بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: لیسـت نامزدین " بهترین موزیسین های پارسی " دهه اول قرن 21 ( مخصوص iwe )

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض لیسـت نامزدین " بهترین موزیسین های پارسی " دهه اول قرن 21 ( مخصوص iwe )

    ســــــــلام .

    همون طور که در اسرار گفته بودم . قصد داریم بهترین موزیسین های دهه او قرن 21 رو مشخص کنیم . ( خارجی + پارسی ) .
    اول با موزیک پارس شروع میکنیم .

    اول بگم که منظور از دهه اول قرن 21 میشه بین سال های ( 2000 تا 2009 / 1378 تا 1388 ) !
    فعلا با کمک بعضی از بچه ها که در موزیک پارسی صاحب نظر بودن . لیست نامزدین تهیه شده . و تا اخر هفته این هفته یا هفته بعد .
    نفرات برتر مشخص میشه .
    تا اون موقع کاربران هم میتونن به ما کمک کنن از طریق پ*خ یا پست دادن در تایپیک با دلیل منطقی و قانع کننده بگن که چرا این فرد باید تو این 10 سال اول بشه .
    و بعد ما نظرات رو بررسی میکنیم . و رای نهایی برای بهترین خواننده دهه رو میگیم .




    و اما لیست نامزدین به ترتیب حروف الفبا به این شکل است ::



    « بهترین خواننده پارسی »

    محمد اصفهانی
    آرش لباف
    رضا صادقی
    شادمهر عقیلی
    محسن چاووشی
    سیاوش قیمشی

    ×××


    « بهترین خواننده پاپ پارسی خارج از ایران »

    ابی
    آرش لباف
    داریوش

    شادمهر عقیلی
    سیاوش قیمشی
    معین


    ×××


    « بهترین خواننده پاپ پارسی داخل ایران »

    محمد اصفهانی
    احسان خواجه امیری
    رضا صادقی
    محسن چاووشی
    فرزاد فرزین
    محسن یگانه


    ×××


    « بهترین خواننده رپ ایران »

    بهرام
    حسین ابلیس
    شاهین نجفی
    هیچکس
    یاس


    ×


    « بهترین خواننده راک/متال ایران »

    دِ ویز
    خاک
    کیوسک
    هایپر نوا
    رضا یزدانی

    ( به یاد کاوه یغمایی کسی که راک را دوباره در ایران زنده کرد در دهه 70 ولی چون در این 10 سال البومی نداد در لیست نیست )







    فعلا ..
    ویرایش توسط SASAN : 02-12-2012 در ساعت 09:27 PM
    24 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), Arsal4n (02-12-2012), Arsalan (02-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-12-2012), Blood Raven (02-12-2012), El Niño (02-13-2012), Goldberg The Man (02-13-2012), J B L (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), MOR1 (02-14-2012), S.H.A.Y.A.N (02-12-2012), SAVEUS-Y2J (02-14-2012), SHAHIN (07-06-2013), Sgt.Wollek (02-12-2012), The Last Outlaw (02-13-2012), The Shadow (02-12-2012), The Survivor (02-12-2012), Xtreme (02-16-2012), amir-aghaei (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    به درخواست ابولا تایپیک باز شد . دوستان در تایپیک بگن .

    یکسری نکات :

    1. هر کی بیاد نظرشو بگه . با دلیل .

    2. به نظرات هم احترام بگزارید . کل کل نشه . چون هر کسی نظری داره .

    3. فعلا .
    8 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), Arsal4n (02-12-2012), J B L (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), amir-aghaei (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    رای ها بنده :

    1 : بهترین خواننده پارسی : محسن چاووشی

    2 :ــــــــــ

    3 : محسن چاووشی ، (رای دوم و سوم نمیشه بدم وگرنه مطمئنا یگانه +صادقی رای دوم و سوم بودن ، چون خیلی نسبت به خواننده های داخلی تعصب دارم)

    4 : حســین (ابــلیس) ، (هر چنــد همگی عالی هستن انتخاب سختی بود اگه اجازه داشتم هیــچکس و بهرام رو هم انتخاب میکردم چون شدیدا بهشون علاقه دارم)




    هیچکس : بهش میگن پدر رپ فارسی (اینو همه شنیدن ) ،به شخصه با آهنگ یه مشت سرباز خیلی خیلی حال کردم ، اگه موزیک ویدیو رو دیده باشین رپر های معروف توی این کلیپ بودن امثال پیشرو و علــی قــاف ، چند نفر رو کشید بالا مثل همین بابک تیــغه (خداییش بابک هم کارش درسته) و پیشرو و تتلو و .... ، اون اولای کار ،کار رپر ها زیاد جالب نبود طبیعی هم بود چون سبک جدیدی بود (تو ایران) به همین دلیل کارها بی مفهوم بود یا شاید هم زیاد مفهوم نداشت اما کم کم کار ها بهتر شد اهنگ های قوی تری از سروش دیدیم به نظر من یه مشت سرباز و یه روز خوب میاد گل سر سبد کارهای سروش بود این اواخر یه نمه ضعیف شد کاراش کمتر میخونه البته تو این آلبوم آخری (انجام وظیفه)با ریویل و قاف فدایی کار تمیزی بیرون داد ، البته باید اضافه کنم که موفقیت های سروش با همکاری مهدیار اقاجانی که آهنگسازِ به دست اومده ، این اواخر هم یه درگیری کوچیک بین سروش و شاهین نجفی پیش اومد (نجفی شروع کرد) که کار به دیس کردن کشید و ....

    دوستان نقد کردن بلد نیستم اینم به زور نوشتم پس اگه کم بود (که هست) به بزرگی خودتون ببخشید



    حســین : یکی از خــاص ترین صدا ها رو داره ، همیــشه شاخ بوده و از کسی نترسیده بر خلاف بعضی از این رپرا خودش تا اینجا بالا اومده حدود 11 سالِ که کارشو شروع کرده ، گروه 051 و تاسیس کرد (051 اشاره به مشهد داره چون بچه مشهدِ) که امثال حسین تهی و ... تو این گروه بودن یه آهنگ هم داشت که الان دقیقا یادم نیست که رپرای 021 رو دیس کرده بود الان اگه بخوام بهترین آهنگشو بگم خیلی سخته چوت اکثر آهنگاش قوی بودن امــا میشه به آهنگ (چـــــالـــــــیم 2 )اشاره کنم ، وقتی ورس 2 شروع میشه کار آدم به هنگ کردن میکشه
    این اهنگ رو همراه با موژان و سامان اعضای گروه رپلرزه خونده ،

    http://205.196.120.122/q7jezjf7itig/67qj77t913okses/Mojan-Yz_Ft_Saman-Pi_Ft_Hossein-Eblis_Chalim-2-(Dirty-Version)_128.mp3: دانلود

    ورس 2 حسینِ ، حالا اگه دوست دارین یه اهنگ توپ بشنوین این رو دانلود کنید چون حسین تو این آهنگ برای همه شاخ شده مثل همیشه...

    این تیکه رو خودم ننوشتم :حسین رو همه با اهنگ 18 تیر شناختن و این آهنگ شوک بزرگی برای این موسیقی محسوب میشه چون در اون مقطع زمانی آهنگ سیاسی خوندن معنی نداشت و حسین جزء اولین کسانی بود که این حرکت رو انجام داد و حرفش رو خیلی صریح و واضح بیان کرد

    در آخر باید بگم بدون شـــک بهترین صدا رو تو رپر های ایرانی داره از همه نظر عالیه قدرت صدا و شعر هاش و .......
    ویرایش توسط amirnba : 02-13-2012 در ساعت 07:24 AM
    8 کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), El Niño (02-13-2012), SASAN (02-12-2012), SHAHIN (07-06-2013), amingorgan (02-13-2012), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012)
    امضای ایشان




  4. Top | #4

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    خب رضا صادقی

    اول این رو بگم که ترک "وایسا دنیا" با ترانه سرایی خود سلطان و آهنگ سازی و تنظیم سیروان خسروی از طرف مجله ترانه ماه (معتبر ترین و تخصصی ترین مجله موسیقی کشور) و سایت موسیقی ما ( تخصصی ترین سایت موسیقی در ایران) طی نظر سنجی های گسترده و نظر و رای اکثریت و منتقدین موسیقی به عنوان "یهترین ترک دهه 80 " موسیقی ایران انتخاب شد. و در حال حاظر کمتر کسی هستش که این آهنگ رو گوش نداده باشه و از حفظ نباشه. مخبوبیت این ترانه به قدری هستش که حتی خواننده هایی چون : احسان خواجه امیری . بابک جهانبخش ابراز داشتن که این ترانه رو بازخونی کنن. حتی مشاهده شد که تو آکادمی موسیقی گوگوش هم از این ترانه استفاده شد.

    رضا صادقی طی چهار آلبوم رسمی (مجوز گرفته از وزارت ارشاد) به نام های "پیرهن مشکی من" - "وایسا دنیا" - "یکی بود یکی نبود" و آلبوم اخیر "دیگه مشکی نمی پوشم", پر فروش ترین آلبوم های کمپانی ایران گام به شمار میاد . آلبوم وایسا دنیا رکورد پر فروش ترین آلبوم رو در سال 84 زد. و همچنین آلبوم اخیر در صدر پر فروش ترین آلبوم موسیقی پاپ در دهه 80 شرکت ایران گام قرار دارد.

    رضا صادقی با بیش از 15 آلبوم (رسمی و غیر رسمی) بدون هیچ شکی جزء پر کار ترین و فعالترین خوانندگان بعد از انقلاب در ایران می باشد آلبوم های محبوبی چون : "کُما" - "مشکی رنگه عشقه" - "چقدر سخته" - "نرو" - "دلم برات تنگ شده " - "بندر غم" - "گل لاله" - "ده ثانیه" - "کلاغ قار قار" - "مادر"
    - "مولا " و ......... که مشکی رنگ عشقه و کما و نرو بیشترین دانلود ها رو تو سایت های موسیقی مجازی داشتند .

    از هیچ خواننده ایی تا به حال مستند ساخته نشده غیر از "سلطان مشکی" رضا صادقی , که در سال 88 مستند "رمز شب" کاری از مصطفی منصور یار به بازار عرضه شد که محتوای اون گذری به زندگی صادقی و خانواده اش در بندر عباس و مراحل رشد و سیر صعودی وی بود . که بسیار طرفدارن و اهالی موسیقی از ان استقبال به عمل آوردند.

    خب میریم سر پروژه اخیر فیلم "بی خداحافظی"

    تنها خواننده ایی که از زندگی شخصی و کاریش فیلم سینمایی تهیه شده در کل تاریخ موسیقی ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب چه داخل و چه خارج ...

    فیلم بی خداحافظی که اسم و عنوان فیلم نام یکی از ترانه های خود سلطان هستش و داستان فیلم هم روایت زندگی رضا صادقی و در کل دغدغه ها و مسائل و مشکلات وی از بدو تولد و شروع به کار و رشد و .... هستش که در حال حاظر در چشواره فیلم فجر حضور داره و نامزد دریافت 4 سیمرغ بلورین در شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد - تدوین - صدا گذاری و فیام نامه میباشد.

    و اما مهمترین فاکتور موفقیت و قدرت یک خواننده "کنسرت"

    رضا صادقی تنها خواننده پاپ داخل ایران هست که با این همه محدودیت بیشترین تور کنسرت رو در آسیا و اروپا و قاره آمریکا داشته , کنسرت مالزی ( برج دقولو) و دبی در امارات در آسیا , تور کنسرت کانادا ( که تمام بلیط ها در 2 روز به فروش رفت ) کنسرت آلمان در شهر دوسلدرف (سک سالن 3 هزار نفری ) که در 1 روز سولد اوت شد بلیط ها ...

    بریم سر برگذاری کنسرت در ایران

    صادقی بدون هیچ شک پر کار ترین خواننده در کنسرت گذاری در ایران هست از سال 78 در تمام نقاط ایران , تقریبا سالی 12 کنسرت میانگین ماهی یک کنسرت ( که بیشتر هم هست) , از شمال تا جنوب ایران ( بخوام نا ببرم تمام شهر های ایران رو باید بگم) صادقی منهای شیراز - لرستان - کردستان - مشهد - تبریز - اردبیل در باقی شهرهای ایران کنسرت داشته .

    سالن همایش برج میلاد هم بیشترین بار پذیرای کنسرت صادقی در تهران بوده , هر کنسرت در 2روز ( تمدید ) وطی 2 سانس. همچنین اریکه ایرانیان .

    ---------------------------------------------------------------------
    دوستان شرمنده اگه غلط املایی داشت , در حال حاضر حضور ذهن کافی رو نداشتم و خیلی از مطالب جا موند , همونجوری که تو پ.خ به ساسان گفتم.
    (مطالبی چون : 90% کارهای و ترانه آلبوم ها شاعر خود رضا صادقی هست , آهنگساز بیشتر کارها خودش هست و در بعد یک موزیسین هم خیلی مطلب داشتم که انشاا ... اماده میکنم قرار میدم , اجرای کنسرت یک نفری همراه با یک پیانو , چاپ کتاب و ....... )

    در مورد خوانندگان رپ هم در پست بعدی نقدی رو آماده میکنم و قرار میدم

    فعلاً دوستان


    8 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), El Niño (02-13-2012), MAMAD (02-12-2012), SASAN (02-12-2012), The Great One (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام .

    من چون خودم راک ایران رو به دلیل کنجکاوی در دو سال اخیر دنبال کردم خوب نظری میدم !

    اکثر گروه های راک ما پیشرفتی نداشت و تقلیدی هستن . یعنی اهنگ ها برگفته از گروه های خارجی است ، 90 درصدشون هم خارج از کشور رفتن ولی با اینکه دستشون باز بوده نقلیدی کار کردن .

    جز دو گروه !

    یکی رضا یزدانی که در ایران است و دیگر هایپر نوا !

    رضا یزدانی ، جدا در زدن گیتار الکترونیک تبهر خاصی داره . به خصوص سولو هاش خودش زده
    و من تقلیدی در کارش ندیدم . همین خیلی ارزش داره .
    و اثر برترشو من کوچه ملی معرفی میکنم . به خاطر لایرک قویش . و اما اگه سولو های زیباشو میخواین بگوشین تقریبا همه البوم هارو بگوشین .


    و اما بهترین و معروفترین گروه راک ایرانی در جهان !
    گروه هایپر نوا که یک گروه زیر زمینی در ایران بود . و اکثرا اهنگ های گروه های معروف راک اند رول نظیر بیتلیز کبیر رو کاور میکرند . و با یک تقدیر شرکت در یک فستیوال سر از امریکا درمیارن .

    و همونجا مسیر ترقیشون رو نشون میدن . و حتی یک گروه صاحب سبک ایرانی هم میشن با سبک پست پانک .
    که الگوشون گروه افسانه ای دپش مد است .
    اهنگ امریکن مگزین ، ویت یو ... اهنگ های خارق العادشون میشه اشاره کرد .
    و صد البته فرو شالبومشون در امریکا ، که بی نظیر بوده . و 1 میلیو نسخه کپی در امریکا .
    نشان از محبوبیت این گروه در این کشور داره . با وجود اینکه غیر امریکایی هستند .
    و گروه های برجسته راک امریکا هم اینگونه نتونسته بودن سریع رشد کنند چه برسه به یک گروه ایرانی .

    من در هر صورت این دو نفر رو لایق میدونم . اما به خاطر سابقه فعالیت به یزدانی اشاره میکنم و حقش است .
    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), Arsal4n (02-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-12-2012), El Niño (02-13-2012), amirnba (02-12-2012), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان



  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    اول اینکه ممنون از ساسان به خاطر این تاپیک خیلی وقت بود منتظر همچین تاپیکی بودم ...

    من توی هر بخش نفرمو انتخاب کردم و توضیح میدم در موردش .. ::


    « بهترین خواننده پاپ پارسی خارج از ایران »

    ابی : خوب همه ابیو میشناسم .. به اسم آقای صدا توی کل دنیا معروفه ... وقتی کنسرتاش میشه همه از سرو کله ی هم بالا میرن تا برن صداشو بشنون .. توی کریسمس وقتی توی دبی یا هر جایی خواننده ها کنسرت میزارن و برای شلوغ کردن دوتا دوتا خواننده میرن کنسرت میدن و میخونن .. ابی خودش به تنهایی میتونن تمام مردم و طرفداراش رو از هر جای دنیا جم کنه توی کنسرتش و حتماً کلیپاش به دستتون رسیده که چقدر ابیو دوست دارن . بی شک تمام ترانه هایی که ازش دیدم عالی بود .. یعنی اگه خواننده ای برای مثال 20 تا آهنگ داده 15 تاش خوبه 5 تاش بده .. ابی 19 تا از آهنگاش خوبه 1یش بده .. من به ابی رای میدم


    « بهترین خواننده رپ ایران »
    شاهین نجفی : بدون شک شاهین نجفی ... توی دورانی نسل هیپ هاپ و رپ رو آورد و سیتیزن رپ های اعتراضی رو توی ایران آورد که همه انگشت به دهن موندن .. وقتی هر یک از کاراشو گوش میدی تک تک کلماتش معنی خاصی میده که هر کسی نمیتونه اون رو توی ذهنش جا بده .. بعضی از تکستاش به قدری جا واسه فکر داره که به قوله خودش شنونده مخش پـ ــریــ ـود میشه. شاهین بعضی وقتا توی کاراش با یه کلمه جوری میتونه کارو جمو جور کنه که به یکی از بهترینا تبدیل بشه .. درسته که زیاد تو کار کل انداختن هست و سعی داره یه جورایی بـ ــرینه به همه اما کارهای مهم که برای جامعه و بعضی از افراد خاص مملکتمون هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه .. ویوا شاهین برای همیشه .


    « بهترین خواننده پاپ پارسی داخل ایران »

    محسن یگانه : به دور از اینکه محسن نسبت فامیلی با من داره .. اما واقعاً یکی از بهترین پاپ خونای ایرانه .. کسی که کم کم از بچگی تونست خودش همه چیو برای خودش بازگو کنه و تمام سازهارو بزنه .. کسی که صداش فوق العاده هست و هیچ کس آهنگ مثل : نشکن دلمو .. کدوم شانس .. روتو کم کن .و .... رو یادش نمیره . من ازون موقعی که با پاپ آشنا شدم به هر دلیلی با آهنگای محسن یگانه شروع کردم گوش دادن آهنگو .. توی هر آلبومش به طور جداگانه ای ستاره هست و من خیلی دوست دارم که باز هم یکی از اون آلبوم های خاصشو بده با مزمون عم که توی کارش فوق العاده هست .. البته یکی از آهنگایی که شاید شما خوشتون نیاد ازش به اسم : تلفن وردار برو توی اتاق با هرکی که دلت میخاد حرف بزن بی خیال من من ازین آهنگم خوشم میاد و کلاً به کارهای محسن یگانه علاقه ی شدیدی دارم و جدیداً همه توی تمام کنسرتاش موفق بوده و دیدید که چقدر ازش حمایت میشه و ازون موقعی که مجوز گرفته بهتر داره پیشرفت میکنه ..



    13 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), Arsalan (02-13-2012), El Niño (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), SHAHIN (07-06-2013), TORNADO (02-16-2012), amirnba (02-13-2012), big-red-machine (02-12-2012), mehrnaz joon (10-03-2013), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)

  7. Top | #7

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    بهترین خواننده پارسی در کل :

    سیاوش قمیشی : فوق العاده . صداش واقعا تو دل برو و دل نشین هست . قدرت صداش یه چیزی فراتر از ایران هست اصلا واقعا نمیدونم چطوری صداش اینطوری میشه . کاملا هم نشون داده که خوانندگی قیافه نمیخواد . یعنی صداش انقدر گیرا هست که دیگه کسی به سن و ... توجهی نداره و با صدا فاز میگیره . مثل ابی و ... هم تو کارش اصلا ادا نداره و خودش هست . در یک کلام فوق العاده ..

    بهترین رپر ایرانی :

    سروش هیچکس : امکان داره اسم رپ فارس بیاد و کسِ دیگه ای غیر از هیچکس اسمش بیاد ؟ بین این نامزد ها سروش بدون شک 1 سر و گردن بالاتر هست . زمانی که همه تو ایران به صورت افتضاح رپ میکردن ( غیر از زد بازی ) سروش داشت با ریتم و موزیک قوی کار میکرد . شعر هایی که میگه همه معنی هایی قوی داره . مثل بقیه ( زد بازی ) شعر رو اصلا نمیپیچونه و خیلی ساده رپ میکنه اما با همین سادگیش شنوده رو میگیره . آهنگ یه روز خوب میاد به جرات میگم 2-3 Level از رپ فارس بالاتر هست . آهنگ بجنگ مثلِ ... شاید عالی نباشه اما بعضی از قسمت های شعرش فوق العاد هست .یه مشت سرباز رپ فارس رو اون موقع لرزوند . تو شعر هاش مثل بقیه الکی اعتراض نمیکنه و عقاید خودش رو میریزه بیرون . اصلا تو کار ادا و .. نیست . خود سروش هیچکس هست . هیچ فرقی با قبلش نکرده و همونِ . چه وقتی تو ایران رپ میکرده عالی بوده چه حالا که رفته خارج و مثل بعضی ها تا از ایران رفت رنگ عوض نکرد و همون سروش لشکری موند .... واقعا کل رپر های ایران باید مدیون او باشن ..

    بهترین خواننده داخل ایران : رضا صادقی . پوریا گفت دیگه من چی بگم ؟
    11 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-13-2012), El Niño (02-13-2012), Goldberg The Man (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), SHAHIN (07-06-2013), amirnba (02-13-2012), big-red-machine (02-12-2012), r v d (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    همه دادن ما هم بدیم...

    ساسی اینکه بیایی تو بهترین خواننده پارسی اصفهانی رو بذاری ولی داریوش رو نذاری یه مقدار غیر منطقیه....
    اصفهانی خواننده خیلی خوبیه...من هم قبولش دارم...ولی به نظرم جای این اسم باید داریوش رو میذاشتی...



    بهترین خواننده خارج از کشور :
    واقعا سخته برام بخوام بین قمیشی و داریوش یکیو انتخاب کنم...
    کار های این دوتا همیشه فوقلعاده بوده....سیاوش قمیشی که صداش براحتی اشک ادم رو در میاره...
    داریوش هم که شعر و اهنگش کاراش به همراه صداش حس غربی رو به ادم میدن...
    مثلا البوم اخرش...مخصوصا ترک کوچه اق منگولیا....یکی از یباهترین اهنگ هایی بود که تا الان شنیده بودم...
    من داریوش رو انتخاب میکنم...


    بهترین خواننده پارسی داخل کشور :
    احسان خواجه امیری از نظر من...
    چون صدای بسیار قوی داره و میتونه به راحتی هم پاپ بخونه و سنتی...که توی این لیست غیر از اصفهانی
    هیچکدوم همچین توانایی ندارن....

    ((من رضا صادقی رو خیلی دوست داشتم...چون شعر هاش و صداش فوقلعادست....اما وقتی اون مصاحبش رو توی
    مجله اینترنتی افتاب بود فکر کنم خوندم که گفت دارم اهنگی میسازم که در وصف این انقلاب و تشکر از رهبری عزیزمون
    باشه که هنوز متاسفانه نتونستم شعری در وصف بزرگی ایشون پیدا کنم.....ازش متنفر شدم))


    بهترین رپر :
    یاس یا نجفی؟
    هر دوتاشون خیلی خوب هستن...یاس صدای فوقلعاده ای داره....ولی شاهین نجفی شعر های زیبای داره همیشه..
    شاهین نجفی رو انتخاب میکنم...


    بهترین خواننده سبک راک :
    مگه بهتر رضا یزدانی هم هست؟؟
    من خودم این بشر رو به فروم معرفی کردم...از 2007 عاشقشم...
    ساسی گفت کوچه ملی...من میگم پیکان قورازه رو گوش بدید....
    برج رو هم گوش بدید...عالیه...

    4 کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), r v d (02-13-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    دقت کنین موضوع 2000 تا 2009 است . ملاک بیشترین کار در این سال هاست . یعنی 78 تا 88 . البوم بعد از وسطای 88 کسی داده . نباید ملاک کرد .

    اصفهانی خواننده خیلی خوبیه...من هم قبولش دارم...ولی به نظرم جای این اسم باید داریوش رو میذاشتی...
    ارین این نمیشد اصلا ، باید 3 تا داخل ایران میشد تا خارج از ایران .
    ویرایش توسط SASAN : 02-13-2012 در ساعت 12:19 PM
    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), r v d (02-13-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    ابي و داريوش اكثرا آلبوم اي هيتشون رو دهه 70 دادن تو خواننده هاي دهه 80 چيكار ميكنن؟

    من چون كلا موسيقي لس انجلسي گوش ميدم تو خواننده اي خارج از ايران دهه 80 دهه ي اندي بود. ادامه روند خوبش مثل دهه 70 اندي رو بنظر من موفق ترين خواننده دهه ي 80 ايران كرد. شايد خيلي ها اندي رو فقط با آهنگ هاي شاد و رقصيش بشناسن ولي اگه البوم هاي اندي رو كامل گوش كنيد آهنگ هاي راك خيلي زيبايي هم تو اين دهه اخير مثل "مرد تنها" و "بيهوده نبوده" اجرا كرده.


    ویرایش توسط The Last Outlaw : 02-13-2012 در ساعت 12:27 PM
    کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ariyan (02-13-2012)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. X- موزیک " فارسی " شکیـــرا به نام چی می شد ؟؟ -x
    توسط El Residente در انجمن پاپ و سنتی فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 08-22-2011, 05:37 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-18-2011, 06:48 AM
  3. دانلود موزیک ویدیو جدید " Kamran & Hooman " به نام " Behtarini "
    توسط DIONYSUS در انجمن موزيك ويدئوهای ايرانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-13-2011, 11:58 AM
  4. لیسـت نهـایی Modern Drummer 2011 " کـریس آدلـر بهترین درامر ! "
    توسط SASAN در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2011, 05:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد