بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: ✖ آپدیت بیوگرافی استار های رستلینگ ✖!

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض ✖ آپدیت بیوگرافی استار های رستلینگ ✖!

    با سلام !!!


    راستش داشتم بیوگرافی هایی رو که در انجمن گذاشتم رو نگاه می کردم یه نکته ای به ذهنم رسید !!

    این که بیوگرافی های نوشته شده تا تاریخ معینی اعتبار دارند به طور مثال به این بیوگرافی دقت کنید : ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) !

    این بیوگرافی تا برگینگ رایتس 2010 نوشته شده است و از اون به بعد این بیوگرافی کامل نیست . همین دلیلی هست که مثلا در انجمن ما 5 تا بیوگرافی استون کلد داریم .!!

    این تایپیک رو زدم تا به فاصله هر 3-4 تا پی پر ویو بیوگرافی هایی رو که خوده بنده و یا سایر اعضا در انجمن قرار دادند رو آپدیت کنیم تا از ارسال تایپیک های که 80% اونها تکراری هست و فقط از رویداد های جدید صحبت می کند جلوگیری بشود !! از همین امشب بنده با آپدیت بیوگرافی بیگ شو این تایپیک رو رسما افتتاح می کنم !!!

    بزودی ...
    ویرایش توسط SASAN : 07-07-2011 در ساعت 12:28 PM
    17 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (04-03-2011), Blood Raven (04-03-2011), Brothers of Destruction. (04-03-2011), DEAD MAN (04-03-2011), DIONYSUS (07-07-2011), Dejavoo (07-04-2011), Didoo (04-03-2011), El Niño (04-04-2011), JMJ (04-03-2011), Kamy R (07-06-2011), Keyvan (04-03-2011), No What (04-03-2011), Sarkesh (04-03-2011), Sgt.Wollek (04-03-2011), THE DARKEST SIDE (04-03-2011), The Proud (04-03-2011), amirnba (04-03-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    با عرض سلام مجدد !!! دوستان قرار بود با بیوگرافی بیگ شو شروع بشه اما دیدم بیوگرافی های قدیمی تری هم هست که نیاز به آپدیت شدن دارند بنابر این با بیو گرافی این استار شروع می کنیم : همچنین می تونید برای مشاهده کردن تایپیک قدیمی به اینجا مراجه کنید :: ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) همچنین لازم به ذکر است که قسمت های اضافه شده به بیوگرافی قبلی با رنگ سبز مشخص شده اند .


    --------------------------------------------


    John Morrsion

    جانی رندال هنینگان که در عرصه کشتی حرفه ای وی رو با نام هایی از قبیل جانی نایترو و نام فعلی او یعنی جان موریســون می شناسیم در تاریخ سوم اکتبر سال 1979 در لوس انجلس کالیفرنیا چشم به جهان گشود . جان در کئدکی و نوجوانی به تمرینات ژیمناستیک پرداخت و بعد ها به صورت حرفه ای تمرینات پارکورا را ادامه داد . جان در 20 سالگی تصمیم گرفت تا وارد دنیای رستلینگ بشود و و تمرین کردن را در مدارس و باشگاه های آماتور رستلینگ شروع کرد . به دلیل مهارت او در ژیمناستیک و پارکورا جان خیلی سرع توانست به هدفش برسد و توانست توجه بسیاری از مربیان و هم قطارانش را به خودش و حرکات منحصر به فردش جمع کند .


    در تاریخ یکم مارس سال 2004 جان به طور رسمی با کمپانی دبلــیو دبلــیو ای قرارداد بست و در برند راء کارش را با نام جانی بلیز آغاز کرد . هفته بعد از این اتفاق نامش را به جانی اسپید تغییر داد و در نهایت بعد از یک ماه نام جانی نایترو را برای خودش برگزید . در تاریخ هفتم جوئن سال 2004 جان برای اولین بار به طور رسمی وارد رینگ شد که در مقابل یوجین شکست خورد . مدتی بعد در اوایل سال 2005 جان موریســون و ملینا روبط صمیمی رو با یکدیگر ایجاد کردند و با اضافه شدن جویی مرکوری تیمی بسیار قوی و با استعداد با نام ام ان ام که مخفف اسم هر سه عضو این تیم بود را تشکیل دادند .


    مرکوری و نایترو بعد از تلاش های کافی موفق شدند تا برای کمربند های تگ تیم باتیستا و ری میستریو نامیر وان کانتندر بشوند و در آن مسابقه نیز موفق به پیورزی شدند تا اولین عنوان جدی در کریرشان را بدست بیاورند . پس از مدتی عنواینشان را به هاردکور هالی و چارلی هاس واگذار کردند اما مدتی بعد در گریت آمریکن بش در یک فیتیل فور وی تگ تیم مچ توانستند عناوین ورلد تگ تیم چمپین که در اختیار پوئل بورچیل و ویلیام ریگل بود رو ازان خودشان کنند . پس از موفقیت های بسیار در آرماگدون همان سال با باتیستا و ری میســتریو رو به رو شدند ولی این بار کمربند هایشان را واگذار کردند .


    در سی دسامبر همان سال ام ان ام دوباره توانست دبلیو دبلیو ای تگ تیم چمپین بشود تا برای سومین بار این عنوان را کسب کند . بعد از این رویداد درگیری اصلی دبلیو دبلیو ای تگ تیم چمپین با برایان کندریک و پاول لاندن بود که بعد از چند دفاع موفق از عنوان ها در نهایت در جادجمنت دی مغلوب این دو شدند و عناوینشان را از دست دادند . بعد از این مسابقه ملینا که بسیار عصبای بود با مرکوری حمله کرد و این تیم متلاشی شد . مرکوری بعد از موفقیت هایی که با این تیم بدست آورده بود از کمپانی بیرون رفت .


    هفته بعد این رویداد مراسم درفت لاتری باید برگذار می شد که در آن نایترو و ملینا به راء درفت شدند . با این درفت خیلی ها به این مساله پی بردند که نایترو و ملینا آینده کمپانی دبلیو دبلیو ای هستند . در اولین حضورش در راء نایترو قدم بزرگی برداشت و جان سینا رو برای کمربند دبلــیو دبلیو ای چلنج کرد که به آسانی شکست خورد . بعد از پس از کمی تلا توانست در ونجنس همان سال با شکست شلتون بنجامین موفق شد تا برنده کمربند اینترکانتیناتول چمپین بشود .


    بعد از مدتی نایترو به ای سی دبلیو درفت شد و موفق شد تا برنده کمربند ای سی دبلیو ورلد چمپین بشود . در این هنگام جدی ترین حریف او سی ام پانک بود که در نهایت کمربند را هم به او واگذار کرد . جان در ای سی دبلیو رسما اعلام کرد که نام او دیگر جانی نایترو نیست و او از این به بعد نامش جان موریســون می باشد . جان با تغییر گیمیکش از یک شخصیت ساده به یک شخصیت راک استار بسیار معروف تر شد و توجه ها به او بسیار زیاد شد . بعد از این رویداد میز و موریسون با هم تیم شدند و در سروایور سریس 2007 موفق شدند تا برای اولین بار برنده کمربند دبلیو دبلیو ای تگ تیم چمپین باهم بشوند .


    جان موریسون و د میز در مدتی که با هم تیم بودند یکی از موفق ترین تیم های کمپانی دبلیو دبلیو ای رو تشکیل داده بودند و یک برنامه ی بسیار پر مخاطب و جذاب با نام درت شیت بر پا کردند که طرفداران بی شماری داشت . این تیم در گریت آمریکن بش 2008 در یک فیتل فور وی تگ تیم مچ کمربند هایشان را به اج هدز که متشکل از کرت هاوکینز و زک رایدر بود واگذار کردند . در طی این سال و سال 2009 میز و موریسون دو بار عناوین تگ تیم رو کسب کردند و از دست دادند . در درفت لاتری 2009 میز با اشتباه موریسون به راء درفت شد و همین مساله باعث وجود اختلاف بین این دو شد و این تیم بی نظیر هم از هم پاشیده شد .


    جان موریسون پس از مدتی به اسمکداون درفت شد و در اولین مسابقه اش در این شو آر تروت رو از پیش رو برداشت . مدتی بعد به دلیل مشکلاتی که میستریو با کمپانی داشت جان موریسون موفق شد تا با شکست ری برنده کمربند اینترکانتیناتول بشود . وی در نهایت کمربندش را در پی پی وی تی ال سی به درو مک اینتایر واگذار کرد . جان با آر تروت تیم شد و تیم شو میز رو برای کمربند های یونیفاید تگ تیم چمپینز در رستلمنیا 26 چلنج کرد اما ناکام بود . بعد از این اتفاق جان به راء درفت شد !!!


    جان پس از مدتی وارد استوری لاینی با تد دیبیاسی شد که این استوری لاین به طور تقریبی با پیروزی جان موریسون به اتمام رسید . این استوری نکات جالبی رو هم دربر داشت که نکات قابل اشاره آن یکی به پی پی وی مانی این د بانک باز می گردد که ماریس سعی داشت تا برای تد دیبیاسی کیف مانی این د بانک را به دست بیارد ولی موریسون مانع شد . و یا این که در بعضی از مسابقات هفتگی تد از دوست و پاتنر سابق موریسون یعنی د میز کمک گرفت تا به موریسون آُسیب برسوند .


    جان موریسون بعد از اتمام این درگیری وارد تیم تشکیل شده توسط جان سینا شد تا در مسابقه هفت به هفت مقابل نکســس سابق به میدان برود . جان در اون مسابقه موفق شد به زیبایی مایکل تارور رو از مسابقه حذف کند اما در ادامه توسط اسکیپ شفیلد از مسابقه حذف شد . جان در چند ماه بعد استوری لاین خاصی نداشت و در مسابقات هفتگی اکثرا شرکت می کرد .


    در پی پی وی برگینگ رایتس جان موریسون موفق شد با شکست تایسون کید به عضویت تیم راء در بیاید تا در تیمی که کاپیتانی اش با پارتنر سابقش در میز بود شرکت کند . در این مسابقه هم عملکرد خوبی رو از جان شاهد بودیم اما در آخر توسط اج از مسابقه حذف شد . بعد از این رویداد جان وارد استوری لاین جدی تری با شیمس شد که موفق شد در دو پی پی وی سروایور سریس و تا ال سی شیمس رو از پیش رو بردارد اما در مسابقه فینال کینگ آف د رینگ مقلوب شیمس شد .


    جان که با پیروزی در پی پی وی تی ال سی نامبر وان کانتندر دبلیو دبلیو ای چمپین شده بود در یکی از مسابقات هفتگی دبلیو دبلیو ای چمپین د میز رو در یک مسابقه فالز کانت انی ور چلنج کرد . مسابقه ای بسیار زیبا و جذاب رو شاهد بودیم ولی در انتها جان موریسون در کمال لیاقت در مقابل میز شکست خورد . جان موریسون حضور بسیار خیره کننده ای در دو پی پی وی رویال رامبل و امنیشن چمبر 2011 داشت ولی در هیچ کدام موفق نبود .


    در حال حاضر جان وارد استوری لاینی با دالف زیگلر شده است و به همراه تریش استراتوس و اسنوکی باید در رستلمنیا مقابل دالف زیگلر و لی-کول قرار بگیرد . مطمئنا با حضور این دو استعداد جوان مسابقه زیبایی پیش رو خواهیم داشت .




    بزودی ...
    14 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (07-07-2011), Dejavoo (07-04-2011), Didoo (07-04-2011), El Niño (04-04-2011), JMJ (04-03-2011), Keyvan (04-03-2011), Sarkesh (04-03-2011), Sgt.Wollek (07-11-2011), THE DARKEST SIDE (04-03-2011), The Proud (04-03-2011), The Survivor (04-20-2011), amirnba (04-03-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (07-06-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام و خسته نباشید خدمت همگی !!

    خوب این تاپیک رو دوباره برگردوندیم ... چون اکثر بیوگرافی استارهارو یا خودم یا بقیه دوستان قرار دادیم این تاپیک جهت آپدیت فکر بسیار خوبی است ...
    خوب بیوگرافی شیمس رو که در این تاپیک ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) قرار داده بودم رو آپدیت می کنیم . ضمن این که آپدیت این بیو با رنگ سبز مشخص شده است .

    -------------------------------

    Sheamus Biography



    استفن فیرلی که در دنیای رسستلینگ با نام شیمس حضور دارد و اولین ورلد چمپیون ایرلندی در کل تاریخ دبلیو دبلــیو ای نیز لقب دارد در تاریخ بیست و هشتم ژانویه سال 1978 در کشور ایرلند متولد شد . شیموس از کودکی بدنش را سر فرم نگه می داشت و به ورزش اعتقاد کاملی داشت . البته با مشکلاتی هم به دلیل رنگ پوست بسیار سفیدش نیز مواجه است . شیموس همیشه سعی دارد از آفتاب دوری کند زیرا برای او بسیار مضر است . همچنین او در آخرین مصاحبه اش گفته است که در منزل شخصی اش هیچ راهی برای تابش نور آفتاب وجود ندارد .


    شیمس اولین قدمش را برای وارد شدن به دنیای رستلینگ در ایرلند گذاشت . او زیر نظر مدرس حرفه ای این رشته یعنی لاری شارپ شروع به تمریناتی فشرده برای حضور در رستلینگ انجام داد اما شش روز بعد به سادگی از ناحیه گردن آسیب دید و ناچار شد یک سال از کل میادین دور بماند . در ماه می سال 2004 شیمس با نام رسمی شیموس اوشنسی به مدرسه آیرش ویپ رستلینگ که در دوبلین برپا شده بود قدم گذاشت .


    شیموس در نهم جولای همان سال در اولین مسابهقه اش به مصاف مارک بورنز رفت که به سادگی او را شکست داد . شیموس بسیار موفق بود و در طی مدتی کوتاه توانست افرادی مانند خاویر و مت استرایکر را شکست بدهد . شیمس اولین باری که برای کمربند مسابقه داد در مقابل دی لو براون بود که با شکست او موفق به پیروزی کمربند شد . او همچنین رد ویس وایپر را از پیش رو برداشت تا کمربندش را حفظ کند . مدتی بعد که کمربندش را واگذار کرد در نیوکاستل موفق شد تا با شکست دوباره دی لو براون باری دیگر قهرمان بشود .


    در بیست و یکم اکتبر سال 2006 شیمس عنوانش را به سنت پاتریک دی واگذار کرد . شیمس بعد از این رویداد تلاش های بسیاری برای کسب بریتیش ورلد هویویت چمپین انجام داد که در عین شایسگی ناتوان ماند . شیمس در سال 2006 با کمپانی دبلــیو دبلــیو ای قرارداد امضا کرد اما به طور رسمی مسابقه ای انجام نداد . یک نکته جالب و خنده دار هست که در استوریلاینی که در اون زمان بین دی اکس و ریتد آر کی او بود شیمس حضور داشت . در یکی از اپیزود های راء محافظان ورزشگاه که به دی اکس حمله کردند که شیموس نیز جز آن ها بود و او آخرین نفری بود که از هانتر پدیگری دریافت کرد .


    در آپریل 2007 شیمس پس از مدتی در یکی از دارک مچ های اسمکداون حاضر شد و توانست جیمی ونگ ینگ را با قدرت شکست بدهد . شیمس بعد از این اتفاق به اف سی دبلــیو رفت و در اونجا کریر موفقیت آمیزی رو داشت . او توانست با شکست " آل آمریکن آمریکن " جک سوئگر در تاریخ 18 سپتامبر قهرمان کمربند اف سی دبلــیو ورلد هویویت چمپین نام بگیرد . شیمس بیشتر از سه ماه کمربندش را حفظ کرد اما در نهایت در یازدهم دسامبر عنوانش را به اریک اسکوبار واگذار کرد .


    شیمس به ای سی دبلیو منتقل شد و به یک بازیکن بسیار قدرتمند و قوی تبدیل شد . او مدت زیادی شکست ناپذیر بود که در نهایت در یکی از شو های سوپــ راستارز آن هم با دخالت گلداست مغلوب شلتون بنجامین شد . شیمس بعد از موفقیت های بسیار در ای سی دبلیو به راء درفت شد و توانست به کریر جیمی نوبل خاتمه ببخشد . شیمس در یک اپیزود مخصوص راء در یک بتل رویال ده نفره شرکت کرد و با وجود حضور افرادی مانند مارک هنری ، رندی اورتون و کوفی کینگستون موفق به پیروزی شد تا در کمال ناباوری نامبر وان کانتندر برای کمربند دبلیو دبلیو ای چمپین جان سینا بشود .


    کریر شیمس از این لحظه به بعد وارد دوره ای جدید شد از آن جا که در کمال ناباوری شیموی در یک تیبل مچ در پی پی وی تی ال سی 2009 جان سینا را شکست داد تا تقریبا بعد از دو ماه حضور رسمی در کمپانی موفق به پیروزی دبلیو دبلیو ای چمپین بشود . شیموس توانست رندی اورتون را با دی کیو در رامبل شکست بدهد اما در المنیشن چمبر به جان سینا واگذار کرد . او وارد استوری لاینی با تریپل اچ شد و در رستلمنیا با او بازی کرد که ناکام ماند . شیمس در اکستریم رولز به هانتر بازی داشت که در اون مسابقه هانتر به شدت مصدوم شد به طوری که حتی در حال حاظر نیز حضور ندارد .


    شیمس باری دیگر در پی پی وی فیتل فور وی با کمک نکسس موفق شد تا دبلیو دبلیو ای چمپین بشود ولی در یک سیکس پک چلنج مچ در نایت آف چمپینز عنوانش را به رندی اورتون واگذار کرد . شیمس سعی کرد تا عنوانش را پس بگیرد اما ناموفق بود . بعد از این اتفاق یک استوری لاین نه چندان جذاب و مهم با سانتینو و موریســون را در پیش گرفت .


    رفته رفته استوری شیـــمس با موریسون جذاب تر شد و این دو در سروایور سریس مقابل هم قرار گرفتند که در اون مسابقه جان موریســون پیروز بود . بعد از مدتی ، رقابت های کینگ آف د رینگ دوباره از سر گرفته شد و شیمس با اقتدار به فینال این رقابت ها رسید در حالی که از اون سمت هم موریســـون با پای مصدومش به فینال رسید .


    در اون مسابقه شیمس موفق به شکست جان موریســـون شد تا کینگ آف د رینگ 2010 لقب بگیرد . شیمس از اون به بعد به لقب کینگ شیمس به کارش ادامه داد . درگیری شیمس و موریســون طوری ادامه داشت که در یک راء شیمس به موریســـون حمله کرد و به شدت به او آسیب رساند . در همین حین جنرال منیجر مخفی راء اعلام کرد که این دو در یک لدر مچ در پی پی وی تی ال سی برای نامبر وان کانتندر شدن کمربند دبلیو دبلیو ای به مصاف هم خواهند رفت .


    در آن مسابقه ، جان موریســـون با وجود مصدومیت پا موفق به شکست شیمس شد و تقریبا استوری بین این دو نفر به پایان رسید . در پی پی وی بعدی یعنی رویال رامبل ، شیمس در مسابقه حضور داشت و با کمک درو مک اینتایر توانستند چند نفر رو از رینگ خارج کنند اما سرانجام هر دوی آن ها از مسابقه حذف شدند .


    در پی پی وی المنیشن چمبر ، شیمس در المنیشن چمبر مچ راء حضور داشت و حضور بسیار خوب و موفقی هم داشت اما سرانجام با حرکت خارق العاده جان موریســون از بالای قفس ، از مسابقه حذف شد . شیمس بعد از المنیشن چمبر درگیری را با دنیــل برایـــــــــــــــــان آغاز کرد و در یکی از راء های قبل از رستلمنیا موفق شد تا برایــــــــــــان رو شکست بدهد و قهرمان یونایتد استیتس چمپین بشود .


    شیمس در رستلمینا در دارک مچ موفق به شکست برایـــــــــــــــــــان و دفاع از عنوان خودش شد . در پی پی وی بعدی رستلمینا شیمس در یک تیبل مچ به دستور جنرال منیجر اسمکداون تئودور لانگ در مقابل کوفی کینگســتون قرار گرفت که باز و کمربندش را واگذار کرد . شیمس بعد از این قضیه به اسمکداون درفت شد .


    شیمس در اسمکداون چند جا سعی داشت تا رای عنوان ورلد هویوست چمپین نامبر وان کانتندر بشود اما موفق نبود . باید دید آیا او می تواند در مانی این د بانک به این خواسته اش برسد یا خیر ؟


    ==================

    بزودی ...
    14 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (07-07-2011), Dejavoo (07-04-2011), Didoo (07-04-2011), JMJ (07-04-2011), Kamy R (07-06-2011), Keyvan (07-04-2011), Sarkesh (07-04-2011), Sgt.Wollek (07-04-2011), THE DARKEST SIDE (07-04-2011), The Proud (07-04-2011), The Survivor (07-04-2011), amirnba (07-04-2011), farzam_12 (07-04-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (07-06-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض ✖ - آپدیت بیوگرافی استار های رستلینگ -✖

    ضمن سلام مجدد .

    این بار نوبت به آپدیت بیوگرافی بیگ شو می باشد . برای دیدن تاپیک اولیه به این لینک مراجعه کنید : ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) . مجددا عرض می کنم قسمت آپدیت شده با رنگ سبز به نمایش در آمده است .

    ----------------------------------------

    The Big Show Biography




    .Short Bio


    نام واقعی :: پائول رندال ویت " جونیور "

    نام شناخته شده در رینگ :: بیگ شو

    تاریخ تولد :: هشتم فبریه سال 1972

    مکان تولد :: کارولینای جنوبی

    القاب مهم :: Big Nasty Ba*tard
    The Giant
    Big Show
    Showkishi
    The Showster
    The Big Showbowski

    قد :: 2.13

    وضعیت تاهل :: 2 بار ازدواج - هر 2 بار طلاق

    فرزندان :: 2 دختر و یک پسر


    -------------


    World Championship Wrestling |1995–1999


    بیگ شو برای اولین در دنیای رستلینگ در گریت آمریکن بش سال 1995 که در دبلـیو سی دبلــیو حضور یافت که در بازی رنگید و آرن اندرسون دخالت کرد . حدودا یک ماه بعد شو در یک مصاحبه بین هالک هوگن و مین جین اوکلند دخالت کرد . بیگ شو خودش را " جاینت " نامید و اعلام کرد که فرزند آندره د جاینت هست و آمده است تا انتقام پدر فوت شده اش را از هالک هوگن بگیرد . به این صورت اولین استوری لاین جدید شو با هوگن آغاز شد .
    در بیست و نهم اکتبر همان سال جاینت به همراه تسک مستر وارد رینگ شد و هالک هوگن رو برای کمربند دبلــیو سی دبلــیو هویوت چمپین چلنج کرد . بعد از پذیرفتن چلنج توسط هالک هوگن بیگ شو " جاینت " برای اولین بار به عنوان استار در رینگ دبلیو سی دبلیو قدم گذاشت که در اون مسابقه با قانون دی کیو پیروز شد . دلیل این رویداد هم جیمی هارت ، منیجر اسبق هوگن بود . هارت از این قضیه خرسند بود اما معلوم شد که قراردادی که جاینت و هوگن امضا کرده بودند از این قرار بود که در صورت این که بازی با دی کیو به نفع جاینت به اتمام می رسید او قهرمان جدید می شد . با این حساب بیگ شو عنوان دبلیو سی دبلیو ورلد هویویت چمپین را کسب کرد .
    بعد از یک درگیری کوتاه با لچ نس مانستر ، جاینت با نابود کردن ریک فلیر موفق شد تا برای دومین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند . در این هنگام نیز هوگن گروه نیو ورلدز اوردر ( ان دبلیو او ) را تشکیل داد و با کمک دوستانش یعنی اسکات هال و کوین نش توانست عنوان جاینت را تصاحب کند . بیست و سه روز بعد جاینت هم با ان دبلیو او پیوست و این شروع یک درگیری با گروه فور هورس من بود .
    در سال 1999 ان دبلیو او به اوج موفقیت رسیده بود و هیچ تیمی در کمپانی حریف این گروه نبود . هوگن در یک اعلامیه عجیب گفت که در گروه ان دبلیو او فقط جای یک جاینت هست بنابر این از بین کوین نش و جاینت یک نفر باید گروه را ترک کند . در مسابقه ای که برای مشخص شدن این قضیه برگذار شد ، کوین نش با کمک اسکات هال و اریک بیشاف توانست جاینت را شکست بدهد و در گروه باقی بماند . در هشتم فبریه سال 1999 که روز به اتمام رسیدن قرارداد شو و همچنین تولد بیست و هفت سالگی او هم بود ، شو تصمیم گرفت تا دبلیو سی دبلیو را ترک کند .



    World Wrestling Federation / Entertainment |1999–2006


    1999–2000

    پائول در سال 2009 و با اسم بیگ شو با کمپانی دبلیو دبلیو اف قراردادی ده ساله امضا کرد . بعد از برنامه ریزی مسئولین قرار شد تا بیگ شو به عنوان یکی از اعضای گروه مستر مکمن که کورپریشن نام داشت حضور پیدا کند . در بازی معروف مستر مک من و استیو آستین که به صورت استیل کیج مچ برگذار می شد بیگ شو دخالت کرد و به شدت به استون کلد آسیب رساند . اما در نهایت وقتی که آستین رو به سمت قفس پرت کرد ، کیج شکست و آستین از رینگ به بیرون پرت شد و برنده مسابقه شد که باعث عصبانیت مستر مکمن شد .
    وقتی که آندرتیکر دچار مصدومیت شد ، بیگ شو توجه اش را به سمت دبلیو دبلیو ای چمپین متمرکز کرد . بعد از این که در سروایور سریس استون کلد توسط یک ماشین زیر گرفته شد بیگ شو جایگزین او در تریپل مچ شد و در بازی که راک و تریپل اچ هم حضور داشتند موفق شد تا با عنوان دبلیو دبلیو ای چمپین رینگ را ترک کند .

    2001–2003

    بیگ شو در رویال رامبل 2001 بازگشت و بسیار عالی کار کرد اما در پایان به شکل عجیبی توسط د راک حذف شد . بیگ شو از این قضیه بسیار عصبانی بود و بعد از حذف شدن به راک حمله کرد و با یک چوکسلم قوی روی میز گزارشگران راک رو ناک اوت کرد . بعد از این رویداد بیگ شو برای کسب عنوان هــ اردکور چمین تلاش کرد که در نهایت در یک تریپل تریت مچ در رستلمنیا 17 که ریون هم حضور داشت مغلوب کین شد .
    در اواخر سال 2002 بیگ شو به اسمکداون درفت شد و بلافاصله براک لسنر رو که دبلیو دبلیو ای چمپین بود رو چلنج کرد . در سروایور سریس شو توانست براک لسنر را شکست بدهد تا برای بار دوم عنوان دبلیو دبلیو ای را کسب کند . در نو مرسی شو ادی گررو را شکست داد تا عنوان یونایتد استیتس چمپین را کسب کند . در همین هنگام هم روابط دوستانه ای با براک لسنر ایجاد کرد .

    2004–2006

    تا قبل از رستلمنیا 20 شو روابطش را با براک لسنر به هم زد . در رستلمنیا هم کمربند یونایتد استیتس چمپین را به جان سینا واگذار کرد . در هفدهم اکتبر 2005 شو با پیروزی در برابر اج موقف شد تا به نظر سنجی توبو تیوزدی اضافه بشود . برنده نظرسنجی که بین کین ، بیگ شو و شاون مایکلز برگذار شد باید به مصاف جان سینا و کورت انگل برای عنوان دبلیو دبلیو ای چمپین می رفت و دو شخص بازنده نظر سنجی هم باید چلنجر کمربند ورلد تگ تیم می شدند .
    شاون مایکلز طبق انتخاب دبلیو دبلیو ای یونیورس برنده این نظرسنجی شد و این به این معنا بود که کین و بیگ شو باید با هم تیمی رو تشکیل می دادند و به مصاف ورلد تگ تیم چمپین تراور مورداک و متوفی لنس کید می رفتند . کین و شو تیم بسیار خوبی رو تشکیل دادند و موفق شدند تا عنوان ورلد تگ تیم چمپین رو ازان خودشون بکنند .



    ECW brand, ECW Champion and departure


    در هفتم ژوئن ، یک بتل رویال 20 نفره بین تیم دبلیو دبلیو ای و تیم برند تازه برگشته ای سی دبلیو برگذار شد . بیگ شو هم با پیرهن برند راء حضور داشت . در پایان بازی بین دو عضو راء بیگ شو و رندی اوتون و یک عضو ای سی دبلیو یعنی کرت انگل باقی ماند . شو و اورتون با کمک هم انگل را حذف کردند و مشغول به خوشحالی شدند که در همین لحظه بیگ شو پیرهن راء را پاره کرد و زیر آن پیرهن ، لباس برند ای سی دبلیو پوشیده شد بود . رندی با دیدن این لحظه بسیار تعجب کرد و شو با اجرای چوکسلم اورتون رو از رینگ حذف کرد و یاران ای سی دبلیو به خوشحالی با بیگ شو پرداختند .
    در یکی از شو های ای سی دبلیو در تاریخ چهارم جولای بیگ شو با کمک جنرال منیجر وقت ای سی دبلیو یعنی پاول هیمن موفق به شکست آر وی دی شد و توانست عنوان ای سی دبلیو تایتل را بدست بیاورد .
    در سایبر ساندی قرار شد تا بین چمپین های هر سه برند یک مسابقه چمپین آف چمپینز برگذار بشود . بیگ شو که ای سی دبلیو چمپین بود ، کینگ بوکر و جان سینا هم به ترتیب ورلد هویویت و دبلیو دبلیو ای چمپین بودند . تماشاگران می بایست انتخاب می کردند که این بازی سر کربند کدام یک از این سه استار برگذار شود . مردم کمربند کینگ بوکر رو انتخاب کردند . که در اون مسابقه کینگ بوکر به سختی کمربندش را حفظ کرد .
    اتفاقات سایبر ساندی باعث شروع یک درگیری بین جان سینا و بیگ شو شد . در سروایور سریس تیم جان سینا و تیم بیگ شو رو به روی هم قرار گرفتند که رد نهایت تیم سینا موفق به پیروزی شد . بعد از این رویداد بیگ شو با بابی لشلی که از اسمکداون به ای سی دبلیو آمده بود درگیر شد . بابی در المنیشن چمبر ای سی دبلیو موفق شد تا با اسپیر زدن به بیگ شو عنوان ای سی دبلیو تایتل را تصاحب کند .
    در ششم دسامبر 2006 بعد از یک ریمچ ناموفق ، سایت دبلیو دبلیو ای دات کام اعلام کرد که بیگ شو برای استراحت مدتی از کمپانی دور خواهد ماند و طبق معمول برای این استار آروزی موفقت کرد .



    Return to WWE | 2008–present


    در نو وی اوت 2008 بیگ شو بعد از بازی ری میستریو و اج وارد رینگ شد که با تشویق شدید تماشاگران نیز همراه شد . بیگ شو اشاره کرد که بالای 108 پوند وزن کم کرده است و هیکلی مناسب تر از گذشته دارد . او اضاف کرد که اماده تر از همیشه هست و می تواند این قضیه را ثابت کند . در همین هنگام به ری میستریو مصدوم حمله کرد و او را به شدت زد ولی فلوید مانی می وتر بوکسور معروف وارد رینگ شد و با چند پانچ باعث شکستن بینی بیگ شو شد . درگیری این دو به رستلمنیا ختم شد در جایی که فلوید مانی موفق به کی او کردن بیگ شو شد .
    بیگ شو در اسمکداون به کارش ادامه داد و استوری لاینی کوتاه با گریت کالی داشت که پیروز بود . بعد از این قضیه شو روابطی عشقی با همسر سابق اج یعنی ویکی گررو برقرار کرد و استوری لاینی هم با آندرتیکر داشت که در نهایت در یک کسکت مچ مغلوب وی شد . در رود تو رستلمنیا سال 2009 اج از روابط بیگ شو و ویکی باخبر شد و این دو وارد استوری لاینی با هم شدند . بعد ها جان سینا هم به این درگیری اضافه شد که در نهایت در یک تریپل تریت مچ بین این سه نفر جان سینا پیروز مسابقه شد .



    Raw | 2009


    در سیزدهم آپریل 2009 بیگ شو به راء درفت شد و در اولین اقدام جدی اش در مسابقه اج و جان سینا در پی پی وی بکلش دخالت کرد و جان سینا را با یک چوکسلم قوی به داخل نور افکن آرنا انداخت . در طی یک ایتوری لاین با سینا باز هم بیگ شو مغلوب جان سینا شد .
    در نایت آف چمپینز کریس جریکو که باید یک پارتنر برای خودش انتخاب می کرد ، بیگ را برگذید تا تیم بسیار موفق جریــشو تشکیل بشود . این دو بسیار عالی کار کردند تا در نهایت هفت ماه بعد از اولین دفاع ، کمربند هایشان را در یک تی ال سی مچ در پی پی وی تی ال سی به دی جنریشن اکس واگذار کردند .
    بیگ شو با جریکو اختلاف پیدا کرد و با یونایتد استیتس چمپین سابق یعنی د میز تیمی جدید با نام شومیز را تشکیل داد . این تیم هم برای مدت 4 ماه توانستند عنواینشان را حفظ کنند اما در نهایت به هارت داینستی واگذار کردند . بعد از این مسابقه بیگ شو به د میز خیانت کرد و به او یک کی او پانچ زد .



    Smack Down | 2010-2011


    بیگ شو در درفت لاتری سال 2010 به اسمکداون درفت شد و به دلیل خیانتش به میز به شخصیتی بسیار محبوب و پر طرفدار تبدیل شد . بیگ شو در اولین قدمش در اسمکداون ورلد هویویت چمپین سابق جک سوئگر را چلنج کرد ولی نتوانست عنوان ورلد هویوت را برست بیاورد .
    شو وارد استوری لاینی با گروه سی ام پانک یعنی استریت اج سوسایتی شد که در نهایت با ناک اوت کردن سی ام پانک و همچنین برداشتن ماسک او پبروز این استوری لاین شد .
    بعد از این رویداد بیگ شو کاپیتان تیم اسمکداون انتخاب شد و موفق شد تا تیمش را در برگینگ رایتس دربرابر تیم د میز به برتری برساند . سپس درگیری کوچکی با آلبرتو دل ریو را پشت سر گذاشت .
    بعد از تشـــکیل شدن گروه د کور که متشکل بود از وید برت ، جاستین گبریل ، هیث اسلیتر و ازیکیل جکسون ، بیگ شو شروع به درگیری با این گروه کرد .
    در اکثر مواقع بیگ شو موفق تر از سه عضو گروه کور کار می کرد اما سرانجام توسط قدرت باورنکردنی ایزیکیل جکسون نقش بر زمین می شد . در پی پی وی رویال رامبل 2011 بیگ شو به خاطر همین درگیری ها با جکسون و دیگر اعضای کور از مسابقه حذف شد .
    در پی پی وی المنیشن چمبر بیگ شو در مسابقه امنیشن چمبر مچ اسمکداون که برای کمربند ورلد هویویت چمپین بود حضور داشت و به عنوان آخرین نفر وارد زمین شد اما تقریبا با دریافت کردن فینیشر از تمام بازیکن های داخل زمین از مسابقه حذف شد .
    بیگ شو درگیری ای را با اعضای د کور ادامه داد تا در یک هفته بیگ شو مغلوب تعداد گروه د کور شد که در همان لحظه کین در شخصیتی مثبت حضور پیدا کرد و به کمک بیگ شو آمد و همین باعث شد تا یکی از قدرتمند ترین تیم های تاریخ یعنی کین و بیگ شو دوباره تشکیل بشود . لازم به ذکر است این دو روی هم رفته تقریبا 1000 پوند وزن دارند !!
    درگیری با کور ادامه داشت تا جایی که یکی از تگ تیم های دیگر فعال یعنی سانتینو مارلا و ولادمیر کازلاو هم وارد این درگیری شدند تا به کین و بیگ شو کمک کنند . بعد از این اتفاقات قرار شد تا در رستلمنیا 27 یک مسابقه تگ تیم مچ هشـــت نفره برگذار شود که در آن تمامی اعضای کور مقابل کین و بیگ شو و سانتینو و کازلاو قرار بگیرند .
    اما شب قبل رستلمنیا ولادمیر کازلاو مورد حمله گروه کور قرار گرفت و این باعث شد تا کازلاو شرایط حضور در مسابقه را از دست بدهد .
    در رستلمنیا شاهد بودیم که کوفی کینگســتون جایگزین ولادمیر کازلاو شد . در پایان این بازی سانتینو مارلا دور از چشم داور موفق به اجرای حرکت " کبرا " بر روی اسلیتر شد و در ادامه هم بیگ شو با اجرای " دبلیو ام دی " بر روی اسلیتر موفق شد تا پیروزی رو ازان تیم خودش بکند .
    بعد از رستلمنیا بیگ شو و کین موفق شدند تا بار دیگر قهرمان دبلیو دبلیو ای تگ تیم چمپینز بشوند . همچنین در درفت لاتری همین سال بیگ شو به راء درفت شد اما کین در اسمکداون باقی ماند . به دلیل این که این دو تگ چمپینز بودند هر دو قادر به حضور در هر دو شو بودند .




    Raw | 2011


    بیگ شو به راء درفت شد و به همراه کین وارد استوری لاینی با نکســوس جدید شد . در پی پی وی اور د لیمیت بیگ شو و کین باید از کمربند هایشان در مقابل سی ام پانک و میسون راین دفاع می کردند که در پایان به اجرای دبل چوکســلم موفق به انجان این کار شدند . در راء بعد قرار شد تا این دو این بار در برابر دو عضو دیگر نکســوس یعنی دیوید اوتانگا و مایکل مک گیلیکاتی قرار بگیرند که در این بازی با دخالت سی ام پانک ، نکســوس موفق به شکست کین و بیگ شو شدند و این دو کمربند هایشان را از دست دادند .
    بیگ شو بعد از این رویداد وارد استوری لاینی با آلبرتو دل ریو شد . دل ریو در امکان مختلف برای بیگ شو مزاحمت ایجاد می کرد و چند بار به او سیلی زد . بیگ شو که از این کار به شدت عصبانی بود به سرعت دنبال آلبرتو رفت اما توسط ماشین دل ریو که گزارشگر مخصوص او یعنی ریکاردو رودریگز زیر گرفته شد . بیگ شو از ناحیه پا آسیب دید .
    شو با عصبانیت هفته بعد برگشت و به دل ریو و بعد از اون به مارک هنری حمله کرد . بنابر این قرار شد تا در پی پی وی کپیتال پانیشمنت بیگ در مقابل دل ریو قرار بگیرد .
    در کپیتال پانیشمت بیگ شو ناگهان مورد حمله مارک هنری قرار گرفت و هنری بعد از اجرای ورلد استرانگست اسلم بر روی میز گزارشگران ، یک نی بریکر هم بر روی همان میز روی بیگ شو اجرا کرد که به شدت به پای مصدوم بیگ شو آزار رساند . بیگ شو با وجود این مصدومیت دوباره به بازی برگشت و حتی چند بار هم به دل ریو حمله کرد اما داور متوجه شد بیگ شو حتی شرایط دفاع از خودش رو هم ندارد و نمی تواند روی پاهایش بایستد . بنابر این بازی رو به نفع آلبرتو دل ریو به اتمام رساند .
    باید دید آینده بیگ شو در کمپانی چه خواهد شد .


    =============================

    بزودی ...
    ویرایش توسط El Residente : 07-06-2011 در ساعت 12:40 PM
    12 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (07-06-2011), DIONYSUS (07-07-2011), JMJ (07-06-2011), Kamy R (07-06-2011), Keyvan (07-13-2011), Sarkesh (07-06-2011), Sgt.Wollek (07-06-2011), The Proud (07-12-2011), The Survivor (07-06-2011), The Wollek (07-06-2011), amirnba (07-06-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (07-06-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23709
    سن
    33
    نوشته ها
    1,108
    تشکر
    2,417
    تشکر شده 7,473 بار در 1,033 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    769 Thread(s)

    پیش فرض

    بابا دمت گرم عالی بود

    ولی آخر نفهمیدیم این بیگ شو پسر اندرو دجاینت هست یا نه
    کاربر مقابل از The Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: El Residente (07-06-2011)
    امضای ایشان
    .

    .


  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    لطف دارید شما ...

    این طور که از متن متوجه می شم نه نیست به خاطر استوری این حرف رو زده !
    6 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (07-07-2011), Kamy R (07-06-2011), The Proud (07-12-2011), The Survivor (07-06-2011), The Wollek (07-06-2011), amirnba (07-06-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23709
    سن
    33
    نوشته ها
    1,108
    تشکر
    2,417
    تشکر شده 7,473 بار در 1,033 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    769 Thread(s)

    پیش فرض

    میگم داداش !!! اسم شریفتو نمیدونم مخلصت من سامانم

    اگه میشه این بیو رفیق ما ( استون رو میگم ) زحمتشو بکش !!! سفارشی باشه
    بازم ممنون
    کاربر مقابل از The Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: El Residente (07-06-2011)
    امضای ایشان
    .

    .


  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    چشم ... امیر هستم ... !
    کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Proud (07-12-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    با سلام .

    به درخواست آقا سامان می خواستم بیوگرافی استون کلد رو بنویسم ، اما دیدم یکی از دوستان زحمت کشیدن و یک بیوگرافی کامل از استون کلد گذاشتند . منم برای این که تکرار نشه و همچنین زحمت ایشون رو از بین نبرم فقط با کمی آپدیت بیوگرافی ایشون رو قرار می دم . ضمن اینکه به دلیل بازنشسته بودن استون کلد مطلب زیادی جهت آپدیت وجود نداشت ! برای دیدن تاپیک این دوستمون به این لینک مراجعه کنید : ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) . ضمن اینکه آپدیت با رنگ سبز مشخص شده است .

    ------------------------------------------------

    Stone Cold " Steve Austin " Biography



    Short Bio

    .لغب در کشتی کج:استون کلد استیو استن
    نام اصلی:استیو ویلیامز
    تاریخ تولد:18 دسامبر سال 1964
    محل تولد:ویکتوریا,تگزاس
    همسر:دبرا به همراه دو دختر
    قد:6.2
    وزن:255 lbs
    مربیان:
    Chris Adams
    Bronko Lubich
    Skandor Akbar
    تاریخ ورود به کشتی کج:سال 1990 , اولین مسابقه در مقابل Frogman LeBlanc
    لغب ها:
    "Stunning" Steve Austin /WCW
    "Superstar" Steve Austin /ECW
    "Ringmaster" Steve Austin /WWF
    "Stone Cold" Steve Austin /WWF
    "The Rattlesnake"
    فینیشر:
    Million Dollar Dream
    Stone Cold Stunner
    ضربات مورد علاقه:
    Driving Elbow Drop from Middle Rope
    Driving Elbow Drop
    Mudhole stomping
    The Spinebuster
    Lou Thez Press
    The Clothesline
    Back Body Drop
    Stungun
    Hollywood Invine


    Personal Life

    .استون کلد استیو استن در 18 دسامبر سال 1964 در شهر کوچکی در تگزاس به دنیا امد , استیو اندرسون(فامیلی سابق استیو که در حال حاضر استیو ویلیامز هست) در پنج فرزند خانواده جوانترین فرزند بود

    از فعالیت های ویژه استیو میشه به ورزش فوتبال اشاره کرد , استیو همیشه در شمال تگزاس در دانشگاه مشغول به تمرین فوتبال بود و واقعا او شایسته عنوان بهترین فوتبالیست از هم دوره ای های خود بود چون او در مدرسه مهارت عملی بسیار بالایی داشت

    استون کلد در بزرگسالی با دبرا(کشتی کج کار) ازدواج کرد که البته قابل ذکر هست که دبرا قبل ها با Steve "Mongo" McMichaels ازدواج کرده بود که در ازدواج با ان ناکام ماند , در ضمن استون کلد دارای دو فرزند هست که هر جفت هم دختر هستن

    در مورد وضعیت مالی استیو هم باید گفت که او قبل از اینکه به WWF بیاد فرد بسیار فقیری بود اما این حرفه او رو به فردی ثروتمند و نامدار تبدیل کرد , استون کلد از همون اول هم فرد پر قدرتی بود و علاقه زیادی به دیدن کشتی کج داشت و حتی بدش هم نمیومد که روزی به یک ********استار نامدار تبدیل بشه اما کمی هم ترس داشت که به پدر و مادر خود این پیشنهاد رو بده که میخواد یک کشتی کج کار بشه , در یک روز که استیو به همراه پدر و مادر خود در حال تماشای کشتی کج بوده از پدر و مادرش در مورد فعالیتش در دنیای کشتی کج سوال میکنه و در کمال ناباوری با جواب سر بالا رو به رو نمیشه و در جواب میشنوه**که باید برای رسیدن به موفقیت فقط باید تلاش کرد که فرداری همون رو استون کلد در یکی از مدرسه های کشتی کج در دالاس ثبت نام میکنه
    دوستان صمیمی او در بیرون از دنیای کشتی کج طبق گفته خودش وینس و اوون هارت و کوین نش بوده
    نکته مهمی که میشه در مورد زندگی استیو گفت این هست که او دارای یک ناپدری هست و به احتمال زیاد دلیل تغییر فامیلی استیو اندرسون به استیو ویلیامز همین موضوع هست
    اما یه موضوع جالبی هم میخوام در مورد اخلاق استیو بگم که مربوط به او و همسرش یعنی دبرا هست , در 16 ژوئن سال 2002 با اداره پلیس تماس گرفته میشه و جالب این بوده که فرد تماس گیرنده دبرا بود که او ادعا میکنه که همسرش استیو در یک مشاجره خانوادگی به او حمله کرده و او رو زده , قبل از اینکه پلیس به خونه استیو برسه , استیو خونه رو ترک کرده و زمانی که پلیس رسیده دیده که دبرا دم در خونه نشسته و زیر چشش هم کبود شده و اثار ضربات شدیدی هم بر پشتش دیده میشده , اما دبرا بعد از اینکه پلیس اومده بود خیلی پشیمون از این کارش شده که به پلیس زنگ زده مخصوصا بخاطر وضعیت شغلی و شهرت استیو که شایع شدن این خبر لطبه زیادی به شهرت استیو میزد , به هر حال دبرا هیچ شکایتی نکرد و به شدت از تماس خود با پلیس ناراحت بود , اما قابل ذکر هست که این اولین بار نبود که دبرا از استیو کتک میخورد!


    Wrestling Life

    .استیو در اولین قدم حرفه خود به عنوان یک تازه کار زیر نظر مربی خود یعنی Chris Adams کار خود رو اغاز کرد.
    اطلاعاتی در مورد Chris Adams:
    کریس در سال 1995 متولد شد و در تاریخ 7 اوکتوبر سال 2001 در یک مشروب فروشی در دالاس در حینی که مست بوده با یک نفر دعواش شده و در همان دعوا با اصابت گلوله به او فوت کرده و دارنده اسلحه پس از دستگیری ادعا کرده که او هدفش از زدن تیر فقط حفظ جان و دفاع از خود بوده.
    -------
    اما به غیر از کریس ادمز افرادی چون Bronko Lubich و Skandor Akbar مربیگری استیو رو کرده اند
    استیو در این مدت در کمپانی های کوچک و غیر معروف تمرین میکرد که بالاخره WCW او رو به طرف خود جذب کرد , از افتخارات استون کلد قبل از اینکه به WCW وارد شود میتوان کمربند**USWA که این کمربند رو در فینال یکی از تورنومنت ها که او رو از جف جارت در سال 1991 گرفت میتوان نام برد
    همونطور که گفتم استیو وارد WCW که در اون زمان با نام Stunning شناخته میشد , او در اولین روزهای ورودش به WCW موفق شد تا دو بار کمربند WCW World Television رو کسب کند که یک بار این کمربند رو از Bobby Eaton و بار دیگر از Barry Windham گرفت , استیو پس از مدتی در WCW وارد گروه Dangerous Alliance شد که اعاضای ان ریک رود , ام اندرسون , Larry Zbyszko و Bobby Eaton بود و سرپرست انها همچنین پاول هیمن بود که در اون گروه با نام Paul E. Dangerous شناخته میشد

    استیو کمربند WCW World Television رو در تاریخ دوم سپتامبر سال 1992 مقابل ریکی استومبات از داد و دیگر نتوانست تا این کمربند رو از ان خود کند
    پس از فعالبت های استیو در این گروه او با دوستش برایان پیلمن همراه شد و گروهی تحت عنوان The Hollywood Blondes تشکیل داد

    استیو در این گروه به همراه پیلمن در دوم مارس سال 1993 با شکست دادن ریکی استومبات و Shane Douglas موفق شدند تا کمربد تاگ تیم WCW رو از ان خود کنند اما در August 18 همون سال کمربند رو به پاول روما و ام اندرسون واگذار کردند , بعد از این موضوع درگیری مختصری بین پیلمن و استیو استن شد که این امر منجر به یک مسابقه شد که در اون مسابقه استیو نسبت به دوست سابق خود پیروز بود.
    (برایان پیلمن در پنجم اوکتوبر سال 1997 در حالی که 35 سال داشت در هتلی که در ان اقامت میکرد فوت کرد)صحنه ای از اعلام درگذشت برایان پیلمن:


    استیو در 27 دسامبر با شکست دادن داستین رودز موفق شد تا کمربند US رو به افتخارات خود افزوده کنه , پس از تصرف کمربند US توسط استون کلد او چندین هفته متوالی با ********استارهای مختلف بر سر کمربند US مسابقه داد که استیو در تمامی این مسابقات موفق بود از جمله افرادی که استون کلد در مقابلش توانست تا کمربند رو حفظ کند می توان Johnny B. Badd , ریکی استومبات و The Great Muta رو نام برد ولی سر انجام این ریکی استومبات بود که با دیگر در تاریخ August 28 سال 1994 مقابل استیو قرار گرفت و اینبار کمربند رو تساحب کرد اما در Fall Brawl بود که استیو پس از ازاد شدن استومبات از بند مصدومیت توانست تا او را شکست داده و کمربند US رو برای دومین بار پیروز شود , جالب بود که پس از اون مسابقه استیو خسته باید بار دیگر مقابل جیم داگن بر سر کمربند US مسابقه میداد که اینبار جیم داگن پیروز شد و نگذاشت تا استیو برای یک روز هم که شده کمربند US دستش باشد , چند هفته بعد استیو در تور ژاپن بود که دچار مصدومیت شد و بدشانسی پشت سر بدشانسی بود که از طرف WCW با او تماس گرفته شد و در کمال ناباوری به او گفته شد که او از WCW اخراج شده هست
    بعد از این موضوع استیو برای مدت کوتاهی وارد ECW شد و از مهمترین مسابقه او میشه به مسابقه دادن بر سر کمربند سنگین وزن در November to Remember 1995 در مقابل**Mikey Whipwreck اشاره کرد , قابل ذکر هست که استیو در ECW با نام فوق ستاره شناخته میشد
    پس از اینکه WCW منحل شد استیو با نام The Ringmaster وارد WWF شد و Ted DiBiase هم نقش مربی او رو ایفا میکرد
    او در رویال رامبل 1996 حضور داشت که به عنوان نفر 24 وارد رینگ شد و توسط**Fatu از دور مسابقه حذف شد , در رستلمنیا 12 استیو در مقابل Savio Vega قرارگرفت که در این مسابقه استیو پیروز شد , او در اواسط سال 1996 بود که لغب خود رو به استون کلد استیو استن تغییر داد و این تغییر اسم نیز در تغییر راه استون کلد نیز موئثر بود چون مدتی بعد استیو توانست تا در تورنومنت بزرگ King of the Ring با شکست دادن**Jake Roberts در فینال برنده این تورنومنت شود

    از مسابقات زیبا او میشه به Survivor Series 1996 و مسابقه او با برت هارت اشاده کرد که در اون مسابقه استیو شکست خورد

    اوج شهرت استیو در رویال رامبل سال 1997 بود که او نفر پنجم وارد رینگ شد و با حذف کردن برت هارت برننده این مسابقه بزرگ شد البته قابل ذکر هست که استیو در این مسابقه توسط برت هارت به عنوان نفر 26 حذف شد ولی این اتفاق از دید داور مخفی ماند

    در رستلمنیا 13 استیو بار دیگر در یک مسابقه زیبا مقابل برت هارت در یک مسابقه سابمیشن قرار گرفت که در این مسابقه برت هارت پیروز شد

    او در این مدت افتخارات زیادی رو کسب کرد , 2 بار کمربند تاگ تیم یک بار به همراه شاون مایکل و بار دیگر به هماره دود لاو(میک فولی) , 2 بار کمربند بین قاره ای هر دو بار هم با شکست دادن اوون هارت , در اخر هم او کمربند بین قاره ای خود رو به راک واگذار کرد
    جالب بود که مانند سال پیش اینبار باز هم استون کلد در رویال رامبل 1998 با حذف کردن راک موفق شد تا برای دومین بار برنده این مسابقه بزرگ شود(استیو به عنوان نفر 24 وارد رینگ شد) و سرانجام او میبایست در مقابل شاون مایکل قهرمان WWF در رستلمنیا 14 قرار میگرفت
    و اما شب پر شکوه رستلمنیا 14 اغاز شد و استون کلد در مقابل شاون مایکل قرار گرفت که داور ویژه این مسابقه هم Mike Tyson بود که در واقع استیو با کمک Mike Tyson موفق به شکست شاون و تساحب کمربند WWF شد

    استیو این کمربند رو مدتی در دست داشت تا اینکه در تاریخ June 28, 1998 در King of the Ring و در مسابقه First Blood با دخالت اندرتیکر و منکایند استیو این مسابقه رو واگذار کرد و کین قهرمان جدید WWF شد(:cool اما چه فایده که فردای اون شب استیو موفق شد تا یکن رو شکست دهد و کمربند رو بار دیگر از ان خود کند()
    در Fully Loaded 1998 بود که استیو به همراه اندرتیکر موفق به شکست منکایند و کین شدند تا کمربند تاگ تیم رو در ان مسابقه از ان خود کنند , اما چند هفته بعد استیو و اندرتیکر این کمربند رو به کین و منکایند واگذار کردند که مدتی بعد بین اندرتیکر و استیو درگیری رخ داد که این امر منجر به مسابقه ای در سامراسلم 1998 بین استون کلد و اندرتیکر شد که استیو از این ازمایش پیروز بیرون امد
    اما در**Judgement Day1998 کین مقابل اندرتیکر قرار گرفت که در این مسابقه استیو داور ویژه بود که این مسابقه به صورت no-contest شد و در اخر برنامه وینس وارد شد و گفت که استون کلد از WWF اخراج هست!!!!!!
    در رویال رامبل 1999 درگیری استون کلد با وینس به اوج رسید در صورتی که چیزی تا برنده شدن استیو در رویال رامبل نمانده بود وینس با حقه و کلک موفق شد تا استیو رو از دور مسابقات حذف کرده و خود برنده شود!
    اما هر طور شد استیو خود رو به رستلمنیا 15 رساند و در این PV حساس با راک بر سر کمربند WWF مسابقه داد که استیو در این عالی کار کرد و سرانجام مسابقه رو پیروز شد و بار دیگر این کمربند پر افتخار رو از ان خود کرد
    اما در Over the Edge 1999 بود که اندرتیکر با شکست دادن استیو کمربند رو از او گرفت اما در June 28, 1999 در راو کمربند رو از اندرتیکر پس گرفت , اما در این لحظه منکایند وارد میدان شد و در سامراسلم 1999 با شکست دادن استیو و تریپل اچ موفق به کسب کمربند شد
    سال 2000 سال بسیار بدی برای استیو بود و میشه به راحتی گفت که قابل بحث نیست!
    در رویال رامبل سال 2001 بود که استیو به عنوان نفر 27 وارد رینگ شد و نفر اخر که کین بود رو حذف کرد و برای سومین بار قهرمان رویال رامبل شد تا در رستلمنیا بار دیگر مقابل راک دشمن دیرینه اش قرار گیرد , رستلمنیا 17 فرا رسید و استیو در یک مسابقه به یاد ماندنی موفق به شکست راک شد البته با کمک وینس که این امر باعث شد تا در این سال چهره استیو منفور شناخته بشه

    استیو در این مدت موفق شد تا به همراه تریپل اچ در Backlash 2001 کین و اندرتیکر رو شکست دهد و کمربند تاگ تیم رو از ان خود کند اما این کمربند رو در تاریخ**May 21 در راو به جریکو و کریس بنوا واگذار کردند

    استیو تا مدت زیادی کمربند رو در دست داشت تا اینکه این کمربند رو در مقابل کورت انکل(انفورگیون 2001) از دست داد

    کمربند فقط تا مدت کوتاهی دست انگل بود و حدود دو هفته بعد کمربند رو در راو به استیو واگذار کرد(اخرین قهرمانی استون کلد)
    در ونجنس 2001 بود که کریس جریکو به ترتیب در دو مسابقه سر کمربند مسابقه داد که یکبار مقابل راک قرار گرفت و در ادامه کمربند استون کلد هم گرفت تا موفق شود که کمربند WCW و WWF رو در یک PPV از ان خود کند!
    استون کلد در رویال رامبل 2002 به عنوان نفر 19 وارد رینگ شد اما توسط کورت انگل از مسابقه حذف شد , پس از این استون کلد بار دیگر به سراغ جریکو رفت تا انتقام خود رو بگیرد و PPV مورد نظر استیو No Way Out 2002 بود , در این PPV جریکو و استیو با یکدیگر مسابقه دادند و در حالی که استون کلد داشت پیروز میشد به طور ناگهانی گروه nWo وارد رینگ شدند و به استیو حمله کردند و کار این گروه برابر با باخت استیو در مقابل جریکو بود

    اما حالا نوبت درگیری استیو با گروه nWo بود که در میان درگیری شدیدی بین اسکوت هال و استیو رخ داد که این درگیری باعث رو در رویی این دو در رستلمنیا 18 شد , این دو در رستلمنیا مسابقه دادند و استیو موفق شد تا اسکوت رو شکست دهد اما جا مانده نماند که کوین نش هم در این مسابقه ساکت نبود!

    در هشتم اوریل سال 2002 در راو استیو با شکست دادن اسکوت هال موفق شد تا نفر اول قهرمانی برای کمربند سنگین وزن در Backlash 2002 رو کسب کند و مدعی برای کمربند مقابل اندرتیکر شود , در بکلش استیو یک مسابقه نفس گیر با اندرتیکر داد که اینبار با برخورد صندلی به سر استیو**, اندرتیکر پیروز شد
    استیو برای مدتی از دنیای کشای کج رفت ولی در اوایل ماه مارس بود که او همه رو شوکه کرد و به راو بازگشت(سال 2003) و جالب این بود که او میخواست تا با دیگر با راک در رستلمنیا مسابقه دهد و موفق شد تا اینکار هم بکند و با راک در رستلمنیا برای چندمین بار مسابقه دهد , شب حساس رستلمنیا و مسابقه راک با استیو فرا رسید و راک بعد از زدن چند راک باتم موفق به شکست استیو شد
    مدتی بعد لیندا مک موهان همه رو شوکه کرد و GM جدید راو به جای بشاف رو معرفی کرد و این فرد کسی نبود جز استون کلد استیو استن , استیو مدتی نقش GM راو رو داشت تا اینکه در Survivor Series 2003 مسابقه ای بین تیم استن با تیم بشاف بر سر GM بودن برگذار شد که تیم استن برکنار شد و بشاف بار دیگر GM شد
    مدتی بعد درگیری های گلدبرگ با براک لزنر اغاز شد که میشه گفت**استیو این وسط پیاز داغ این درگیری رو بیشتر میکرد , در رستلمنیا 20 براک لزنر و گلدبرگ مسابقه داند که استیو نقش داور ویژه داشت و در اخر سر , هم به براک لزنر و هم به بیل گلدبرگ یک استانر زد!
    بعد از رفتن استون کلد از رستلینگ شاهد حضور او در بک استیج ها بودیم و گاهی اوقا نیز او در استوری های مهم دخالت می کرد و نقش داور مهمان رو ایفا می کرد که همیشه با پیروزی فرد فیس و همچنین استانر خوردن فرد هیل به پایان می رسید .
    از این قضیه می توان به رستلمینا 23 اشاره کرد که بازی مو در برابر مو بین وینس مکمن که به جای او اوماگا و دانولد ترامپ که به جای او بابی لشلی حضور داشت بود . در این مسابقه لشلی پیروز شد و استون کلد مئ های وینس مکمن را تراشید .
    در سایبر ساندی 2008 در بازی بین کریس جریکو و باتیستا ، استون کلد به عنوان داور ویژه انتخاب شد که باتیستا برنده مسابقه شد و در اون مسابقه هم درگیری زیادی با جریکو داشت و همچنین رندی اورتون هم که قصد کمک به جریکو رو داشت یک استانر دریافت کرد .
    در مراسم هال آف فیم 2009 استون کلد استیو آستین توسط خود وینس مکمن به این مراسم دعوت شد و هال آف فیمر سال 2009 نامیده شد .
    در رستلمنیا 27 استون کلد داور ویژه مسابقه جری لاور و مایکل کول بود که در ابتدا بازی به نغع جری لاور به پایان رسید اما به دستور جنرال منیجر مخفی راء مایکل کول با قانون دی کیو پیروز شد . در این مسابقه افرادی مثل جم سوئگر ، بوکر تی و جاش متیوس استانر دریافت کردند .
    ظاهرا" این روند برای استون کلد ادامه خواهد داشت و هر چند وقت یک بار شاهد حضور او به عنوان داور ویژه در مسابقات خواهیم بود .

    ================================

    بزودی ...
    14 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (07-07-2011), DIONYSUS (07-07-2011), Didoo (07-07-2011), JMJ (07-07-2011), Keyvan (07-13-2011), Sgt.Wollek (07-11-2011), THE DARKEST SIDE (08-14-2011), The Proud (07-07-2011), The Survivor (07-07-2011), The Wollek (07-07-2011), amingorgan (07-10-2011), amirnba (07-10-2011), farzam_12 (07-07-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (07-07-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    سلامی مجدد ...

    این بار با آپدیت یکی از پر پیشرفت ترین استار ها یعنی آر-تروت در خدمتتونم . برای دیدن تاپیک اصلی به این لینک ( [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ) مراجعه کنید . همچنین آپدیت بیوگرافی با رنگ سبز مشخص شده است .

    ---------------------------------------------

    R-Truth Biography



    .رون کیلینگز که در رینگ و دنیای رستلینگ با نام آر - تروت او را می شناسیم در نوزدهم ژانویه سال 1972 در ایالت آتلانتا چشم به جهان گشود . وی در اصل در شارلوت کارولینای جنوبی بزرگ شد و در آنجا زندگی کرد . وضع مالی خانواده رون اصلا جالب نبود و آن ها به سختی زندگی خود رو می گذراندند . همین دلیلی بود که پدر آر تروت به فروشنده مواد مخدر تبدیل شود و از روی ناچاری بعضی اوقات رون هم مجبور به کمک به پدرش می شد . او کمی که بزرگ تر شد به موزیک علاقه مند شد و تصمیم گرفت تا به یک رپر حرفه ای در آمریکا تبدیل بشود .


    رون همچنین در رشته های ورزشی مدرسه هم موفق بود . او در فوتبال و بسکتبال دبیرستانش بازیکن برتر معرفی شد و حتی از مدرسه اش تقدیر نامه ورزشی دریافت کرد . دبیرستان او از وی خواست تا رشته فوتبال رو ادامه بدهد و با همکاری مدرسه به اوج برسد . اما رون این مساله رو نپذیرفت و دلیل آن هم تنها رپ بود . آر تروت در همین حین به قاچاق مواد مخدر نیز می پرداخت و سه سال کامل مشغول به این کار بود تا خرج آلبوم موسیقی اش را بتواند تامین کند . آلبوم رون سرانجام با موفقیت به اتمام رسید اما به دلیل فعالیت های او در ضمینه قاچاق مواد دستگیر شد و یک سال و یک ماه را در زندان گذراند .


    رون پس از آزادی از موزیک و رپ زده شده بود و تصمیم گرفت تا به رستلینگ بپردازد . در سال 1997 رون وارد چند باشگاه رستلینگ شد تا خودش رو به سرعت به یک رستلر حرفه ای تبدیل کند . در سال های 1999 تا 2001 رون با موفقیت در کمپانی دبلــیو دبلــیو اف حضور داشت و با شخصیت کی - کویک بسیار جالب و زیبا ظاهر شد که کسی نمی توانست استعداد های وی رو زیر پا بگذارد . او با رود داگ تیم شد و در عرصه تگ تیم هم موفق بود . در آینده او با اعضای دی جنریشن اکـس سابق درگیری پیدا کرد که چاینا در اون استوری لاین نقش مهمی ایفا می کرد .


    رون در حضور کوتاهش در دبلـــیو دبلــیو اف بسیار موفق بود . او توانست دو بار قهرمان هاردکــ ور چمپین بشود که البته زمان نگه داری این دوعنوان چندان بلند نبود . با وجود موفقیت هایی که کیلینگز در دبلــیو دبلــیو ا بدست آورد هیچ وقت نتوانست به درجه اوج در این کمپانی برسد زیرا او در اواخر سال 2001 از کمپانی اخراج شد . تروت بعد از اخراج به گیمیک های جدیدی می اندیشید تا در آینده نزدیک در رستلینگ کمپانی های مختلف از آن استفاده کند . تروت در سال 2007 با کمپانی تی ان ای قرار داد بست و با نام های مختلفی از فبیل کی کراش ، کی مالیک و د تروت حضور یافت که موفق به پیروزی دو ورلد تایتل بود .


    علارقم فعالیت او در تی ان ای تروت دوباره به کمپانی دبلــیو دبلــیو ای بازگشت . در یکی از اپیزود های اسمکــداون سال 2008 شاهد بازگشت رون با نام آر تروت در رینگ کمپانی بودیم . تمام گذشته او به عنوان کی کویک در کمپانی دبلــیو دبلــیو اف پاک شده محسوب می شد و رون به عنوان یک استار تازه کار در کمپانی دبلـــیو دبلــیو ای شروع به کار کرد . در اسمکــدان تروت جدی ترین استوری لاینش با شلتون بنجامین بود که تلاش داشت تا برنده کمربند یو اس تایتل بشود که موفق نبود . بعد از رویال رامبل 2010 تروت با جان موریسون تیم شد و موفقیت های خوبی بدست آوردند .


    تروت و موریســون تیم شومیز رو برای یونیفاید تگ تیم چمپینز در رستلمنیا 26 چلنج کردن اما بیگ شو با اجرای کی او پانچ بر روی موریسون موفق به پیروزی شد . در درفت سال 2010 موریســون و تروت هر دو به راء درفت شدند . بعد از درفت به راء کمتر شاهد تیم شدن این دو بودیم و تروت استوری لاینی رو با تد دیبیاسی شروع کرد . در همین زمان آر تروت موفق شد تا اولین عنوان جدی خودش رو یعنی یوناتد استیتس چمپین را کسب کند که خیلی زود این عنوان رو به د میز واگذار کرد .


    بعد از این قضیه درگیری بین جان سینا و نکســوس سابقی به رهــبری وید برت بسیار شدت گرفت تا جایی که قرار شد تا در سامراسلم 2010 یک تگ تیم مچ هفت به هفت برگذار بشود و در آن تمامی اعضای نکســـــوس به رهـــبری وید برت در مقابل تیم جان سینا که شامل آر تروت ، کریــس جریــکو ، اج ، جان موریســـون ، دنیل برایـــــــــــــــــــــ ـان ، برت هارت و البته خود جان ســینا بود مسابقه بدهند . آر تروت نمایش خوبی از خودش به نمایش گذاشت اما توسط اسکــیپ شفیلد در اوایل مسابقه حذف شد .


    در پی پی وی برگینگ رایتس آر تروت یکی از اعضای تیم راء بود که در آن مسابقه هم نتوانست کار خاصی از پیش ببرد و از مسابقه زود حذف شد . آر تروت در پی پی وی رویال رامبل در رویال رامبل مچ هم شرکت داشت که توسط اعضای نکســـوس جدید به رهــبری سی ام پانک از مسابقه حذف شد . آر تروت مانند شخصی در کمپانی شده بود که از استعداد های زیادی برخوردار بود اما هیچ وقت فرصت هیچ کاری به او داده نمی شد .


    آر تروت در مسابقه لامبرجک مچ دنیل برایـــــــــــــان برابر شیــموس جز یکی از لامبرجک ها بود که در اواسط مسابقه یک درگیری شدیدی شکل گرفت و به دستور جنرال منیجر اســمکداون یعنی تدی لانگ مسابقه تبدیل به یک اور د تاپ روپ بتل رویال شد که در اون مسابقه آر تروت به وسیله برادران اوسو از مسابقه حذف شد و در پایان هم گریت کالی برنده مسابقه شد .


    بعد از رستلمنیا یک مسابقه شکل گرفت که در آن آر تروت به مصاف جان موریســـون رفت و با شکست جان موریســـون به همراه جان سیــنا نامبروان کانتندر برای کمربند دبلیو دبلیو ای چمپین د میز در اکستریم رولز شد . هفته بعد از این رویداد جان موریســون که دوست آر تروت به حساب می آمد از او خواست تا بر سر عنوان نامبر وان کانتندری اکستریم رولز مجددا با او مسابقه بدهد . تروت با کمی تردید قبول کرد و در پایان مسابقه جان موریســـون پیروز شد و نامبر وان کانتندر جدید کمربند دبلیو دبلیو ای شد .


    بعد از این رویداد ما شاهد آر تروتی جدید با شخصیت متفاوت بودیم . جان موریســون در حال خوشحالی پیروزی اش بود که آر تروت از پشت به او حمله کرد و به شدت به موریســون آسیب رساند و در ادامه سیگاری کشید و آب خورد و رینگ رو ترک کرد . تروت بعد از این اتفاق به شدت به شخصیتی هیل تبدیل شد اما همین اتفاق مثل یک نردبان بلند کریر او رو به بالا هدایت کرد .


    در اکســـتریم رولز تروت در مسابقه تریپل تریت مچ بین جان موریســـون و جان سینا و د میز دخالت کرد و مانع پیروزی جان موریســونی شد که در یک قدمی پیروزی بود . تروت به شدت به موریسون حمله کرد و همچنین یک اسپین کیک هم بر روی جان سینا اجرا کرد و رینگ را بوووی شدید تماشاگران ترک کرد . بعد از این اتفاق ما دائما صحبت هایی رو مبنی بر این که توطئه ای در کار هست رو از آر تروت می شنیدیم ولی شخصی بر ضد آر تروت اقدام کرد و او کسی نبود جز ری میستریو .


    ری میستریو و آر تروت در پی پی وی اور د لیمیت به مصاف همدیگر رفتند که آر تروت در نهایت با اجرای ریورز اس تی او برنده مسابقه شد و به نوعی رتبه ی ری رو متعلق به خودش کرد . تروت نامبر وان کانتندر کمربند دبلیو دبلیو ای چمپین جان سینا در پی پی وی کپیتال پانیشمنت شد که در پایان با وجود یک بازی قابل قبول ، جان سینا به کمک یک بچه (!) توانست تروت رو از پیش رو بردارد .


    در حال حاضر آر تروت یکی از اعضای شرکت کننده در مانی این د بانک مچ راء می باشد و با وجود تغییر و تحولاتی که از او شاهد بودیم ، می توانیم تروت رو یکی از شانس های پیروزی این مسابقه تلقی کنیم .



    ===========================

    بزودی ...
    9 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (07-10-2011), DIONYSUS (07-11-2011), JMJ (07-16-2011), Keyvan (07-13-2011), Sgt.Wollek (07-11-2011), THE DARKEST SIDE (08-14-2011), The Proud (07-12-2011), amirnba (07-10-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (07-10-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-31-2010, 04:28 PM
  2. مصاحبه ی حالب با میز (هوادار منچستر یونایتد هستم)
    توسط SAVEUS-Y2J در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-10-2010, 01:51 PM
  3. آپدیت بر روی مصدومیت استاران/بازنشستگی استاران
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-30-2010, 10:11 AM
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 07-16-2009, 07:39 PM
  5. عـکس هایی با کیفیت از استادیوم رامبل پارسال !
    توسط Ð-i-R-Ť-Y در انجمن پی پر ویو دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-25-2009, 09:06 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد