این مطلب به نقل از یکی از دوستان ...
دوستان طبق آخرین گندی که به کامپیوترم زدم، به این نتیجه رسیدم که بهتره این رو در اختیار عموم قرار بدم. ( ببخشید به خاطر حرفهای زشت )
امروز اومدم ببینم چطور میشه بازیه cod mw3 رو بصورت آنلاین بازی کرد؟ ولی متاصفانه به ویروسی بر خوردم که انتظارش رو نداشتم. بدین سبب به اطلاع شما میرسانم به هیچ وجه به دانلود نرم افزار هکی که تا الان برای cod mw3 آمده است، نپردازین !
اول رفتم یه ویدئوی آموزشی از یه سایت خارجی ( vimeo.com ) دانلود کردم که در آن یه برنامه keygen رو معرفی میکرد که دارای سه سر برگ Xbox360 ، Ps3 ، PC بود که در هر قسمت یه گزینه به اسم generate داشت که باید اون گزینه رو میزدین و سی دی کیه بازی رو برای آنلاین رفتن دریافت میکردین !!! جالب اینجا بود که در این ویدئو، سایتی که میشه برنامه رو دانلود کرد رو ذکر کرده که سایتش ( modernwarfare3.soosh.net ) این بود.
منم که از خدا بی خبر دوست داشتم اولین کسی باشم که آنلاین این بازی رو درست میکنم و این باعث میشه بازدید کننده های سایت زیاد بشن !
خلاصه رفتم به این سایت و سه تا گزینه اومد و گفته بود برای دانلود برنامه شما باید یکی از راه های زیر رو انجام بدین : 1. سودوکو بازی کنید. 2. 5 دلار پول بدین.3. 10 دلار پول بدین.i:
شما بودین کدوم رو انتخاب میکردین؟ :ti: منم همونی که شما در نظرتونه رو زدم که وارد یه صفحه شد و گفت باید بازی رو دانلود کنید ( اسکرین شات هم داشت! ) و نصب کنید.
من اینکارا رو کردم یهو ........................... بوم ........................ بوم .............. تا به خودم بیام دیدم همه ی برنامه های کنار ساعت ( از جمله آنتی ویروس و ... ) رفت! واقاً رفت!
یه برنامه ای مانند windows defender نصب شده بود داشت یه ضرب اسکن میکرد و وقتی هم میخواستی قطعش کنی میگفت تا تو باشی مفتی برنامه نخوای و باید برنامه رو بخری و اکتیو کنی !
همین جوری هر برنامه ای رو که باز میکردم ویروس میشناخت و از باز کردنش جلوگیری میکرد.
منم که گرخیده بودم گفتم چکار کنم چکار نکنم، دیدم بهترین راه Task Manager که برنامه رو محوش کنم و بعد هم پاکش. چشمتون روز بد نبینه نه Task Manager باز میشد و نه برنامه ای با این نام توی کنترل پنل برای پاک کردن بود.... بازم
دیگه دیدم داره دودمانم رو نابود میکنه، رفتم که System Restore رو بزنم که به عقب برگردم دیدم که ..................
دیگه ضربان قلبم داشت به 500 ضرب در ثانیه میرسید که یه نوری اومد و گفت Soft Mode رو امتحان کن، Soft Mode رو امتحان کن !
اینگار روحی تازه گرفته بودم سریع ریست کردم رفتم توی Soft Mode بعد که ویندوز اومد بالا تونستم کامپیوتر رو به دو روز قبل برگردونم.
فقط میتونم بگم خدا رو شکر.
این منم <------------> این همون هکر نامرده ( فحش ) است که از روی ( فحش ) داشت من رو نابود میکرد. :kha:







i:

------> این همون هکر نامرده ( فحش ) است که از روی ( فحش ) داشت من رو نابود میکرد. :kha:

پاسخ با نقل قول
نرم افزار اسكن خودكار ويندوز اومد و يك پشت ويندوز رو اسكن مي كرد و يه چيزايي پيدا مي كرد ولي ظاهرا كاري ازش برنمي اومد! چون نياز به فعال سازي داشت..... كه فكر نمي كنم با اين ويندوزهايي كه ما در ايران داريم بشه اين نرم افزار رو فعال سازي كرد. .gif)

مي كنه... مثل همين اتفاقي كه يكي دو هفته پيش برا من افتاد.. 




علاقه مندی ها (Bookmarks)