ســـلام
- مصاحبه ی جدید استینگ | خیلی خیلی به قرارداد با WWE نزدیک بودم !
سوپـ.ر استار کمپانی TNA استینگ به تازگی مصاحبه ای را با یکی از سایتهای بریتانیایی انجام داده و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است.اینکه چگونه به این بیزینس کشیده شد ، ریشه های شخصیت استینگ و دیگر موضوعات ..
آیا وینس مکمن تا بحال سعی کرده با شما قرارداد ببندد ؟
بله ، چند بار و هر بار نزدیک بوده که من قرارداد رو امضاء کنم. آخرین بار اوایل امسال ماه ژانویه بود که خیلی خیلی به بستن قرارداد نزدیک بودم. همه ی سالهای دهه ی نود و حتی 2000 به بعد وینس مکمن سعی داشت با من قرارداد امضاء کنه تا به اعتقاد من WCW رو تضعیف کنه.اما هر بار من به بستن قرارداد نزدیک میشدم ولی هرگز امضاء نمی کردم و تصمیم به موندن میگرفتم .
هنگامی که از استینگ پرسیده شد چه مسابقه ی رویارویی ممکنه هنوز برای اون اتفاق بیفته استینگ جواب داد : آندرتیکر !
در مورد آمدن اریک بیشاف و هوگن به تی ان ای چه فکری میکنی ؟
من چند تا نگرانی دارم.همه میدونیم که چه بلایی سر WCW اومد.اون آخرای کار به نظرم یه سری کارهای مخفی صورت گرفت و انگیزه های خود خوهانه ی شخصی توسط افراد زیادی باعث شد تا WCW نابود بشه .
شما دو تا نام بزرگ داشتید که به WCW کمک کرد تا تبدیل به اون چیزی که بود بشه و سپس همینطور شما منم به این اضافه کردید که این میتونست واقعا یه چیز خیلی خوب باشه یا یه فاجعه ی مطلق !
بدین ترتیب همیشه من موندن رو انتخاب کردم.به عقیده ی خودم در اوایل سال 2000 و همون دور و اطراف همیشه وینس مکمن منو میخواست تا WCW رو تضعیف کنه ولی من پیشنهادش رو قبول نکردم.
نظراتان در مورد مسابقه 88 ثانیه ای خودتان و جف هاردی در پی پر ویوی ویکتوری رود 11 چیست ؟
هیچ راهی برای بیان اون اتفاق نیست.یه نوع زخمی وجود داشت که صدمه زد.شما در پی پی وی شرکت کرده بودید، شما هوادارانی رو داشتید که پول داده بودن تا بیان کشتی ببینن اما ندیدن . قطع کردن داستان بلند به اون کوتاهی فقط یه چیز احمقانه بود و من نمیتونم وانمود کنم که اتفاقی نیفتاده. اما چیزی هست که اتفاق افتاده و الان تنها چیزی که میتونم بگم اینه که بسوی جلو حرکت کنیم.
تا بعد .!









پاسخ با نقل قول








علاقه مندی ها (Bookmarks)