بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: خاص ^ خیانت کارهای بزرگ دنیای فوتبال ..

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض خاص ^ خیانت کارهای بزرگ دنیای فوتبال ..

    سلام .


    چیزی خاصی نیست برای گفتن .. بازیکنانی که در باشگاه خود تبدیل به اسطوره شده بودند و به یکباره راهی بزرگترین حریف تیم خودشون رفتن و تبدیل به خیانت کار شدن .. خیانت اری که به او لقب Judas بزرگترین خیانت کار تاریخ را میدادند .



    Fernando Torres



    فرناندو تورس به هیچ کدوم از دشمن های اصلی لیورپول نرفت . نه اورتون و نه منچستر یونایتد اما اینکه در میان فصل ساز جدایی زد و تیم خودش رو به مقصد چلسی ترک کرد باعث شد هوادار های لیورپول بسیار ناراحت شوند و از دستش خیلی خیلی عصبی شوند . او لیورپول رو با مبلغ 50 میلیون پوند ترک کرد و باشگاه هم کسی مثل اندی کارول رو که اصلا در حد و اندازه ای تورس نبود جانشن او کرد و این کار باعث ضربه خوردن لیوپرول شد . ضربه خوردنی که همه تورس را مقصر اصلی اون میدونستند . او اگر الان در لیورپول مانده بود علاوه بر جرار کسی مثل سوآرز را در کنارش داشت که او را تغذیه کند و او همچنان ستاره بماند . در این اواخر هم او اعتراف کرد که زندگی در لیورپول برایش خیلی آسان تر از زندگی در لندن و در کنار تیم چلسی هست .



    Michael Owen



    بر خلاف تورس مایکل اوون که زمانی ستاره اصلی بندر لیورپول بود در سال 2009 به یکی از حریفان خونی این تیم یعنی منچستر یونایتد پیوست و تقریبا تمام هواداران لیورپول رو بر علیه خودش کرد . البته نمیشه زیاد این حرکت رو جنجالی دونست چون اوون بعد از ترک لیورپول دیگه هرگز تبدیل به اون بازیکن بزرگ نشد و در یونایتد هم نتونست انتظارات را براورده کند . بنابراین نمیشه گفت او به لیوپرول خیانت بزرگی کرد . اما همین که بعد از درخشش در لیورپول به یونایتد رفت انقدر سنگین بود که همه بر علیه او بشوند . البته او در یونایتد بد هم نبوده و بازی های خوبی رو برای یونایتد انجام داده است . گل او در سال 2009-10 و در مقابل تیم من سیتی که باعث پیروزی یونایتد شد رو کسی فراموش نمیکنه .



    Ian Wright



    قبل از اینکه ایان رایت به آرسنال بره و تبدیل به یک بازیکن موثر بشه در تیم کریستال پالاس بازی میکرد و یک بازیکن عالی در اونجا بود . 100 گل در 254 بازی آمار خوبی برای یک بازیکن در اون سطح بود . اما ایان رایت بر خلاف بقیه افراد حاظر در لیست به خاطر این جا به جایی لقب خیانت کار رو نگرفت . کریستال پالاس یک تیم کوچیک بود و ارسنال تیمی بود که داشت جام میبرد پس کسی رایت رو به خاطر این اتقال سرزنش نکرد . بلکه این خوشحالی بعد از گلی بود که او با لباس آرسنال و در مقابل کریستال پالاس انجام داد و باعث شد به او لقب خیانت کار را بدهند . فقط خود را جای کسانی بگزارید که رایت سال ها اسطورشون بود و بعد ها با لباس یک تیم دیگر به این تیم گل بزنه و تازه خوشحالی بی حد و اندازه هم بکند ....



    Carlos Tevez



    او خائن یک تیم نبود . یک شهر او را خائن میدونستند . کل منچستر در یک برهه زمانی بر علیه او شدند ولباس های او را در سطل آشغال ریختند . هم هوادار های سیتی و هم هوادار های یونایتد . او ابتدا از من یونایتد به سیتی رفت و منفور هواداران یونایتد شد . اما بعد بازی مقابل بایر مونیخ و در لیگ قهرمان که توز از حظور در زمین بازی امتناع کرد او تبدیل به منفور هوادارن سیتی هم شد و دیگه در منچستر یک هوادار هم نداشت . هوادار های 2 تیم یونایتد هم در یک برهه زمانی اعلام کردند که همه بیان و لباس کارلوس توز را در ماشین آشغالی بزرگی بریزند تا به این بازیکن نشان بدهند چقدر از او متنفر هستند .





    Luis Enrique



    یکی از بزرگان بارسلونا . شاید خیلی از هوادار های فعلی بارسا به خاطر لوییز انریکه هوادار بارسا شده باشند . اما شاید بیشتر همین افراد ندونند که انریکه قبل از اینکه به بارسا بیاد یکی از بازیکنان اصلی تیم رئال مادرید , دشمن اصلی تیم بارسلونا بوده است . دلیل اینکه زیاد رو این قضیه مانور داده نشد این بود که اسم او نسبت به کسانی که اونموقع میان این 2 تیم جابه جا میشدند خیلی کوچیک بود و کسی زیاد به او نپرداخت . دوما تو در رئال انقدر ها هم خوب نبود و کسی براش رفتن او مهم باشد . او در کل زمان حظورش در مادرید تنها 18 گل زد و وقتی هم رئال خودش با رفتن او موافقت کرد و قراردادش رو با او فسخ کرد نشان داد که اصلا برای تیم مهم نبوده . اما او در بارسا تبدیل به یک اسطوره شد و در 300 بازی برای تیم خودش 109 گل زد و تبدیل به یکی از بهترین های تاریخ بارسلونا شد .



    Sol Campbell



    یک خائن واقعا بزرگ و نامدار . تمام افراد حاظر در لیست اگر به صورت مستقیم به تیم رقیب رفته اند حداقل پولی رو به حساب باشگاه به خاطر مبلغ قرار داد واریز کرده اند اما سول کمپل که خیلی ادعای تعصب به تاتنهام رو داشت در اخر قرار دادش بدون توجه به هوادار ها و با یک قرار داد آزاد یعنی مفت و مجانی به رقیب این تیم یعنی آرسنال پیوست و تبدیل شد به یکی از ستارگان اون زمان آرسنال . این برای هواداران تاتنهام خیلی سخت بود . یکی از بازیکنان خوب تیمشون که خیلی هم ادعای تعصب داشت بدون اینکه حتی 1 دلار هم به باشگاه سود برسونه این تیم رو به مقصد رقیب اصلی تیشمون ترک کرد . هواداران تاتنهام هم هر وقت کمپل به زمین آن ها میرفت حسابی از خجالت او در میومدند . دقیقا مثل عکسی که من گذاشتم .



    Ashley Cole



    داستان اشلی کول واقعا زیبا هست . یکی از بهترین دفاع های چپ دنیا در یک برهه وقتی در آرسنال بود به یک جلسه با حظور خوزه مورینیو سرمربی وقت چلسی رفت و با این تیم مخفیانه به مذاکره پرداخت . اما تا قضیه لو رفت اشلی کول سریع شروع به کتمان این قضیه کرد ولی به خاطر مدارکی که رو کردند این قضیه ثابت شد و حتی مدیر برنامه های اشلی کول هم 1 سال از انجام فعالیت های ورزشی محروم شد . از اون به بعد بود که هواداران آرسنال شروع به توهین به اشلی کردند . اشلی که جو رو سنگین میدید خیلی سریع قرار داد خودش رو با آرسنال تمدید کرد تا بلکه هواداران را ساکت کند . این کار کم کم داشت نتیجه میداد که به یکبارِ اشلی کول و در حالی که مسئولان قرار داد دیگری را به او پیشنهاد داده بودند , اعلام کردکه چلسی قرار داد خیلی خوبی بهم پیشنهاد داده و من به این تیم میروم و از تیم آرسنال رفت . نکته جالب اینجاست که او بعد ها گفت که من هواداران آرسنال رو به خاطر کارهایی که ما من کردند بخشیده ام !!! این حرف باعث شد نفرت آرسنالی ها به او چندین برابر بشه و همیشه او را در زمین خودشان بوو کنند .



    Wayne Rooney



    رونی به نظر من یکی از بزگترین خائن های فوتبال هست . او تمام دوران کودکی خودش رو در کنار اورتون گزراند و به این تیم تعهد عحیبی داشت . تیم هم به او تعهد داشت و هر کار برای او میکرد . هوادار های این تیم هم خیلی او را دوست داشتند . تا اینکه رونی در یک مصاحبه گفت : " الان یک آبی هستم ( رنگ لباس اورتون ) , همیشه هم یک آبی خواهم ماند " . این حرف او باعث شد محبوبیت اون خیلی شدید بشه و درخشش او در ترکیب هم اونو در جوانی تبدیل به یک اسطوره کرده بود . اما او سال ها بعد با پیوستن به یونایتد تبدیل به خائن بزرگ شد . او نه تنها به شعار خودش یعنی همیشه آبی خواهم ماند عمل نکرد , بلکه در بازی یونایتد و اورتون وقتی با لباس قرمز یونایتد به آبی های اورتون گل زد رفت و در مقابل هواداران اورتون آرم باشگاه منچستر را نیز بوسید . در همان زمان ها بود که هوادران شعار زیبایی را برای او ساختند :

    Once A Blue Now A Red ..... In Our Heart You Ar DEAD
    یک زمانی آبی بودی اما الان قرمزی ... توی قلب همه ما تو مثل یک مُردِ ایی ( مرد مرده )



    Zlatan Ibrahimovic



    زلاتان هر چی داشته باشه هیچوقت تعصب و ثبات لازم برای یک باشگاه رو نداشته . او در یووه درخشید و اسم خودش رو بر سر زبان ها انداخت و در دنیا تبدیل به یک مهاجم تراز اول شد . اما بعد از قضیه کالچو پولی و رفتن یووه به سری ب او هم از این تیم جدا شد . اما نکته جالب وقتی بود که او به تیم اینتر , که دشمن اصلی یوونتوس هست پیوست و باعث عصبانیت شدید یووه ای ها شد . او در اینتر هم خیلی خوب درخشید اما در یک مصاحبه و وقتی معلوم شد میخواهد به بارسا برود گفت : " به بارسا میروم تا قهرمان اروپا شوم " به همین ترتیب او هم بین اینتری ها منفور شد و اینتر هم رها کرد ولی در بارسا نه تنها قهرمان اروپا نشد , بلکه با مربی تیم هم به مشکل خرد و اینتر , تیم سابقش قهرمان اروپا شد . او بعد از بارسا این بار به آ.ث میلان رقیب اصلی اینتر رفت و دوباره یک خیانت بزرگ را به وجود اورد . کلا او کارش به هیچ وجه معلوم نیست و اصلا بعید نیست که الان هم به یکباره آ.ث میلان رو ترک کنه ....



    Ronaldo



    واقعا لقب مرد هزار چهره مناسب او است . رونالدو اصلا خودش نمیدونست با خودش چند چند هست . تنها بازیکنی هست که هم در رئال و بارسا بازی کرده و هم در آ.ث میلان و اینتر میلان بازی کرده . فکر نمیکنم لازم باشه چیزی بگم . او در هر تیمی درخشید و محبوب شد چند سال بعد به تیم رقیبش پیوست و حال هوادار های سابقش رو گرفت . البته او انقدر محبوب هست که فکر کنم کمتر کسی از او متنفر باشه . اونو صرفا به خاطر بازی در تعداد باشگاه های زیاد رقیب در مکان دوم گذاشتم نه تنفر هواداران .



    Luis Figo



    اگر لوییز انریکه در زمان افول خود از رئال به بارسا رفت , لوییز فیگو در زمان اوج خود در بارسا به رئال رفت و واقعا هوادارن بارسا را آتیشی کرد . پرت کردن کله خوک به سمت او در نیوکمپ خودش گواه همه چیز هست . او در بارسا یکی از متعصب ترین و بهترین بازیکنان این تیم بود و در تابستان یک سال در اوج حیرت هوادار ها اعلام کرد که به رئال مادرید پیوسته و هواداران کل دنیای فوتبال رو متعحب کرد . کلا همه اونو میشناسید و نیاز نیست من چیزی بگم . فقط بگم اون بعد از بارسا در تمام مراحل زندگیش حتی در جام جهانی 2006 هم به خاطر این کارش سرزنش شد و پرچم کاتالونیا به سمتش پرت شد . کلا او شی های زیادی به بدنش خورده که همش هم کار هواداران باسلونا هست .



    همین دیگه ... فعلا .


    30 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-10-2012), Ariyan (01-10-2012), Arsal4n (01-10-2012), Arsalan (01-10-2012), Blood Raven (01-10-2012), Didoo (01-10-2012), Erfan_Cena (01-11-2012), Goldberg The Man (01-10-2012), Holy Diver (01-10-2012), I Am Legend (01-10-2012), J B L (01-10-2012), JMJ (01-10-2012), Man On Fire (01-10-2012), SASAN (01-10-2012), Sgt.Wollek (01-10-2012), TeZAR (01-10-2012), The Great One (01-11-2012), The Last Outlaw (01-10-2012), The Phenom (01-10-2012), The Shadow (01-11-2012), The Survivor (01-10-2012), amirnba (01-10-2012), big-red-machine (01-10-2012), bomb5 (01-10-2012), farzam_12 (01-10-2012), r v d (01-10-2012), © The Phantom Pain (01-10-2012), Ð-i-R-Ť-Y (01-10-2012), ŠÄÉËĐ (01-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-10-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #11

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    مایکل اُوون هیچوقت بین طرفدارای لیورپول منفور نشد ، بلکه هنوز هم دوسش دارن
    دلیلشم این بود به طور مستقیم به منچستر نرفت ، اول رفت رئال ، نیوکسل ، بعدش منچستر ...
    هنوز هم تو آنفیلد محبوبه
    نمونش ، بازیی که از قدیمی های لیورپول برای سالگرد جیمی کرگر دعوت کردن و اوون هم تو اون بازی شرکت کرد ، خیلی تشویق شد

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    اما بزگترین Judas هایی که تو این لیست دیدم یکیش Torres بود یکیش هم Figo

    موقعی که باشگاه بهشون نیاز داشت و تو قلب هوادارا بودن اینجوری خیانت کردن

    ( رائول میرالس هم میتونست تو این لیست جا بشه ، ولی خب انقدر فنچه در حد این حرفا نیست )
    4 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Man On Fire (01-11-2012), amirnba (01-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-10-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  3. Top | #12

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    یه نفر رو بادتون رفت :


    مهدی هاشمی نسب





    کسی به خاطر گلش به لنگی ها چندتا از اونا رو سکته داد !!
    2 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Great One (01-11-2012), amirnba (01-10-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  4. Top | #13

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط BaBi نمایش پست ها
    یه نفر رو بادتون رفت :


    مهدی هاشمی نسب





    کسی به خاطر گلش به لنگی ها چندتا از اونا رو سکته داد !!
    تاپیک رو به سُخره گرفتی مردک :| ?!
    3 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-11-2012), amirnba (01-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-10-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #14

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d نمایش پست ها
    تاپیک رو به سُخره گرفتی مردک :| ?!
    نه به جان خودم

    بابا امثال فیگو حرص ملت رو در آوردن ولی کسی مثه هاشمی نسب داد علی پروین رو درآورد !!

    خائن اصلی اینه نه اون !!
    کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (01-10-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  6. Top | #15

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا درسته رونی کارش حرفه ای بوده اما جرا اول اومد گفت Now A Blue , Always A Blue !!! مردم رو مسخره کرده بود ؟ یا اینکه آقا رفت اصلا باس چی بعد از گل میره جلو هوادار های سابقش و آرم بااشگاه کنونیش رو بوس میکنه و بهشون توهین میکنه ؟ ساسان الان فکر کن رونی بره رئال , بعد بیاد به یونایتد گل بزنه بیاد جلو شما پرچم رئال رو ببوسه ؟ هیچی بهش نمیگید ؟ میگید اشکال نداره حرفه ای هست دیگه . یا پوریا جان تری یا لمپارد همین کارو بکنن . باز مشکلی نیست و درک نمیکنی ؟ یونی واقعا کار زشتی کرد . در ضمن این اورتون بود که رونی رو رونی کرد و سال ها بهش رسید تا چشم سر الکس رو بگیره ...
    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. big-red-machine (01-10-2012), sajad (01-10-2012), © The Phantom Pain (01-10-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  7. Top | #16

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    حسین جون دمت گرم بابت تاپیک فوق جذابت !

    اما یه سوال : طبق چه منبعی گفتی که تورس اعتراف کرده زندگی تو لیورپول براش بهتر بوده تا لندن و یعنی یه جورایی از اومدن به چلسی پشیمونه ؟
    ویرایش توسط The Shadow : 01-11-2012 در ساعت 11:04 AM
    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  8. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون پژمان جون وظیفه است .

    اینم لینک خبری صحبت های تورس در مورد اینکه زندگی در لیورپول برای من راحت تر بوده : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Shadow (01-11-2012), r v d (01-11-2012), Ð-i-R-Ť-Y (01-11-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 10-28-2011, 01:02 AM
  2. 25 نکته درباره رابطه فوتبال و سينما / فوتباليست*هايي كه آكتور شدند
    توسط N!(0T!NE در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-15-2010, 01:47 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد