بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: تشکر و قدر دانی از چند مدیر سابق

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض تشکر و قدر دانی از چند مدیر سابق

    سلام

    دوستان عزیز چند نفر از دوستان ما امروز از کادر مدیریت خارج شدند ، این تاپیک رو زدم تا از زحماتشون در این مدت تشکر کنم.

    این دلیل بر این نیست که دیگر فعالیت نداشته باشن ! هر موقع فعالیتشون رو مثل سابق کنند دوباره وارد کادر میشوند.

    -------------------

    1. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] جا داره از تمامی زحماتی که برای انجمن کشیدند تشکر کنم . ( پشتیبان فنی انجمن بودند )


    2. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] سعید عزیز که برای بخش موزیک زحمت کشیدند . (مدیر بخش موزیک خارجی بودند )


    3. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] پژمان عزیز که برای بخش بازی چند سال زحمت کشیدند و این بخش رو سرپا نگه داشتند . ( مدیر بخش گیم بودند )


    4. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] شهریار عزیز که هم در زمینه اپلود مسابقات و هم اپلود سریال و فیلم عالی کر میکردند. ( مدیر بخش دانلود مسابقات بودند )


    5. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] احمدرضای عزیز که یکباره برای مدت طولانی غیب شدند و ازشون بی خبر شدیم. ( مدیر بخش اخبار سینمای داخلی )


    6. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] دوست خوبمون اقا کیوان . ( مدیر بخش گیم بودند )



    امیدواریم باز فعالیت این دوستان رو در انجمن شاهد باشیم و استفاده کنیم ازشون.


    -------------------------

    انشالله بعد از تغییرات انجمن و اپگرید میریم به سراغ ازمایشی های انجمن .


    موفق باشید

    فعلا ...




    ویرایش توسط Arsalan : 09-24-2011 در ساعت 06:25 PM
    37 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. **Y2J** (09-24-2011), Arsalan (09-24-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (09-29-2011), DEAD MAN (09-25-2011), DIONYSUS (09-26-2011), Didoo (09-24-2011), Django (04-27-2012), El Niño (09-24-2011), Goldberg The Man (09-24-2011), Holy Diver (09-24-2011), J B L (09-24-2011), JMJ (09-26-2011), Kaj (02-26-2012), Keyvan (09-24-2011), King MahDi (01-23-2014), MrSAMET (09-25-2011), MαмαđRezα (10-31-2014), Ronaldo (09-24-2011), S.H.A.Y.A.N (09-24-2011), SASAN (09-24-2011), SAVEUS-Y2J (09-25-2011), SHAHIN (07-11-2012), Sarkesh (09-24-2011), Sgt.Wollek (09-27-2011), The Great One (09-24-2011), The Last Outlaw (09-24-2011), The Phenom (09-26-2011), The Shadow (09-28-2011), The Survivor (09-25-2011), amir-aghaei (09-24-2011), amirnba (09-24-2011), farzam_12 (09-28-2011), r v d (09-24-2011), soltan (11-17-2012), ĜЁЙЗЯĂŁ (09-24-2011), ŠÄÉËĐ (09-24-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-24-2011)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض


    - منم به دوستان زحمتکشمون " خسته نباشید " میگم که هر کودوم یک از این دوستان نقش بسزائی در پیشرفت فروم داشتن .

    امیدوارم همیشه سالم و سلامت و موفق باشن .
    4 کاربر مقابل از Keyvan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S.H.A.Y.A.N (09-24-2011), SHAHIN (07-11-2012), Sarkesh (09-24-2011), The Shadow (09-28-2011)
    امضای ایشان




  3. Top | #3

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28754
    سن
    31
    نوشته ها
    4
    تشکر
    11
    تشکر شده 11 بار در 4 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    آره واقعا كار همشون عالي بود...
    4 کاربر مقابل از **Y2J** عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S.H.A.Y.A.N (09-29-2011), SHAHIN (07-11-2012), Sarkesh (09-24-2011), The Shadow (09-28-2011)

  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا احمد رضا خارج از کشوره واس همین فعالیت نمیکنه

    منم به همه ی این عزیزان یه خسته نباشید میگم ...

    7 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (09-29-2011), H H H (09-25-2011), S.H.A.Y.A.N (09-29-2011), SASAN (09-25-2011), SHAHIN (07-11-2012), Sarkesh (09-25-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-25-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    قربون همه ی دوستان عزیزم . از همه تشکر میکنم که چند سال من رو تحمل کردن خیلی ممنون .

    عرفان جون از تو هم تشکر میکنم دادا :x
    13 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-29-2011), Didoo (09-28-2011), Keyvan (09-29-2011), S.H.A.Y.A.N (09-29-2011), SHAHIN (07-11-2012), Sgt.Wollek (09-29-2011), THE DARKEST SIDE (09-29-2011), amirnba (09-28-2011), farzam_12 (09-28-2011), soltan (11-17-2012), © The Phantom Pain (10-17-2011), ŠÄÉËĐ (09-28-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-29-2011)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام
    منم تشکر میکنم از همکارام که ازکادر خارج شدن
    یه مسئله ای رو باید بگم .. زمانی که من میخاستم برم آنکارا انجمن چیزتر بودو منم عرفان رو پیدا نکردم تا بهش بگم البته تو انجمن مرتضی گفتم که میخام برم
    واقعاً قصدم این نبود که دیگه فعالیت نکنم ولی خوب رفتم آنکارا دیگه چی کار کنم ؟ چیزترم بود سایت نتونستم تو تاپیک مرخصی بگم..
    با این حال نظریه که گرفته شده .. ایشالله فقط کاربری پیدا بشه که سینمای ایران رو سرپا نگه داره تو انجمن قدیمیمون ..
    خداحافظ .
    10 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-29-2011), Keyvan (09-30-2011), MrSAMET (09-29-2011), MαмαđRezα (03-05-2015), S.H.A.Y.A.N (09-29-2011), SHAHIN (07-11-2012), farzam_12 (09-29-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (09-29-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-29-2011)

  7. Top | #7

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    با سلام


    داش احمد رضا مثه اینکه اینجا رو توجه نکردی داداش :



    این دلیل بر این نیست که دیگر فعالیت نداشته باشن ! هر موقع فعالیتشون رو مثل سابق کنند دوباره وارد کادر میشوند.




    بهتر از شما کسی نمیتونست سینما رو تو انجمن تا این حد بهش بپردازه

    الانم شما دوباره بیای تو گود مطمئن باش به جایگاهت برمیگردی

    همونطور که قبلا حقت رو گرفتی *.....



    تا بعد


    یا علی...

    7 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-29-2011), El Niño (09-29-2011), H H H (09-30-2011), MrSAMET (09-29-2011), S.H.A.Y.A.N (09-29-2011), SHAHIN (07-11-2012), farzam_12 (09-29-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد