بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: دانلود " 54مین مراسم گرمی " ( لینک مستقیم انجمن )

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض دانلود " 54مین مراسم گرمی " ( لینک مستقیم انجمن )

    The 54th Annual Grammy Awards 2012 HDTV XviD-2HD





    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    کد:
    Release Name----- The.54th.Annual.Grammy.Awards.2012.HDTV.XviD-2HD
    Release Date----- 02/13/2012
    Release Size----- 1.3Gb
    Source----------- HDTV
    Play Time-------- 2hours 32min
    Resolution------- 624x352
    Frame Rate------- 29.97
    Video Bitrate---- 1136kbps
    Video Codec------ XVID
    Audio ----------- 48000 Hz 2ch, 128kbps
    Audio Codec------ MP3

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    ویرایش توسط TeZAR : 02-13-2012 در ساعت 12:32 PM
    17 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (02-13-2012), Blood Raven (02-13-2012), DEAD MAN (02-13-2012), Keyvan (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), SAVEUS-Y2J (02-13-2012), Sgt.Wollek (02-13-2012), The Shadow (02-13-2012), The Survivor (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), farzam_12 (02-13-2012), r v d (02-13-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ð-i-R-Ť-Y (02-14-2012), ĜЁЙЗЯĂŁ (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    دانلود اجرای کلد پلی و ریانا ... به خصوص اجرای ترک Paradise کلد پلی که خیلی ها عاشقشن

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), DEAD MAN (02-13-2012), Sgt.Wollek (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), The Shadow (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), farzam_12 (02-13-2012), r v d (02-13-2012), Ð-i-R-Ť-Y (02-14-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان هنوز مراسم ریلیز نشده .. به محض اومدن لینک ها قرار میگیره.
    کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Blood Raven (02-13-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    پست اول آپدیت شد .
    2 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), SASAN (02-13-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    ضمن تشکر از شروین عزیز ، بنده در این پست ، چند تا از اجراهای زنده را در این مراسم قرار می دهم .

    Some Performance At Grammy Award 2012




    Adele - Rolling In The Deep | HD 720p | 103 MB | 4:23 |[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Nicki Minaj - Roman Holiday | 480p | 40 MB | 5:34 |[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Katy Perry - E.T Part Of Me | 480p | 20 MB | 5:16 |[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    6 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DEAD MAN (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), The Shadow (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), r v d (02-13-2012), Ð-i-R-Ť-Y (02-14-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  6. Top | #6

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    با عرض شرمندگی باید پست میذاشتم ، نمیذاشتم شب خوابم نمیبرد ! ( البته جنبه ی خوبش رو در نظر بگیرید مثلاً تاپیک رو اوردم بالا برای زحمات دوستان )

    من نمیدونم قضیه چیه ، از خوابت میزنی رویال رامبل لایو میبینی ، بدترین رویال تاریخ ـه ! گِرَمی میبینی بازم اینقدر خشک و خسته کننده است که نگو ! گرمی پیارسال و پارسال به این شاخی بودند دانلود کردم ، حالا اینو که لایو دیدم واقعاً پشیمونم ! اصلاً اجرا ها به قدرت اجرا های 2 سال پیش نبودند ! سوتی هم که ماشاالله کم ندیدیم .

    در کل حیف خوابم که حروم شد



    با تشکر از شروین و ادمین

    5 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), Sgt.Wollek (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), amirnba (02-13-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  7. Top | #7

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    البته پژمان جان ضعیف نبودن .

    بستگی به علایق شخصی داشتن .

    من چون علایقم به راک و اینا نزدیک است مسلما به من بیشتر چسبید .

    اما جای خوانندگان بزرگ پاپ برای اجرا خالی بود و رپ هم همینطور .

    کلا از اجرای نیکی منایژ حالم بهم خورد ، کمدی بود .!


    در تایپیک جز اجرای خوانندگان راک هم گفتم . بقیه که اجرا کردن . فقط کیتی پری کمی پیشرفت کرده بود نسبت به پارسال .
    واقعا پارسال ابروش رفته بود با اون اجراش .
    کریس بروان هم اجرای mtv واقعا فوق العاده داشت ، اما اینجا ..!

    اما ضعف اصلی گرمی این است باید از سبک قدیمی امریکا کانتری کمی بکشن بیرون . چون مراسم جهانی باید به همه سبک ها اهمیت بده . دقیقا هر سال شده کانتری + یک سبک .
    احتملا سال بعد در کنار کانتری به پاپ بیشتر میرسن .

    در کل ، کل مراسم یک طرف ، سر بابک سعید یک طرف دیگه
    ویرایش توسط SASAN : 02-13-2012 در ساعت 02:19 PM
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), MAMAD (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), The Shadow (02-13-2012), amirnba (02-13-2012), ĜЁЙЗЯĂŁ (02-13-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #8

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    البته پژمان جان ضعیف نبودن .

    بستگی به علایق شخصی داشتن .

    من چون علایقم به راک و اینا نزدیک است مسلما به من بیشتر چسبید .

    اما جای خوانندگان بزرگ پاپ برای اجرا خالی بود و رپ هم همینطور .

    کلا از اجرای نیکی منایژ حالم بهم خورد ، کمدی بود .!


    در تایپیک جز اجرای خوانندگان راک هم گفتم . بقیه که اجرا کردن . فقط کیتی پری کمی پیشرفت کرده بود نسبت به پارسال .
    واقعا پارسال ابروش رفته بود با اون اجراش .
    کریس بروان هم اجرای mtv واقعا فوق العاده داشت ، اما اینجا ..!

    اما ضعف اصلی گرمی این است باید از سبک قدیمی امریکا کانتری کمی بکشن بیرون . چون مراسم جهانی باید به همه سبک ها اهمیت بده . دقیقا هر سال شده کانتری + یک سبک .
    احتملا سال بعد در کنار کانتری به پاپ بیشتر میرسن .

    در کل ، کل مراسم یک طرف ، سر بابک سعید یک طرف دیگه

    پارسال و پیارسال همه سبکی بودن ! همه سبکها هم به یک اندازه اجرا شدند اما دیشب بیشتر کانتری بود ! راک هم کلدپلی و فو فایتر بودند که واقعاً کلدپلی خوب نبود ! پرنسس آو چاینا که اینقدر آهنگ قشنگی داره رو اکـ وستیک اجرا کردن که زیاد جالب در نیومد ! آهنگ پارادایس هم به خوبی خود آهنگش نبود و خود کریس مارتین هم صداش مثل همیشه نبود ! نمیدونم سرما خورده بود یا هرچی اما صداش خیلی بد بود نسبت به اجرا های عالی ـه دیگه ی گروه ! تازه اون Oh ooo Ohooo Ohoo ـه آهنگ پارادایس هم توی ورس اول اجراش یه لحظه خارج خوند که خیلی بدجور شد

    توی اجرای جیسون الدِن و کلی کلارکسن هم آخرای آهنگ میکروفن جیسون از کار افتاد !! خیلی سوتی بدی بود هی میوخوند اما صداش در نمی اومد !!! کلاً سوتی زیاد بود

    اما فو فایتر بدک نبود ... بعدم امسال توی گرمی سال کانیه وست و جی زی بود اما توی مهمترین رویداد موسیقی سال نیمده بودند ! خیلی جالب بود . کلاً اجرا ها نسبت به سالی که آهنگهای خوبی منتشر شده بودند ، خوب نبود .
    5 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), MAMAD (02-13-2012), SASAN (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), amirnba (02-13-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    اره .

    نمیدونم سرما خورده بود یا هرچی اما صداش خیلی بد بود نسبت به اجرا های عالی ـه دیگه ی گروه ! تازه اون Oh ooo Ohooo Ohoo ـه آهنگ پارادایس هم توی ورس اول اجراش یه لحظه خارج خوند که خیلی بدجور شد
    اره امروز داشتم به حامد همینو میگفتم . فکر میکنم سرما خورده یا اینکه به خاطر ویتنی هیستون ناراحت بود .
    چون کریس مارتین همین اهنگ رو تو اسپانیا اینقدر فوق العاده اجرا کرده بود .
    اینقدر احساسی خونده بود . همه داشتن همخونی میکردن .
    کلا کریس مارتین یک چیزش شده بود . قبل مراسم قرار بود پرنس او چینا کامل اجرا بشه .
    فکر کنم مشکلی براشون پیش اومده بود .
    کلا مرگ ویتنی هیستون شوک عظیمی به مراسم داد . خراب کرد .

    -

    در مورد بقیه سبک ها . اره .
    یعنی اینا کانتری رو صلوت عظیمی دادن جالب است گرمی رو یک انگلیسی بر انجام گرفت .
    وقتی جورج سالتی کبیر از دنیا رفت . اینا رسما کانتری رو اوردن رو دور .

    نکته جالب این بود که بازم تیلور سوئیف 2 جایزه برد . بعدا در تاریخ گرمی ثبت میکنن . خوانندگان کانتری بیشترین جایزه رو بردن.
    وقتی این همه نامزد شدن گوناگون در نظر میگیرین همینه دیگه

    -

    اره جدا جایه کانیه وست خالی بود . اما خوب البومش که از رولینگ استون نمره کامل 5 گرفت بهترین البوم رپ شد . کاملا حقش بود .
    ویرایش توسط SASAN : 02-13-2012 در ساعت 03:13 PM
    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2012), MAMAD (02-13-2012), TeZAR (02-13-2012), The Shadow (02-13-2012), amirnba (02-13-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام .

    دوستان اخرین اجرای این مراسم که سر پاول میاد اجرا کنه .

    که در ترک اخر اجراشون بزرگان راک که در گرمی قبل سر پاول اجرا داشت بهش میپیوند ( بروس اسپرینگستین ، دیو گرول ، جو والش ، روستی اندرسون ، برایان ری ) و سولو بازاری باز میکنند که واقعا در کنار اجرای اهنگ Walk از فو فایترز بهترین اجرای زنده دیشب بود . فوق العاده است .

    6 دقیقه است . من حجمو کم کردم ، کیفیت نسبتا خوب . حدودا 33 مگ است از لینک مستقیم فروم .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-14-2012), TeZAR (02-14-2012), amirnba (02-15-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 419
    آخرين نوشته: 01-15-2014, 06:37 PM
  2. ""دانلود گل هاي خاطره انگيز استقلال ( آپديت روزانه)""
    توسط El Niño در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-20-2011, 09:04 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد