بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

    سلام .


    نیازی به توضیح فکر نکنم باشه . فقط اینکه این رده بنده ربطی به میزان فروش نداره , بلکه به میزان امتیازی که بیش از 100 میلیون عضو سایت IMDb داده اند ربط داره . در توضیحات هم نظراتی رو مینویسم که بیشتری امتیاز مثبت را خورده است . این شما و این هم لیست ..



    #5: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2



    کاربران سایت در مورد این فیلم گفته اند :

    " عجب فیلم زیبایی برای پایان دادن به 7 کتاب بزرگ و مشهور جی کی رولینگ . فیلم با همان بازیگران اصلی شروع و تمام کرد و این خودش یک نکته مثبت بزرگ هست . کیفیت فیلم و پایان عالی بود .... اوه خدای من . این پایان سری فیلم های زیبای هری پاتر بود . اما یک پایان عالی . "



    #4: Drive



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " یک فیلم زیبا و بسیار گیج کننده . طوری که تورو به خواب میبره . یک فیلم واقعا در حد کارگردانش یعنی گوسلینگ هست و بازیگراش هم کاراکتر ها را فوق العاده در آورده اند . یک فیلم که خوراک هالیوود هست و داستان سادی ای رو به صورت خاص روایت میکنه . یک آدم سر سخت که وارد یک مرحله مشکل میشه و یاد اون رو به روش خاص خودش حل کنه . یک فیلم زیبا با یک خط ساده و وران . "



    #3: Warrior



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " کمتر فیلم مبارزه ای رو میبینید که تواسنته باشه خط بین مبارزه و درام رو حفش کنه ولی این فیلم این کار رو به صورت حرفه ای انجام داده . حفظ کردن خط خشن و درام فیلم چیزی هست که باعث شده این فیلم دیدنش لذت بخش باشه و به هر صنفی لذت بده . این فیلم بیشتر میشه گفت درام هست تا اکشن و رزمی . حتی وقتی 2 نفر با هم مبارزه میکنن باز داستان درام رو حفظ میکنه و درد مبارزان فیلم رو به درام میکشونه . یک فیلم واقعا خاص ... "



    #2: Hugo



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " واقعا فوق العاده . از همون سکانس اول هنوز فیلم و تکنولوژی 3D تورو جذب میکنه و نمیزاره از جات تکون بخوری . علاوه بر اینا داستان فیلم هم طوری هست که نمیتونید بهش علاقه نداشته باشید . به نظر من مارتین اسکورسیزی برای این فیلم رفته تو مخ یک کودک و آرزوهایی که او در خواب میبینه رو به صورت فیلم در اورده . دمت گرم ! ! "



    #1: A Separation ( جدایی نادر از سیمین )



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " چه چیز باعث میشه که یک فیلم عالی بشه ؟ کارگردانی عالی ؟ بازیِ عالی ؟ داستان عالی ؟ ... اگر جوابتون یکی از این هاست باید بکم که این فیلم همه ی این عوامل رو با هم داره . از کارگردانی عالی تا بازی بسیار عالی بازیگرانش . اصغر فرهادی نشان داد که یک کارگردان عالی بودن کار سختی نیست و فقط دقت میخواد . او یک فیلم عالی ساخته و توانسته به بهترین وضع ممکن داستان زندگی ایرانیان را به نمایش بگزارد . "



    اینم از این دیگه .... باز میبینیم که در اینترنت کسی حتی به ایرانیان نزدیک هم نمیشه . بزن کف قشنگرو ... فعلا .




    ویرایش توسط RK_Ode : 01-12-2012 در ساعت 03:50 PM
    25 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), Arsalan (01-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), Blood Raven (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), Didoo (01-12-2012), Goldberg The Man (01-12-2012), Holy Diver (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), J B L (01-12-2012), JMJ (01-12-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), The Great One (01-12-2012), The Last Outlaw (01-12-2012), The Shadow (01-13-2012), amingorgan (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), bomb5 (01-12-2012), farzam_12 (01-12-2012), persian boy (01-12-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    افتخار نیست ، این خـریت مردم ایران است ، که هر نفر 500 بار رای میده .!

    نظرسنجی ها همیشه مصنوعی و بی دلیل است .

    شک نکنین هر ایرانی 500 تا یوزر ساخته رای داده
    11 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), JMJ (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), farzam_12 (01-12-2012), fbi (01-14-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ð-i-R-Ť-Y (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    افتخار نیست ، این خـریت مردم ایران است ، که هر نفر 500 بار رای میده .!

    نظرسنجی ها همیشه مصنوعی و بی دلیل است .

    شک نکنین هر ایرانی 500 تا یوزر ساخته رای داده
    کاملا باهات موافقم ساسان
    4 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), SASAN (01-12-2012)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    اگه اشتباه نکنم هری پاتر از دید منتقدان حرفه ای 87 گرفته بود و جدایی نادر از سیمین 94!!!
    2 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    2 تا نمره دهی داره این سایت. یکی مردم و یکی هم نظر منتقدان حرفه ای. نظر منتقدان تو سایت ارزش داره. که جدایی نادر از سیمین 94 گرفته! نظر مردم نیست که 500 بار رای بدن.
    8 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (01-12-2012), Holy Diver (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), The Great One (01-12-2012), fbi (01-14-2012), persian boy (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    ساسی تو همش باید ساز مخالف بزنی...؟؟
    فیلم به این قشنگی هی گیر میده...
    حالا خدا نکنه این فیلم اینگلیسی بود..
    مثلا جدایی جک از ویکتوریا...
    اونوقت ساسی میذاشت رو سر این فیلمو..
    بابا جان ول *** این روباه پیر رو داداش من...
    یه کاری نکن با بچه ها کودتا کنیم بر علیه توا...
    7 کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), The Last Outlaw (01-12-2012), fbi (01-14-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  7. Top | #7

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    من سر حرفم هستم ، کودتاه ، نه اقا نترس کسی وقت نداره بیاد طرف ما
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), Blood Raven (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), fbi (01-14-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    من سر حرفم هستم ، کودتاه ، نه اقا نترس کسی وقت نداره بیاد طرف ما
    عجیبه که این حرفو میزنی ..
    اگه منظورت کلاً اینه که فیلم ، فیلم نیست سخت در اشتباهی.
    اصلاً این سایت نه منتقدای هـ ـالیوودی رو که قبول داری؟
    جشنواره های خارجی از انگلیس بگیر تا برلین تا نیویورگ رو که قبول داری؟
    اصلاً اینا هیج اسکارو که قبول داری؟ وقتی نامزد اسکار شده یعنی چی ؟

    عجیب است عجیب .

    8 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), The Great One (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), fbi (01-14-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28689
    سن
    34
    نوشته ها
    104
    تشکر
    614
    تشکر شده 302 بار در 98 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    38 Thread(s)

    پیش فرض

    جدایی نادر از سیمین توی المان و فرانسه خیلی طرفدار داشت چون داستان واقعی بود راستی تا یادم نرفته بگه جشنواره گلدن که جدایی نادر از سیمین کاندید بهترین فیلمه از شبکه من و تو پخش مستقبمه دوشنبه ساعت 4
    2 کاربر مقابل از HBK25 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), arsham-1991 (06-02-2012)
    امضای ایشان


  10. Top | #10

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    اعلام نظرات مردمی ازطریق رای گیری تو سایت، ارسال اس ام اس مثله 90 و ...ارزشی نداره. به قول دوستمون یک نفر میتونه 500 بار رای بده. ولی انجمن منتقدان حرفه ای آمریکا دارای اعتبار بالایی است و امتیاز الکی و بدون دلیلی نمیده. که جدایی نادر از سیمین تو اونجا تونسته رای بالایی رو بگیره... (هرچند انتقاداتی که تو ایران از این فیلم شده و برداشتی که از غربی ها از نکات انتقادی ای که در فیلم هست دارن باعث شده که کاندید گلدن و اسکار بشه...)
    کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: I Am Legend (01-12-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 12:31 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-25-2011, 06:08 PM
  3. - دانود بهترين فيلم تاريخ از نظر سايت IMDb
    توسط Xtreme در انجمن فیلم سینمایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-29-2010, 04:58 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد