بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

موضوع: نتایج کامل ماندی نایت راء | 28 مارس 2011 ( با حضور ویژه آندرتیکر، راک ، شان مایکلز )

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض نتایج کامل ماندی نایت راء | 28 مارس 2011 ( با حضور ویژه آندرتیکر، راک ، شان مایکلز )

    ســـلام



    رویداد : ماندی نایت راء
    تاریخ : 28 مارس 2011
    مکان : شیکاگو



    آغاز شوء با سی ام پانک و رندی اورتن

    در شیکاگو هستیم.راء در حالی شروع میشه که سی ام پانک وسط رینگ نشسته.اون در زادگاه خودش قرار داره.شروع به حرف زدن میکنه.میگه مردمی که دارن تشویقش میکنن رو از دست میده.میگه زمانی که به آتالانتا برم اینی که الان هستم دیگه نیستم.میگه به نکسوس اهمیتی نمیدم چون الان مشکلم رندی اورتن هست و میتونم هوادارانم رو برگردونم.میگه لحظاتی که رندی اورتن داشته بدون امنیت براش بوده و هفته ی پیش گرفتار همین شد.بعد از دیدن کلیپ هفته ی پیش که

    سی ام پانک در پارکینگ به رندی اورتن حمله کرد و همسر رندی اورتن هم اونجا حضور داشت، پانک میگه رندی خیلی به همسرش اهمیت میده ولی همسرش فهمید که اون یه ترسو بیشتر نیست و هرگز پانت کیک به من رو مثل دو سال پیش نخواهد داشت.پانک میگه من خیلی عصبانی هستم و یه رسلمنیا در یکشنبه ی این هفته هم نزدیک میشیم.پانک پا میشه که بره اما حالا رندی اورتن میاد و سریع میره دنبال پانک.اورتن بدلیل حمله ی پیش بانداژ شده.پانک سریع میاد و همون اول طنابها به

    رندی حمله میکنه اما رندی دفاع میکنه و موفق میشه دی دی تی معروفش رو بزنه.رندی داره میکوبه زمین و منتظر تا با بلند شدن پانک آر کی او رو بزنه.اما نه ، دوباره میره عقب تا پانت کیک بزنه.رندی میاد تا بزنه اما پای مصدومش به اون اجازه نمیده و لیز میخوره.پانک سریع میره بیرون رینگ اما وقتی متوجه مصدومیت اورتن میشه برمیگرده.پانک کمی اورتن رو مسخره میکنه و حالا یه لگد تو پای مصدوم رندی میزنه.پانک رندی رو مسخره میکنه و حالا اورتن رو روی شونه های خودش می بره.جی تی اس رو میزنه و همشهریان پانک اون رو تشویق میکنن.


    =======================

    مسابقه اول » اج و کریسچن مقابل آلبرتو دل ریو و برادیوس کلی

    کریسچن چند ضربه ی ساعد میزنه.حالا با اج تگ میکنه و یه دبل تیم به برادیوس میزنن.حالا کریسچن میره تا یه دایو بزنه که در هوا برادیوس گیرش میندازه.اما اج یه لگد به برادیوس میزنه و روی زمین میندازش.میریم به کامرشال ... زمانی که برمیگردیم دل ریو آرم لوک کرده.سپس یه کلوسلاین به کریسچن میزنه و با برادیوس تگ میکنه.برادیوس روی کریسچن کار میکنه.یه بادی اسلم میزنه و دوباره با دل ریو تگ میکنه.

    دل ریو یه البو دراپ میزنه.کریسچن برمیگرده و میره تا به دل ریو کیل سوییچ رو بزنه اما دل ریو نمیزاره و با روکی خودش تگ میکنه.از اینور اج به بازی میاد.اج موفق میشه برادیوس رو زمین بزنه و میره برای زدن اسپیر که دل ریو از پشت پاهای اج رو میکشه و نمیزاره.کریسچن میره تا به دل ریو حمله کنه اما دل ریو موفق میشه کریسچن رو به دیواره ی کنار رینگ بکوبه.برمیگردیم به رینگ.برادیوس میره تا یه کرنر اسپلش رو بزنه اما نمیتونه و اج با زدن اسپیر ، کاور میکنه 1.......2.........3.

    برنده : اج و کریسچن با قانون پین فال

    بعد از بازی دل ریو پایین رینگ روی کریسچن کار میکنه و آرم بریکر رو بهش زده.اج متوجه این قضیه میشه و سریع میاد پایین که دل ریو در میره.اج وضعیت کریسچن رو چک میکنه که دوباره دل ریو برمیگرده و به اج هم حمله میکنه.یه کلوسلاین به اج میزنه و آرم بریکر رو به اج میزنه و اج در حال فریاد زدنه و دل ریو هم مسخرش میکنه.

    =======================

    سیجمنتی با حضور کول و جری لالر

    یه ایمیل میاد و جری لالر میره تا بخونش.اون ادای کول رو در میاره.کول که توی قفس شیشه ای هست صداش در میاد.جری ایمیل رو میخونه.جی ام میگه برای اینکه بفهمیم جری برای رقابت با کول آمادست یه بازی براش گذاشتیم.اون باید با جک سوئگر بازی کنه.جری میگه ایرادی نداره.من میخوام خودم رو ثابت کنم و این بازی رو انجام میدم و کول هم نمیتونه مثل هفته ی گذشته به من حمله کنه.

    =======================

    مسابقه دوم » جاستین گبریل ( با د کور ) مقابل سانتینو ( با کین، بیگ شو ، کازلاف و تامنیا )

    یه لگد از گبریل تو سر سانتینو می بینیم.سپس گبریل آرم بار رو نزدیک طنابها به سانتینو زده، سانتینو خودش رو آزاد میکنه.کار رو شروع میکنه.دایو هد بات میزنه.هید اسلتر میاد تا به سانتینو حمله کنه اما کین از پایین رینگ ناک اوتش میکنه.کازلاف هم وقتی می بینه حواس داور نیست یه گبریل حمله میکنه.سانتینو آماده ی زدن کبرا میشه، درحالی که کین، بیگ شو و کازلاف د کور رو از رینگ دور نگه داشتن.سانتینو کبرا رو میزنه و کاور 1....2.......3.

    برنده : سانتینو با قانون پین فال

    =======================

    پروموی آندرتیکر ، تریپل اچ و شان مایکلز

    حالا نوبت حضور آندرتیکر میشه.موزیکش زده میشه و راه خودش رو تا اومدن به رینگ ادامه میده.تریپل اچ هم اونجا حضور داره.اما ناگهان چراغها روشن میشه و موزیک نا مفهومی زده میشه.بعد از چند لحظه ناگهان موزیک شان مایکلز زده میشه.اون رو تو ساختمون می بینیم و داره میاد تو رینگ.آندرتیکر و تریپل اچ بهم زل زدن.شان شروع به حرف زدن میکنه و میگه ببخشید که دخالت کردم اما نمی تونستم این لحظه رو از دست بدم.شان از هر دو پسر تمجید میکنه.

    شان به تریپل اچ میگه چطوری تو فکر کردی کاری رو که نمیتونی انجام بدی میخوای انجام بدی؟ مثل اینکه تریپل شگفت زده شده.تریپل اچ میگه حقیقت اینه که من فهمیدم تو احتیاجی به برد نداشتی ولی من احتیاج به برد دارم.تریپل میگه من 16 سال اینجا هستم و یکی داره بدون توجه به هیچی کشتی رو ادامه میده.میگه اون آندرتیکر هست و تنها فردی که بیشتر از تیکر بهش احترام میزارم شان هست.

    تریپل اچ میگه من و شان قرار گذاشتیم که هر وقت خواستیم بریم بهم بگیم و تنها دلیلی که من برگشتم یه چیز هست و اون روبرو شدن با تیکر هست.هانتر میگه شاید تو یا هر کس دیگه ای این رو متوجه نشید.هانتر میگه تیکر همیشه خارق العاده بوده اما بعد از این یکشنبه 18-1 میشه.چه تیکر دوست داشته باشه چه نه.من به استریکش احترام میزارم اما رست این پیس !

    حالا تیکر شروع به حرف زدن میکنه.تیکر میگه من به تریپل اچ احترام میزارم.بخاطر اینکه میخواد تمام تلاشش رو بکنه تا استریک رو بشکنه.اما نمیتونه بخاطر اینکه تا زمانی که من زنده هستم استریک هم زنده میمونه.میگه اگه باورت نمیشه از شان بپرس.چون تجربه ی این رو داره و بهش نزدیک شده اما نتونسته.تیکر میگه حالا که به شان نگاه میکنم دیگه اون شان قبلی رو نمی بینم.بخاطر اینکه کریرش رو به پایان رسوندم و حالا با تاسف باید بره به مراسم هال آف فیم.

    شان کمی دلخور میشه و حالا میره تا سوییت چین میوزیک به تیکر بزنه اما تیکر پاش رو میگیره.میره تا چوک اسلم بزنه اما تریپل اچ میاد و جلوی جفتشون رو میگیره.تریپل تو صورت تیکر نگاه میکنه و به شان میگه به تیکر بگو چرا میخوام این یکشنبه بزنمش ( ببرمش ) . شان از رینگ میره بیرون و به تریپل اچ میگه متاسفم.آندرتیکر یه نیشخند میزنه و کلاهش رو برمیداره و رینگ رو ترک میکنه.

    =======================

    مسابقه سوم » جک سوئگر مقابل جری د کینگ لالر

    کول حواس جری رو پرت میکنه و جک در کرنر به جری حمله میکنه.اسپلش از جک می بینیم.حالا اون رو به بیرون پرت میکنه.به دیواره ی کنار رینگ میکوبش.کول داره جری رو مسخره میکنه.سوئگر رو به تماشاگران در حال مسخره کردن جری هست و برمیگرده اما غافلگیر میشه و چند پانچ از جری میخوره.حالا جری با صندلی چند ضربه به سوئگر میزنه.داور بازی زنگ رو به صدا در میاره.جری حالا با صندلی میره سراغ کول که نیروهای امنیتی میان و جری رو عقب میکشن.کول جری رو مسخره میکنه و یه نوشیدنی تو صورتش پرت میکنه و پا به فرار میزاره.

    برنده : جک سوئگر با قانون دی کیو

    =======================

    مسابقه چهارم » دولف زیگلر و شیمس مقابل موریسن و دنیل برایان

    شیمس به موریسن حمله میکنه.اما موریسن در کرنر یه کیک به شیمس و زیگلر میزنه.میره تا اسپرینگ بورد کیک رو بزنه اما شیمس اون رو به آیریش کراس بک بریکر تبدیل میکنه.میریم به کامرشال .... در بازگشت باز هم شیمس روی موریسن کنترل داره.موریسن بالاخره موفق میشه شیمس رو کنار بزنه و با برایان تگ میکنه.

    برایان سمت زیگلر حمله میکنه.دراپ کیک به زیگلر.حالا دراپ کیک به شیمس.برایان موفق میشه لیبل لاک رو به زیگلر بزنه اما شیمس میاد و بهمش میزنه.هر 4 کشتی گیر با هم درگیر میشن و این موریسن و زیگلر هستن که بیرون میوفتن.حالا برایان میره تا دوباره لیبل لاک رو بزنه اما شیمس نمیزاره و در کرنر "های کراس" رو میزنه و کاور 1....2.......3.

    برنده : دولف زیگلر و شیمس

    =======================

    بک استیج با رندی اورتن

    در بک استیج اسکات استمفورد سراغ رندی اورتن میرهاز رندی در مورد رسلمنیا می پرسه.رندی با عصبانیت جواب میده و میگه کریر همه ی اینا رو تموم میکنه.میگه از بین همه ی کسانی که باهاشون مشکل داشتم سی ام پانک از همه کینه ای تر هست.رندی میگه سوال این نیست که من رسلمنیا با پانک چیکار میکنم، سوال اینه که آیا سی ام پانک همه چیزش رو تو رسلمنیا از دست میده.

    =======================

    سیجمنتی با حضور تریش،اسنوکی و لیکول

    در جایی دیگر تریش و اسنوکی در بار دیده میشن.انها در حال خوردن نوشیدنی هستن و در مورد رسلمنیا صحبت میکنن.حالا لیلا و میشل مک کول دیده میشن و درگیری بین این 4 نفر شروع میشه.اسنوکی یه نوشیدنی تو صورت لیلا پرت میکنه.میشل مک کول و تریش روی میز بیلیارد افتادن.اسنوکی تو صورت لیلا میزنه و تریش هم به مک کول حمله میکنه.در نهایت لیلا و میشل مک کول محل رو ترک میکنن و اسنوکی و تریش اونها رو جنـ*ـده میخونن.هر دو بلند میشن و به سرو وضع خودشون میرسن.

    =======================

    انتهای شوء با حضور راک ، جان سینا ، د میز و الکس رایلی

    راک رو در بک استیج می بینیم.منتظر هست تا موزیکش زده بشه و بیاد تو رینگ.موزیکش زده میشه و میون تشویق شدید هواداران وارد میشه.میره 4 گوشه ی رینگ.بعد از اون میگه سر انجام به شیکاگو برگشتم.جایی که کارم رو شروع کرده بودم و خیلی برام خاص هست.میگه اولین رسلمنیای من تو همین ساختمون بود.من خیلی استرس داشتم اما بالاخره کارم رو آغاز کردم.

    راک میگه میخوام سینا رو دعوت کنم.بووو جمعیت شروع میشه و شعارهای سینا سـ.اک میشنویم.راک کمی شوخی میکنه و میگه میخوام یه مشت تو صورتش بزنم و با پا تو کـ.ونش بزنم.راک میگه سر انجام رویاها تموم شد، بخاطر اینکه راک ایز هیر ! موزیک سینا زده میشه و اون به رینگ میاد.سینا میگه سر انجام چیزی که میخواستم رو گیر آوردم.راک رو تو رینگ و لحظه ای این رو از دست نمیدم.

    سینا میگه زمانی که من دهنم رو برای تو باز کردم مثل چندین میلیون آدمی بودم که میخواستن همین رو یگن و من گفتم.سینا به راک میگه بهت گقتم و منتظر شنیدن شدم.سینا میگه خوشحالم که برگشتی.سینا میگه همه ی چیزی که میخواستم رو گفتم و میخوام بشنوم که چه مشکلی با من داری.سینا میگه راک با شعارهای من، موسیقی من و .. مشکل داشت و من رو مسخره کرد.

    سینا به راک میگه باشه مشکلی نیست.جایی که تو باشی من دیگه کـ.ونم رو نمیزارم.ولی هر هفته میام و کارم رو مثل همیشه میکنم.راک میگه فقط خدا میتونه بین من و تو قضاوت کنه اما خدا نمیتونه جلوی لگد زدن من تو کـ.ون تو رو در سراسر شیکاگو بگیره.سینا میگه اوکی اگه میخوای بجنگی مشکلی نیست.سینا میکروفن رو میزاره زمین و میخواد آماده بشه که الکس رایلی و د میز سرو کلشون پیدا میشه.

    میز راک رو خلی فوق العاده میخونه و سینا رو کسی میخونه که بیخودی ازش تعریف میشه.میز میگه سینا یه بار هفته پیش رو من تسلط داشت در حالی که من کل یک ماه گذشته رو روش تسلط داشتم.میز میگه سینا حداقل نشون میده تا آماده ی مبارزه هست اما راک چی؟ حتی حاضر نیست یه مبارزه داشته باشه تا مبادا از دست من کتک بخوره تا یه موقع برای حضورش تو فیلم ها مشکلی پیش نیاد.

    میز میگه فکر میکنم راک فقط دهنش رو باز میکنه و هیچ کاری نمیکنه و اگه فکر میکنه خیلی خوش مزه هست جوری میزنمش تو دیگه نتونه به هالیوود برگرده.راک میگه برام مهم نیست که تو چطور فکر میکنی.حالا میز و رایلی به راک حمله میکنن.راک برمیگرده و رایلی رو از رینگ پرت میکنه بیرون.

    به میز یه دی دی تی میزنه.آماده میشه تا پیپلز البو رو به میز بزنه.راک پیپلز البو رو میزنه و میز رو از رینگ پرت میکنه پایین.حالار سینا از فرصت استفاده میکنه و میاد تو رنگ.راک رو لیفت میکنه و آماده ی زدن AA میشه.سینا به راک AA میزنه.سپس حرکت " یو کنت سی می " برای راک اجرا و رینگ رو ترک میکنه.در راه رفتن سینا آرم رسلمنیا رو نشون میده.راک سرش رو بلند میکنه و شوء به پایان رسید.

    شوء در همین حال به پایان رسید !

    =======================

    با تشکر از توجهتون

    تا بعد .!
    36 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (03-29-2011), Attitude-Era (03-29-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (03-29-2011), Batista Unlimited (03-29-2011), DEAD MAN (03-30-2011), DIONYSUS (03-29-2011), Dejavoo (03-30-2011), Didoo (03-31-2011), El Niño (03-29-2011), El Residente (03-29-2011), Elderado (03-29-2011), Goldberg The Man (03-29-2011), HaMo0n (03-29-2011), I Am Legend (03-29-2011), J B L (03-29-2011), Keyvan (03-29-2011), MEĦRAN (03-29-2011), MaJiD HetFieLd (03-29-2011), Mr. Movie (03-30-2011), RKOrton (03-29-2011), S.H.A.Y.A.N (03-29-2011), Sarkesh (03-29-2011), THE DARKEST SIDE (03-30-2011), The Last Outlaw (03-29-2011), The Man (04-04-2011), The Survivor (03-31-2011), The Zodiac (02-18-2012), amirnba (03-29-2011), awwe (03-30-2011), batista2 (03-29-2011), farzam_12 (03-30-2011), great undertaker. (03-29-2011), pedram_manowar (03-29-2011), peiman_fire (03-29-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-29-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19792
    نوشته ها
    1,721
    تشکر
    701
    تشکر شده 13,843 بار در 1,673 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    442 Thread(s)

    پیش فرض

    كار مكمن به كجا رسيده كه يه بچه به نام ميز مياد درباره اسطوره كمپاني حرف ميزنه...
    سينا در رسلمنيا بايد منتظر راك باتوم باشد ...
    کاربر مقابل از Tombstone عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: AĦӍẪÐƦÉȤA (03-29-2011)
    امضای ایشان


    This is not Respect

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    احتمال باخت سینا در رستل با کمک راک زیاد شد. از ته قلبم دوست دارم این دمیز سینا رو ببره.
    3 کاربر مقابل از omid_edge_shohreh solati عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dejavoo (03-30-2011), Didoo (03-31-2011), El Residente (03-29-2011)
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    ميخوام همينجا به صراحت بگم كه راوي فوق العاده اي بود و قطعا ريتنگ عالي كسب خواهد كرد! سجمنت هانتر و شاون و تيكر فوق العاده زيبا بود. پيشنهاد ميكنم اين سجمنت رو از دست نديد. سه اسطوره در كنار هم 20 دقيقه فوق العاده رو رقم زدند. سجمنت راك و سينا هم جالب بود ولي ميتونست خيلي زيباتر هم بشه اگر اين ميز صندلي گنذ نميزد بهش
    جان سينا هم به صراحت اعلام كرد طرفداران من كودكان هستن و به اين افتخار ميكنم
    در كل من به اين راو از 10 نمره 9.5 ميدم.

    7 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-30-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (03-29-2011), DIONYSUS (03-30-2011), El Niño (03-31-2011), amirnba (03-30-2011), awwe (03-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-31-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6720
    نوشته ها
    324
    تشکر
    36
    تشکر شده 36 بار در 21 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض

    بلا خره تو این سال یه راو زیبا برگزار شد خدا کنه این دفعه سینا تو رسمنیا ببازه تا دل من هم یه کمی خنک بشه
    امضای ایشان


  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21252
    سن
    32
    نوشته ها
    127
    تشکر
    137
    تشکر شده 180 بار در 82 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    88 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا کنه وینس واقعا سرش به سنگ خورده باشه و این سینی رو یخورده بکشه پایین من حاظرم میز و رایلی ۱۰ بار قهرمانwweبشن ولی این سینی حتی usهم نگیره که یه خیال خامه
    امضای ایشان

  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9157
    نوشته ها
    149
    تشکر
    33
    تشکر شده 69 بار در 34 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    همونجور که قبلا گفتم واقعا این یکی از بهترین راءها بود.سگمنت هانتر،تیکر و شاون عالی بود،ده بار هم ببینیش باز هم دلت میخواد نگاه کنی...سگمنت راک و سینا هم فوق العاده بود ولی اگه این میز تحریر و اون رایلی مسخره خودشونو نمی انداختند وسط...واقعا وقتی این دو تا ریختن سر راک حسابی حرصم گرفته بود...احتمال دخالت راک توی مسابقه خیلی خیلی بالاتر شد...ولی با این اوصاف باز هم عمو سینا قهرمانه..

  8. Top | #17

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21200
    نوشته ها
    5
    تشکر
    21
    تشکر شده 8 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    بچه ها یه سول ؟!


    قانون pg حذف شده ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟


    آخه تو این چند سال هیچ وقت از این کلمات استفاده نمی شد مخصوصا بک استیج تریش و لیکول


  9. Top | #18

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    از کی آهنگ ورودی آندر عوض شده؟؟؟؟؟؟
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  10. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    راو خیلی خوبی بود مخصوصا تیکه ی آندر و شان و تریپل اچ و امیدوارم بین هانتر و اچ بی کی شکراب نشه

  11. Top | #20

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21323
    نوشته ها
    19
    تشکر
    61
    تشکر شده 32 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    من خیلی با این هفته حال کردم مخصوصا حضور راک البته خیلی خوشحال که میز دخالت کرد امیدوارم این داستان ادامه داشته باشه و درگیر راک و سینا و هیجان مردم در فیـ.س بـ.وک راک و دبلیو دبلیو ای باعث بشه راک وقت بیشتر روی کشتی کچ بزاره
    ویرایش توسط Arsalan : 03-31-2011 در ساعت 01:50 PM دلیل: کلمات مورد دار !

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 04-26-2011, 11:32 PM
  2. نتایج تیـپینگ اسمکدان | 25 ژانویه 2011
    توسط Arsalan در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 02-01-2011, 10:40 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-27-2011, 12:38 PM
  4. عکسهایی از تیـپـینگ اسمکـدان به تاریخ 25 ژانویه 2011 !
    توسط Arsalan در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-27-2011, 11:50 AM
  5. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 01-05-2011, 08:16 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد