بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: × 10 پیش بینی احتمالی بعد از بازگشت آنـدرتیـکر به رینگ × ( ویژه )

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض × 10 پیش بینی احتمالی بعد از بازگشت آنـدرتیـکر به رینگ × ( ویژه )




    × 10 پیش بینی احتمالی بعد از بازگشت آندرتیکر به رینگ مسابقات ×

    -====================================-

    • مقدمه :

    اکثر طرفدارای دنیای کشتی کج حالا میخوان طرفدار هر استاری باشن منتظر بازگشت لجنـدهایی هستند که الان از این بیزینس دور هستند.
    یکی از همین لجنـدها مطمئنا خیلی چشم انتظار بازگشتش هستن بدون شک آندرتیکر هست .
    شایعاتی بود که آندرتیکر تو پی پی وی ونجنس برمیگرده ، ولی چشم ها بیخودی به این پی پی وی خیره شد و تیکر برنگشت.
    حالا سوال اینجاست که آندرتیکر کی برمیگرده.
    همینطور که سن تیکر بیشتر میشه فرصت بازی کردن براش کمتر میشه.
    ضمنا همه تقریبا مطمئن هستند که آندرتیکر حداقل برای یکبارم که شده برمیگرده .






    • چهره ی جدید آندرتیکر ؟!

    همین اخیرا بود که خبری اومد که تیکر سرش رو از ته تراشیده و کچل کرده.
    این یعنی اینکه وقتی تیکر برمیگرده ما قیافه ی جدیدی ازش می بینیم.
    یه نگاه به عقب بکنیم بخاطر میاریم که تیکر در طول کریرش چهره ی مختلفی از خودش ساخته ، موی کوتاه ، موی بلند و ...
    تیکر میتونه البته از کلاه گیس هم استفاده کنه ولی شاید همین موی کوتاهش در اجرای استوری لاین و پایان کارش به کار WWE بیاد .






    • بازگشت میشل مک کول هدیه ی آندرتیکر ؟!

    مطمئنا WWE باید از آندرتیکر ممنون باشه که بازگشت خودش میشل مک کول یکی از بهترین دیـ.واهای تاریخ هم به WWE برمیگرده.
    میشل مک کول با رفتن تیکر از WWE کنار کشید و احتمالا با بازگشت تیکر برمیگرده.
    شاید برای یک بازی بزرگ در رسلمنیا ؟
    با این وجود میشل مک کول یکی از دارایی های بزرگ WWE هست و WWE قدرش رو خوب میدونه !







    • عدم دشمنی آندرتیکر و مارک هنری ؟!

    شاید خیلی از طرفدارای WWE احساس کنن که الان WWE میتونه آنردتیکر رو برگردونه و جلوی هنری بزاره.
    اصلا این یکی از درخواستهای هواداران از WWE شده.
    ولی واقعیت اینه که راه هنری و تیکر کاملا از هم جدا هست.
    هنری در حال ساختن شخصیت خودش هست و به احتمال زیاد درگیری تیکر و هنری رو نمی بینیم.
    تیکر نهایت در انتهای کریر خودش جلوی یکی دو استار قرار بگیره و در آخر با WWE وداع میکنه !






    • آخرین بازی جلوی کین ؟!

    خیلی از مردم الان از آخرین حریف در رسلمنیا حرف میزن و گزینشون کین هست.
    اما بعید هست برای چندمین بار کین و آندرتیکر دوباره با هم بازی کنن.
    البته احتمال داره تیکر در یکی از آخرین مسابقاتش ( اگه در نظر بگیریم رسلمنیا پایان کارش نیست ) جلوی کین ظاهر بشه.
    این میتونه تو یکی از شوهای اسمکدان باشه یا شاید رسلمنیای 28 !
    یکم بعیده که تیکر بخواد برای همیشه ناپدید بشه و با برادرش صحبتی نداشته باشه !






    • آخرین بازی در رسلمنیا 28 ؟!

    یکی از مهمترین موضوعاتی هست که هوادارای WWE تو این یکی دو ساله راجبش بحث کردند.
    شاید بشه گفت تقریبا همه اتفاق نظر دارن که تیکر آخرین بازیش تو WWE رسلمنیای 28 برگزار میشه و بعد میره.
    جدا از اینکه تیکر این بازی رو میبره یا نه ، مهم وضعیت جسمانی تیکر هست که دیگه اجازه ی بازی بیشتر رو بهش نمیده.
    و سوال اینجاست. آیا دیگر تیکر را بعد از رسلمنیای 28 نخواهیم دید ؟






    • وید برت حریف نهایی آندرتیکر ؟!

    وید برت آخرین حریف آندرتیکر در رسلمنیای 28 ، این بازی تقریبا پارسال داشت شکل میگرفت ولی تریپل اچ کار رو خراب کرد.
    حتما یادتون هست که پارسال نکسوس و وید برت به کمک کین رفتند و در دفن تیکر به کین کمک کردند.
    این مسابقه میتونه شکل بگیره ولی آماده کردن وید برت برای این بازی کار سختی رو جلو پای WWE قرار داده.
    وید برت کم کم شروع کرده به ساختن شخصیت خودش و اینو میشه تو پروموهاش دید.
    وقتی که تو پروموهاش حریف میطلبه و خودش رو بدون رقیب اعلام میکنه.
    اتفاقات پیش اومده این بازی رو نشون میده !





    • ساختن مسابقه ای که بازی سینا و راک رو قورت بده ؟!

    رکورد تیکر بزرگترین رکورد تاریخ پرو رسلینگ هست و کسی تو این شک نداره.
    پس باید آخرین بازی تیکر و حفظ چنین رکوردی با شکوه تر از همیشه باشه.
    از اونجایی که بازی سینا مقابل راک از همین الان مشخصه که چقدر جذاب و داغ هست باید WWE فکری به حال تیکر بکنه.
    یه گزینه ی بزرگ و خوب میتونه آخرین مسابقه تیکر در WWE رو تاریخی و بیادماندنی کنه !
    شاید یکی از لجنـدهای بازنشسته حریف تیکر باشه ! مثل گلدبرگ ، آستین ، لزنر ، کوین نش و ...






    • مسابقه ای که شوء رو بدزده ؟!

    تقریبا الان 3 سال هست که هر وقت به رسلمنیا نگاه می کنیم مسابقه های تیکر شوء رو مال خودش کرده.
    هیچ بازی دیگه ای بجزء بازی تیکر حرفی ازش نشده.
    حتی وقتی همه ی ما در مورد بازی تریپل اچ و تیکر شک داشتیم بازم مسابقه رویایی شد.
    حتی با وجود کشتی راک ، حتی با وجود کشتی گیری ذاتی مثل دنیل برایان ، بازم تیکر شوء رو از آنِ خودش میکنه.
    هیچکس از این اتفاق بدش نمیاد !






    • 19 - 1 ؟!

    میدونم خیلیا میدونن شکستن تیکر شاید یه خیال باشه و حتی شبیه یه جوک !
    ولی اگه بخوایم از یه دید دیگه به قضیه نگاه کنیم گفته میشه خود تیکر به این رکورد هیچ اهمیتی نمیده.
    حتی گفته میشه آندرتیکر گفته وقتی بازنشسته می شود که رکوردش شکسته شود.
    به تعبیر دیگه آندرتیکر وقتی که رکوردش شکسته بشه یه خواب آروم خواهد داشت و بازنشسته میشه.
    شکستن رکورد به هر کسی یه اعتبار عظیم میده.
    شاید وید برت که ازش اینجا حرف زدیم اون شخص باشه ! شاید کسِ دیگه ...






    • حضور در هال آف فیم 2013 ؟!

    این اتفاق برای شاون مایکلز افتاد ، پس برای آندرتیکر هم قطعا خواهد افتاد.
    حدود یکسال بعد از آخرین مسابقه ی آندرتیکر ، شاهد حضورش در مراسم هال آف فیم خواهیم بود.
    مطمئنا حضور تیکر در مراسم هال آف فیم و صحبت با هواداران جذاب خواهد بود.
    همونطور که میدونید در ال حاضر مهره ی چندان دندون گیری برای WWE نمونده که بوسیله ی اونها به مراسم هال آف فیم اعتبار بدن.
    آندرتیکر میتونه یکی از مهره های با اعتبار باشه که مراسم هال آف فیم رو قوی تر از گذشته جلو ببره و بهش اعتبار بده.



    -====================================-


    ممنون از توجهی که به این مطلب داشتین .
    اگه عمری باقی موند در مورد سایر استارها هم دست به قلم میبریم .


    فعلا
    24 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (11-05-2011), Didoo (11-04-2011), El Niño (11-04-2011), Goldberg The Man (11-04-2011), Holy Diver (11-04-2011), I Am Legend (11-03-2011), J B L (11-03-2011), Keyvan (11-04-2011), Ronaldo (11-04-2011), S.H.A.Y.A.N (05-28-2012), Sgt.Wollek (11-03-2011), The Dark Knight (11-03-2011), The Last Outlaw (11-03-2011), The Shadow (11-04-2011), The Survivor (11-03-2011), amir-aghaei (11-04-2011), amirnba (11-03-2011), bomb5 (11-04-2011), farzam_12 (11-04-2011), r v d (11-03-2011), © The Phantom Pain (11-04-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (11-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-06-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی دوست دارم تیریپ Bad As.s بگرده با همون موتور سیکلت . خیلی باحال بود اون دوره . اونطوری بگرده یه تنوعی هم میشه . یعنی میشه دوباره قبل ورودش صدای گاز دادن موتورش رو بشنویم ؟
    کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (11-06-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2011
    شماره عضویت
    25238
    نوشته ها
    12
    تشکر
    7
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تیکر تو رسلمنیا با باراک لزنر بازی نمیکنه چون لزنر تحت قرار داد با یو اف سی و الان تو افت شدید
    آندرتیکر هیچ وقت نمیباره و 20-0میشه
    تو هال اف فیم هم نمیاد چون امکان تاسیس کمپانی جدید از سوی تیکر رو میدم
    ویرایش توسط Alitaker : 11-04-2011 در ساعت 11:23 AM

  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    یرعکس دوست عزیزمون من میگم حریف بعدی آندر براک هست و با 20-0 آندر خداحافظی می کنه. با بودن براک در بازی wwe12 و تلاش زیاد مک ماهان ،حضور براک در wwe محتمل هست حتی برای 1 بازی هم شده.
    کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Alitaker (11-04-2011)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2011
    شماره عضویت
    25238
    نوشته ها
    12
    تشکر
    7
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    امیدوارم حریف بعدی آندر هرکسی باشه مثل تپرل ایچ انقدر از صندلی استفاده نکنه آندرتیکر اسطورست و همه میدونند مصدوم و امسال بعد بازی متاسفانه نتونستیم شادی تیکر رو ببینم و هنگام خروج مشتشم نگرفت بالا چون همونجور که دیدید داورا کمکش کردند بعدم که بردنش
    امیدوارم اگر بازی اخر باشه که تیکر بی شک میبره جوری باشه که بتونه رو پا وایسا و برای اخرین بار طرفدارای بی شمارش خوشحال کنه

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 08:10 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-27-2010, 04:25 PM
  3. به پیشواز ماه مبارک رمضان میرویم
    توسط cena در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-12-2007, 11:18 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد