بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: ساخت بنر تبلیغاتی برای انجمن

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض ساخت بنر تبلیغاتی برای انجمن

    سلام

    دوستان عزیز این تاپیک رو زدم تا کسانی که در زمینه کار با فتوشاپ و ... وارد هستند یک بنر تبلیغاتی برای انجمن بسازند

    طرح و ایده از خودتون باشه ! ( مثلا هم میتونید مثل ساید بنر های تبلیغاتی از بازیگر ، استار و ... استفاده کنید ، هم میتونید مثلا از عکس کاربرای یا مدیر های انجمن استفاده کنید ! ! ) ( دقت کنید برای مثال گفتم )

    اگر کار ها زیاد باشه ( بیشتر از 15 تا ) ، سه تا از شیک هاشون رو انتخاب میکنیم و به سازندشون یک اکانت وی بی ان جهت قدردانی میدیم.

    بنر های انتخاب شده هم برای تبلیغات انجمن به سایت های بزرگ داده میشه تا در قسمت تبلیغاتشون بزارن.

    سایز استاندار باید : 468px × 60px

    و حجم استاندارد باید : 35-40 کیلو بایت

    ( البته میتونید سایز ها رو کمی زیاد کنید اگر میبینید باعث میشه طرحتون قشنگتر بشه )

    اگر سوالی دارید همینجا بپرسید ، ممکنه سوال شخص دیگری هم باشه و برطرف شه.


    موفق باشید

    فعلا ...
    11 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (08-16-2011), Keyvan (08-16-2011), MrSAMET (08-16-2011), SASAN (08-16-2011), THE DARKEST SIDE (08-16-2011), amirnba (08-17-2011), sajad (08-16-2011), spite (06-11-2014), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-16-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-16-2011)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    عرفان جان ، بنر ساده باشه یا متحرک ؟!
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض



    - احتمالا یه GIF یا همون متحرّک هم بسازیم .
    6 کاربر مقابل از Keyvan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. H H H (08-16-2011), JMJ (08-17-2011), MrSAMET (08-16-2011), The Basted (08-16-2011), amirnba (08-17-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-16-2011)
    امضای ایشان




  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض

    طرح و ایده از خودتون باشه !
    هر طوری که دوست داشته باشید میتونید بسازید، چه مترک چه ساده

    -----------

    هیچ محدودیتی برای کسی نیست و هر نفر هر چقدر که بخواد میتونه کار ارائه بده.


    موفق باشید

    فعلا ...
    4 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. JMJ (08-16-2011), amirnba (08-17-2011), spite (06-11-2014), Ғ Д † Д Ł β (08-16-2011)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض


    با بدبختی بسیار یک بنر متحرک ساختم :




    پــ . نـــ : دلیل بدبختی = همش در حال انجام کار ، فتوشاپ قاطی میکرد باید از اول میساختم ! :|

    یه ساده هم میسازم میذارم.
    10 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (08-16-2011), H H H (08-17-2011), MrSAMET (08-16-2011), THE DARKEST SIDE (08-16-2011), The Great One (08-16-2011), The Survivor (08-16-2011), amirnba (08-17-2011), sajad (08-17-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-17-2011)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تی ان ای و تبلیغات برون محیطی اینبار در ناسکار !
    توسط The Main Event در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-01-2010, 09:48 PM
  2. - دانــلـود کـلیپ تـبلیغاتی » " The Marine 2 "
    توسط The Basted در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-29-2009, 08:07 PM
  3. قرارداد جدید تبلیغاتی فلیر ( اختصاصی )
    توسط KANE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 01-09-2009, 11:20 AM
  4. حضور تبلیغاتی این هفته س*های SD ( اختصاصی )
    توسط KANE در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-04-2008, 11:36 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد