بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: 65 ساله ها می توانند درلیگ یازدهم مربیگری کنند/ ورود از لیگ بعد ممنوع !

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5000
    سن
    35
    نوشته ها
    1,814
    تشکر
    1,390
    تشکر شده 3,900 بار در 568 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1053 Thread(s)

    پیش فرض 65 ساله ها می توانند درلیگ یازدهم مربیگری کنند/ ورود از لیگ بعد ممنوع !

    65 ساله ها می توانند درلیگ یازدهم مربیگری کنند/ ورود از لیگ بعد ممنوع !



    دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه براساس قوانین مصوب فدراسیون مربیان بالای 65 سال نمی توانند در لیگ دوازدهم هدایت تیمی را برعهده بگیرند گفت: اگر مربیان بالای 65 سال تقاضا کنند با مصوبه کمیته آموزش فقط در لیگ یازدهم می توانند مربیگری کنند.

    غلامرضا جباری ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما قبل از شروع هر فصل از رقابت های لیگ برتر ضوابطی را برای شرایط مربیگری در این مسابقات تنظیم می کنیم که این مصوبه از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد و سازمان لیگ ملزم به اجرای آن است.

    وی افزود: امسال نیز قبل از شروع یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر این مصوبه در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت و قانونی به آن اضافه شده بود مبنی بر اینکه مربیان بالای 65 سال نمی توانند دیگر در لیگ برتر مربیگری کنند. در این مصوبه تفاوتی بی مربیان داخلی و خارجی با هر شرایطی که داشته باشند، قائل نشدیم.

    دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: چون این قانون برای اولین بار تصویب شده است و خیلی*ها از آن بی اطلاع هستند، اگر مربیانی که بالای 65 سال سن دارند، تقاضای خود را به کمیته آموزش ارجاع دهند ما در این کمیته درخواست آنها را بررسی می کنیم و احتمال دارد تغییراتی را در مصوبه لیگ یازدهم ایجاد کرده و یا تبصره*ای را تصویب کنیم که طی آن مربیان بالای 65 سال فقط در فصل جاری اجازه مربیگری داشته باشند.

    وی همچنین ادامه داد: هرگونه تغییر و افزودن تبصره ای فقط باید توسط کمیته آموزش تصویب شود و از طریق دبیرکل فدراسیون در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد. البته اگر بخواهیم تغییری ایجاد کرده و یا تبصره ای به این قانون بیافزائیم فقط شامل لیگ یازدهم می شود و از لیگ دوازدهم قانون منع مربیگری مربیان بالای 65 سال بدون هیچگونه تبصره و استثنایی لازم الاجرا خواهد بود.

    جباری هدف از تصویب قانون ممانعت از حضور مربیان بالای 65 سال در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال این قانون را تصویب کرده تا مربیان جوان شانس بیشتری برای مربیگری در رقابت های لیگ داشته باشند و از مربیان بالای 65 سال نیز می توان به عنوان مدیر فنی و مشاور در تیم ها استفاده کرد.

    وی در خاتمه خاطر نشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا بخش نامه ای را تصویب کرده که براساس آن مدرسانی که بالای 60 سال سن دارند، دیگر به طور رسمی نمی توانند تدریس کنند، البته این بخشنامه به منزله رها کردن آنها و استفاده نکردن از تجربیات شان نیست. تصویب قانون ممانعت از مربیگری، مربیان بالای 65 سال از اختیارات داخلی فدراسیون هاست و مغایرتی با قوانین فیفا ندارد.


    6 کاربر مقابل از ŠÄÉËĐ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (08-29-2011), Sarkesh (08-29-2011), farzam_12 (08-30-2011), r v d (08-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-30-2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 07-31-2009, 11:16 PM
  2. موضوع انشا: سال گذشته را چگونه گذرانديد؟
    توسط The Dark Knight در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-16-2007, 08:37 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد