بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: ×- استینگ در مورد جف و ویکتوری رود میگوید ! -×

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21095
    نوشته ها
    173
    تشکر
    1,039
    تشکر شده 995 بار در 150 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    36 Thread(s)

    پیش فرض ×- استینگ در مورد جف و ویکتوری رود میگوید ! -×



    با سلام .. استینگ بالاخره بعد از یه مدت زیادی ، اولین مصاحبه خودش رو در مورد بازی 90 ثانیه ای با جف هاردی انجام داد ! همونطور که میدونید ، در ویکتوری رود استینگ و جف سر تایتل با هم بازی کردند اما به علت اینکه جف در وضع خوبی نبود بازی زودتر تموم شد و برنامه ها عوض شد !

    • استینگ :


    " من عاشق جف هاردی هستم ... من اصلا دلم نمیخواد که بهش آسیب برسونم .. همونطور که میدونید ، اون هم مثل ما زندگی شخصی و مشکلات خودشو داره ... !! اونشب ( ویکتوری رود ) اون یه خورده به هم ریخت و من ناراحت شدم .. چون میخواستم به طرفدارا یه هیجان خفن بدم ! "

    • بعد از مسابقه استینگ به پیش هاردی رفت :


    " بعد از اینکه همه چی تموم شد ، من رفتم بک استیج تا مطمئن بشم حال جف خوبه یا نه .. اون خیلی خوب بود و داشت با طرفدارا حرف میزد و آدما دور و برش بودن ! اون داره روز به روز قوی تر میشه .. شنیدم که اون روزی 10 مایل با دوچرخه ش میره تا کوه و برمیگرده ( نظر شخصی : سیکتیر بابا ) ... "
    11 کاربر مقابل از ARiAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (04-10-2011), Attitude-Era (04-10-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (04-10-2011), Blood Raven (04-10-2011), DIONYSUS (04-10-2011), Didoo (04-10-2011), Goldberg The Man (04-10-2011), MaJiD HetFieLd (04-10-2011), Sgt.Wollek (04-10-2011), amirnba (04-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-10-2011)
    امضای ایشان


    ? Have You Met Jack Bauer

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    نظر شخصیتو هستم
    کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: ARiAN (04-10-2011)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط thr.1980 نمایش پست ها
    شنیدم که اون روزی 10 مایل با دوچرخه ش میره تا کوه و برمیگرده ( نظر شخصی : سیکتیر بابا ) ... "
    [/b][/center]
    پدر بزرگ مرحوم بنده هم با دوچرخه اونم هزار 20-30 کیلومتر رکاب میزد !!!

    واقعا الان که فک میکنم میبینم پدر بزرگم چقد برازنده کمربند هوی ویت بوده!!!

    در مورد کلمه سیکتیر هم فک کنم بهتره این کلمه هم به لیست سیاه انجمن اضافه بشه چون تو زبان ترکی معنی خیلی بدی داره
    3 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (04-10-2011), Nevermore (04-11-2011), amirnba (04-10-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-18-2011, 09:52 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-17-2010, 03:21 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-13-2009, 07:57 AM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2009, 07:32 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد