فکر میکنم این قضیه یه جورایی شبیه اون آهنگی بود که چند ساله پیش از مایکل جکسون تو نت منتشر شد که یه آهنگ کاملاً فارسی درباره خدا و مسلمون شدن خونده بود , باشه.
اگه شک.یرا بود یا هرکی دیگه بود , درکل افتضاح بود .
فکر میکنم این قضیه یه جورایی شبیه اون آهنگی بود که چند ساله پیش از مایکل جکسون تو نت منتشر شد که یه آهنگ کاملاً فارسی درباره خدا و مسلمون شدن خونده بود , باشه.
اگه شک.یرا بود یا هرکی دیگه بود , درکل افتضاح بود .
5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Residente (08-22-2011), MαмαđRezα (01-29-2015), Sarkesh (08-22-2011), amirnba (08-22-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-22-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)