ســـلام
رویداد : ماندی نایت راء
تاریخ : 21 فبریه 2011
آغاز شوء
در ابتدا جان سینا اومد و شروع به صحبت کرد و گفت من نامبروان کانتندر شدم و با د میز تو رسلمنیا روبرو میشم.بعد در مورد حرفهای چند وقت اخیر راک صحبت کرد و گفت نمیدونم چرا این حرفا رو زد و شاید داشت شوخی میکرد.گفت که تمرکزم رو روی رسلمنیا گذاشتم.در آخر هم از یه سری از نقشهای فیلمهای راک رو نام برد و شوخی کرد و آخر میکروفون رو انداخت زمین و رفت .
بازی اول
سی ام پانک مقابل جان موریسن
هر دو استار وارد شدن و کار آغاز میشه.موریسن با ساعد میزنه.پانک از بیرون رینگ زانوی وریسن رو میگیره و به سمت طنابها میکشه.پانک روی زانوهای موریسن کار میکنه و دراپ کیک میزنه و روی زانوش سابمیشن میزنه که موریسن طنابها رو میگیره.موریسن سعی میکنه به پانک پانچ بزنه اما قادر نیست و پانک به زانوی مصدوم موریسن کیک میزنه و حالا بلندش میکنه و موفق میشه جی تی اس رو بزنه.کاور 1.......2........3.
برنده : سی ام پانک
بعد از بازی پانک میکروفون رو برمیداره و میگه رندی اورتن بیا بیرون.اون میگه رندی اورتن بیاد و به من پانت بزنه و قهرمانی رو ازم بگیره.میگه اورتن لیاقت حضور تو رسلمنیا رو نداره و حضور نخواهد داشت.بخاطر اینکه یا مصدوم میشه یا خیلی به سلامتی خودش اهمیت میده.پانک میده اگه خودش رو امشب نشون بده مصدومش میکنم.حالا رندی اورتن از میون جمعیت میاد و دیده میشه.پانک سریع میره به رمپ میرسه و به نکسوس میگه برید عقب.بعد رندی و پانک بهم دیگه خیره میشن و میریم به کامرشال ...
در ادامه آلبرتو دل ریو میاد و از پشت به کوفی حمله میکنه و چندین بار لگد میزنه.ریکاردو رودریگز هم هست.دل ریو کوفی رو به دیواره ی کنار رینگ میکوبه.به شونه ی موفی هی لگد میزنه.بهد سابمیشن آرم بریکر رو روی کوفی میزنه.ولی داور ها سریع میان و این دو تا رو جدا میکنن.دل ریو داره همینطوری میخنده و میره عقب.کوفی از درد فریاد میزنه و دل ریو در حال ترک آرنا هست.
در ادامه د میز به رینگ میاد و شروع به صحبت میکنه.میز میگه هوادرای WWE از روشی که راک هفته ی پیش استفاده کرد خجالت کشیدند.میگه از اینکه راک برگشته خوشحالم ولی راک به من گفت سـ.اک .میز در ادامه گفت من کاملا آسام هستم و جان سینا رو تو رسلمنیا شکست میدم و به این چیزا اهمیتی نمیدم.حالا جی ام راء ایمیل میه و میگه صحبت از راک بسته.میگه راک و سـ.اک یکی از بهترین تگ تیم های WWE بودند.میگه حالا میخوام تگ تیم چمپیون ها از عنوان خودشون دفاع کنن.میگه تو و جان سینا در قالب یک تیم به مصاف د کور میرید.
بازی دوم
بلا تویینز مقابل ایو تورس و گیل کیم
بازی شروع شده و گیل روی یکی کار میکنه و از رینگ بیرون میندازش.به اون یکی خواهر هم پانچ میزنه.گیل یه کراس بادی میزنه و کاور 1.......2... حالا میخواد بره بالای طتاب که یکی از خواهرا نمیزاره.گیل با ایو تگ میکنه و ایو یه دراپ کیک میزنه و حالا کراس بادی و کاور 1......2.....ایو یه مونسالت ایستاده میزنه و کاور اما اون یکی خواهر پین رو میشکنه.ایو میره برای رول آپ ولی بلاها جاشون رو با هم عوض میکنن و اونها رول آپ میکنن و 1.....2...3.
برنده : بلا تویینز
آندرتیکر اینجاست.آندرتیکر در راء حاضر شده و داره حرکت میکنه و به رمپ رسیده.تیکر همینطور درحال حرکت به سمت رینگ هست.چراغ ها رو روشن میکنه و حالا تریپل اچ وسط کار تیکر به راء برمیگرده !!! تریپل اچ موزیک تیکر رو قطع میکنه.تیکر کمی ناراحته.تریپل اچ کتش رو در میاره و شروع به حرکت به سمت رینگ میکنه.هر دو به همدیگه خیره شدن و به نشان رسلمنیا توجه میکنن.تیکر میخنده و شروع به قدم زدن میکنه. میریم به کامرشال ....
بازی سوم
شیمس مقابل مارک هنری
هر دو شروع به کار میکنن.هنری شیمس رو بالای طنابها میبره و هد بات میزنه.شیمس بیرون رینگ میوفته.شیمس از هنری میخواد نزنش ولی حالا خودش شروع به زدن میکنه.هنری رو کنار طنابها میزاره و شروع به زدن کیک میکنه.شیمس سعی میکنه اسلیپر هولد رو اجرا کنه ولی هنری نمیزاره و به کرنر پرتش میکنه ولی شیمس با کیک تو هد جوابش رو میده.داور وضعیت هنری رو چک میکنه.در ادامه هنری شیمس رو به کرنر میکوبه و حالا شیمس رو بلند میکوبه و فینیشر خودش رو اجرا میکنه.کاور 1.....2.......3.
برنده : مارک هنری
در ادامه در بک استیج دنیل برایان داره با گیل کیم صحبت میکنه و شیمس میاد.برایان به شیمس میخنده و شیمس میگه چیز خنده داری هست که داری میخندی؟ برایان میگه نه و بعد میگه مشکلت چیه ؟ ولی شیمس به حرفاش توجهی نمیکنه و میزاره میره.
در ادامه مایکل کول میاد تو رینگ و میگه گزارشی رو با جری لاور تو چند دقیقه خواهد داشت.میگه من بهتر از گوریل مانسون ، جری لاور و جیم راس هستم.اون میگه من برنده ی اسلمی شدم و خواهش میکنم بهش توجه کنین .
کول جری لاور رو به رینگ دعوت میکنه.جری میاد.کول ازش میپرسه نظرت در مورد باخت به میز و نرفتن به رسلمنیا چیه؟ ولی جری جوابی نمیده و فقط خیره شده.کول دوباره سوال میکنه ولی جری جواب نمیده.حالا کول در مورد مادر مرحوم جری یه چیزی میگه و جری میگه اگه یه بار دیگه در مورد مادرم صحبت کنی این آخرین چیزی هست که گفتی.
جری میگه من از اینکه حرفای تو رو بشنوم دیوونه میشم.میگه من یه راهی رو سراغ دارم که برم رسلمنیا.میگه من و تو تو رسلمنیا مسابقه میدیم.قبول میکنی ؟ کول کمی طول میده و میگه تو یه سالخورده ای و این اتفاق نمیوفته.بعد رینگ رو ترک میکنه و میره آنوس تیبل میشینه.جری میره اونجا و بازم ازش سوال میکنه و این بار کول باز همون جواب رو میده و در ادامه یه لیوان نوشیدنی تو صورت جری پخش میکنه و جایگاه رو ترک میکنه و میره.
بازی چهارم
هید اسلتر و جاستین گابریل مقابل جان سینا و د میز ( تگ تیم چمپیون )
اسلتر میز رو قفل کرده و روش کنترل داره.حالا میز خودش رو آزاد میکنه و اسلتر رو به رینگ میکوبه.چند ضربه ی ساعد میزنه.اسلتر موفق میشه تگ کنه.میز رو گابریل تسلط داره و گرفتش.حالا در همین حال با سینا تگ میکنه و سینا به گابریل پانچ میزنه.یه سوپلکس هم میزنه و میز درخواست تگ کردن داره.میز به بازی میاد و یه رانینگ کلوسلاین به گابریل میزنه و در نهایت اسکال کراشینگ فینالی رو میزنه.کاور 1.......2.......3.
برنده و قهرمان جدید تیمی : د میز و جان سینا
سینا شگفت زده به نظر میرسه و حالا با کمربندش جشن میگره و میز هم دو تا کمربند رو تو دست داره که حالا وید برت جشن اونها رو خراب میکنه.وید برت میگه مت ریمچ رو همین الان میخوایم و جی ام ایمل میده و میگه زنگ بازی رو به صدا در بیارید.
مین اونت
جان سینا و د میز مقابل هید اسلتر و جاستین گابریل ( تگ تیم چمپیون )
بازی دوباره شروع میشه.میز آرم لوک کرده و با سینا تگ میکنه اما گابریل هم موفق میشه با اسلتر تگ کنه.اسلتر یه لگد تو شکم سینا میزنه و چند پانچ در ادامه ولی سینا برمیگرده و یه کراس بادی میزنه.د میز به بازی میاد و یه اسلتر کیک میزنه ولی بدست ازکیل جکسون از رینگ خارج میشه.گابریل بیرون رینگ بهش حمله میکنه.گابریل به بازی میاد و اون و اسلتر دو تایی روی میز کار میکنن و سعی میکنن میز از سینا دور بمونه.
میز موفق میشه یه نک بریکر و بک بریکر بزنه و میخواد تگ کنه اما اسلتر وسط رینگ بهش حمله میکنه و نمیزاره.اسلتر و گابریل به صورت تیمی روی میز کار میکنن.گابریل میره تا فینیشرش رو بزنه اما میز نمیزاره و بالاخره با سینا تگ میکنه.سینا میاد و کنترل بازی رو تو دست میگیره.فایو ناکل شافل رو به اسلتر میزنه و آماده ی زدن AA میشه که ناگهان د میز از پشت میاد و اسکال کراشینگ فینالی رو به سینا میزنه ! اسلتر سینا رو کاور میکنه و 1.....2.......3.
برنده و قهرمان جدید تیمی : هید اسلتر و جاستین گابریل
میز از رینگ خارج شده و سینا در تعجب هست.اسلتر و گابریل در حال خوشحالی هستند.میز به رمپ رسیده و شروع به مسخرذه کردن سینا میکنه.عنوانش رو بالا میگیره و با رایلی آرنا رو ترک میکنه.سینا روی پاهاش می ایسته و شوء در همین حال به پایان میرسه.
ممنون از توجهتون
تا بعد ...









پاسخ با نقل قول


age aksaro baraye karbarane adi nazarid faghat bazdid konandehaye sait r oaz dast midid hamin



علاقه مندی ها (Bookmarks)