سلام .
× دیوید بکهام ! ×
این چند روز تمامی اهالی فوتبال در مورد فینال لیگ قهرمانان صحبت میکنند . در این میان دیوید بکهام هافبک طلایی و سابق منچستر هم در مورد بازی فینال اظهار نظر کرده است .
××
" بارسا تیم خیلی خوبی است . تیمی که خیلی به پاس دادن اهمیت میده و خیلی هم باهوش است . ان ها بازیکنانی دارند که علاوه بر قدرت فردی قدرت تیمی بسیار خوبی نیز دارند و باعث پیشرفت تیم میشوند . "
××
بکهام بازیکنی که علاوه بر بازی در منچستر مدت ها در تیم رقیب بارسا یعنی رئال مادرید هم بازی کرده همچنین اظهار کرده که تیم مورد علاقش و تیمی که سال ها در ان بازی کرده در فینال در مقابل تیمی بهتر از خودش بازی کرده و بازی را واگزار کرده است .
××
" منچستر در زمین مثابل تیمی بازی کرد که خیلی قشنگ فوتبال میکرد و بهتر از یونایتد بود . من به عنوان یک هوادار یونایتد واقع ناراحت شدم اما مطمئمن هستم فوتبالدوستان واقعی از فوتبال لذت بردند "
×××××
مخلص همه برادر ها ...






پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)