سلام
دوستان عزیز این تاپیک رو زدم تا کسانی که در زمینه کار با فتوشاپ و ... وارد هستند یک بنر تبلیغاتی برای انجمن بسازند
طرح و ایده از خودتون باشه ! ( مثلا هم میتونید مثل ساید بنر های تبلیغاتی از بازیگر ، استار و ... استفاده کنید ، هم میتونید مثلا از عکس کاربرای یا مدیر های انجمن استفاده کنید ! ! ) ( دقت کنید برای مثال گفتم )
اگر کار ها زیاد باشه ( بیشتر از 15 تا ) ، سه تا از شیک هاشون رو انتخاب میکنیم و به سازندشون یک اکانت وی بی ان جهت قدردانی میدیم.
بنر های انتخاب شده هم برای تبلیغات انجمن به سایت های بزرگ داده میشه تا در قسمت تبلیغاتشون بزارن.
سایز استاندار باید : 468px × 60px
و حجم استاندارد باید : 35-40 کیلو بایت
( البته میتونید سایز ها رو کمی زیاد کنید اگر میبینید باعث میشه طرحتون قشنگتر بشه )
اگر سوالی دارید همینجا بپرسید ، ممکنه سوال شخص دیگری هم باشه و برطرف شه.
موفق باشید
فعلا ...







پاسخ با نقل قول









علاقه مندی ها (Bookmarks)