بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29

موضوع: فارسی2 و فارسی نیوز بعد از شبکه فارسی1

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض فارسی2 و فارسی نیوز بعد از شبکه فارسی1

    با سلام
    بنا به اخرین اطلاعات از فارسی1 این شبکه موفق قصد داره که دو کانال جدید به لیست کانالهای خودش اضافه کنه.
    1. فارسی 2
    بنا به گفته ی خود شبکه این کانال برای بچه ها ساخته شده و حدس اینکه این کانال بیشتر کارتون و...... باشه خیلی زیاده
    2.فارسی نیوز
    این شبکه که به نظرم خیلی جالب اومد برنامه های متنوعی از جمله
    راز بقا و ورزشها(البته بیشتر فوتبال) و اخبار روز جامعه و فیلمهای سینمایی و کلی برنامه متنوع دیگه که مطمینم این کانال بیاد طرفداراش از فارسی1 هم بیشتر میشه
    در ضمن شبکه فارسی1 شبکه های دیگه ای به جز اینا در راه داره که هنوز هیچ اطلاعاتی از انها نیست!!!!
    اسم شبکه های اینده به غیر از فارسی2 و نیوز به شرح زیر است
    فارسی3 و فارسی4 و فارسی5 و فارسی6
    با اپ شدن اطلاعات بیشتر این تایپیک اپ میشه
    با تشکر از همه بای
    کاربر مقابل از omid_edge_shohreh solati عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-03-2011)
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sasan نمایش پست ها
    حرف من بي معني نيست اصلا ...

    شما اين مسائيل رو به كچ درارتباط نكنيد ...


    قبلا يك كاربري بود از اين كارا زياد كرده , و نتيجه اخرش به دعوا كشيده شده و رفتن اون كاربر از فروم .

    وقتي كل فروم مخالف يك چيزي هستن به خاطر يك نفر نميشه عقايد برگرده ...!


    اين فروم عاشق و كمبود نداره كه بشينين با اين كانال حال كنن .
    من خودم هم با این کل کل و اینجور چیزا مخالفم ولی خب خودتون شروع میکنید دیگه!
    در کل من این تایپیک رو با اطلاعات جدید اپ میکنم و شما هم اگه ناراحتید پست ندید.
    و حرف اخر
    من به خاطر کانال م..ا.ه.و.اره هیچ وقت دعوا نمیکنم و شما همتون هم هرچی میخواهید به این کانال با پستاتون بگید!!!!!!!!فرقی به حال کسی نمیکنه!!!! بای تو آل
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  3. Top | #22

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    به قول ويد برت: (با لهجه ويد برت بخونيد )
    Hold Your Horses Gentelmen

    Somebody Running His Mouth

    Please Stop That Damn Topic
    6 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-03-2011), Arsalan (03-03-2011), DIONYSUS (03-03-2011), Sarkesh (03-03-2011), amirnba (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  4. Top | #23

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    اقا من اشتباهی بهش تنکس دادم..
    اخه فارسی 1 خودش کم بود بره 2..3 رو هم بیاره..
    یکی تنکس منو پاک کنه..
    به قول شروین بدبخت شدیم رفت...
    انشالله برادران..گ..م ن..ام امام زمان میزنن میترکوننش...
    فقط ب..ی ب..ی سی و و.ی او ای رو کاش نزنن..هر چیزیو که خواستن بزنن..بزنن
    کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Kaj (03-03-2011)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  5. Top | #24

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sniper نمایش پست ها
    اقا من اشتباهی بهش تنکس دادم..
    اخه فارسی 1 خودش کم بود بره 2..3 رو هم بیاره..
    یکی تنکس منو پاک کنه..
    خودت ميتوني تنكس رو پاك كني

    روي Remove Your Thanks كليك كن تا پاك بشه



    -----------------
    فارسي 1 چيه شبكس

  6. Top | #25

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    بابا میدونستم خودم...
    اینو بهش میگن سی.اس.ت...
    من اعلام کردم که همه بدونم چقدر ناراضی هستم..
    اگه تنکس رو نمیگفتم و خودم پاک میکردم که کسی نمیفهمید من خیلی بدم اومده..
    2 کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-04-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2011)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  7. Top | #26

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی ببخشید دخالت میکنم ولی این نظر منه:
    کسایی مثل داش ساسان و داش شروین و بقیه مخالفا اینقد سرگرمی و تفریحات دارن که به نظرشون این شبکه ها چرته(مثل خودم که هیچوقت وقتمو واسه سریالای آبکی تلف نمیکنم)
    موافقای این برنامه ها هم از سر مجبوری و ناچاری میشینن پای برنامه ها و سریالهای این شبکه ها و به به چه چه میکنن
    نظر هر کسی هم واسه خودش محترمه....
    2 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-03-2011), Kaj (03-03-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ғ д † д ł ß نمایش پست ها
    خیلی ببخشید دخالت میکنم ولی این نظر منه:
    کسایی مثل داش ساسان و داش شروین و بقیه مخالفا اینقد سرگرمی و تفریحات دارن که به نظرشون این شبکه ها چرته(مثل خودم که هیچوقت وقتمو واسه سریالای آبکی تلف نمیکنم)
    موافقای این برنامه ها هم از سر مجبوری و ناچاری میشینن پای برنامه ها و سریالهای این شبکه ها و به به چه چه میکنن
    نظر هر کسی هم واسه خودش محترمه....
    لطفا محترمانه صحبت کنین شما با این حرفتون دارین به من توهین میکنین!!!!!!!
    در رابطه با حرف موافقا هم کلی خندیدم
    ادم رو مجبور میکنن یعنی چی برادر من!!!
    یعنی تهدید میکنن که باید همین الان این برنامه رو دید!
    من یه جا گفتم هرچی میخاید بگید ولی منظورم کانال بود نگفتم به طور غیر مستقیم به من توهین کنین!!!
    الان هم هرچی میخواهید به کانال بگید ولی به افراد خلاف قوانینه!
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  9. Top | #28

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    لطفا محترمانه صحبت کنین شما با این حرفتون دارین به من توهین میکنین!!!!!!!
    در رابطه با حرف موافقا هم کلی خندیدم
    ادم رو مجبور میکنن یعنی چی برادر من!!!
    یعنی تهدید میکنن که باید همین الان این برنامه رو دید!
    من یه جا گفتم هرچی میخاید بگید ولی منظورم کانال بود نگفتم به طور غیر مستقیم به من توهین کنین!!!
    الان هم هرچی میخواهید به کانال بگید ولی به افراد خلاف قوانینه!
    شما هنوز هم دارید یهوی جو گیر میشید که!!!
    من گفتم هر کس نظر خودش رو داره و نظر هر کس هم واسه خودش محترمه
    این استنباط من بود
    حالا شما فک میکنی من بهتون توهین کردم یه جای کارت ایراد داره!!!
    3 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  10. Top | #29

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی زشته به خاطر این شبکه با هم جر و بحث کنیم .
    اصلا ارزش نگاه کردن نداره چه برسه به جر و بحث ، مخاطبش هم که بیشتر خانمهای خونه دارن ،
    امید جان من نمیدونم چی تو این شبکه دیدی ولی بهرحال نظرت محترمه
    با هم دوست باشید
    7 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AmiRi (03-03-2011), El Niño (03-03-2011), Kaj (03-03-2011), MrSAMET (03-03-2011), TeZAR (03-03-2011), Ð-i-R-Ť-Y (03-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-05-2011)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-02-2011, 02:03 PM
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 03-31-2011, 02:31 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-21-2011, 02:43 PM
  4. فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!
    توسط hidar51 در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 07-27-2010, 05:31 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2010, 10:51 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد