مانع گرفتن تست دوپینگ نشده. او همچنین گفته بود نباید آن حرف ها را به زبان می آورد ولی دشنام در فوتبال غیرطبیعی نیست.

    فرگوسن گفت: «کنترل دوپینگ فشار زیادی روی مربیان فوتبال می آورد چرا که آنها باید تمام روز بدانند بازیکنانشان کجا هستند. درباره کارلوس هم او داشت برای جام جهانی آماده می شد و این دخالتی بزرگ در کار او بود. او باید مربی پرتغال می ماند چون به اندازه کافی خوب است. او شهرت خوبی دارد.»


    لوییس فیگو و روسای باشگاه های بنفیکا و پورتو هم از کئیروش حمایت کرده بودند.


    کئیروش گفته بود که او را پیشاپیش محکوم کرده اند، چرا که جزئیات ماجرا به رسانه ها راه یافته بود. او همچنین گفت که این کارها پیش زمینه اخراج او را فراهم می کند.

    ویرایش توسط ŠÄÉËĐ : 02-12-2011 در ساعت 08:25 PM
    14 کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (02-13-2011), El Niño (02-12-2011), Hamid (02-12-2011), Kaj (02-13-2011), MrSAMET (02-12-2011), P H E N O M (02-12-2011), SASAN (02-12-2011), Sarkesh (02-12-2011), amirnba (02-12-2011), feri13 (02-12-2011), r v d (02-12-2011), Ð-i-R-Ť-Y (02-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2011)

  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    يكي از دستياران خوب فرگي بود .

    اما به تنهايي كار خاصي نكرد . شايد در ايران بتونه مثل منچستر ستاره ساز باشه !
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Hamid (02-12-2011), Kaj (02-13-2011), MrSAMET (02-12-2011), amirnba (02-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2011)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21190
    نوشته ها
    1
    تشکر
    2
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون داش سعید


    برای تشکر ، از پلاگین تشکر در زیر پست استفاده کنید .
    ویرایش توسط Ð-i-R-Ť-Y : 02-12-2011 در ساعت 09:44 PM
    کاربر مقابل از feri13 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (02-13-2011)

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sasan نمایش پست ها
    يكي از دستياران خوب فرگي بود .

    اما به تنهايي كار خاصي نكرد . شايد در ايران بتونه مثل منچستر ستاره ساز باشه !
    ساسی جون اسم فرگوسن رو کامل بنویس،چون تا مینویسی فرگی اسم نامزد من میشه

    3 کاربر مقابل از MaJiD HetFieLd عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-13-2011), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2011)
    امضای ایشان


    ELENA I Know You Love Stefan But I Love You
    You Should Know




  5. Top | #5

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    کرش عالی هست واسه ایران و حیفه اگه بره , ولی داره جا جا میکنه هی , یه جورایی هم طاقچه بالا میزاره

    من چشمم آب نمیخوره که بیاد , دو روز هم فرصت خواسته خیر سرش فکر کنه
    کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (02-13-2011)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-15-2011, 01:35 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-20-2010, 10:21 PM
  3. فرگوسن : آرسنال 2004 تکرار نشدنی است !
    توسط Olympic Hero در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-13-2010, 11:29 PM
  4. عکس های دختری که شبیه عروسک است!!
    توسط El Niño در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-10-2010, 01:28 PM
  5. کریس رونالدو: فرگوسن بهترین مربی دنیاست
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لالیگا اسپانیا
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-12-2010, 11:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد