البته پژمان جان ضعیف نبودن .
بستگی به علایق شخصی داشتن .
من چون علایقم به راک و اینا نزدیک است مسلما به من بیشتر چسبید .
اما جای خوانندگان بزرگ پاپ برای اجرا خالی بود و رپ هم همینطور .
کلا از اجرای نیکی منایژ حالم بهم خورد ، کمدی بود

.!
در تایپیک جز اجرای خوانندگان راک هم گفتم . بقیه که اجرا کردن . فقط کیتی پری کمی پیشرفت کرده بود نسبت به پارسال .
واقعا پارسال ابروش رفته بود با اون اجراش

.
کریس بروان هم اجرای mtv واقعا فوق العاده داشت ، اما اینجا ..!
اما ضعف اصلی گرمی این است باید از سبک قدیمی امریکا کانتری کمی بکشن بیرون . چون مراسم جهانی باید به همه سبک ها اهمیت بده . دقیقا هر سال شده کانتری + یک سبک .
احتملا سال بعد در کنار کانتری به پاپ بیشتر میرسن

.
در کل ، کل مراسم یک طرف ، سر بابک سعید یک طرف دیگه
.gif)
علاقه مندی ها (Bookmarks)