TNA,WWE Matt Morgan
مت مورگان به تازگی صحبت هایی کرده که میشه گفت احتمالش هم کم نیست که به wwe برگرده بعدها, و در جواب سوالات هواداران اینهارو گفته:
مت مورگان یکی از دارندگان تگ تیم چمپیون کمپانی TNA ،در جواب هواداراش در تـ وئـ یتـر در مورد بازگشتش به WWE گفته که من 2سال دیگه با تی ان ای قرارداد دارمريالو تا وقتی Free Agent نباشم به برگشت به wwe فکر نمیکنم،او گفته که احتمالش هست،ولی من اینجا الان خوشحالم و راحتم.
مورگان در مورد جان موریسن هم گفته جان از بهترین دوستهای منه،و خیلی براش خوشحال هستم در حال حاضر!
مت نیز در مورد کوین نش گفت"اون بهترین دوستم بود قطعا،ولی الان بهترین دوستم کـِن اندرسون هست!
با تشکر...





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)