راک با امضای قراردادی رسما پذیرفت تا در فیلم "Witch Mountain" به تهیه کنندگی شبکه دیزنی بازی کند ...... این فیلم دنباله یک داستان و یک فیلم از که حوالی سال 1975 بوده هست و قراره در تابستان 2009 رسما به نمایش در بیاد ......
.

راک با امضای قراردادی رسما پذیرفت تا در فیلم "Witch Mountain" به تهیه کنندگی شبکه دیزنی بازی کند ...... این فیلم دنباله یک داستان و یک فیلم از که حوالی سال 1975 بوده هست و قراره در تابستان 2009 رسما به نمایش در بیاد ......
.
ایول دوباره راک...خدا کنه فیلمشو نشون بدن..مرسی داوود جان

ایول ممنون داوود جون.

مرسی داوود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)