××× حرف های جدید با تیستا ، انتقاد از دبلیو دبلیو ای ، کم کردن وزن ×××
استار سابق دبلیو دبلیو ای جدیدا به همراه اعلام اکانت جدید خودش در تو.ییتر حرف هایی در مورد برنامه های آیندش و همینطور کار هایی که تو این یک سالی که از دبلیو دبلیو ای جدا بوده انجام داده زده حرف های این رسلر دیروز فایتر امروز رو میتونید در زیر مشاهده کنید:
این کارهایی هست که من تو این یک سالی که از دبلیو دبلیو ای جدا بودم انجام دادم من سه تا فیلم بازی کردم "House of the Rising Sun"اولیش هست که ماه دیگه منتشر خواهد شد riding low دومیش هست و the imperials سومیش هست همینطور من تو این یک سال با منیجرم تمرین کردم تا یک فایتر بشم و همینطور وزن زیادی کم کردم
همینطور باتیستا در ادامه گفت که اون برنامه داره که یک فایتر بشه و فایت های زیادی انجام بده و هیچئ برنامه ی دیگه ای مبنی بر بازگشت به کمپانی دیگه ای رو نداره اون در ادامه گفت من دوباره خودم تکرار میکنم چون کسایی که بر ضد من هستند فقط یک بازنده نیستند بلکه اونا همیشه یک بیسواد به نظر میرسند نه اصلا فــــ.اک تو کسایی که با این کار من مخالف هستند بله من به مبارزم ادامه خواهم داد ( منظورش به فایت کردن هست ) حتی اگر من بمیرم هم باز وارد قفس میشم تا اولین فایتم رو انجام بدم
همینطور باتیستا در ادامه دوباره شروع به انتقاد از دبلیو دبلیو ای کرد اون گفت من یکی از بزرگترین طرفداران رسلینگ هستم و دقیقا این همون دلیلی هست که من پی جی رو تحریم کردم
باتیستا همینطور در مورد کم شدن وزنش توضیح بیشتری داد و گفت که وزنش به 260 پوند کاهش پیدا کرده اون دلیل این کاهش وزن رو حذف کردن بعضی از غذا ها با قاطعیت از رژیم قضاییش اعلام کرد باتیستا اضافه کرد احساس بسیار خوبی تو این وزن داره
علاقه مندی ها (Bookmarks)