بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: ویروس بسیار ناشی با نام کرک آنلاین Cod MW3 ! ؟ ! ؟

  1. Top | #1

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29811
    سن
    30
    نوشته ها
    39
    تشکر
    343
    تشکر شده 73 بار در 25 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    20 Thread(s)

    پیش فرض ویروس بسیار ناشی با نام کرک آنلاین Cod MW3 ! ؟ ! ؟

    این مطلب به نقل از یکی از دوستان ...

    دوستان طبق آخرین گندی که به کامپیوترم زدم، به این نتیجه رسیدم که بهتره این رو در اختیار عموم قرار بدم. ( ببخشید به خاطر حرفهای زشت )

    امروز اومدم ببینم چطور میشه بازیه cod mw3 رو بصورت آنلاین بازی کرد؟ ولی متاصفانه به ویروسی بر خوردم که انتظارش رو نداشتم. بدین سبب به اطلاع شما میرسانم به هیچ وجه به دانلود نرم افزار هکی که تا الان برای cod mw3 آمده است، نپردازین !
    اول رفتم یه ویدئوی آموزشی از یه سایت خارجی ( vimeo.com ) دانلود کردم که در آن یه برنامه keygen رو معرفی میکرد که دارای سه سر برگ Xbox360 ، Ps3 ، PC بود که در هر قسمت یه گزینه به اسم generate داشت که باید اون گزینه رو میزدین و سی دی کیه بازی رو برای آنلاین رفتن دریافت میکردین !!! جالب اینجا بود که در این ویدئو، سایتی که میشه برنامه رو دانلود کرد رو ذکر کرده که سایتش ( modernwarfare3.soosh.net ) این بود.
    منم که از خدا بی خبر دوست داشتم اولین کسی باشم که آنلاین این بازی رو درست میکنم و این باعث میشه بازدید کننده های سایت زیاد بشن !
    خلاصه رفتم به این سایت و سه تا گزینه اومد و گفته بود برای دانلود برنامه شما باید یکی از راه های زیر رو انجام بدین : 1. سودوکو بازی کنید. 2. 5 دلار پول بدین.3. 10 دلار پول بدین. i:
    شما بودین کدوم رو انتخاب میکردین؟ :ti: منم همونی که شما در نظرتونه رو زدم که وارد یه صفحه شد و گفت باید بازی رو دانلود کنید ( اسکرین شات هم داشت! ) و نصب کنید.
    من اینکارا رو کردم یهو ........................... بوم ........................ بوم .............. تا به خودم بیام دیدم همه ی برنامه های کنار ساعت ( از جمله آنتی ویروس و ... ) رفت! واقاً رفت!
    یه برنامه ای مانند windows defender نصب شده بود داشت یه ضرب اسکن میکرد و وقتی هم میخواستی قطعش کنی میگفت تا تو باشی مفتی برنامه نخوای و باید برنامه رو بخری و اکتیو کنی !
    همین جوری هر برنامه ای رو که باز میکردم ویروس میشناخت و از باز کردنش جلوگیری میکرد.
    منم که گرخیده بودم گفتم چکار کنم چکار نکنم، دیدم بهترین راه Task Manager که برنامه رو محوش کنم و بعد هم پاکش. چشمتون روز بد نبینه نه Task Manager باز میشد و نه برنامه ای با این نام توی کنترل پنل برای پاک کردن بود.... بازم
    دیگه دیدم داره دودمانم رو نابود میکنه، رفتم که System Restore رو بزنم که به عقب برگردم دیدم که ..................
    دیگه ضربان قلبم داشت به 500 ضرب در ثانیه میرسید که یه نوری اومد و گفت Soft Mode رو امتحان کن، Soft Mode رو امتحان کن !
    اینگار روحی تازه گرفته بودم سریع ریست کردم رفتم توی Soft Mode بعد که ویندوز اومد بالا تونستم کامپیوتر رو به دو روز قبل برگردونم.
    فقط میتونم بگم خدا رو شکر.
    این منم <------ ------> این همون هکر نامرده ( فحش ) است که از روی ( فحش ) داشت من رو نابود میکرد. :kha:
    3 کاربر مقابل از ARia1997 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Last Outlaw (01-26-2012), amirnba (01-24-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-22-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6478
    سن
    38
    نوشته ها
    233
    تشکر
    3,262
    تشکر شده 264 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    145 Thread(s)

    پیش فرض

    با سلام

    من هم يكي دو بار يك چنين مشكلي برام پيش اومده ... البته اينم بگم كه من معمولا از آنتي ويروس ها استفاده نمي كنم چون از عملكرد هيچكدومشون راضي نيستم.... برا همين معمولا register و Task Manager از كار افتاده هستن... و به جاي اينها از نرم افزارهاي جايگذين استفاده مي كنم....

    همونطوري كه گفتم يكي دو بار برا من اينطوري شد كه اون هم از كرك هاي نرم افزارهايي بود كه از سايت ها دانلود و اجرا كردم و .......... بعدش......... نرم افزار اسكن خودكار ويندوز اومد و يك پشت ويندوز رو اسكن مي كرد و يه چيزايي پيدا مي كرد ولي ظاهرا كاري ازش برنمي اومد! چون نياز به فعال سازي داشت..... كه فكر نمي كنم با اين ويندوزهايي كه ما در ايران داريم بشه اين نرم افزار رو فعال سازي كرد.

    با استفاده از نرم افزار proses***plorer كه جايگذين خوبي براي Task Manager هست تونستم آدرس فايل اسكن خودكار ويندوز رو از بين مسيرهاي فايل هاي ويندوز پيدا كنم. غير فعال و بعد از بين فايل ها حذفش كنم كه گاهي هم بي فايده بود و دوباره اجرا ميشد كه مجبور شدم برم داخل ويندوز ديگه اي كه روي سيستم نصب كرده بودم و نرم افزار اسكن خودكار ويندوز رو به همراه اون كرك لعنتي حذفش كنم.

    البته اينم بگم كه هميشه هم به اينجا ختم نميشه گاهي بلايي سر ويندوز مياره كه ديگه امكان باز كردن هيچ نرم افزاري وجود نداره.... و سرعت سيستم رو هم مي كنه... مثل همين اتفاقي كه يكي دو هفته پيش برا من افتاد..
    سيستم رو از داخل اون يكي ويندوز با آنتي ويروس اسكن كردم، حتي ويندوز رو با سي دي ويندوز آپديتش كردم باز هم بي فايده بود...........

    هيچ راهي وجود نداشت غير از نصب دوباره ويندوز با همه ي خرده ريزهاش، كه خوشبختانه يك بك آپ تحت داس نورتون قووست از ويندوز داشتم كه از گذشته داشتم و شانس آوردم پيداش كردم، فايل هامو ريختم توي به درايو ديگه و بك آپ رو اجراييش كردم/

    به نظر من بهتره از كراك ها و فعال سازهايي كه در سايت هاي خارجي براي دانلود گذاشته ميشه استفاده نكنيم و نرم افزارها رو از سايت هاي دانلودي فارسي كه خيلي هم كامل هستن (نرم افزار همراه با كرك و....) رو دانلود و نصب كنيم.

    در مورد بازي ها هم شايد بهتر باشه از دانلودهاي سايت هاي خارجي خودداري كرد.


    البته بعضي از سايت ها هم هستن كه بازشون كني از اين ويروس ها توي سيستم مي ريزن!!!


    موفق باشيد
    ویرایش توسط Kaj : 01-24-2012 در ساعت 10:23 AM

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 04-22-2011, 11:26 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد