بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: IRANWWE :: ARN May ,21 2011 - LiVE

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: ARN May ,21 2011 - LiVE

    ســــــــــــــــلام .

    نـــام شــوء : ARN
    محــل برگزاري : طــهـران بـزرگـــ
    شبكـــه : Sky Sports , Fox , ShowTime , iRanWwe
    آرنــا : آزادي






    شـــوء با خوش امدي گويي عادل و جواد شروع ميشه .
    پـرومويي از اتفاقات پـي پي وي عذاب جهنمي پخش ميشه ...
    و اهنگ علـي كـارتر زده ميشه ........




    Mr.Carter iN The Ring

    آهنگ علي كارتر زده ميشه و به رينگ مياد ...
    علي ميگي شروين خودش نامردي كرد
    و B.A رو براي هميشه بهم زد ...
    B.A S~ck ...
    واقها وقتي من در B.A بودم تمام استعداد هايم تلف شد ...
    به زودي من رو در بالاترين سطح كمپاني خواهيد ديد .


    اهنگ شروين زده ميشه و به اول وردي مياد .
    شروين ميگه علي تو بدون من چيزي نيستي ...
    من اگه نبودم تو اينجا سـ*اك زني بيستر نبودي ..
    علي ميگه بيـا بخـور ....

    اهنگ ساسان زده ميشه و ساسان به آرنا
    ساسان ميگه شما در پي پي وي انتقام خدا يك بازي به صورت لست من استادينگ
    انجام ميدين . اگه شروين بازي رو برد علي بايد هميشه زير دست شروين باشد.
    ساسا گفت اين بازي داور ويژه دارد و اون كسي نيست جز :
    يك ويديويي در حال پخش است و انگ The Kill در ارنا پخش ميشه
    و بله داور مسابقه ارمين است ...
    شروين عصبي شده از سر انتخاب ارمين ...



    ==========


    john bradshaw layfield vs. I AM Legend

    ابتدا اهنگ امير جي بي ال زده ميشه به رينگ مياد ..
    و بعد از اون اهنگ حامد زده ميشه و در رينگ حاضر ميشه ..
    و بازي اغاز ميشه ..

    امير و حامد همديگرو قفل كردن ...
    امير بازي رو با يك كوزلاين در دست ميگيره ..
    و بعدش يك سوپلكيس ميزنه .
    و حالا اماده زدن يك پاور بمب است
    ولي موفق نيست
    و حامد با يكـ آر كـ او بدل ميكنه
    اوه خدا من ..
    كــاور ........1.....2.......
    نه امير پين نشد ...

    حالا حامد ميخواد پانت كيك رو بزنه . امير جاخالي ميده
    حامد به گوشه رينگ ميره و در برگشت
    حالا امير يك كوزلاين فرام هل ميزنه
    و كــاور ....1...2...3....
    و بله امير موفق ميشه بازي رو ببره ...!



    ==========


    Ð-i-R-Ť-Y vs. TeZAR

    ابتدا اهنگ ارمان زده ميشه و به رينگ مياد ...
    و بعد از اون اهنگ شروين تزار زده ميشه
    و در رينگ حاضر ميشه .

    بازي اغاز ميشه ...
    شروين ميخواد در همين ابتدا كله بزنه
    ولي موفق نيست و ارمان شروين رو با مشت هايي محكم اسير ميكنه
    و بعدش حالا يك دي دي تي ميزنه
    حالا ارمان سعي ميكنه يك اسلم اسكوب بزنه
    و موفق است و حالا بعدش يك فيس باستر ميزنه

    اما شروين در يك غافلگيري يك كله به ارمان ميزنه
    هر دو نفر روي رينگ ولو شدن ..
    شروين بلند ميشه و اماده زدن فيليپيني است .
    و حالا ميخواد فيليپين رو بزنه
    ولي ارمان در يك غافلگيري به شروين آر كـ او رو ميزنه
    و كــاور ....1...2..3....
    و بله ارمان موفق ميشه بازي رو ببره

    ارمان داره خوشحالي ميكنه و ميگه در پي پي وي انتقام خدا با سعيد
    بر سركمربند بازي دارد و البته با منيجرش مجيد در رينگ حاضر خواهد بود ...



    ==============


    Extreme vs. DEAD MAN

    ابتدا اهنگ قهرمان كمربند ايران زده ميشه و باربد به رنيگ مياد ..
    و بعد از اون محمد حسين در رينگ حاضر ميشه
    و بازي اغاز ميشه ..

    محمد حسين بازي رو به مشت هايي با باربي ازاد ميكنه
    و حالا ميره براي پاور بمب
    ولي به جاش يك سوپلكس از باربد دريافت ميكنه ..
    و حالا يك جرمن سوپلكس ديگه ميزنه ...
    و بلافاصله ميره براي زدن يك باتيستا بمب
    و موفق است و كـاور ....1...2...3....
    و بله باربد موفق ميشه بازي رو ببره ..

    پژمان به اول ارنا مياد و ميگه ديشب شانسي منو بردي ..
    باربد ميگه كار من بردن است ...
    پژمان ميگه من درخوسات بازي در پي پي وي رو دارم ..
    باربد ميگه به شرطي كه بازنده در اخر بازي براي طرف مقابلش سجده كنه
    پژمان شرط رو قبول ميكنه .....!



    ============


    Sherlock Holmes vs. Majid Lashley

    اهنگ فراماسون اعظم زده ميشه و سعيد شرلوط به رينگ مياد ..
    و بعدش حالا اهنگ منجي عالم زده ميشه و مجيد سوار بر اسبي سفيد
    در رينگ حاضر ميشه ....

    بازي اغاز ميشه ...
    و سعيد بازي رو با مشت هايي به مجيد لشلي اغاز ميكنه
    ولي مجيد بازي رو با يك كوزلاين در دست ميگيره .
    مجيد ميگه مثل ديشب ميخوام اچارت كنم ...
    و ميره براي زدن يك اسپير و موفق است ...

    و حالا يك پديرگي از مجيد ..
    اوه خداي من ..
    مجيد ميره و سعيد رو كاور ميكنه ....1..2....
    نه سعيد پين نشد ....
    مجيد سعيد رو بلند كرده و مخيواد پديرگي بعدي رو بزنه
    اوه خداي من ...
    اما نه .. سعيد در يك غافلگيري شروع ميكنه به زدن يو كنت سي مي ..
    و داره پشت سر هن ميزنه ...

    و حالا ميره براي زدن افـ يو ...
    و بله اف يو رو ميزنه
    حالا سعيد رو به همه ميكه فينيشر جديد من ...1
    سعيد دستشو به صورت حرم سه گانه بازي ميكنه ...
    و انرژي ماورايي به مجيد منتقل ميكنه ...
    و به يكباره مجيد خشك ميشه ...
    و سعيد ميره براي كـاور ...1...2....3....
    و بله سعيد موفق ميشه بازي رو ببره ...

    سعيد كمربند رو گرفته و به دورش بسته و در بالاي رينگ داره خوشحالي ميكنه
    همه دارن سعيد رو بو ميكنن
    سعيد دستشو به صورت حرم سه گانه كردهو داره خوشحالي ميكنه
    هوادارن سعيد دستشونو به شكل سعيد و به طرفش گرفتن ...!
    و در همين لحظه شوء به پايان ميرسه .





    پــايـان شـــــــــــوء






    ویرایش توسط SASAN : 05-21-2011 در ساعت 07:04 PM
    19 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (05-21-2011), Blood Raven (05-22-2011), DIONYSUS (05-22-2011), Didoo (05-21-2011), Goldberg The Man (05-21-2011), J B L (05-21-2011), JMJ (05-21-2011), Keyvan (05-22-2011), Mr.Carter (05-21-2011), P H E N O M (05-21-2011), Sgt.Wollek (05-22-2011), TeZAR (05-21-2011), The Last Outlaw (05-21-2011), The Shadow (05-22-2011), amingorgan (05-21-2011), amirnba (05-27-2011), Ð-i-R-Ť-Y (05-22-2011)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    ARN امشب هم به پايان رسيد ...

    و سه بازي از پي پي وي انتقام خدا مشخص شد :


    Last Man Standing match
    Mr.Carter vs. TeZAR

    Town City Champion Match
    Xtreme © vs. The Shadow

    World Heavyweight Champion Match
    Sherlock Holmes © vs. Ð-i-R-Ť-Y (with MaJid Lashley)
    i




    دوستان ميتونن از همين لحظه بحث .. كل كل و ... اغاز كنن ..!

    فعلا ...
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-22-2011), DIONYSUS (05-22-2011), JMJ (05-21-2011), amirnba (05-27-2011)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض

    و این است قدرت فراماسون بیایید در اغوش ایلومیناتی ها!
    2 کاربر مقابل از Sherlock Holmes عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-22-2011), SASAN (05-21-2011)
    امضای ایشان
    I’m not a businessman
    I’m a business, man!
    Let me handle my business, damn

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض

    فعلا کرکر بخون سعیدی تا در آینده ای نه چندان دور حالت رو بگیرم
    و به اعماق جهنم جایی که بهش تعلق داری بندازمت
    کاربر مقابل از MaJiD HetFieLd عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (05-27-2011)
    امضای ایشان


    ELENA I Know You Love Stefan But I Love You
    You Should Know




  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا باربی که شانسی میبری ، من که به پیروزیم شک ندارم ، میخوای یه شرط دیگه بذار فقط مراقب باش که باید انجام بدیها ! ( شرطمون هم چیزه )
    2 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-22-2011), SASAN (05-22-2011)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  6. Top | #6

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    این شروین آبرو دیگه واسش نمونده
    جمع کن دیگه سمت ما نیا

    سعید ، با تو ام هستم :mohandes:
    2 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (05-22-2011), amirnba (05-27-2011)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: ARN May ,6 2011 - LiVE
    توسط SASAN در انجمن ARN
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-07-2011, 07:54 PM
  2. IRANWWE :: ARN March ,5 2011 - LiVE
    توسط SASAN در انجمن ARN
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 03-06-2011, 08:30 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد