بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ..:: کارولس توز : بعد از پایان قراردادم دیگر هیچوقت به منچستر برنمیگردم ::..

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض ..:: کارولس توز : بعد از پایان قراردادم دیگر هیچوقت به منچستر برنمیگردم ::..

    سلام .


    × کارلوس توز ! ×

    کارولس توز مهاجم آرژانتینی تیم منچستر سیتی که سابقه بازی در تیم همشهری خود یعنی منچستر یونایتد هم دارد در سخنانی جدید اظهار کرد که به محض پایان قراردادش منچستر را ترک میکند و دیگر هیچوقت حتی برای تعطیلات هم به این شهر بازنمی گردد .

    ××

    شایعه شده بود که امسال او میخواهد منچستر را ترک کند و تیم هایی مثل اینتر و یوونتوس در به در دنیال این بازیکن هستند . خود توز هم در صحبتی گفته بود بازی کردم در تیمی که با هیچکدام از مسئولانش رابطه خوبی ندارد در چنین شرایطی ( درگیری با باتیستا سرمربی تیم آرژانتین ) بسیار سخت است .

    ××

    " من دیگه کاری در منسچتر ندارم . بنابراین بعد از تمام شدن قراردادم از این شهر میرم و دیگر هیچوقت حتی برای گزراندن تعطیلات هم به این شهر بازنمیگردم . "

    ××


    توز که به دلیل مشکلاتی تا مدت ها از تیم ملی دور بود بعد از گذشت چند روز بالاخره برای بازی های ملی دعوت شد .

    ××


    " ما با هم در مورد موضوع هایی صحبت کردیم و نظرات خود رو به همدیگه گفتیم ( او و باتیستا ) بعد ازا ون صحبت ها اون تصمیم گرفت که من رو دعوت کند و از من استفاده کند . منم بهترین تلاشم رو میکنم . "

    ××

    کارلوس توز در سال قبل اعلام کرد که در سن 28 سالگی یعنی امسال بازنشسته میشود اما جدیدا اعلام کرد که این کارش هم به تعویق میفتد .

    ××

    " من از ابتدا هم گفتم که در سن 28 سالگی از فوتبال میرم . الان همین تصمیم رو دارم ولی با اندکی تاخیر "

    ××××

    با اجازه ...



    5 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (06-04-2011), MEĦRAN (06-04-2011), P H E N O M (06-04-2011), The Survivor (06-04-2011), ŠÄÉËĐ (06-04-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 05-14-2011, 09:49 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-14-2010, 07:11 PM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 08-17-2008, 04:40 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد