× 10 پیش بینی احتمالی بعد از بازگشت آندرتیکر به رینگ مسابقات ×
-====================================-
اکثر طرفدارای دنیای کشتی کج حالا میخوان طرفدار هر استاری باشن منتظر بازگشت لجنـدهایی هستند که الان از این بیزینس دور هستند.
یکی از همین لجنـدها مطمئنا خیلی چشم انتظار بازگشتش هستن بدون شک آندرتیکر هست .
شایعاتی بود که آندرتیکر تو پی پی وی ونجنس برمیگرده ، ولی چشم ها بیخودی به این پی پی وی خیره شد و تیکر برنگشت.
حالا سوال اینجاست که آندرتیکر کی برمیگرده.
همینطور که سن تیکر بیشتر میشه فرصت بازی کردن براش کمتر میشه.
ضمنا همه تقریبا مطمئن هستند که آندرتیکر حداقل برای یکبارم که شده برمیگرده .
همین اخیرا بود که خبری اومد که تیکر سرش رو از ته تراشیده و کچل کرده.
این یعنی اینکه وقتی تیکر برمیگرده ما قیافه ی جدیدی ازش می بینیم.
یه نگاه به عقب بکنیم بخاطر میاریم که تیکر در طول کریرش چهره ی مختلفی از خودش ساخته ، موی کوتاه ، موی بلند و ...
تیکر میتونه البته از کلاه گیس هم استفاده کنه ولی شاید همین موی کوتاهش در اجرای استوری لاین و پایان کارش به کار WWE بیاد .
- بازگشت میشل مک کول هدیه ی آندرتیکر ؟!
مطمئنا WWE باید از آندرتیکر ممنون باشه که بازگشت خودش میشل مک کول یکی از بهترین دیـ.واهای تاریخ هم به WWE برمیگرده.
میشل مک کول با رفتن تیکر از WWE کنار کشید و احتمالا با بازگشت تیکر برمیگرده.
شاید برای یک بازی بزرگ در رسلمنیا ؟
با این وجود میشل مک کول یکی از دارایی های بزرگ WWE هست و WWE قدرش رو خوب میدونه !
- عدم دشمنی آندرتیکر و مارک هنری ؟!
شاید خیلی از طرفدارای WWE احساس کنن که الان WWE میتونه آنردتیکر رو برگردونه و جلوی هنری بزاره.
اصلا این یکی از درخواستهای هواداران از WWE شده.
ولی واقعیت اینه که راه هنری و تیکر کاملا از هم جدا هست.
هنری در حال ساختن شخصیت خودش هست و به احتمال زیاد درگیری تیکر و هنری رو نمی بینیم.
تیکر نهایت در انتهای کریر خودش جلوی یکی دو استار قرار بگیره و در آخر با WWE وداع میکنه !
خیلی از مردم الان از آخرین حریف در رسلمنیا حرف میزن و گزینشون کین هست.
اما بعید هست برای چندمین بار کین و آندرتیکر دوباره با هم بازی کنن.
البته احتمال داره تیکر در یکی از آخرین مسابقاتش ( اگه در نظر بگیریم رسلمنیا پایان کارش نیست ) جلوی کین ظاهر بشه.
این میتونه تو یکی از شوهای اسمکدان باشه یا شاید رسلمنیای 28 !
یکم بعیده که تیکر بخواد برای همیشه ناپدید بشه و با برادرش صحبتی نداشته باشه !
- آخرین بازی در رسلمنیا 28 ؟!
یکی از مهمترین موضوعاتی هست که هوادارای WWE تو این یکی دو ساله راجبش بحث کردند.
شاید بشه گفت تقریبا همه اتفاق نظر دارن که تیکر آخرین بازیش تو WWE رسلمنیای 28 برگزار میشه و بعد میره.
جدا از اینکه تیکر این بازی رو میبره یا نه ، مهم وضعیت جسمانی تیکر هست که دیگه اجازه ی بازی بیشتر رو بهش نمیده.
و سوال اینجاست. آیا دیگر تیکر را بعد از رسلمنیای 28 نخواهیم دید ؟
- وید برت حریف نهایی آندرتیکر ؟!
وید برت آخرین حریف آندرتیکر در رسلمنیای 28 ، این بازی تقریبا پارسال داشت شکل میگرفت ولی تریپل اچ کار رو خراب کرد.
حتما یادتون هست که پارسال نکسوس و وید برت به کمک کین رفتند و در دفن تیکر به کین کمک کردند.
این مسابقه میتونه شکل بگیره ولی آماده کردن وید برت برای این بازی کار سختی رو جلو پای WWE قرار داده.
وید برت کم کم شروع کرده به ساختن شخصیت خودش و اینو میشه تو پروموهاش دید.
وقتی که تو پروموهاش حریف میطلبه و خودش رو بدون رقیب اعلام میکنه.
اتفاقات پیش اومده این بازی رو نشون میده !
- ساختن مسابقه ای که بازی سینا و راک رو قورت بده ؟!
رکورد تیکر بزرگترین رکورد تاریخ پرو رسلینگ هست و کسی تو این شک نداره.
پس باید آخرین بازی تیکر و حفظ چنین رکوردی با شکوه تر از همیشه باشه.
از اونجایی که بازی سینا مقابل راک از همین الان مشخصه که چقدر جذاب و داغ هست باید WWE فکری به حال تیکر بکنه.
یه گزینه ی بزرگ و خوب میتونه آخرین مسابقه تیکر در WWE رو تاریخی و بیادماندنی کنه !
شاید یکی از لجنـدهای بازنشسته حریف تیکر باشه ! مثل گلدبرگ ، آستین ، لزنر ، کوین نش و ...
- مسابقه ای که شوء رو بدزده ؟!
تقریبا الان 3 سال هست که هر وقت به رسلمنیا نگاه می کنیم مسابقه های تیکر شوء رو مال خودش کرده.
هیچ بازی دیگه ای بجزء بازی تیکر حرفی ازش نشده.
حتی وقتی همه ی ما در مورد بازی تریپل اچ و تیکر شک داشتیم بازم مسابقه رویایی شد.
حتی با وجود کشتی راک ، حتی با وجود کشتی گیری ذاتی مثل دنیل برایان ، بازم تیکر شوء رو از آنِ خودش میکنه.
هیچکس از این اتفاق بدش نمیاد !
میدونم خیلیا میدونن شکستن تیکر شاید یه خیال باشه و حتی شبیه یه جوک !
ولی اگه بخوایم از یه دید دیگه به قضیه نگاه کنیم گفته میشه خود تیکر به این رکورد هیچ اهمیتی نمیده.
حتی گفته میشه آندرتیکر گفته وقتی بازنشسته می شود که رکوردش شکسته شود.
به تعبیر دیگه آندرتیکر وقتی که رکوردش شکسته بشه یه خواب آروم خواهد داشت و بازنشسته میشه.
شکستن رکورد به هر کسی یه اعتبار عظیم میده.
شاید وید برت که ازش اینجا حرف زدیم اون شخص باشه ! شاید کسِ دیگه ...
- حضور در هال آف فیم 2013 ؟!
این اتفاق برای شاون مایکلز افتاد ، پس برای آندرتیکر هم قطعا خواهد افتاد.
حدود یکسال بعد از آخرین مسابقه ی آندرتیکر ، شاهد حضورش در مراسم هال آف فیم خواهیم بود.
مطمئنا حضور تیکر در مراسم هال آف فیم و صحبت با هواداران جذاب خواهد بود.
همونطور که میدونید در ال حاضر مهره ی چندان دندون گیری برای WWE نمونده که بوسیله ی اونها به مراسم هال آف فیم اعتبار بدن.
آندرتیکر میتونه یکی از مهره های با اعتبار باشه که مراسم هال آف فیم رو قوی تر از گذشته جلو ببره و بهش اعتبار بده.
-====================================-
ممنون از توجهی که به این مطلب داشتین .
اگه عمری باقی موند در مورد سایر استارها هم دست به قلم میبریم .
فعلا
علاقه مندی ها (Bookmarks)