سلام
دوستان عزیز چند نفر از دوستان ما امروز از کادر مدیریت خارج شدند ، این تاپیک رو زدم تا از زحماتشون در این مدت تشکر کنم.
این دلیل بر این نیست که دیگر فعالیت نداشته باشن ! هر موقع فعالیتشون رو مثل سابق کنند دوباره وارد کادر میشوند.
-------------------
1. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] جا داره از تمامی زحماتی که برای انجمن کشیدند تشکر کنم . ( پشتیبان فنی انجمن بودند )
2. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] سعید عزیز که برای بخش موزیک زحمت کشیدند . (مدیر بخش موزیک خارجی بودند )
3. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] پژمان عزیز که برای بخش بازی چند سال زحمت کشیدند و این بخش رو سرپا نگه داشتند . ( مدیر بخش گیم بودند )
4. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] شهریار عزیز که هم در زمینه اپلود مسابقات و هم اپلود سریال و فیلم عالی کر میکردند. ( مدیر بخش دانلود مسابقات بودند )
5. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] احمدرضای عزیز که یکباره برای مدت طولانی غیب شدند و ازشون بی خبر شدیم. ( مدیر بخش اخبار سینمای داخلی )
6. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] دوست خوبمون اقا کیوان . ( مدیر بخش گیم بودند )
امیدواریم باز فعالیت این دوستان رو در انجمن شاهد باشیم و استفاده کنیم ازشون.
-------------------------
انشالله بعد از تغییرات انجمن و اپگرید میریم به سراغ ازمایشی های انجمن .
موفق باشید
فعلا ...







پاسخ با نقل قول








علاقه مندی ها (Bookmarks)