بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

موضوع: لیسـت نامزدین " بهترین موزیسین های پارسی " دهه اول قرن 21 ( مخصوص iwe )

  1. Top | #21

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض

    پوریا جان در مورد عکسی که گذاشتی ...اول اینکه عزیز دل خودش نوشته سال 90...مگه امسال چاووشی البوم داده که توقع اول شدن رو داشته باشه؟ نکنه توقع داری البوم سنتوری که 5 سال پیش ترانه هاش اومد و امسال منتشر شده بخاطر قرارداد با اون شرکت... (نمیدونم ایران گام ) بشه برترین البوم سال!!سنتوری اون سال یادت هست که چه موجی تو ایران راه انداخت !!!!

    شما این سایتو ببین (موسیقی ما در انتخابات جشنواره بهترین سایت موسیقی رو کسب کرد )و لیست برترینهای امسالشو
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    به نظر من متعادل ترین سایت که بی غرضانه توش بشه رای داد همین سایته...

    تو ارشیوش بری میبینی هر سال که چاووشی البوم داده تو نظرسنجی هاش چه بصورت رای دهی چه بصورت کامنت گذاری محسن اول شده...

    من هیچ وقت به این مجله ها دل خوش نیستم چون رایی که بش داده میشه مشخص نیست واقعن حقیقیه یا نه..دلتو خوش کردی به ایده ال
    برنامه رشید پور به نظر من از همه سالمتر بود...رشیدپورو که میشناسی خودشو کشت چاووشی رو بکشونه تلویزیونش نتونست...اما نیومد تو دهنی بزنه به رای دهندگان...

    خیلی مجلات و روزنامه ها بودن مثل اتفاق نو که میخواستن بگن چاووشی طرفدار نداره و این حرفا...

    مثل پریسال که تا البوم یگانه اومد سریع مراسم انتخابات برترین البوم سال رو گذاشتن
    (از ترس اینکه بزودی اگه البوم چاووشی بیاد میزنه رو دستش..حتی اگه اهنگ خالی باشه..که بازم اومد تو همین سایت موسیقی ما اول شد... )

    میدونی چرا؟ چون چاووشی به خیلی از این ادمهای زرد نویس محل نمیده..برای اینکه خودشو مطرح کنه نمیاد با همه روزنامه نگارها و نویسنده های درپیت رفاقت کنه که تو مجله ماهنامش ازش گل بگن گل بشنوفن..برعکس به مردمش بها میده...همین مردم هم همیشه تو همه رقابتی چاووشی رو برتر میدونن..محبوبتر میدونن..این حرفتم هم خیلی چرته که میگی سیاسیتش بوده ...عزیز من اگه کسی تبلیغ نکنه مگه میتونه دیده بشه؟ چاووشی بدون تبلیغ به اینجا رسیده...

    یادم میاد همیشه طرفداران خواننده های دیگه انتقاد میکردن طرفداران چاووشی تو همه جا عینه مور و ملخ هستن که چاووشی رو اول کنن..اولن اینکه خواستن توانستنه..شما هم ارزه دارید (منظورم با صادقی نیستا) بیان طرفدار جمع کنید...پس بدونید یه چیزی هست که اینهمه ادم عاشقشه...بازم میگم من هیچ وقت نظرسنجی مجلات روزنامه ها رو قبول ندارم چون قابل روییت نیست....



    ولی در کل خوشحالم که دو تا بچه جنوبی یکی از خوزستان یکی از بندرعباس سرتر بقیه خوانندگان ایران باشن..خدایی میگم رضا صادقی رو خیلی دوست دارم...البوم یکی بود یکی نبودش بهترین البوم اون سال میدونم...این البوم اخریش جالب نبود..طرفداران خاص خودش رو داره....صداش به دلم میشینه...پاک زندگی میکنه...مثل محسن خاکیه و باخداست....در مورد اون 150 تا کنسرتم تیکه ام مزاح بود..من منظورم اینه بدون داشتن این چیزها هم محسن طرفداراشو جمع میکنه....



    اما از من نخواه که نظرم در مورد امثال یگانه و ... عوض شه..بازم میگم اینها رو محسن کشوند بالا .حالا دم در اوردن.....هروقت محسن ترانه میداد نمیگفتن اهنگ جدید یگانه میگفتن اهنگ جدید چاووشی با همکاری یگانه.فرزین!!!


    این یگانه زیادی باورش شده که خواننده درجه ممتازه نه داداش من...امثال تو و بنیامین و .. باید اون عقب وایسین بوق بزنین ...

    این کنسرتم بهونه ای شده منتقدان بزنن تو سرش..مطمئن باشین یه روز کنسرت میزاره بزودی...اونوقت اگه جای سوزن انداختن تونستین پیدا کنید من این ریشامو از ته میزنم...مطمئنم کشته میده کنسرتش
    6 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-16-2012), MAMAD (02-16-2012), amirnba (02-16-2012), © The Phantom Pain (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #22

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    ابوالفضل جان اول در مورد ایران گام بگم که , خوشبختانه تمام آلبوم های صادقی از طریق شرکت ایران گام و مدیر عامل این شرکت آقای صدر الدین حسین خانی منتشر شده و به بازار عرضه شده , نکته جالب اینجاست که محسن چاوشی هم اکثر آلبومش هاش از طریق همین شرکت متشر شده, فقط کافی یه سری به شرکت ایران گام بزنی و آمار پر فروش ترین آلبوم ها رو استخراج کنی ,
    من این کارور کردم , 1. "وایسا دنیا" صادقی - 2. "ژاکت" چاوشی - 3."سلام آخر" خواجه امیری.

    بریم سر سایت موسیقی ما , خوب ببین اتفاقاً از نظر من این سایت تنها سایت رسمی موسیقی کشوره و از موسیقی ما معتبر تر وجود نداره, حالا محض اطلاعت بگم ابوالفضل جان نخوه رای دهی تو این سایت چجوری داده میشه و از همه مهم تر چه جوری محاسبه میشه , ببین نخوه حساب شدن امتیاز به این شکل هست : آلبوم ها با توجه به زمان عرضه شـــون در صدر قرار میگیرند با توجه به امتیازی که بازدید کنندگان میدهند بعد آخر هر سال فاکتور زمان انتشار حذف میشه و فقط امتیاز ها طی یک بازه زمانی محاسبه میشه , به عنوان مثال زمانی که آلبوم "سوء تفاهم" رامین بی باک منتشر شد با توجه به امتیازی که بهش دادن چون تازه عرضه شده بود 3 هفته در صدر لیت قرار داشت وقتی آلبوم لهراسبی وارد بازار شد بی باک بطور خودکار اومد پایین و لهراسبی جاش رو گرفت , شما لابد زمانی به سایت زدی که آلبوم چاوشی تازه منتشر شده بوده.

    در مورد مجلات هم بگم که چطور شبکه ایرانیان چند ساله داره این نظر سنجی رو میزاره ؟ اصلاً چند ساله شکل گرفته ؟ مجله ایده آل به سر دبیری سید محمد حسینیان سالهاست داره این نظر سنجی رو برگزار میکنه و به سلامتش اصلاً شک نکن. میبینی که صادقی در حال حاظر دوم هست و من هیچ هانه ایی واسه اول شدن خواجه امیری نیاوردم چون اگه یک ذره اطلاعات راجع به مطبوعات و این حرفا داشته باشید شوخی این مسئله واقعی بودن که شما مطرح کردی خنده داره.

    2 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-16-2012), amirnba (02-16-2012)
    امضای ایشان


  3. Top | #23

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض

    نمیدونم تو چرا تویه همه بحثامون رضا صادقی رو قاطی میکنی بابا من که دارم میگم با رضا مشکلی ندارم و دوسش دارم..اما شما انگار از محبوب بودن زیاد چاووشی خوشت نمیاد که مدام سعی داری یه نظرسنجی رو تو سرما بکوبی...داداش من منم اینقدر خنگ نیستم میدونم موسیقی ما چط.ریه...من گفتم برو ارشیو اون رای گیری هایی که اخر سال بصورت کامنت میزاره و مردم میان رای میدن رو نگاه کن که 3 سالش هم چاووشی اول شد...

    اطلاعاتمون هم اینقدر فسیل نیست داداش.من تا روی چیزی تحقیق نکنم از روی طرفداری حرف نمیزنم..چیزی که شما برعکسشو داری انجام میدی .....

    بهرحال این دو بحث رو قاطی نکنیم چون اصلان ربطی به هم ندارن.از نظر من مختومه است این بحث ..چون فکرامون متفاوته...شما یه مجله رو داری لحاظ میکنی من یه ملت رو که هر روز باشون سرکار دارم ...و دیدم به چی علاقمندن و چی رو بیشتر میپسندن....... .اونی که باید تشخیبص بده مردمن نه من و تو...منو و تو چون طرفدار هستیم هر کازری کنیم از روی طرفداری صحبت میکنیم..این قضاوتو بزار به عهده مردم تایران که کیو برتر بدونن کیو بهتر....

    یا علی...


    5 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-16-2012), amirnba (02-16-2012), © The Phantom Pain (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان

  4. Top | #24

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    ( به یاد کاوه یغمایی کسی که راک را دوباره در ایران زنده کرد در دهه 70 ولی چون در این 10 سال البومی نداد در لیست نیست )

    ساسان کاوه پسر کوروش یغماییه ، اتفاقا کاوه تو این 10 سال دو تا آلبوم خیلی زیبا داده یکیش سکوت سرده

    توی راک و متال ایرانی متین دو حنجره هم باید میزاشتی : ))
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  5. Top | #25

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Xtreme نمایش پست ها
    ( به یاد کاوه یغمایی کسی که راک را دوباره در ایران زنده کرد در دهه 70 ولی چون در این 10 سال البومی نداد در لیست نیست )

    ساسان کاوه پسر کوروش یغماییه ، اتفاقا کاوه تو این 10 سال دو تا آلبوم خیلی زیبا داده یکیش سکوت سرده

    توی راک و متال ایرانی متین دو حنجره هم باید میزاشتی : ))
    دهنتو متین )

    -

    باربد من هر چی نگاه کردم تاریخ استاد کاوه قبل 78 بود
    امضای ایشان



  6. Top | #26

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    باربد من هر چی نگاه کردم تاریخ استاد کاوه قبل 78 بود


    کاوه کیه بابا - پدر راک ایران کوروش یغماییه ( همون که آهنگ گل یخ رو خونده ، کاوه رو با کوروش اشتباه گرفتی )


    -

    sasan : اره قاط زدم انگار .
    ویرایش توسط SASAN : 02-16-2012 در ساعت 10:06 PM
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (02-17-2012)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  7. Top | #27

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir_aghaei نمایش پست ها


    .من تا روی چیزی تحقیق نکنم از روی طرفداری حرف نمیزنم..چیزی که شما برعکسشو داری انجام میدی .....

    دمت گرم دیگه الان با این یه جملت این همه ما حرف زدیم یعنی شر بود دیگه و تعصبانه نظر دادیم دیگه , والا من غیر از واقعیت و حقیقت چیزی اضافه نگفتم

    ابوالفضل جان من مجله و ... در جواب اون ایرانیانت گفتم , والا ما هم کنج خونه نشستیم , میبینم و درک میکنم که مردم چه سلیقه ایی دارند و احساسشون راجع به خواننده دلخواهشون چیه ...!

    اگه پستهام و دقیق خونده باشی من همون اول گفتم که قیاس دو بزرگ کار بسیار غلطیه و اگه چیزی گفتم در پاسخ به کامنت هات بود , این همه بدون غرض ورزی و به دور از تعصب نظر دادیم آخرش میگی طرفدارانه صحبت کردم ایول دادا دمت گرم .

    اوکی بحثی ندارم دیگر
    ویرایش توسط r v d : 02-16-2012 در ساعت 10:14 PM
    3 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-16-2012), amir-aghaei (02-17-2012), amirnba (02-17-2012)
    امضای ایشان


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. X- موزیک " فارسی " شکیـــرا به نام چی می شد ؟؟ -x
    توسط El Residente در انجمن پاپ و سنتی فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 08-22-2011, 05:37 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-18-2011, 06:48 AM
  3. دانلود موزیک ویدیو جدید " Kamran & Hooman " به نام " Behtarini "
    توسط DIONYSUS در انجمن موزيك ويدئوهای ايرانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-13-2011, 11:58 AM
  4. لیسـت نهـایی Modern Drummer 2011 " کـریس آدلـر بهترین درامر ! "
    توسط SASAN در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2011, 05:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد