مصدومیت استینگ و صحبتهای او در این مورد
شب گذشته استینگ در تیپینگ تی ان ای ایمپکت رسلینگ در لندن شرکت داشت. اون بعد از برگزاری تیپینگ سراغ توییـترش رفت و در مورد شایعه ی مصدومیتش گفت فکر نمیکنه مصدومیتیش زیاد جدی باشه.
اگرچه که من نتونستم کارمو با شما شب گذشته اونطور که سزاوارش بودین تموم کنم ولی باید بگم باور دارم مصدومیتم جدی نیست.فقط دوباره لنگ میزنم.من فکر نکنم این جدی باشه.البته این اتفاق واقعا کار منو دیشب محدود کرد.
از استینگ همچنین پرسیده شده بود که مصدومیتت آیا جزئی از استوری لاین هست که اون جواب داده بود ، نه .
فعلا .....









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)