بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

موضوع: » تاپیکـ مخصوص پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011 «

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض » تاپیکـ مخصوص پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011 «



    ×تاپیکـ مخصوص پی پی وی کَپیتال پانیشمِنت 2011×

    -================-

    معرفی این رویداد:


    کَپیتال پانیشمِنت
    نام پی پی وی است که اولین بار توسط wwe برگزار خواهد شد و به نوعی یکی از ایده های نو دبلیو دبلیویی برای امسال است این پی پی وی جایگزین پی پی وی فاتال فور وی(Fatal Four Way) که سال گذشته برای اولین و آخرین بار توسط دبلیو دبلیویی برگزار شد،شده است.

    پی پی وی فاتال فور وی سال پیش یکی از هیجان انگیز ترین پی پی وی های سال دبلیو دبلیویی بود و در آن هر دو کمربند جهانی قهرمانان جدیدی رو به خودش دید و یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین استوری های دبلیو دبلیویی (استوری سینا و نکسوس)هم از این پی پی وی کلید خورد.

    تمام این موارد باعث شده که انتظارات از این پی پی وی نو پا که جای فاتال فور وی رو گرفته بالا بره و باید دید که آیا این ایده نو مکمن میتونه انتظارات رو بر آورده کنه یا خیر.

    -================-

    جزئیات:


    رویداد :
    پی پر ویوی کَپیتال پانیشمِنت 2011

    تاریخ برگزاری :
    19 ژوئن 2011

    استادیوم : وریـــزونا سنتر

    قیمت بلیت ها : 70 دلار،90 دلار،300 دلار

    مکان برگزاری :
    واشنگتن

    حامی مسابقات :
    مشخص نشده

    پی پر ویو بعدی : مانی این د بانک(Money In The Bank)

    ساعت شروع مسابقات : 7:45 بعد از ظهر

    -================-

    طبق اعلام سایت آرنای مسابقات استاران زیر در کَپیتال پانیشمِنت حضور خواهند داشت:

    رندی ارتون،د میز،بیگ شو،ری مستریو،دیـــ.وا ها و استار های دیگر


    -================-

    عکسی از آرنا وریـــزونا سنتر در واشنگتن:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    نحوه ی چینش صندلی ها:


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    پوستر رسمی:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    تم سانگ رسمی:

    قرار داده خواهد شد

    لوگوی رسمی:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ~ [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مسابقات در نظر گرفته شده تا کنون:

    WWE Title Match

    John Cena Vs. R-Truth

    World Heavyweight Championship


    Randy Orton Vs. Christian


    Single Match

    Alex Riley Vs. The Miz

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    تاپیک با اومدن اطلاعات جدید بروز خواهد شد.




    تا بعد.!









    ویرایش توسط The Proud : 06-08-2011 در ساعت 02:50 PM
    21 کاربر مقابل از The Proud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (05-28-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (05-28-2011), Blood Raven (06-08-2011), DIONYSUS (05-28-2011), J B L (05-30-2011), JMJ (05-28-2011), Keyvan (05-28-2011), S.H.A.Y.A.N (05-28-2012), SASAN (05-28-2011), Sgt.Wollek (05-28-2011), THE DARKEST SIDE (05-28-2011), The Last Outlaw (05-30-2011), The Shadow (05-28-2011), The Survivor (05-28-2011), aj_awesome (05-31-2011), amirnba (05-30-2011), sajad (05-28-2011), © The Phantom Pain (05-28-2011), ŠÄÉËĐ (05-28-2011), Ʀ É Z Ä (05-30-2011)

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض

    کاریکاتوره همین. هیچ چیزه خاصی نیست فقط یک کاریکاتوره. کپیتال یعنی پایتخت پایتخت آمریکا هم واشینگتون دی سی هستش که کاخ سفید توشه و اوباما توی کاخ سفید زندگی میکنه. کپیتال پانیشمنت معنی لغت به لغتش یعنی مجازات پایتخت. اما در اصل یعنی حکم مرگ یا همون Death Sentence که به سختی به کسی این مجازات رو میدن باید حتمی کسی یک خلاف بزرگی کرده باشه تا بهش همچین چیزی بدن. WWE با نوشتن Capital به صورت Capitol این موضوع رو به شوخی گرفته. اگه Capital Punishment یعنی مجازات مرگ Capitol Punishment یعنی کتک خوردن تو این پی پی وی.
    7 کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (05-31-2011), Blood Raven (06-08-2011), DIONYSUS (05-31-2011), JMJ (05-31-2011), amirnba (05-31-2011), fbi (01-12-2012), Ʀ É Z Ä (05-31-2011)
    امضای ایشان



    Never Compromise, Not Even In The Face Of Armageddon" - Rorschack"

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    21740
    سن
    30
    نوشته ها
    115
    تشکر
    467
    تشکر شده 308 بار در 77 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    17 Thread(s)

    پیش فرض

    این مسابقات دیگه چه فرقی با فتال فوروی داره دوتاازمسابقات اگه این جوری باشه فتال فورویه
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    Phenom: The Undertaker




  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض

    تاپیک آپ شد

    در طول شوء های اخیر دبلیو دبلیویی 3 مسابقه به طور رسمی برای این پی پی وی اعلام شد که به شرح زیر است:


    WWE Title Match


    John Cena Vs. R-Truth

    World Heavyweight Championship

    Randy Orton Vs. Christian

    Single Match

    Alex Riley Vs. The Miz



    تا بعد.!
    4 کاربر مقابل از The Proud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (06-08-2011), JMJ (06-08-2011), The Survivor (06-08-2011), sajad (06-08-2011)

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. » تاپیکـ مخصوص پی پی وی اُور دِ لیمیت 2011 «
    توسط Arsalan در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 05-21-2011, 10:14 AM
  2. × تاپیکـ مخصوص پی پی وی اکستریم رولـز 2011 ×
    توسط Arsalan در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: 04-30-2011, 01:51 PM
  3. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: 02-21-2011, 01:16 AM
  4. تاپیک مخصوص پی پی وی: WWE Hell in a Cell 2010
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: 10-04-2010, 10:38 AM
  5. تاپیک مخصوص پی پی وی » Extreme Rules 2010
    توسط The Shadow در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: 04-24-2010, 03:33 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد