ســــلام
- تریبوت رندی ساویج در اور د لیمیت
در پی پی وی دیشب اور د لیمیت، در ابتدای شوء تصاویری به عنوان تریبوت به رندی ساویج پخش شد.همچنین سی ام پانک در بازی مقابل کین و بیگ شو در یک صحنه فلایینگ البو دراپ معروف رندی ساویج را زد ولی موفق به اجرایش نشد.
همچنین وید برت هم دیشب از طناب دوم یک فلایینگ البو دراپ اجرا کرد ولی یادآور البو دراپ های تاریخی ساویج نبود.همچنین دیشب اسمی از رندی ساویج از سوی آنوسرها شنیده نشد و بسته های ویدئویی هم پخش نشد.احتمالا امشب در راء شاهد آن باشیم.
- سورپرایز پی پی وی دیشب
در انتهای بازی جری لالر و مایکل کول، وقتی که ایو تورس به کول حمله کرده بود و جیم راس هم سوس های خود را روی صورت کول ریخته بود، کول در حال عقب نشینی بود و در استیج حضور داشت که ناگهان موزیک برت هارت زده شد.
هارت ، کول را به رینگ آورد و روی او شارپشوتر زد.در همین حال لالر پای خود را به سمت دهن کول برد.
- قهرمانی ها پا برجا ماند
جالب است که در پی پی وی دیشب و پس از اتمام آن، تمام قهرمانان از کمربندهای خود دفاع کردند.اورتن مقابل کریسچن پیروز شد.سینا ، میز را شکست داد.کین و بیگ شو، میسون رایان و پانک را شکست دادند.بری بلا ، کلی را شکست داد.وید برت، جکسون را شکست داد.
تا بعد .!






پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)