بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: دِ میـز رکورد راک را زد-کمک برت هارت به مردم ژاپن-تولد استاران سابق دنیای رسلینگ

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض دِ میـز رکورد راک را زد-کمک برت هارت به مردم ژاپن-تولد استاران سابق دنیای رسلینگ

    ســـلام

    - تولد دو ستاره ی سابق کشتی



    ستاره ی سابق دنیای رسلینگ و کمپانی WWE به نام Sylvain Grenier امروز 34 ساله شد .




    همچنین دیگر ستاره ی سابق دنیای رسلینگ آقای Mike Mondo 28 ساله شد .


    - تلاش برت هارت برای کمک به مردم ژاپن

    برت هارت تصمیم گرفت نقاشی های خودش از ریک فلیر و هالک هوگن را در سایت Ebay به مزایده بگذارد.برت قصد دارد تمام تمام درآمد حاصل شده از این مزایده را برای کمک به مردم زلزله زده ی ژاپن به آنها تقدیم کند.شما می تونید از این [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] این نقاشی ها رو ببینید.

    - میز رکورد راک را میزند ؟

    تویـ.ـیتر رسمی مجله دبلیو دبلیو ای دیروز اشاره کرد که مدت قهرمانی د میز حتی رکورد د راک را هم خواهد زد.بلندترین مدت قهرمانی راک در سال 2000 شکل گرفته بود که راک موفق شده بود 119 روز عنوانش را حفظ کند .

    این در حالی است که تا الان د میز 112 روز عنوان خود را در اختیار داشته است و 8 روز تا رسلمنیای 27 باقی مانده و اگر حتی میز عنوان را به سینا ببازد حداقل می تواند رکورد راک را بزند. ( که احتمالا میبازه ! )

    فعلا .!
    ویرایش توسط H H H : 03-27-2011 در ساعت 11:11 PM
    24 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (03-27-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (03-28-2011), Batista Unlimited (03-28-2011), DEAD MAN (03-27-2011), DIONYSUS (03-27-2011), El Niño (03-29-2011), Goldberg The Man (03-27-2011), Holy Diver (03-28-2011), J B L (03-27-2011), Kaj (03-28-2011), MaJiD HetFieLd (03-29-2011), Mr. Movie (03-27-2011), MrSAMET (03-27-2011), P H E N O M (03-28-2011), RKOrton (03-28-2011), S.H.A.Y.A.N (03-28-2011), Sarkesh (03-27-2011), The Last Outlaw (03-27-2011), The Man (04-04-2011), The Survivor (03-27-2011), The Zodiac (02-18-2012), amirnba (03-27-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-28-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield نمایش پست ها
    رکورد جی بی ال مربوط به بیشترین زمان حفظ کمربند wwe champion در اسمک دان بود که هنوز که هنوزه هیچ کس نتونسته رکوردشو بشکونه هر چند سینا تو راو یه رکورد بهتر رو زد ولی تو اسمک دان نبود!
    میدونی چند وقت بود چون طرفدار جی بی ال هستی حتما میدونی!
    ولی اگه این ویکی نبود و با وکتد کردن کمربند تایتل رو از ادج نمیگرفت ادج میشکوند این رکورد رو.
    هرچند الان هم دیر نشده!
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط вigcдge نمایش پست ها
    کمپانی نمیذاره میز کمربند رو رکورد بزنه...اگه شده باشه همین دوشنبه مسابقه میذاره کمر بند رو از میز مگیره!!!اگه دو شنبه نشد توی استارز میگیرن ازش...اگر هم نگیرن نشون میدن پپف_یوز کی به گور ننشون خندیدن!!
    چرا كمپاني نمي زاره ميز ركورد رو بشكنه كمپاني كه كمر بند رو بهش داده چرا ركورد رو بهش نده
    اگه وينس از ميز خوشش نمي اومد كه كمربند رو بهش نمي داد.
    4 کاربر مقابل از DIONYSUS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Residente (03-28-2011), Kaj (03-29-2011), Sarkesh (03-28-2011), Vince McMahon (03-29-2011)

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_edge_shohreh solati نمایش پست ها
    میدونی چند وقت بود چون طرفدار جی بی ال هستی حتما میدونی!
    ولی اگه این ویکی نبود و با وکتد کردن کمربند تایتل رو از ادج نمیگرفت ادج میشکوند این رکورد رو.
    هرچند الان هم دیر نشده!
    از پی پی وی گریت امریکن 2004 تا رسولمنیا 2005 یعنی 9 الی 10 ماه
    2 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ғ Д † Д Ł β (03-29-2011)
    امضای ایشان




  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4935
    سن
    33
    نوشته ها
    218
    تشکر
    5
    تشکر شده 46 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    14 Thread(s)

    پیش فرض

    ما به جي بي ال چي كار داريم؟

    اصل كار ميز !!!
    2 کاربر مقابل از zx3 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dejavoo (03-29-2011), El Residente (03-28-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان ميز تا سه سال ديگه هم كمربند دستش باشه ركورد نميزنه. منظور اين خبر اينه كه ميز مدت نگه داشتنش كمربند در يك قهرماني بيشتر از راك ميشه نه اينكه راك ركوردي داشته باشه يا ميز.

    اين تصوير فكر ميكنم همه چيز رو براي دوستان روشن بكنه :






    همينطور كه ميبينيد ميز در كل روزهاي قهرماني فعلا 24 هست. در حاليكه راك 14 هست. ولي هيچكدوم بيشترين مدت در اختيار داشتن كمربند رو ندارن.



    همينطور كه ميبينيد ركورد بيشترين روزهاي قهرماني در طول تاريخ در اختيار برونو سامارتينو هست كه 4040 روز تايتل رو در اختيار داشته. (واسه خودش يه پا جان سينا بوده )

    ویرایش توسط The Last Outlaw : 03-28-2011 در ساعت 10:46 PM
    8 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (03-28-2011), DIONYSUS (03-29-2011), J B L (03-28-2011), Kaj (03-29-2011), Nevermore (03-28-2011), Vince McMahon (03-29-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-29-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    پویان جان ما هم همینو می گیم دیگه کسی چیز دیگه ای نگفت !! ولی خدایی محاله کسی رکورد این یارو ( سامارتینو رو بشکنه ) !! این جمله ای که الان می گم روش اعتراض نکنید چون دارم از روی طرفداری می گم و هیچ منطقی درش نیست :: ( د میز ثابت کرد که استاری بسیار بزرگ تر از د راک هست !! ) --- فعلا ...
    3 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dejavoo (03-29-2011), Vince McMahon (03-29-2011), zx3 (03-29-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رتـبه بنـدی مسـابقات سامر اسـلم + جشن تولد استارها !
    توسط Blood Raven در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-16-2010, 08:51 PM
  2. ری اکشن رندی اورتون به مستر کندی
    توسط El Residente در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: 07-03-2010, 05:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد