بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: ویژه | ستاره ی یو افـ سی : کرت انگل یه خالی بنده ، حضورش تو المپیک یه جوکه !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض ویژه | ستاره ی یو افـ سی : کرت انگل یه خالی بنده ، حضورش تو المپیک یه جوکه !




    • ستاره ی یو اف سی کرت انگل را فریب کار خواند !


    تقریبا 16 سال از المپیک آتلانتا می گذرد که کرت انگل ستاره ی سابق WWE و حال حاضر TNA موفق شد در المپیک قهرمان شود. رقابت با گردن شکسته و برد عباس جدیدی البته با آن حرف و حدیث های فراوان و جنجالی در نهایت انگل را کنار بزرگان کشتی امریکا قرار داد و البته یک سرو گردن بالاتر از همه کشتی گیران تاریخ WWE و TNA .


    حالا 43 ساله شده ، ستاره ی TNA میخواد بار دیگه شانسش رو امتحان کنه و برای قهرمانی تو المپیک به لندن بره. اما برای کشتی گیری که از زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون تا الان کشتی نگرفته واقعا مشکل هست. اما انگل به فاکس اسپورت گفته میخواد یه بار دیگه بجنگه و این بار از مسابقات لذت ببره.

    انگل :

    سال 96 واقعا لذت نبردم. تا زمانی که تموم بشه فقط عذاب و رنج کشیدم. احساس میکنم درست و کافی کارم رو انجام ندادم. من هیچ چیزی از اون موقع یادم نیست. این بار میخوام اینو تجربه کنم و ازش لذت ببرم. برمیگردم و این برم بیشتر از یه کار ساده هست این برام لذت بخشه. خیلی دارم رو خودم فشار میارم و این قسمتش اصلا لذت بخش نیست. من خیلی تمرکز کردم تا گذشته رو بیاد بیارم اما چیزی بیادم نیومد. نه من از مراسم توزیع مدال ها چیزی یادم نمیاد !

    دارنده ی مدال نقره ی المپیک 1992 آقای Matt Lindland که یک فایتر سابق UFC هست و در حال حاضر مشغول پرورش ستاره ی آینده Greco Roman است گفته این کار کرت انگل فقط یه بازگشت تبلیغاتی هست و مثل یه شیرین کاری میمونه !

    Matt Lindland :
    هیچکس اینجا انگل رو در حال تلاش و کوشش و به گفته ی خودش رنج نمی بینه. من شرط می بندم که هرگز اونو سر وزن و روی تشک کشتی نخواهیم دید. اون مدتها از مسابقات دور بوده و بدنش به شدت فرسوده شده. اما می دونید که اینجا بحث المپیک وسطه و تبلیغات بسیاری برای المپیک میشه و شما باید بلد باشید چطوری ازش استفاده کنید. کاری که انگل بلده انجامش بده !



    اما خود انگل به مخالفانش حق میده و میگه درک میکنم که نمیتونن اعتماد کامل کنن. اون امیدوار هست به المپیک بره و به Matt Lindland و همه ی کسایی که بهش شک دارن همه چیزو ثابت کنه .

    انگل :
    زمانی که من برای انجام آزمایشات نهایی برم همه میگن : اوه لعنتی ! این اومد . اگر من کارمو خوب انجام بدم میگن اوه لعنتی و بعدش باید به من احترام بزارن .



    ========================


    با تشکر ...
    16 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-17-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (01-15-2012), Enliven (09-29-2012), Goldberg The Man (01-15-2012), I Am Legend (01-15-2012), J B L (01-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-05-2012), SASAN (01-15-2012), Sgt.Wollek (01-15-2012), Tombstone (01-15-2012), amir-aghaei (01-15-2012), amirnba (01-16-2012), bomb5 (01-15-2012), mahdy77 (03-30-2016), © The Phantom Pain (01-15-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-15-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    وقتی که امیر رضا خادم با سنی حدود 40 میاد تو ایرانی که ورزش اولش کشتیه میره تو المپیک کشتی می گیره و جز 4 تا هم میشه توی المپیک ! اونم با این که از مسابقات دور بوده ! پس کورت انگل هم میتونه !
    4 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-17-2012), amir-aghaei (01-15-2012), mahdy77 (03-30-2016), براک لسنر (05-17-2016)
    امضای ایشان




  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    منم با ستاره ufc موافقم !

    انگل زیادی حرف زده ، کشتی دیگه مثل کشتی کچ شــ..ر بازی نیست !
    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-17-2012), amingorgan (01-15-2012), amir-aghaei (01-15-2012), amirnba (01-16-2012), mahdy77 (03-30-2016), © The Phantom Pain (01-15-2012), براک لسنر (05-17-2016)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-15-2011, 05:45 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-21-2011, 04:23 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-05-2011, 07:23 PM
  4. دانلود کـ ونت دون تو یو اف سی »» 110
    توسط P H E N O M در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-19-2010, 08:17 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد