بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29

موضوع: × ویژه × بهترین بازیکن جهان از نظر کاربران IWe ....

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض × ویژه × بهترین بازیکن جهان از نظر کاربران IWe ....



    خب همونطور که میدونید چند وقت دیگر مراسم توپ طلای جهان برگزار خواهد شد . بنده هم تصمیم گرفتم از این موقعیت استفاده کنم و بهترین بازیکن جهان رو از لحاظ این انجمن بفهمم . من اول 31 بازیکن رو در 4 گروه مختلف ( مهاجم , مدافع , هافبک و دروازبان ) تقسیم کردم و با رای هایی که شما میدید نفر نهایی انتخاب میشه . اول یه نگاه به گروه ها بندازیم تا بعد یه توضیح دیگه بدم :

    دروازبان ها : ایکر کاسیاس - ویکتور والدز - ادوین ون در سار - مانوئل نویر

    مدافعان : نمانیا ویدیچ - تیاگو سیلوا - جرارد پیکه - دنی آلوس - پپه
    هافبک ها : نوری ساهین - ژابی آلونسو - شواینشتایگر - مسوت اوزیل - سسک فارگاس - ژاوی هرناندز - گرت بال - ماریو گوتزه - نانی - آندرس اینیستا
    مهاجمان : زلاتان ابراهیموویچ - وین رونی - رابین ون پرسی - ماریو گومز - خاویر هرناندز - لوییس سوآرز - لیونل مسی - کریستیانو رونالدو - ادیسون کاوانی - نیمار - دیوید ویا

    خب همونطور که میبینید این بازیکن ها در این مسابقه هستن . ما هم تک تک از گروه اول که همون دروازبان ها هستند شروع به رای گیری میکنیم تا آخر بین بازیکنان نهایی رای گیری آخر انجام بشه . برای هر گروه هم ظرفیت خاصی هست . گلا در اخر باید 14 بازیکن بماند به همین دلیل ترتیب انتخاب اینگونه هست :

    دروازبان ها 2 نفر - مدافعان 2 نفر - هافبک ها 5 نفر - مهاجمان 5 نفر .

    حالا شیوه نظر سنجی :

    هرکدوم از کاربر ها میان و به ترتیب و با توجه به گروهی که نظر خواهی در موردش هست بهترین ها از لحاظ خودش رو با دلیل بیان میکنه . بعد به ترتیب رای هاش اون فردی که انتخاب کرده امتیاز میگیره . برای مثال الان ما از گروه اول یعنی دروازبان ها شروع میکنیم هرکس میتونه 2 انتخاب داشته باشه نفر اولی که انتخاب میکنه 2 امتیاز و نفر دوم 1 امتیاز . در اخر امتیاز هر کس بیشتر باشه به مرحله بعد میره . برای مثال یک نفر از بین این 5 نفر اینگونه انخاب میکنه :

    1 - ادوین ون در سار : به خاطر بازیه ای خوب
    2 - ایکر کاسیاس : بازی های خوب

    در این انتخاب ون درسار 2 امتیاز میگیره و کاسیاس 1 امتیاز .

    امیدوارم متوجه شده باشید ما از دروازبان ها شروع میکنیم بعدش میریم سراغ مدافعان , هافبک ها و ..... . امیدوارم استقبال بشه . این هم عکس کاندید های دور اول :


    Iker Casillas


    Edwin Van Der Sar


    Manuel Nuer


    Victor Valdes

    ×××

    یه بار دیگه میگم همه فعلا بین دروازبان ها انتخاب کنید . بعد از 2 روز نتایج قرار میگیره . نفر اولی که انتخاب میکنید 2 امتیاز و نفر دوم 1 امتیاز . سوالی بود بپرسید در خدمتم . این هم نظر شخصی :

    1 ادوین ون در سار : واقعا با توجه به سنش پارسال عالی بود . یکی از دلایل اصلی موفقیت منچستر و قهرمانی 19دهم در لیگ برتر همین ون در سار بود .

    2 - ایکر کاسیاس : لازم هست چیزی بگم ؟ واقعا فصل خیلی خوبی رو با رئال و مورینیو پشت سر گذاشت .

    ××××××

    منتظر نظر های شما هستم .

    ویرایش توسط SASAN : 11-30-2011 در ساعت 07:54 PM
    15 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (12-01-2011), DIONYSUS (12-01-2011), Goldberg The Man (11-30-2011), I Am Legend (12-01-2011), J B L (12-03-2011), Ronaldo (12-01-2011), SASAN (11-30-2011), The Last Outlaw (11-30-2011), The Shadow (12-03-2011), amirnba (11-30-2011), bomb5 (11-30-2011), farzam_12 (12-01-2011), r v d (12-01-2011), © The Phantom Pain (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض

    Edwin Van Der Sar
    Victor Valdes

    ;

  3. Top | #12

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    شماره عضویت
    28932
    نوشته ها
    35
    تشکر
    59
    تشکر شده 134 بار در 25 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    49 Thread(s)

    پیش فرض

    Manuel Nuer
    جوونی که توی اوایل کارش خیلی از رکوردایی رو زد که با تجربه ها هنوز نتونستن بزنن

    Iker Casillas
    سلطان تک به تک .. اگه کاسیاس نبود تو همین فصل کارمون زار بود

    کاربر مقابل از Ronaldo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (12-01-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    :::.CR7MyLife .:::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    1-کاسیاس:بدون شک بهترین دروازه بان تاریخ اسپانیا (نظر شخصی) و بهترین دروازه بان جهان از 2008 تا حالا وکسی که وقتی تو دروازه است خیال دفاع از بیمه شدن دروازه راحته و کمی علاقه.
    2-نوئر:پدیده چند وقته دروازه بانی جهان و نمایش عالی در همین چند وقته که تو بایرن بوده.همه فکر می کردند آلمان دیگه مثل جام جهانی های پیش دروازش بیمه نیست ولی نوئر همه رو متعجب کرد
    کاربر مقابل از farzam_12 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (12-01-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





  5. Top | #14

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض

    Iker Casillas :توضيح نميخاد.
    Victor Valdes : حقيقي بهتر از اينه ولي به خاطر كم شدن راي بقيه.
    امضای ایشان



    من در نمیزنم میام با لگد...

  6. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    1- ون در سار ( با این سنش از جوونا بلند تر شیرجه میزد و عکس العمل هاش خارق العاده بود، منچستر تا چند سال بدون ون در سار مشکل خواهد داشت ! )

    2- مانوئل نویر ( مجبوری انتخاب کردم اما خداییش توی شالکه من بازی هاشو دیده بودم واکنش هاش عالی بودن ! )

    ===================================

    پ.ن : البته اصل اشکال رو از فیفا میگیرم که نام پیتر چک رو قرار نداد اما اگه بود کلاً من فقط به چک رای میدادم چون رای دادن به دروازه بان دیگه یکم خنده دار هست برام !

    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  7. Top | #16

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    خب مدت زمان رای گیری برای گلر ها تمام شد و این هم رده بندی گلر ها به ترتیب از چهارم به اول :

    4 - Vuictor Valdes با تنها 4 امتیاز !



    ×××

    3 - نفر سوم با 9 امتیاز ایکر کاسیاس !



    ×××

    مقام بعدی هم به طور مشترک به ادوین ون در سار و مانوئل نوئر میرسه هر دو با 6 امتیاز !





    ×××

    بدین ترتیب مانوئل نوئر و ادوین ون در سار به مرحله نهایی میروند .

    اما حالا نوبت به مدافعان رسید . شما باز 2 حق رای دارید و امتیاز دهی هم مثل گذتشه میمونه . این هم کاندیداهای مدافعان برتر :

    - PePe



    ~~~

    Dani Alves



    ~~~

    Gerard Pique



    ~~~

    Nemania Vidic



    ~~~

    Thiago Silva



    ~~~

    شما از این 5 گزینه به 2 نفر میتوانید رای بدهید .

    اما نکته مهم : هر کس به خاطر کم شدن رای دیگران به یکی رای بدهد کلا رای اون فرد پذیرفته نمیشود . میتوانید فقط به یک نفر رای بدهید نه اینکه برای کم شدن رای 1 دیگری رای بدهید . اینبار استثنائا پذیرفتم ولی این دور دیگه پذیرفته نیست خواهشا تعصب رو هم کنار بزارید و رای بدهید . به عملکرد بازیکن نگاه کنید نه رنگ لباسش .

    ممنون .

    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. farzam_12 (12-03-2011), r v d (12-04-2011), Ð-i-R-Ť-Y (12-04-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #17

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    1. بدون شک بهترین مدافع چند سال اخیر جهان کاپیتان نمانیا ویدیچ

    2. مدافع متحول شده جهان جرارد پیکه ، خصوصیات بازی سازی و .....
    کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
    امضای ایشان



  9. Top | #18

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    1- په په ( پارسال خیلی عالی کار کرد و دفاع رئال رو خوب مستحکم نگه داشته بود )

    2- ویدیچ ( مدافع خوبیه کلاً )

    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    1- پيكه
    2- دني آلوز
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  11. Top | #20

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    1 - PEPE
    2 - Gerard Pique
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. - ویژه : چرا برزیلی ها نام خانوادگی ندارند ؟ -
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-18-2011, 11:50 AM
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 01-28-2011, 12:20 AM
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-01-2010, 05:47 PM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 05-23-2009, 09:14 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد