بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ..::l فرانک لمپارد: میخوام با جوان ها مبارزه کنم l::..

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض ..::l فرانک لمپارد: میخوام با جوان ها مبارزه کنم l::..

    سلام .


    × فرانک لمپارد ! ×

    هافبک قدرتمند چلسی که این فصل را با مصدومیت دست و پنجه نرم میکرد , گفته است که میخواهد سر لباس تیم ملی با جوانان انگلیسی مبارزه کند و ثابت کند که بازیکن اول کاپلو در هافبک است .

    ××

    او گفته که جوانانی مانند جک ویلشر و اسکات پارکر در زمان غیبت او بسیار عالی بودند و اکنون به عنوان یک رقیب اصلی برای کسب لباس تیم ملی به حساب میان . او همچنین گفت که خود او هم در اوایل حسی را داشته که جوانان امروزی دارند .

    ××

    " زمانی که من جوون بودم و به تیم ملی اومدن به پل اسکولز و نیکی بات نگاه میکردم و میگفتم که من دنبال لباس شما هستم و اونو میخوام . الان هم مطمئمن هستم که جوانان تیم همین فکر رو در مورد من میکنند . این یه مبارزه برای من است . این مبارزه کاری میکنه که من همچنان توی صحنه باشم . "

    ××

    " من میخوام که با این جوانان مبارزه کنم . من روی خوب فرمی هستم و میخوام که بهترین باشم و مطمئن هستم که کاپلو هم این تلاش ها رو میبینیه. "

    ××

    " من اصلا نمیتونم به بازنشستگی از تیم ملی فکر کنم . وقتی که مصدوم بودم و بر روی صندلی چرخ دار بودم زمانی که بازی های ملی رو میدیدم خیلی ناراحت می شدم . اما الان برگشتم و روی فرم هم هستم و میخوام که دوباره بازی کنم . "

    ××

    " الان من برنامه دارم که بازی کنم و از تمامی ثانیه ها لذت ببرم . از این که انتخاب هم نشم متنفرم پس تمام تلاشم رو میکنم که انتخاب کنم . "

    ×××××

    مخلص همه ...

    9 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (06-02-2011), Arsalan (06-02-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (06-02-2011), P H E N O M (06-02-2011), SASAN (06-02-2011), Sarkesh (06-02-2011), The Proud (06-02-2011), The Survivor (06-02-2011), amirnba (06-02-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد