بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: × دیوید بکهام : واقعا ناراحت شدم ! ×

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض × دیوید بکهام : واقعا ناراحت شدم ! ×

    سلام .


    × دیوید بکهام ! ×

    این چند روز تمامی اهالی فوتبال در مورد فینال لیگ قهرمانان صحبت میکنند . در این میان دیوید بکهام هافبک طلایی و سابق منچستر هم در مورد بازی فینال اظهار نظر کرده است .

    ××

    " بارسا تیم خیلی خوبی است . تیمی که خیلی به پاس دادن اهمیت میده و خیلی هم باهوش است . ان ها بازیکنانی دارند که علاوه بر قدرت فردی قدرت تیمی بسیار خوبی نیز دارند و باعث پیشرفت تیم میشوند . "

    ××

    بکهام بازیکنی که علاوه بر بازی در منچستر مدت ها در تیم رقیب بارسا یعنی رئال مادرید هم بازی کرده همچنین اظهار کرده که تیم مورد علاقش و تیمی که سال ها در ان بازی کرده در فینال در مقابل تیمی بهتر از خودش بازی کرده و بازی را واگزار کرده است .

    ××

    " منچستر در زمین مثابل تیمی بازی کرد که خیلی قشنگ فوتبال میکرد و بهتر از یونایتد بود . من به عنوان یک هوادار یونایتد واقع ناراحت شدم اما مطمئمن هستم فوتبالدوستان واقعی از فوتبال لذت بردند "

    ×××××

    مخلص همه برادر ها ...

    14 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (06-01-2011), Arsal4n (05-29-2012), Arsalan (06-01-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (06-01-2011), I Am Legend (06-02-2011), Keyvan (06-01-2011), Mortaz (06-01-2011), SASAN (06-01-2011), TeZAR (06-01-2011), The Shadow (06-01-2011), The Survivor (06-01-2011), amirnba (06-01-2011), © The Phantom Pain (06-01-2011), ŠÄÉËĐ (06-01-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دیوید بکهام به خاطر یک ایرانی دوباره خبر ساز شد !
    توسط Olympic Hero در انجمن سینمای هالیوود
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 10-04-2010, 01:39 PM
  2. گفتگو با دیوید بکهام....
    توسط Ariyan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-02-2010, 03:05 PM
  3. حرف های دیوید جفی درباره ی god of war 3
    توسط Hamid در انجمن Playstation 3
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-29-2008, 09:19 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد