بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مصاحبه ی جدید راک در مورد علت بازگشت + علاقه ی بچه هاش به حضور در بیزینس

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7486
    سن
    32
    نوشته ها
    259
    تشکر
    333
    تشکر شده 650 بار در 77 ارسال
    حالت من
    Naomid
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    118 Thread(s)

    پیش فرض مصاحبه ی جدید راک در مورد علت بازگشت + علاقه ی بچه هاش به حضور در بیزینس

    سلام






    مصاحبه ی جدید راک در مورد علت بازگشت + علاقه ی بچه هاش به حضور در بیزینس



    د راک هال آف فیمر پر طرفدار کمپانی که قرار هست که در رستلمنیا 28 هم در برابر جان سینا مسابقه ای رو داشته باشه به تازگی مصاحبه ای رو با یکی از سایت های خبری انجام داده که میتونید در پایین قسمت های جالب اون رو مشاهده کنید


    آیا این درست هست که شما هنوز هم با کار رستلینگ درگیر هستید ؟


    بله راستش من کاملا بی سر و صدا در حدود هشت سال پیش از کمپانی WWE جدا شدم اما همجنان در صدر توجهات هستم اما من میخوام که تنها برای یک شب و در آپریل یکبار دیگه کشتی بگیرم و هدفم هم از این کار رقم زدن بهترین مسابقه ی رستلینگ در طول تاریخ هست بنابراین من دارم به سختی تمرین میکنم برای من که پدربزرگم و پدرم رستلر بودند و یک ریشه ی کاملا رستلینگی دارم رستلینگ مثل یک عشق میمونه من بیزینس رو دوست دارم چیزی که به خاطرش چند تا از دندون هام رو از دست دادم من میخوام بار دیگه و برای 10 میلیون هوادار WWE کشتی بگیرم


    به عنوان یک کشتی گیر نسل سوم بچه های خودت رو تشویق میکنی که به رستلینگ بیان یا اینکه اونها رو دلسرد میکنی ؟


    سوال بسیار خوبی هست و من اغلب از خودم میپرسم که باید بچه هام رو به ورود به این حرفه تشویق کنم یا اینکه اونها رو دلسرد کنم چه بچه هام و چه هرکس دیگه ای رو درگیر شدن با دنیای رستلینگ زخم خوردن ، ورزش و سرگرمی جواب این سوال شخصیه و خیلی هم عمیق هستش چون اصل و نسب من کشتی گیر بودن و بنابراین من عشق زیادی رو برای بیزینس دارم و جواب این سوال خیلی سخت هستش اما من قبل از هرچیز توصیه ام به بچه هام اینه که اونها تحصیلات دانشگاهی رو به پایان برسونند و بعد از اون اگه به رستلینگ علاقه داشتند من چیزی رو از اونها دریغ نمیکنم اما اونها باید بدوند که موفقیت فقط و فقط در صورت کارکردن سخت به دست میآید

    .................................................. ..
    20 کاربر مقابل از SAVEUS-Y2J عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DOST (02-10-2012), Ehsan Hero (02-11-2012), El Niño (02-10-2012), Erfan_Cena (02-11-2012), Goldberg The Man (02-11-2012), HBK25 (02-11-2012), J B L (02-10-2012), Keyvan (02-11-2012), MAMAD (02-11-2012), SASAN (02-10-2012), Sgt.Wollek (02-11-2012), The Last Outlaw (02-11-2012), The Phenom (02-11-2012), amir-aghaei (02-11-2012), amirnba (02-11-2012), bomb5 (02-11-2012), farzam_12 (02-10-2012), © The Phantom Pain (02-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-11-2012)
    امضای ایشان


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درگیری فیزیکی جان سینا با راک + میز به عنوان چمپیون
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 09:04 AM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-14-2010, 08:48 PM
  3. سوالات کنکور سراسری رشته ریاضی و فیزیک سال 1389
    توسط The Phenom در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-01-2010, 03:47 PM
  4. شرط CM Punk+جریکو در ABC+بیزینس جیم راس و . . .
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-03-2010, 12:08 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد