بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ×- اسکات هال از بیمارستان مرخص شد ! | سخنان همسر وی -×

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21095
    نوشته ها
    173
    تشکر
    1,039
    تشکر شده 995 بار در 150 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    36 Thread(s)

    پیش فرض ×- اسکات هال از بیمارستان مرخص شد ! | سخنان همسر وی -×

    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]
    [-------------------------------------------------------------------------]

    اسکات هال از بیمارستان مرخص شد !
    +
    سخنان همسر سابق وی !


    با سلام .

    همونطور که میدونید از خیلی وقت پیش ، اسکات هال دچار مشکلی شد و مجبور شد که در بیمارستان بستری بشه . او در خیلی از شوء ها خرابکاری کرد و در یک برنامه دچار حواس پرتی شد و هزیون میگفت و طبق شو پیش نرفت !

    همسر وی در این باره به خبرنگار سایت رینگ ساید نیوز گفت : " او خیلی وقت بود که با بچه ها ملاقات نکرده بود ! از یک سال پیش !! اما او دیروز با آنها ملاقات کرد !! "

    اسکات دو فرزند دارد ؛ یکی کسیدی 16 ساله . دیگری یک پسر 19 ساله به نام کودی ! همسر او ادامه داد : " اسکات با کودی نیز ملاقات نداشته .. حدودا 2 سال یا بیشتر ! فقط چند تا تماس تلفنی با هم داشتن .. !! "

    وی اظهار داشت که پسر با اسکات هال رابطه برقرار نخواهد کرد تا زمانی که راه درتس را انتخاب کند و از پلیدی دور شود ! !

    " اسکات اس ام اس میداد و زنگ میزد اما کودی محل نمیزاشت .. بچه ها قبول کردن که هیچ پدری ندارن و حتی زندگی اون ها عادی نیست !!! آخرین باری که خودم اسکات رو دیدم زمانی بود که دشاتم کسیدی رو میبردم بیمارستان تا از پدرش خداحافظی کنه .. صحنه وحشتناکی بود . او تمام مدت کوکائین میکشید و تمام پول خودشو صرف خرید مواد از دست داده بود ! "

    " من سعی کردم قطع رابطه رو به صورت تمام و کمال انجام بدم . نه زنگی . نه اس ام اس . نه سلام . نه علیک .. هیچ !! زمانی که مست میکرد هر چی از دهنش در میومد پشت تلفن یا توی تکست ها ( اس ام اس ها ) میگفت !!
    8 کاربر مقابل از ARiAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (04-27-2011), DIONYSUS (04-27-2011), Goldberg The Man (04-27-2011), MEĦRAN (04-27-2011), Sarkesh (04-27-2011), amirnba (04-27-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2011)
    امضای ایشان


    ? Have You Met Jack Bauer

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-24-2011, 12:56 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 12:27 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-07-2011, 02:04 PM
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-16-2010, 07:02 PM
  5. آپدیت بر روی مستریو/خبری از FCW/آپدیت بر روی جی تی جی
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-14-2010, 09:39 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد