بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

موضوع: منچستريونايتد پرافتخارترين تيم تاريخ انگلستان شد "منچستر 2-1 چلسي"

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض منچستريونايتد پرافتخارترين تيم تاريخ انگلستان شد "منچستر 2-1 چلسي"

    ســــــــــلام .




    امشب در يك بازي حساس از هفته هاي پاياني ليگ برتر انگلستان

    به عنوان فينال ليگ برتر انگليس

    تيم فوتبال منچستر در يك بازي زيبا توانست با نتيجه 2 بر 1 چلسي را شكست دهد

    و عملا به 19 همين قهرماني ليگ برتر دست بيابد !

    اين پيروزي شيرين و قهرماني بزرگ تاريخي رو به تمام هواداران يونايتد تبريك ميگم !


    " به زودي با عكس و ويديو بازي در خدمتتون هستيم "




    فعلا ....!
    ویرایش توسط SASAN : 05-08-2011 در ساعت 09:20 PM
    26 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (05-09-2011), ARiAN (05-08-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (05-08-2011), Blood Raven (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), Didoo (05-08-2011), Goldberg The Man (05-08-2011), HaMo0n (05-08-2011), JMJ (05-09-2011), Mr. Movie (05-09-2011), OmidHBK (05-08-2011), Sarkesh (05-08-2011), Sgt.Wollek (05-09-2011), Shayan Y2J (05-08-2011), The Last Outlaw (05-10-2011), The Phenom (05-10-2011), The Shadow (05-09-2011), The Survivor (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), javad yar (05-08-2011), jmh23 (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), sajad (05-09-2011), ŠÄÉËĐ (05-08-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان



  2. Top | #11

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2011
    شماره عضویت
    25494
    نوشته ها
    2
    تشکر
    18
    تشکر شده 4 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    یکی از دلچسب ترین بازی های منچستر بود
    واقعا چیزی از یه بازی قشنگ کم نداشت.
    ون در سار مثل همیشه فوق العاده بود. رونی هم همینطور
    کلا همه ترکونده بودن
    فرگوسنم با اون تعظیمش سنگ تموم گذاشت

    منم به همه ی منچستریا تبریک میگم.
    کاربر مقابل از s@ra عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SASAN (05-10-2011)
    امضای ایشان
    ما کنار هم خواهیم ایستاد متحد در برابر دشمنان

    هیچگاه از هم جدا نخواهیم شد و هیچگاه تنها نخواهیم ماند

    شجاعت ما آتش و با روح پیروزی شعله مب افروزیم

    ما منچستر یونایتد هستیم و به اسم خود غرور می ورزیم





  3. Top | #12

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    منم به همه رفقا این قهرمانی رو تبریک می گم و پیشاپیش اون یکی قهرمانی رو هم تبریک می گم ( چمپیونز لیگ )
    کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (05-10-2011)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    اين شعر هم تقديم به رفقاي منچستري خصوصا ساسي كاراگاه

    يه منچستر يه انگلستان
    يه تيم پر از دليران
    گرچه حريفت قدره
    اما تو ميشي قهرمان
    5 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (05-11-2011), SASAN (05-10-2011), Sarkesh (05-10-2011), The Phenom (05-10-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  5. Top | #14

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    شاه الکس نوزدهم


    بازی سرنوشت سخت ترین و هیجان انگیزترین رقابت زندگی است. گاه تلاش می کنی، گاه در انتظار شانس، گاهی برنده ای و بازنده گاهی دیگر. اما شگفتا زندگی هایی که تلاش و اتفاقات نیکو، آنان را یگانه می کند. "الکساندر چپمن فرگوسن" هیچگاه فکر نمی کرد با قبول مربیگری تیم محلی "ایست استرلینگ شایر" در اسکاتلند، در آغاز راهی پای گذاشته که پایانش سرزمین عجایب است.

    1974، فرگوسن 33 ساله پس از مدت کوتاهی به "سنت مرن" پیوست و چهار سال با موفقیت نسبی تمرین مربیگری در تیم های بزرگتر را تجربه کرد. 1978 بسوی "آبردین" و شکستن انحصار گلاسکورنجرز و سلتیک در لیگ و جام حذفی اسکاچ. هنگامی که رئال مادرید در فینال جام جامداران اروپای 1983 در وقت های اضافه دو بر یک مغلوب آبردین شد، همگان فهمیدند که مرد بزرگی زاده شده است. در سوپرکاپ همان سال هامبورگ قهرمان وقت اروپا نیز به قدرت آبردین درود گفت و دو بر صفر بازنده شد. فوت ناگهانی مربی وقت تیم ملی اسکاتلند و بی سرپرست ماندن تیم پیش از جام جهانی 1986 ، الکس را سرمربی تیم ملی کرد و تا پایان فصل 1986 در این سمت مربیگری آبردین را نیز برعهده داشت.

    سال ورق خوردن کتاب سرنوشت فرگوسن و دنیای فوتبال فرارسید: "1986". تصمیم گیری سخت است: تمدید با تیم ملی، ماندن در آبردین، پیشنهاد از آرسنال و ...، ناگهان در آغوش شیاطین سرخ. منچستریونایتد پس از عصرطلایی "سرمت بازبی"، چند مربی به خود دید که هیچکدام موفقیت چندانی نداشتند و آخرین آنها "ران اتکینسون" بود که از یونایتد جدا شد. فرگوسن به سرعت پیشنهاد را پذیرفت و خود را رییس اولدترافورد دید. چهار پنج سال نخست به تربیت جوانان و تیم سازی پرداخت. حتی در مقاطعی تا دم اخراج نیز رفت، بویژه پس از شکست با 5 گل از منچسترسیتی به سال 1990 که با حمایت "سربابی چارلتون" به او فرصت آخر داده شد و اکنون هواداران یونایتد خوشحال هستند که آن روز سرالکس ابقا شد.

    با معرفی اولین نسل از جوجه های فرگی مانند: رایان گیگز، کیث گیلپسی، لی شارپ و ... حکومت فرگوسن بر لیگ برتر جزیره آغاز شد. وجود این جوانان در کنار باتجربه هایی همچون پل اینس، برایان مک کلر، برایان رابسون، استیو بروس، پل پارکر، گری پالیستر و خریدهای هوشمندانه ای همچون اریک کانتونا، پیتراشمایکل، اندری کانچلسکیس، دیوید می و ...، نخستین نسل قهرمانان فرگوسن را تشکیل داد. انگار که راه پیروزی و نگهداری از آن را یافته و کماکان در سال 2011 با همان عطش و هیجان به رقابت با دیگران می پردازد. چه مربیانی که در طول سلطنت 25 ساله ی شاه الکس در اولدترافورد، آمدند و رفتند و چه شاگردانی تربیت کرده که برخی آنان هم اکنون با استاد رقابت می کنند!


    لیورپول بای بای!

    یک مربی یا بازیکن باهوش کسی است که بداند چگونه باید دل هواداران را بدست آورد. هواداران همیشه پیروزی بر رقیب قدیمی را طلب می کنند و کسی که بتواند در این راه به تیمشان یاری رساند را تا حد پرستش دوست خواهند داشت. فرگوسن به این نکته پی برد و خود را بعنوان یک یونایتدی دوآتشه با دشمن باستانی یعنی لیورپول درگیر کرد. حریف بسیار قدر است. 18بار قهرمان انگلستان و 5بار برنده ی اروپا شده است. رسیدن به رکورد لیورپول افسانه ای، اسطوره ای ستبر می خواهد و بالاخره این کاریزما پیدا شد: "سرالکس فرگوسن". گاهی بنظر می آید که فرگی فقط برای شکستن رکوردهای لیورپول مربیگری می کند.

    یونایتد او تا ساعاتی دیگر احتمالا قهرمانی نوزدهم در لیگ برتر را جشن می گیرد. و بعنوان پرافتخارترین تیم جزیره برگی از تاریخ فوتبال را رقم خواهد زد. اگر فرگوسن بتواند بارسلونا را نیز در فینال ومبلی2011 شکست دهد به رکورد سه بار قهرمانی در اروپای "باب پیزلی" لیورپول می رسد.
    آنچنان نسبت به لیورپول حساسیت دارد که حتی از انتقال برخی بازیکنان شورشی به آن تیم جلوگیری می کند، مانند قصه ی گابریل هاینزه که بالاخره با رفتن وی به رئال مادرید پایان یافت. از کینه ی وی به لیورپول همین بس که رابطه ی بسیار عالی و همکاری وی با باشگاه رقیب لیورپول یعنی اورتون زبانزد است و بازیکنان بسیاری بین دو باشگاه رد و بدل شده اند. و اکنون به جام های اروپایی لیورپول چشم دوخته است: "این خیلی بد است که لیورپول 5 قهرمانی اروپا داشته باشد و ما فقط 3 قهرمانی داشته باشیم." (نقل از فرگوسن – کنفرانس مطبوعاتی – پیش از بازی برگشت با شالکه)، پس باید منتظر رکوردشکنی جدید فرگوسن در آینده باشیم؟!


    از سر تا شاه

    اینطور که پیش می رود باید ملکه به فکر لقب جدیدی به جای "سر" برای فرگی باشد. اما واقعا رمز پیروزی های سرالکس چیست؟
    پاسخ به این پرسش سخت است ولی می توان به اختصار عوامل آن را برشمرد:

    I. قدرت ریسک پذیری بالا: در حالیکه همگان در انتظار بازی محتاطانه از تیم وی هستند، درعین شگفتی با یک واکنش غیرمترقبه روبرو می شویم. تیم ترکیبی تهاجمی دارد حتی با تعداد زیادی مصدوم. فرگوسن اهل شرط بندی است ولی مواقعی شرط می بندد که بقول خودش حکم غریزه برایش پیروزی را نوشته باشد.

    II. مدیریت متمرکز: بازیکنی نیست که از وی حساب نبرد ولی اگر کسی بخواهد با فرگوسن سرشاخ شود، حکم اخراج خود را امضا کرده است. با وجود سخت گیری های او، همچون پدری دلسوز درکنار بازیکنانش است. از تعقیب بازیکن در تعطیلات و مهمانی ها گرفته تا حل مشکلات خانوادگی اعضای تیم در حیطه ی مدیریت فرگوسن قرار می گیرد. هرگونه نقل و انتقال بازیکن، نقشه ها، تدابیر و سیاست های کلان باشگاه با هماهنگی کامل با وی صورت می گیرد. حتی ممکن است جانشین آینده اش را نیز انتخاب کرده باشد!

    III. سیاست و هوشمندی: بطور کامل می داند در چه هنگامی باید عمل کند. از خرید و فروش بازیکن گرفته تا تعویض هایش در بازی و چگونگی برخورد با بازیکنان و نیز جواب های رسانه ای و واکنش در برابر ارباب جراید، همه و همه با حساب و کتاب است. مگر می شود به این همه موفقیت رسید و سیاست و هوشمندی نداشت.

    IV. حس برنده بودن: فرگوسن همیشه برنده است و این میل به پیروزی و کم نشدن انگیزه و انتقال این حس به بازیکنانش، 25 سال ثبات را برای منچستریونایتد به ارمغان آورده است.

    V. جویدن آدامس جادویی !
    به هرحال برای شاه اولدترافورد نوزدهمین تاجگذاری نزدیک است و بنا به گفته ی خودش تصمیم به بازنشستگی ندارد. شاید سرالکس فرگوسن می خواهد فردی دست نیافتنی در تاریخ فوتبال شود و لقب بهترین مربی تمام اعصار را به خود اختصاص دهد.


    King Alex Ferguson

    ویرایش توسط SASAN : 05-14-2011 در ساعت 09:56 AM
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (05-14-2011), Sarkesh (05-14-2011), The Phenom (05-14-2011), The Survivor (05-14-2011)
    امضای ایشان



  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    من زمانی که اندی کول - پیتر اشمایکل و دیوید بکهام تو منچستر بودند خیلی خاطر این تیمو میخواستم رکورد بقای فرگوسن تو منچستر به نظرم دستکمی از قهرمانی های این تیم نداره این تیم تو این چند ساله بر خلاف منچستر سیتی و چلسی بودجه ی آنچنانی برای خرید بازیکن بزرگ در نظر نگرفت ولی حالا میبینیم که از این دو تا تیم هم تو لیگ هم تو لیگ قهرمانان بهتر هم نتیجه گرفته!!
    ویرایش توسط J B L : 05-14-2011 در ساعت 09:52 AM
    2 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (05-14-2011), The Last Outlaw (05-14-2011)
    امضای ایشان




صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-08-2011, 02:37 PM
  2. دانلود تكـ گل بازي "منچستر سيتي 1-0 منچستر يونايتد" (جام حذفي)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-17-2011, 10:00 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 09:19 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 08:04 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-01-2011, 06:57 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد